سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  14/ اکتبر/ 2015 - 4:00
  |   نظرات: 44 نظر
9,248 بازدید

پاسخ رئیس و نائب رئیس شورای شهر به پرسش های بینندگان اوز امروز/پرونده ارتقای اوز از استان به تهران ارسال شده است

پس از انتشار مطلبی با عنوان پرسش از شما، پاسخ از مسئولین و انعکاس از ما در بخش سخن هفته  پایگاه اطلاع رسانی اوز امروز در مورخه ۱۵مهرماه و درخواست از بینندگان پایگاه جهت ارسال نظراتشان، تا تاریخ ۲۰ مهرماه، ۴۲ نفر از بینندگان اوز امروز ۴۶ پرسش را برای طرح درجلسه گفت وگو با رئیس شورای اسلامی شهر اوزمطرح کرده بودند. درجلسه ای که هیئت مدیره پایگاه برگزار کرد پس از بررسی همه پرسش ها و پالایش پرسش هایی که تکراری بوده یا به حریم خصوصی افراد وارد می شد، موارد را جمع بندی کردیم تا در زمان یک ساعته ای که رئیس شورا برای پاسخ به این پرسش ها تعیین کرده بودند مطرح کنیم.

 براساس هماهنگی قبلی در ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۱ مهرماه در دفتر شورا حضور پیدا کردیم که در بدو ورود اعضای محترم شورا نیز حضور داشتند . به دلیل  وقت محدود (یک ساعت)  جلسه با حضور آقایان: جعفر راستگو رئیس شورای اسلامی شهر، محسن مهر آوران نایب رئیس شورا و خانم طیبه نامی منشی شورا و شهرام حسین نیا، سعید کراماتی و ابراهیم احمدی به عنوان اعضای هیئت مدیره پایگاه شروع شد و بدون تعارفات و مقدمات  پرسش های ارسال  شده( از سوی بینندگان پایگاه)  مطرح و ازسوی رئیس و سایر اعضای شورا پاسخ داده شد. با هم پرسش ها و پاسخ ها را مرور می کنیم.

*در ابتدای فعالیت شورا قرار بود نکات مبهمی که در دوره گذشته شهرداری به وجود آمده بود روشن کنید، چرا تاکنون اقدامی نشده است؟

راستگو: بدهی ها تا حدودی حسابرسی شده است ولی مواردی مانند آمار فروش زمین چندان روشن نشده است. برخی از پرونده ها نیز به استان ارسال شده اما پاسخی داده نشده. نتیجه حسابرسی قطعی نیز مکتوب هنوز اعلام نگردیده که در صورت اعلام، اطلاع رسانی می شود.

*چرا حضور برخی از اعضای شورا در جامعه و جلسات کمرنگ تر است؟ آیا به دلیل ان است که برخی از اعضا کمتر وقت می گذارند؟

مهرآوران : در شورا وظایف تقسیم شده است، برخی از اعضا به وظایف درونی شورا می پردازند و برخی نیز به وظایفی که دربیرون از شورا که  نمود بیشتری دارد. درجلسات بیرون از شورا متناسب با حیطه تخصص و فعالیت اعضا ارجاع داده می شود. ممکن است بعضی دوستان در یک نوع فعالیت یک نفر را می بینند.

*آیا خودتان از این روند راضی به نظر می رسید و همه اعضای شورا وقت کافی اختصاص می دهند؟

مهرآوران : بله من راضی ام و همه وقت می گذارند، وظایف تقسیم بندی شده و باز هم بهتر می شود.

*با توجه به اهمیت پلیس +۱۰و  اداره ثبت املاک و اسناد و قول هایی که از سوی مسئولین برای استقرار این ادارات داده شد موضوع در چه مرحله ای است؟

راستگو: برای ثبت اسناد زیاد پیگیری شده است، حتی با استاندار هم درمیان گذاشته ایم و به نتیجه نرسیده ایم. یکی از معیارهای استقرار اداره ثبت ارتقا به شهرستان است. در مورد پلیس  +۱۰بخشداری پیگیری می کند و به صورت خصوصی ثبت نام شده است و قول استقرار داده شده است.

*چرا جویم که بخش است اداره ثبت اسناد دارد؟

راستگو : استقرار اداره ثبت در جویم مربوط به گذشته است که شرایط متفاوت بوده است. وجود دادگاه نیز یکی از شرایط استقرار ثبت است که درجویم نیز دادگاه مستقر است. برای پیگیری دادگاه نیز تا تهران پیگیری کرده ایم اما به دلایلی از جمله کمبود قاضی موافقت نکرده اند.

