شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  1/ سپتامبر/ 2016 - 1:49
  |   نظرات: 3 نظر
2,058 بازدید

مراسم تکریم نجیب زاده و معارفه حسنی در فرمانداری لارستان برگزارشد

 

ابراهیم احمدی : جلسۀ شورای اداری و تکریم خدمات نجیب زاده فرماندار سابق لارستان و معارفه جلیل حسنی فرماندار جدید ویژه لارستان، امروز(۱۱شهریور ) در سالن شهید امامی فرمانداری لارستان برگزارشد.

 این مراسم  با حضور معاون سیاسی انتظامی استانداری فارس و هیئت همراه ، ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسنن، نمایده مجلس، جمعی از اعضای شوراهای شهر و روستا، مسئولین و معتمدین مرکز شهرستان و بخش ها در سالن مملو از جمعیت شهید امامی برگزارشد.

تاکیدامام جمعه موقت لارستان بر خیرخواهی، صداقت، جدیت و اخلاص و تمرکز بر امور عمرانی

IMG_1817

مراسم بدون تاخیر با اعلام برنامه ها توسط مدیر روابط عمومی فرمانداری لارستان آغاز شد و ۲ ساعت به طول انجامید. حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت  لارستان که به د لیل مسافرت حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار سخن می گفت از دغدغه و جایگاه امام جمعه برای تعامل سازنده با همه دستگاه ها گفت و ضمن تکریم خدمات نجیب زاده فرماندار سابق، از فرماندار خواست امور عمرانی را درکنار سایر امور مدنظر داشته باشدو تلاش خود را برروی نقاط مشترک ،خیرخواهی ، صداقت، جدیت و اخلاص  متمر کز کند.

شیخ صالح انصاری: بهترین انسان ها ساجدین خالق و خادمین خلق خدا هستند

IMG_1812

شیخ صالح انصای مدیر مجتمع دینی امام شافعی اوز بهترین های جامعۀ بشریت را ساجدین خدا و خادمین به خلق خدا دانست و بدترین افراد را کسانی دانست که از آن چه در اختیار دارند فقط  برای خود استفاده می کنند. وی نجیب زاده را فردی معرفی کرد که در دوران مسئولیت خویش درختی را آبیاری کرد که «ریشه در اعماق زمین وشاخه بر آسمان ها دارد و هرلحظه ثمر می دهد» و از آن به عنوان در خت وحدت نام برد و برای حسنی فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

نماینده مجلس خود را برای همکاری با مدیران اجرایی متعهد دانست

IMG_1809

نماینده مجلس از خدمات و جد وجهد ۳۰  ماهه نجیب زاده در دوران سخت مسئولیت پذیری به نیکی یاد کرد و ضمن تقدیر از مجموعه وزارت کشور و استانداری گفت: به تعویق افتادن برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانداران برای برگزاری آبرومند مراسم و تعامل بیشتر بوده است. دکتر جعفرپور فرماندار جدید لارستان را دارای سابقه طولانی مسئولیت اجرایی دانست وتعهد خود را برای همکاری با مدیران اجرایی اعلام داشت.

نجیب زاده: تاکید بر وحدت،دفاع از حقوق مردم، صداقت و صراحت را سرلوحه کارخود قراردادم

IMG_1808

علی اکبر نجیب زاده فرماندار سابق لارستان و فرماندار کنونی مرودشت با تاکید بر تقویت وحدت در طول مسئولیت ۲سال ونیمه خود و برگزاری انتخابات در کمال آرامش و بدون شکایت،گفت: در دفاع از حقوق مردم به صراحت سحن گفتم و صداقت را سرلوحه کارم قرار دادم. وی افزود: دولت تدبیر و امید در شرایط نامناسبی امور را دردست گرفت و حتی در فرمانداری مجبور به پرداخت ۶۲۰ میلیون تومان بدهکار ی شدیم. نجیب زاده باز بودن فضا و استقبال از نقد را از مشخصات دوران مسئولیت خود عنوان کرد.

فرماندار سابق لارستان مقایسه ها را سیاه نمایی ندانست بلکه معیار سنجش عملکرد ارزیابی کرد و گفت: علیرغم همه کم لطفی هایی که در موضوع راه به لارستان روا داشته شده تا قبل از استقرار دولت تدبیر و امید فقط ۵ کیلومتر بزرگراه داشتیم و درحال حاضر ۵۰ کیلومتر بزرگراه مورد بهره برداری و ۵۱ کیلومتر نیز در دست اجرا داریم. وی به مقایسه عملکرد خدمات دولت قبل و کنونی در عرصه های برق و گاز و…به عنوان  نمونه اشاره کرد و گفت: این خدمات با همکاری کلیه مسئولین، روحانیون و نماینده مجلس در دولت تدبیر و امید محقق شده است. وی در پایان بایت قصور از مردم درخواست بخشش کرد.