*دو بانده شدن جاده اوز گراش و زیر سازی آن در قسمتی که مربوط به اوز بوده به کجا کشیده شد. برخی می گویند متوقف شده است. آیا می تواند در دهه فجر یا پایان سال که مدیر کل راه قول داده، افتتاح شود؟

IMG_4945

 راستگو و مهر آوران : کار متوقف نشده اما اختلاف نظر مالی و پرداخت به پیمانکار بوده که برطرف شده است. شورا سقف مالی برای این پروژه تعیین کرده که تا آن سقف اجرا خواهد شد و بعید است به دهه فجر برسد ان شا الله که اداره کل راه نیز مساعدت بیشتری بکند.

*برنامه های  شورا در سال جاری چیست ؟

راستگو : برخی از برنامه ها در حال اجراست که شامل: ۳۰ متری کنار سبز است که به اتمام می رسد. زیر سازی ابتدای جاده اوز گراش که توضیح داده شد. پروژه تجاری روبروی مخابرات. چند طرح ترافیکی به تایید کارشناسان استانداری رسیده که طرح روبروی پست در حال انجام است . براساس قانونی که اخیرا به تصویب رسیده تمام طرح های ترافیکی باید به تایید استانداری برسد. پروژه پارک حاشیه ای روبروی پارک نوروز، اتمام ساختمان آتش نشانی. پروژه عظیم تجاری است که توافق نهایی آن هنوز محقق نشده است. زمینی اخذ شده که برای پارک جنگلی و آرامستان جدید اختصاص یافته است. پروژه های کوچک مانند آسفالت خیابان ها و کوچه ها و نصب تابلو ها و…است.

*چرا شورا قسمت اعظم نیرو و توان خود را به شهرداری اختصاص می دهد و برای مجموعه شهر برنامه ای اعلام نکرده است؟ آیا درست است که شورای شهر به شورای شهرداری تبدیل شده است؟

مهرآوران : برخی از مسایلی که در خارج از حیطه شهرداری است نمی توان اعلام عمومی کرد. 

*برای استقرار ادارات اقداماتی شده است؟

راستگو : برای استقرار ادارات پیگیری شده است که اعلام گردیده بسیاری از ادارات به  شهرستان  ها اختصاص می دهند  و جمعیت نیز مطرح است. برای میراث فرهنگی نیز پیگیری می شود.

*تامین روشنایی کوچه ها، معابر و خیابان ها با چه اداره ای است؟ بسیاری از نقاط شهر روشنایی کافی ندارد.

راستگو و مهرآوران : در این مورد بین شهرداری و اداره برق اختلاف وجود دارد. برق از کمبود منابع مالی و امکانات می گوید و شهرداری می گوید به عهده برق است. روشنایی خیابان ها و معابر با برق است و روشنایی داخل میادین و پارک حاشیه ای با شهرداری است که اگر در این مورد مشکلی وجود دارد شهرداری پاسخگوست. با اداره برق هم رایزنی زیادی شده است.

*بعضی نشست و برخاست ها با برخی افراد ممکن است باعث کاهش اعتماد مردم به شورا شود، دراین زمینه چه توضیحی دارید؟

راستگو و مهر آوران : برخی از دیدارها در راستای استفاده از توانایی وتقاط این افراد در راستای پیشرفت شهر است و شورا مجموعه ای است که با همه افراد برخورد دارند. اما تبعیضی در میان نخواهد بود و حتی اعضای شورا پرونده های خود را به صورت افراد عادی و بدون سفارش پیگیری می کنند. سایر افراد هم به همین صورت است.

*در بحث ارتقا در استان فارس ، ۴ بخش منتظر ارتقا هستند گرچه ظاهرا برنامه تقسیمات کشوری مسکوت است اما شنیده می شود در سایر بخش ها مسئولین با همراهی نماینده مجلس و ..در مرکز موضوع را پیگیری می کنند. آیا شورای شهر اوز یا نماینده  مجلس هم موضوع را منسجم پیگیری می کنند؟

راستگو : هرکاری نیاز باشد مطمئنا انجام گرفته و ادامه خواهد یافت. پرونده اوز نیز با پیگیری از استان به تهران ارجاع شده است اما در ۲ سال اخیر هیج نوع ارتقایی اتفاق نیفتاده است و احتمالا به بعد از انتخابات می کشد.

*در برنامه تبلیغاتی نامزدهای شورا به نشست با مردم و جلسه پرسش و پاسخ تاکید داشتند .چرا کمتر از حد انتظار برگزار شده است؟

راستگو : در برنامه ها زمان اعلام نشد و نشست با مردم مطرح شده بود که شورا نیز تاکنون ۳ جلسه پرسش و پاسخ داشته است. اگر با شوراهای دیگر مقایسه شود بیشترین جلسه را شورای اوز داشته است و به زودی چهارمی  نیز برگزار می شود.

مهرآوران :  به صورت غیر مستقیم نیز با مردم در اتباط هستیم. شورای محلات که فعال هستند یکی از این ارتباط ها ست. مردم هم از پرسش و پاسخ استقبال قابل انتظار نداشتند.

*اعضای کمیسیون های شورا با چه معیاری انتخاب می شوند ؟ چرا فعالیت  کمیسیون  ها کمرنگ شده است؟

راستگو : اعضا بر اساس تخصص آن ها انتخاب می شوند. در دور سوم هیئت مدیره انتخاب شده اند و تغییراتی انجام می شود. بعضی کمیسیون ها فعال و قوی بوده اند مانند: امور شهر و کمیسیون فرهنگی.

طیبه نامی : در حال حاضر کمیسیون ها فعال نیستند و پس از تعیین مسئول جدید کمیسیون ها مجددا فعال می شوند.

*آیا تاکنون طرح و تحولی برای شهر که بتواند به عنوان  نماد شهر باشد ارائه شده است؟

راستگو: ما براساس بودجه ای که داریم باید اقدام کنیم. طرح های زیادی هست اما محدودیت هایی وجود دارد. در فضای سبز تغییراتی انجام شده است. بعضی از آن ها نیز در طرح های ترافیکی گنجانده شده است اما برای مواردی مانند میدان جلوی دانشگاه پیام نور پاسخی داده نشده است. پروژه های تجاری در دست بررسی نیز ممکن است بتواند به این موضوع پوشش بدهد.

*دید خود را قبل ازاین که وارد شورا شوید با دیدی که در حال حاضر دارید مقایسه کنید.آیا تغییری کرده است.

راستگو :  قبلا اعتقاد داشته ام و اکنون نیز اعتقاد دارم خیلی از کارها را می توان انجام داد اما محدودیت بودجه مشکل ساز شده است.

مهر آوران: بودجه های عمرانی شهرداری بسیار محدود است. شورا معتقد است باید امور را قانونی انجام دهد.

*آیا در پروژه های تجاری بزرگ نمی توان تسهیلاتی داده شود تا به رونق اقتصادی شهر کمک کند؟

راستگو : برای خود پروژه هزینه  ها زیاد نیست اما مواردی مانند: پارکینگ . …برای مجتمع تجاری در نظرگرفته شده است. که هزینه های خاص خود را دارد. تخفیف خلاف است و موجب فساد می شود اما برای پروژه های خیر ساز و عام المنفعه با پیگیری ها ی انجام شده مصوبه قانونی اخذ شده که با خیرین همکاری داشته باشیم وبخشی از هزینه های پروانه مساعدت شود.

* آیا واقعیت دارد که قرار است شهردار استیضاح شود یا فقط در حد حرف است؟

راستگو : در هرخانواده ای از جمله شورا وشهرداری ممکن است اختلافاتی باشد و اختلاف نظر وجود دارد اما بحث استیضاح تاکنون مطرح نشده است.

*آیا ائتلافی که قبل از تشکیل شورا بوده در انتخاب شهردار دخیل بوده است؟

راستگو: برای انتخاب شهردار،همه اعضای شورا رای موافق داده اند و شهردار با ۷ رای انتخاب شده است.

*آیا شورا خلا وجود یک فرد با تجربه را دردرون خود احساس می کند؟

راستگو: قطعا تجربه در هر نهادی مثبت و تاثیر گذار است. ما از تجارب دیگران استفاده می کنیم اما خلا احساس نمی شود و انتخاب نیز با مردم است. در کمیسیون ها نیز از افراد با تجربه استفاده می کنیم.

*چرا بعضی اوقات که به شهرداری مراجعه می کنیم شهردار یا جانشین وی حضور ندارند؟

 مهرآوران: شهردار ۲ نفر را به عنوان جانشین خود انتخاب کرده است تا مشکلات به حداقل برسد اما کلیه اختیارات تفویض نشده است.

*در ارتباط با اختصاص زمین  برای اداره ارشاد اوز توضیح بدهید

راستگو : در روز معارفه سرپرست ارشاد و کلنگ زنی، برای اختصاص زمین فرهنگی جهت استقرار ارشاد و سالن نمایش تلفنی زیاد اصرار شد که به نداشتن وقت کافی تلفنی از اعضای شورا رای گیری شد که موافقت کردند. سپس موضوع  با نظر موافق به فرمانداری ارسال شد اما فرمانداری با واگذاری زمین برای ساخت اداره ارشاد موافقت نکرده است .