دکتر پژوهش : دولت مصر است تا لحطۀ آخر برای مردم کار کند واز نقد دفاع می کند

IMG_1806

دکتر پژوهش معاون سیاسی اجتماعی استانداری فارس با ذکر تاریخچه ای از مبارزات و خدمات آیت الله عبدالحسین لاری و خاندان آیت اللهی ، شهرستان لارستان را نامی شناخته شده برای کشور و منطقه دانست و نجابت مردم تشیع وتسنن را ستود. وی گفت: باید از عناد و اختلاف که دشمن به دنبال ان است پرهیزکرد و شکر گذار امنیتی باشیم که بر کشور ومنطقه حاکم است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: دولت مصر است تا لحطۀ آخر برای مردم کار کند واز نقد دفاع می کند اما برخی نقش اپوزیسیون پیدا کرده و به سمت تخریب می روند اما حق نداریم فرصت ها را بسوزانیم وبا یک تصمیم غلط به مردم جفا کنیم.

وی نجیب زاده را فردی مخلص و نجیب معرفی کرد و از آشنایی ۱۹ ساله خود با وی گفت. معاون سیاسی انتظامی استانداری در پایان حسنی را نیز فردی مدیر و باسابقه کار اجرایی موفق معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد و بر بهره گیری از مشورت با روحانیون و مردم صادق لارستان توصیه کرد.

حسنی فرماندار لارستان:  کارآمدی سیستم مدیریتی کمک به نظام است

IMG_1802

پس از قرائت و تقدیم حکم انتصاب جلیل حسنی حقیقی به عنوان سرپرست فرمانداری لارستان از سوی استاندار فارس و اهدای  لوح تقدیر به علی اکبر نجیب زاده و قرائت لیست بلند بالای هدایا، حسنی فرماندار جدید لارستان با تقدیراز مسئولین و حضار گفت: تنها راه کمک به نظام پس از ۳۷ سال،کارآمدی سیستم مدیریتی است، اگر سیستم کارآمد شود به هدف خواهیم رسید. درعرصه خدمات رسانی باید همدل و همزبان باشیم. حسنی افزود: در علم مدیریت همواره یک به اضافه یک مساوی با ۲ نخواهد بود. باید به دنبال همگرایی، کارآیی و اثر بخشی سیستم مدیریتی باشیم.

وی در پایان گفت: تلاش می کند متناسب با موضوعات و وضعیت شهرستان با مشورت با علما و بزرگان،  زمینه پیشرفت و تکمیل خدمات نجیب زاده  فرماندار سابق را فراهم نموده و علیرغم برخورداری از گرایش خاص سیاسی، اصالت سازمانی را فدای مسایل قومی وباندی نمی کنم.

IMG_1814

راسخی سرپرست سابق فرمانداری لارستان نیز در ابتدای مراسم با تقدیر از خدمات نجیب زاده فرماندار سابق و تشکر از حسن اعتماد استاندار و معاون سیاسی انتظامی به وی برای حسنی فرماندار آروزی موفیقت کرد و برای تداوم همکاری در مجموعه فرمانداری اعلام آمادگی کرد.

IMG_1804

 جلیل حسنی متولد ۱۳۴۶ در روستای پراشکفت جاوید ممسنی است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و تا کنون سوابق اجرایی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کهکلویه و بویر احمد، مدیرکل اداری و مالی این استانداری، معاون فرماندار بویراحمد، فرماندار بویراحمد و معاون دفتر ارزشیابی و بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل سیاسی این استانداری را در کارنامه خود داشته است.

IMG_1803

IMG_1810

IMG_1813

IMG_1815عکس از: جعفرکمالی

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “مراسم تکریم نجیب زاده و معارفه حسنی در فرمانداری لارستان برگزارشد”

  1. اوزی گفت:

    به نظر می رسد. به. علت. بومی. نبودن. اقای. فرماندار. وظیفه. شورای. شهر. اوز. معتمدین. وفعالین. اجتماعی. بخش. اوز استکه ایشان. را. در جریان. مسایل. این. بخش. بزرگ. ومطالبات. مهم. واصلی. مردم. مثل. موضوع. ارتقای. به. شهرستان. قرار. دهیم

  2. دانشجو گفت:

    جناب اقای. حسنی. فرماندار. جدید. لارستان. به. اذعان. خود. و استانداری. فارس. شخصی. معتدل. واصلاح. طلب. هستند. از طرف. دیگر. بخش. اوز نیز. یکی. از مهمترین. کانونهای. اصلاحات. واعتدال. در منطقه. می. باشد. ایا.مسولینوشورای. شهر. وبخش. اوز. می تواند. از این. پتانسیل. اجتماعی. در جهت. احقاق. حقوق مردم صبورو. خیر. استفاده. نمایند. به نظر می رسد ایجاد. ارتباط. بیشتر. با فرمانداری. در این. برهه. از. زمان. کمکی. یابه. ای به. مطالبات. اساسی مردم. اوز. به. نماید

  3. سنا شهروند اوز گفت:

    دانشجو و اوزی امیدواریم فرماندار جدید به داد مردم اوز برسد مردم عادی وشهروندان محترم و نه اینکه صاحب نفوذان سابق وفعلی با پاچه خواری کارشان جلو بره وشهروندان عادی وغیرممتاز درفقروفلاکت بمانند.جناب احمدی قطعا باتوجه به اینکه یک فرد اهل ودارای قدرت رسانه ای وصاحب نفوذ در شهر می باشیدازطریق این نشریه وهفته نامه دنبال مطالبات شهروندان عادی باشید واینکه شورای شهر اوز به شما امتیاز وجایگاه بدهدکه برخی موارد را دنبال نکنید ومسکوت بماند نباشد. ازشماونشریه وسایت شما واقع بینی ونقش آفرینی در موارد بسیارزیادی انتظاراست ازجمله انتخابات آتی ریاست جمهوری وشورای شهر وانتخابات اتاق اصناف اوز جهت تعیین نمایندگان اصناف.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • شهرستان اوز. هم چنان درسطح. استان بخاطر. نداشتن خبرنگار. رسمی. صدا و سیمای فارس دربی خبری. و خاموشی. است. لازم. است که یک خبرنگار. برای صدا. و سیمای فارس. از. شهر. اوز. م...
    ضرورت خبرنگار. صدا و سیما. در اوز در مطلب: روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز رتبه برتر را در استان کسب کرد
  • سلام تقدیر و تشکر به برادر بزرگوار آقای کهریزی بابت زحمات ارزنده وسپاس از استاندارمحترم دکتر ایمانیه استانداری فارس وسپاس از فرماندار دلسوز وفعال شهرستان اوز و برادر بزرگ...
    ج ص در مطلب: روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز رتبه برتر را در استان کسب کرد
  • با سلام خدمت نویسنده گرامی و توضیحات زیبای ایشان، متاسفانه زبان اچمی بصورت کامل در لار داره از بین میره و اون اینه که بیشتر لاریهای عزیز با فرزندانشون فارسی صحبت میکنن، ب...
    مهران در مطلب: مختصات شعر محلی به زبان لارستانی
  • کار بسیار عالی و زیبایی است و باعث افتخار است...
    در مطلب: اهدای گل به بانوان کاسب محجبه اوز
  • خوشبختانه مدتی است که بلورها و میادین شرح تغییراتی حاصل شده و امیدواریم که ادامه داشته باشد .کاش خیلی وقت قبل به این موارد توجه می کردید شاید تلنگری می شد برای شهرداران ق...
    شهروند در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • http://awazemrooz.ir/?p=29552 این مطلب اخیرا نوشته شده اما متاسفانه جو مناسبی برای بیان دیدگاه ها وجود ندارد....
    مدیریت در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • سلام و عرض ادب مطالبی را خواندم از سفرتان به بستک و طوابع آن خیلی با سلیقه و با مرام و ادب بدون در نظر گرفتن هیچگونه حاشیه خیلی به مذاق خوش آمد حال ما در شهرستان اوز باید...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • آقای احمدی مطلبی درباره. تحولات شبکه بهداشت. ودرمان. خنج. پس. از انتزاع. از. لارستان تهیه وجهت. اطلاع مردم. ومسولان. اوز. منتشر نمایید شما به عنوان فعال اجتماعی درامور به...
    تقاضای مردم. اوز. از مدیریت سایت در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • ممنون از مطلب خوبتان اشاره کردین به رونق اقتصاد شهرستان بستک موردی که میتونه قابل توجه باشه اینه‌که با توجه به اینکه بستک چندین سال زودتر از اوز شهرستان شده چرا قیمت زمین...
    دلسوز اقتصاد اوز در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • به نظر بنده مسئولین امر در بحث مبلمان شهری سری به منطقه بستک بزنند واقعا پیشرفت خوبی داشته اند، گرچه شهردار جدید دکتر امیری هم در این مدت فعال و موثر نشان داده اند...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است