*با توجه به آن که کلنگ زنی شده است، توجیه مردم سخت شده است

راستگو : کلنگ زنی به دلیل شتاب زدگی بوده است و اصرار تلفنی موضوع بوده اما فرماندار خودش اعلام کرده که شورا ایثار کرده است.

*چرا برخی از ادارات در فضای سبز ساخته می شوند؟

راستگو : ممکن است از منابع طبیعی زمین گرفته باشند که جزء محدوده شهر نیست و هر اداره ای ممکن است پیگیری کرده باشد اما در محدوده شهر و فضای سبز موردی دیده نمی شود.

*بهترین و بدترین خاطره و خنده دارترین و تلخ ترین خاطره را در صورت امکان بگویید

راستگو : بهترین خاطره ارسال پرونده ارتقا به تهران بوده است اما از انتخاب بقیه خاطرات حضور ذهن ندارم. رئیس و نایب رئیس شورا در پایان از بخشدار، شهردار، شهروندان و اعضای کمیسیون ها و یاوران شورا و شورای محلات تشکر کردند و از فعالیت رسانه های شهر نیز تقدیرکردند.

ساعت دفتر شورا ۹ را نشان می داد و به مرور سایر اعضای شورا برای شرکت در جلسه رسمی شورا حضور می یافتند و ما هم با تقدیر از حسن برخورد و برگزاری  به موقع جلسه،  بیش ازاین وقت رئیس و اعضای شورای شهر را نگرفته تا آنان نیز بتوانند در ساعت مقرر جلسه را برگزار کنند.

016

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

44 Responses to “پاسخ رئیس و نائب رئیس شورای شهر به پرسش های بینندگان اوز امروز/پرونده ارتقای اوز از استان به تهران ارسال شده است”

  1. رهگذر گفت:

    متاسفانه من که جواب سوالهام رو نگرفتم

  2. میلاد شبانکار گفت:

    با سلام
    ان شالله که این شورا و شهرداری بتونن انتظارات مردم رو براورده کنن.
    هرچند همیشه یه سری مشکلات هست که در بطن کار مشخص میشه و ما همشهری ها از اون بی اطلاع هستیم و خداقوت میگم به این شورا و شهرداری
    اما اگر نمیتونن اوز رو از نظر سیاسی ارتقاء بدن یا بودجه کم هست حداقل یه شهرزیبا و سالم رو بسازن که در خور همشهریان اوز باشه به خصوص واسه همشهریانی که از خارج از اول واسه تفریح میان شهرشون
    از سایت هم بابت این اقدام جالب متشکر
    (در روی زمین نیست چو اوز جائی اوز دل عالم است و ما اهل دلیم)

  3. لیلا گفت:

    هماهنگی لازم بین شورا و شهرداری وجوود نداره.و تغییرات اساسی باید داده بشه در پست های کلیدی شهرداری!!!

  4. همشهری گفت:

    در مورد تاسیس. ادارات. ثبت اسناد واملاک. دادگاه. و…. جواب قانع کننده نیست. چون بخسها وشهرهای کوچکی. مانند. کنار تخته کازرون. زاهد شهر فسا. اباده طشک نیریز. خفر جهرم. جویم. بیرم. بیصای. سپیدان. خشت وکمارج. کازرون که همگی از اوز کوچکتر. وکم جمعیت. تر هستند. دارای این. ادارات. هستند. وبهانه مسولین. که. دایر کردن این. ادارات را موکول به شهرستان. شدن اوز. میکنند. غیر قانونی. ونا عادلانه است. باید در تاسیس این. ادارات. سماجت. وپیگیری بیشتر کرد.

  5. ناشناس گفت:

    خدمت دوستان عزیز شورا و سایت اوز امروز سلام و خسته نباشید عرض میکنم . اما چند موضوع هنوز برای من روشن نشده است . در کلیه جوابهای رئیس و نائب رئیس شورا فقط و فقط کارهای انجام گرفته در شهرداری را مطرح می نمودند . حالا شما بگید شورا چه کاری انجام داده است مثلا ۳۰ متری ، طرحهای ترافیکی ، تجاری مخابرات ، جاده اوز گراش ، پارک حاشیه ای و ….. اینها همه در صلاحیت شهرداری است . حالا شورا چه کار کرده است . چه اداره ای اومده است ، برای داگاه چه اقدامی انجام شده است ، اداره ثبت ، ارتقای اوز و ….. شورا شده شورای شهرداری نه شورای شهر . بابا دست از سر شهرداری بردارید کمی به فکر مردم و ارتقای شهر باشید .ممنون از شما و دوستان شورا

    • مدیریت گفت:

      دراين مورد هم پرسش هايي ازطرف بينندگان مطرح شد و پاسخ هايي داده شده كه منعكس شده است

  6. صدیق برنا گفت:

    باسلام؛
    احتراما ضمن تقدیروتشکر ازراه اندازی برنامه خوب شما مسئولین محترم شهرمان پیشنهادی داشتم که ذیلا آن را شرح میدهم امیدوارم که به نظرات خوب و مورد نیاز که موجب کمک به رونق شهر میشود ترتیب اثر داده شود.
    بنده بعنوان یکی شهروندان اوز در روز عید قربان در داخل کوچه های شهر شاهد ریختن زباله های زیادی در معابر بودم که کثیفی محیط کاملا مشهود و چهره بسیاری زشتی را بوجود آورده بود و کسی هم نظافت نمی کرد.به نظر می رسد دراین خصوص متولی وجود ندارد.حداقل هرپانزده روز یک بار جارو نیاز است خواهشمندم به این موضوع توجه شود.پیامبر فرموده است نظافت نیمی ازا یمان است. ممنون.

  7. شهروند اوزی گفت:

    سوال یازده شما توسط هرکس یا هر گروهی طرح شده است سوال بسیار بدی است وتوهین به جامعه وافراد است هیچ کس انسان کامل وبی عیبی نیست شاید بعضی از اعضای محترم شورا هم انسان های باشند که دارای شخصیتی کاملا مثبت نباشند واین دلیلی نیست که شورا را قابل اعتماد وبا دید منفی بدانیم لطفا از مردم وخوانندگان خود عذرخواهی نماید

    • awazi گفت:

      سوال یازده اصلا هم بی ریشع و بد نی دوست محترم. نشست و برخاست با افراد زمین خوار که فامیلش روی زمینهای اوز از بدترین نوع زمین در اوز است و کسی نمیخرد بی دلیل نیست. مراوده با اینا یعنی احتمال باند بازی.

  8. کاووس گفت:

    ضمن تشکر از پبگیریهای شما ،آقای احمدی شما که تجربه کافی دارید وشهر رو خوب می شناسید چرا رک وپوست کنده سوالات ویژه رو مطرح نکردید؟

    • مدیریت گفت:

      با تشکر از آقای کاووس ،پرسش های بینندگان جمع بندی شدو تلاش شده در زمان در نظرگرفته شده با تجمیع پرسش ها به محتوای اکثر پرسش ها پاسخ داده شود. رعایت حرمت افراد و عدم ورود به حریم شخصی از اصول مصاحبه است که سعی شده این مصاحبه با رعایت این اصول پرسش های بینندگان با حداقل حذف محتوا مطرح گردد.

  9. اوزي گفت:

    با سلام
    تشكر مي كنم از سايت اوز امروز بابت پرسخ و پاسخ
    به نظر من اين شورا كه يك شوراي جوان و تحصيل كرده است را بايد حمايت كرد نه با پتك بر سر آن كوبيد. همه چيز فقط به شورا و شهرداري بر نمي گردد، ما مردم هم بايد كمي از آنها حمايت كنيم و جنبه هاي مثبت رو نيز در نظر بگيريم.
    با تشكر از شوراي محترم و شهرداري و همچنين سايت اوز امروز بابت اين مصاحبه

  10. مهران از دبی گفت:

    سلام با آرزوی سلامتی برای دوستان عزیز من مطمئن هستم که شورا قدم در راه پیشرفت گذاشته و این عمل محقق نمیشود فقط با کمک و یاری رساندن به این دوستان در سفری که به دبی داشتن دیدم که چقدر دلسوزانه بفکر شهر و دیار خود هستن امیدوارم با یاری دادن به این دوستان تمام پله های پیشرفت را در شهر و منطقه با این شورا ببینیم که در راس آن قهرمان اوز استاد راستگو و دوستانشان هستند

    • ناشناس گفت:

      پس چرا شورای شهر قبلی رو می کوبیدند و می گفتند کاری نکرده. الان هم در همون حد کار انجام شده ولی میگن خیلی کار کردیم

  11. ناشناس گفت:

    به نظر میاد شورا فقط قصد داشته سوالا رو توجیه کنه

  12. شریف گفت:

    اقایان احسان ومهران از دبی اینجوری که شما نوشتید مثل اینکه اقایونی که اسم بردید آسمان شکاف برداشته واین ها از اون اسمون اومدن بیرون با با چرب زبانی هم حدی وحسابی داره ولله ما که تو اوز نشستیم اون چیزهای که شما میگید از این شورا ندیدیم این بندگان خدا اومدن که خدمت کنند اگر هم کاری انجام دادن قولش را قبل از انتخاب شده دادن وجز وظایف اون هاست شق القمر که نکردند

  13. شریف گفت:

    ایها الناس کار شورا نظارت بر شهرداری است وتلاش برای حل کمبودها ولی مثل اینکه مردم خیال می کنند شورا می تونه هرکاری را بکنه شورا از اسمش پیداست که برای وضعیت بهتر باید شور ومشورت بدهد وشور ومشورت بخواهد

  14. اوزی از بندر گفت:

    در مورد ارتقای اوز که ریس شورا میگویند پرونده ان به تهران ارسال شده. باید کمال تشکر نمودید از شورا ومعتمدین اوز. اما. اگاه باشیم که. تازه. اغاز کار است. کار وبررسی. اصلی. در تهران. انجام میشود وچنانچه دنبال کار نگیریم. کار به سر انجام. نمیرسد. پرونده های زیادی. سالهاست که در تهران. خاک میخورد. بیش از پیش.باید پیگیری نمایید خیال نکنیم که کار تمام شده است.

  15. اوزی گفت:

    اونروز که سرپرست ارشاد انتخاب شد کلنگ هم زده شد هیچ چیز اصولی نبوددر واقع همه چیز یهوییی اتفاق افتاده بود

  16. اوزی گفت:

    اون شخص که لباس سفید پوشیده پیش اقای مرادی کیه ما که ازش اسمی نشنیدیم.!

  17. محمد گفت:

    ای داد بی داد
    اینکه قبلا به چه بخش و روستای چه امتیازاتی دادن و الان نمیدن که تقصیر شورا نیست. اونایی که فکر میکنن اوز با بخش بودنش هم میتونه صاحب امتیازات ویژه باشه چرا خودشون نمیان به کمک شورا و شهرداری و فقط نظر میدن؟؟؟

  18. محمد گفت:

    لطفا شورا جواب بده چرا بي جهت مجوز مي دهيد تا نماى مسكن مهر اوز خراب بشه ايا صحيح است اين ساختمان تجارى نماي مسكن مهر زيبا را به هم بريزد

  19. حميد از بندر گفت:

    جوابه ها كليشه است در مورد ارتقا هيچكارى نشده بله پرونده رفته تهران ولي شورا زياد نقش نداشته حالا صلاح نيست بگم

  20. هم ولایتی گفت:

    انصافا. سورای شهر اوز. با توجه. به بودجه کم وبضاعت. خود. خوب بوده است ولی در مورد. ارتقای اوز به شهرستان. کمی دچار خوش خیالی شده اند خیال میکنند. با ارسال پرونده اوز به تهران. کار شان تمام است. در حالی که این. اغاز کارست. بخشهای مشابه اوز در فارس. در تهران سخت پیگیر هستند

  21. شهروند گفت:

    بردن پرونده به تهران که شق القمر شورا نیست بنده خدا احمدی استاندار قبلی که آشنایی با مردم اوز داشت وخودش فرزند همین منطقه است ومی دانست انصافا حق اوز است که ارتقا یابد پرونده را فرستاد تهران شورای شهر که سوگلی نبودند که بخوان به خاطر اونها پرونده بره تهران اون جناب استاندار محبت کردند پرونده را فرستادن تهران حالا هی میگن شورا. هرچند این شورا زحمت می کشن وداخل شهر یک حرکتی نشون داده شده که تشکر می شود البته هر شورای بیاید با توپ پر ودنگ وفنگ می آید ولی کم کم حالت فرسایشی پیدا می کند واین شورا هم داره به همین صورت درمیاد البته ان شالله که این طوری نشه یک صحبت هم این است که هی نگید وننویسید جوان وتحصیل کرده مگه بقیه بیسوادبودند غیر از شورای اول که سواد نوشتن وخواندن ملاک انتخاب بود واز همین جا از همه اونها تشکر می کنم از شورای دوم به بعد همه درس خوانده بودند البته به نظرم سواد ادمی نمی تواند ملاک شخصیت و توان کار اوباشد به درستی که زعمل کار برآید نه به سخن دانی و داشتن مدرک تحصیلی

  22. دانشجو گفت:

    از مدیریت سایت انتظار میرود. نظرات. بعد از پرسش وپاسخ. شورا که توسط مردم. صورت میگیرد باز به اطلاع. اعضای شورا. برسانید تا خدمت. این سایت. به مردم. اوز تکمیل. شود. با تشکر

    • مدیریت گفت:

      همچنان که مشاهده می فرمایید کامنت ها از جمله کامنت حضرتعالی منعکس شده است

  23. محمدرضا گفت:

    کلنگ زنی زمین ارشاد و تاتر مثل انتخاب سرپرست ارشاد ناگهانی و غیر متتظره بود.همه جا خوردن.

  24. هم ولایتی گفت:

    نظر دوست غزیز شهروند که میگویند در مورد ارتقای اوز. اقای احمدی استندار سابق فارس. پرونده. اوز. را به تهران. ارسال کردند. کاملا. درست است ایشان با شناختی که از اوز. ومنطقه. داشتند وبه خاطر عدالت این کار را کردند. ولی پیگیری شورا ومعتمدین. اوزی هم. قابل. تقدیر است. اما. ایکار تمام نشده. واز این به بعد احتیاج. پیگیری. شورا. امام جمعه وفعالان اجتماعی. اوز است خیال نکنیم. هر پرونده ای کهبه تهران ارسال شد کار تمام است به نظر میرسد. تازه. ابتدای کار هستیم تا با تشکیل. ستاد. ارتقا. کار را دنببال نماییم

  25. انصاف گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز و همشهریان گرامی من نظر تک تک دوستان رو خواندم ولی بالا غیرتن اونایی که دارن بی مهری و بی انصافی نظر میدن آگه شده خودتون رو یک روز جای این اقایون قرار بدین این دوستان دنبال مسایلی بودن که خیلی از اینها با تلاش این عزیزان محقق شده با کمترین پشتیبانی و انشاءالله آگه بقیه موارد عملی بشه کاری کردن کارستون حرفها زیاده ولی اینو بگم که الکی. نیست که ۲ بار این شورا بعنوان بهترین معرفی بشه پس نسبت به نظرهاتون کمی با انصاف باشین ممنون

  26. کاووس گفت:

    آقای احمدی چرا از اون قول ووعده ووعیدهایی که اعضای شورا در زمان انتخابات دادند سوال نکردید؟چرااون جو را بوجود آوردند واعضای سابق وشهردار سابق را کوبیدند؟الان چه کار مهمی به سرانجام رسانده اند؟

    • مدیریت گفت:

      آقای کاوس بنابراین بود بود که جمع بندی پرسش های خوانندگان با رئیس شورا مطرح کنیم که در زمان تعیین شده این پرسش ها مطرح شد.

  27. شریف گفت:

    به نظر می رسد شورا محترم چهارم برای بالا رفتن از نردبان اعتماد مردم وجلوه دادن مسایل منفی در گذشته وکمی هم سیاه نمایی تصویر گذشته و یک سری قول وقرارها وحرف های درشت زدن وخود را فرشته نجات شهر وشهرداری دانستن اقدام برای حضورخود در شورا نمودند البته جا دارد از زحمات دوساله آنها تشکر کرد به هر حال عضو شورا هستند وزحماتی برای بهبود کار کشیده اند اما اینکه چه در گفتگوهای مطبوعاتی مثل همین گفتگو وچه در جلسات اجتماعی وچه گفتگو با ارباب رجوع اینطور وانمود می کنند که گذشته چنین وچنان بوده وما آمدیم که فرشته باشیم که انصافا حرف های درستی نیست وجفا در حق دیگران است به هر حال همه شورا های قبلی امدند که خدمت کنند وهر کدام به اندازه وسع وتوان شان وبرش کاری شان زحمت کشیدند این عزیزانی هم که آمده اند حتما در حد توان برای خدمت کوتاهی نمی کنند ولی سیاه نمایی بدون دلیل ومستندات قانونی کاری ناپسند است که ان هیچ کس را به منزل مقصود نخواهد رساند

  28. میلاد گفت:

    اوز امروز …جالب بود …چرا از دعواهای شورای شهر واستیضاح شهردار رک وپوست کنده سوال نکردین ؟مردم منتظرند اتفاقات جدیدی بیفته ..احترام خادم پور سرجای خود …..

  29. وحید گفت:

    سپاس از مصاحبه شما،اما بنظرم شورای شهرمون مثل شورای شهر گراش انتخاب شهردار رو به استانداری فارس واگذار کند بهتره _ی فرد باتجربه ومسولیت پذیر میزارن شهرداری وتوقعات از شورای شهر کمتر میشه ،قطعا دولت هم ار گزینه خود حمایت بیشتری میکنه.

  30. سنا گفت:

    مصاحبه متوسط بود …..

  31. سرباز وطن گفت:

    موضوع درختکاری در سطح شهر و سرسبزی آن از ارتقا مهم تر است که باید به جد پیگیر آن بود. و هیچ عذر و بهانه ای هم توجیه این مسئله نیست.

  32. کارمند اوزی گفت:

    شورای سهر اوز. هم. در حد سایر. شهزهای مجاور ماست. ولی. یک. کار مهم. در جلوی انها. قرار دلرد که باید. با قدرت. وهوشیاری. وبا همکاری. مردم. امام جمعه. وهمه علاقه مندان. انرا. به پیش. ببرد. انهم. ارتقای اوز به شهرستا ن است. به تنهایی این کار شدنی نیست. باید در اوز. ستاد. ارتقا. تشکیل. شود. مانند. گراش. وخنج. شورا شهر. فکر نکند که این کار. فقط به عهده انهاست. باید از همه کسانیکه. توان وعلاقه دارند. در این کار بزرگ. استفاده نمایند. والسلام

  33. محمد گفت:

    اوز امروز خسته نباشید میگم وخداراشکر که یکی این زحمت رو به خودش داد مطالبات شهروندان اوزی رو از ریس شورا سوال کنه -اما این هم کافی نیست ومردم مطالبات رنگارنگی دارند _چی شد ی دفعه همه کارمندان شهرداری رو کوچ دادن – فکرنکنم ماشهروندان اوز همچنین مطالبه ای داشتیم – آینده همه چی روشن میشه

  34. ستاره گفت:

    آقایون مسکن مهری که قدم به شورای شهر گذاشتند فکر کردند باتصاحب شهرداری می توانند برنامه های بعدیشون رادرشهر اجرا کنند .اما دیدید چی شد ؟بهرحال بنظر می رسد تا حالا که دوسال گذشته ودوسال باقیست تکلیف خودرا روشن کنند وبا استعفا بزارن مردم خود تصمیم گیری کنند .

  35. مرادپور گفت:

    گفتگوی خوبی بود . بنده الان مشاهده کردم . اما چرا ریاست شورای شهر تغییری درش ایجاد نمیشه . تا جایی که بنده اطلاع دارم بایستی هر سال انتخابات برگزار بشه و رییس و نایب ریس تعیین بشه . به نظر میرسه محوریت تمام کارها رو یکی دو نفر عهده دار هستن . و این مساله زیاد جالب به نظر نمیرسه .

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • خوشبختانه مدتی است که بلورها و میادین شرح تغییراتی حاصل شده و امیدواریم که ادامه داشته باشد .کاش خیلی وقت قبل به این موارد توجه می کردید شاید تلنگری می شد برای شهرداران ق...
    شهروند در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • http://awazemrooz.ir/?p=29552 این مطلب اخیرا نوشته شده اما متاسفانه جو مناسبی برای بیان دیدگاه ها وجود ندارد....
    مدیریت در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • سلام و عرض ادب مطالبی را خواندم از سفرتان به بستک و طوابع آن خیلی با سلیقه و با مرام و ادب بدون در نظر گرفتن هیچگونه حاشیه خیلی به مذاق خوش آمد حال ما در شهرستان اوز باید...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • آقای احمدی مطلبی درباره. تحولات شبکه بهداشت. ودرمان. خنج. پس. از انتزاع. از. لارستان تهیه وجهت. اطلاع مردم. ومسولان. اوز. منتشر نمایید شما به عنوان فعال اجتماعی درامور به...
    تقاضای مردم. اوز. از مدیریت سایت در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • ممنون از مطلب خوبتان اشاره کردین به رونق اقتصاد شهرستان بستک موردی که میتونه قابل توجه باشه اینه‌که با توجه به اینکه بستک چندین سال زودتر از اوز شهرستان شده چرا قیمت زمین...
    دلسوز اقتصاد اوز در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • به نظر بنده مسئولین امر در بحث مبلمان شهری سری به منطقه بستک بزنند واقعا پیشرفت خوبی داشته اند، گرچه شهردار جدید دکتر امیری هم در این مدت فعال و موثر نشان داده اند...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • درود جناب آقای ابراهیم احمدی گزارش و مطلب بسیار دقیق و درستی بود. امیدوارم برخی از همشهریان که همواره ضعف ها و کم کاری های خود را به گردن شهرها و مناطق اطراف اوز می انداز...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • با تشکر. از آقای. احمدی. لطفا این گونه خبرها. جهت اطلاع. افکار عمومی. اوز. وبخصوص. شورای شهر. منتشر. کنید قطعا اگر. این خبرها. مرتب گوشزد. شود. تاثیر. خواهد. داشت. موفق....
    سپاس. از آقای. احمدی (خبرنگار. اوز. امروز) در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • آفرین مطلب بسیار عالی و بجایی بود امید که مسئولین هر قسمت، به فکر آبادانی شهر باشند...
    شهروند اوز در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • آفرین خودتان. را. راحت کردین. لالایی کن. بی خیال اخبار. ومسایل شهرستان. دلتان خوش. است که صاحب. رسانه. خبری. هستید تازه عضو خانه مطبوعات هم هستید. راحت. واسوده. وبیخیال م...
    همکار. رسانه ای در مطلب: گرامیداشت روز روانشناس در دانشگاه پیام نور اوز