شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  7/ آگوست/ 2016 - 6:57
  |   نظرات: 22 نظر
2,127 بازدید

اعضاي هیئت‌امنای باشگاه اوز جوان انتخاب شدند

 ابراهیم احمدی : با حضور جمعی از مسئولین، معتمدین و علاقه‌مندان به ورزش و باشگاه اوز جوان، جلسه‌ای امروز(۱۷ مرداد) در محوطه زمین چمن باشگاه برگزار شد و اعضاي هیئت‌امنای این باشگاه انتخاب شدند.

در این جلسه که روسای شورای شهر، ورزش و جوانان، هیئت‌امنای انجمن خیریه، مدیر باشگاه اوز جوان، جمعی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان حضور داشتند آقایان: جعفر راستگو، علی تیرزن، احمد کریما، محمدامین جنگجو، آجی مزرعی، عبدالعزیز نجم الدینی و فریدون نامی به‌عنوان اعضای هیئت‌امنای باشگاه اوز جوان انتخاب شدند.

در ابتدای نشست ابراهیم احمدی مجری مراسم ، با ذکر سابقه ۳۷ ساله باشگاه اوز جوان و ضرورت حمایت از این باشگاه برای حضور فعال‌تر در عرصه‌های ورزشی، هدف از این جلسه را تشکیل هیئت‌امنای باشگاه عنوان کرد.

سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان با تقدیر از خدمات عبدالله هاشم‌پور مدیر باشگاه اوز جوان، حمایت از فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه باشگاه اوز جوان که از امکانات خوبی برخوردار است را وظیفه همگانی دانست. حسینی افزود: افرادی که می‌توانند در اداره باشگاه و تأمین منابع مالی تأثیرگذار باشند، نامزدی خود را برای عضویت در هیئت‌امنا باشگاه اعلام کنند.

محمود محبی سخنگوی شورای شهر و پیشکسوت اوز جوان تأسیس تیم اوز جوان را از سال ۵۸ و رسمیت آن از سال ۵۹ دانست و فعالیت اوز جوان در رشته‌های: فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری و کاراته را یادآور شد و گفت: تیم‌های فوتبال و فوتسال اوزجوان در رده های استانی و کشوری حضور داشته اند. وی آمادگی شورا و شهرداری برای حمایت از این باشگاه را اعلام داشت.

IMG_1557

علی تیرزن از پیشکسوتان اوز جوان، پیش‌زمینه تشکیل اوز جوان را مربوط به سال‌های ۱۳۵۷دانست که وی و سایر نوجوانان در لرد مصلی فوتبال محله‌ای بازی کرده و نام آن تیم شاهین بود که با سایر تیم های محله‌ای به مسابقه می‌پرداختند. تیرزن افزود: با حضور عبدالله هاشم‌پور و عبدالغفور نامدار این تیم انسجام بهتری پیدا کرد و به پیشنهاد غلام جهاندیده به نام اوز جوان تغییر نام داد.

 در پایان مقرر شد علی تیرزن به‌عنوان هماهنگ‌کننده برای برگزاری اولین جلسه هیئت‌امنا در هفته جاری اقدام کند.

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

22 Responses to “اعضاي هیئت‌امنای باشگاه اوز جوان انتخاب شدند”

  1. احسان گفت:

    آقای هاشم پور دراین مدت ۳۶ سال واقعا بهترین کمک به باشگاه وشهرمان کرده اند خداخیرشان بدهد

  2. کارمند. بیمارستان گفت:

    با سلام. ضمن. قدر. دانی. از هیت. امنای. بیمارستان. اوز. به. خصوص. از. جناب. اقایان. محمودی. نامور. وعابدی. و…. که در این. چند. سال. خدمات. زیادی. برای. بیمارستان. انجام. داده اند. به. علت. مهلت. سن و مشکلات. ناشی. از ان. پیشنهاد. می. دهم. که. مقداری. جوان گرایی. در این. هیت. انجام. شود. وانتخابات. جدیدی. در این. ذمینه. صورت گیرد. تا. انرژی. تازه ای. در هیت. امنای. بیمارستان به. وجود. اید. با تشکر

  3. کارمند. بیمارستان گفت:

    بیمارستان. اوز. به علت اینکه ریس ان استعفا. کرده اند. بدون مسول اداره میشود. انتظار می رود. هیت امنای. بیمارستان. با تشکیل. جلسه ومعرفی. یک نفر. بومی به این. وضعیت. پایان دهند بیمارستان. از بزرگترین. و مهمترین. واحدهای خدمت رسانی در منطقه است. که. جا دارد. مسولین. وسورای. شهر. هم. در این. امر. همکاری. نمایند

  4. ناشناس گفت:

    در دنياي امروز ارتباط مابين مردم و شهر ها و كشور ها از طريق ورزش امري پسنديده و نشاط آور و در مواردي خاص برعكس ميباشد.اي كاش در كنار اين همه انرژي و سرمايه كه هزينه ميشود مقداري از سرمايه مردم افراد خير صرف آموزش و تاسيس كارگاههاي فني كاربردي امثال گارگاههاي تراشكاري مكانيكي چوب بري درب و پنچره سازي آموزشگاههاي كاربردي فني حرفه اي براي افراد بومي ميشد تا افراد حرفه و فني ياد بگيرند . ورزش هم در كنار آنها باشد چون ورزش و آموزش فرهنگ و هنر به تنهائي كافي نيست بايد آموزش حرفه و فن تعميرات مكانيكي ماشين كه خودش تخصص هاي متعددي دارد تعمير و نصب انواع كولر آيفون كاشي كاري برقكاري لوله كشي توليدي پوشاك هم در همه زمينه هاي روزمره بايد مردم هرمحل آشنا باشند تا نيازي به افراد غير بومي نباشد زيرا اين سرمايه هاي مردم است كه از دست مردم اوز خارج ميشود. در حال حاضر چند نفر بنا و معمار آشنا به ساختمانسازي مدرن اهل اوز وجود دارد اينها زمينه هاي كاري براي مردم اوز ميباشد.منابع خدادادي ديگري براي توسعه در منطقه وجود ندارد لذا بايد در اين زمينه ها كار و تلاش كرد.

  5. احمد گفت:

    تقدیر و تشکر از کلیه عزیزانی که در تشکیل هیات امناء با آقای هاشم پور همکاری کرده اند . خداوند خیرشان دهد. وهمچنین تقدیر و تشکر از مسئولینی که جهت راه اندازی هیات امناء تلاش و کوشش نموده اند .

  6. علی گفت:

    تشکر از شورای محترم اسلامی شهر اوز که در این مراسم هم حضور داشتند .

  7. علی گفت:

    بقیه اعضای شورا کجا هستند . مگه دعوت نشده اند یا دعوت شده اند ولی حضور نداشته اند . ممنون اطلاع رسانی کنید .

  8. اوزی گفت:

    دست مدیر وب سایت آقای احمدی درد نکنه که خبرها را به روز رسانی میکنند . دعای خیر باری شما

  9. همشهری گفت:

    چند نفر دعوت بودند و چند نفر در جلسه حاضر بودن در عکس پیداست که نفرات زیاد هستن .

  10. پیمان گفت:

    نفس کار بسیار خوبه خدا کنه ادامه پیدا کنه و تیم اوز جوان سر و سامانی بگیره . از شورای اسلامی شهر اوز که در این مراسم حضور داشته و حامی تیمهای ورزشی هستند هم تشکر میکنم .

  11. سنا گفت:

    بسیار کاری خوبیه امیدوارم که با مدیریت هیات امنای باشگاه اوز جوان مانند گذشته تیمهای ورزشی خواهران هم داشته باشند . و ما بتوانیم از امکانات باشگاه اوز جوان استفاده نماییم .

  12. سنا گفت:

    کلیه همشهریان باید دست به دست هم دهند و برای احیای تیم اوز جوان تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند تیم اوز جوان و امکانات باشگاه متعلق به همه مردم شهر اوز است و من تا حدودی که اطلاع دارم نام زمین ورزشی اوز جوان «زمین ملت » است یعنی برای همه مردم اوز پس تلاش همگی را میطلبد که برای نگهداری زمین باشگاه دست به دست هم دهیم و هیات امنای اوز جوان را یاری نماییم . تشکر از اطلاع رسانی سایت اوز امروز . و تشکر میکنم از مرد همیشه در صحنه ورزش و خستگی ناپذیر شهرمان عبدالله هاشم پور

  13. حمید گفت:

    در پاسخ به ناشناس باید عرض کنم که انجمن خیریه اوز بسیاری از رشته های فنی و حرفه ای را برگزار می کند و من به شما توصیه میکنم با مراجعه به دفتر انجمن و اطلاع از چگونگی برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای ثبت نام نموده و به یاد گیری فنون مورد نظر خودتان بپردازید .شماره انجمن خیریه ۵۲۵۱۵۲۴۰و ۵۲۵۱۸۲۴۰ است .

  14. علیرضا گفت:

    حالا کجا اوزی که بره فن یاد بگیره و در شهر مشغول کار بشه .

  15. حمید گفت:

    برای شغل و فنی که در انجمن آموزش ببینی و آن شغل در اوز یا کم باشد و یا اصلا نباشد هم وام قرض الحسنه به متقاضی تعلق میگیرد . من خودم در کلاسهای فنی و حرفه ای زیر نظر انجمن خیریه برگزار میشده شرکت کرده ام و امتحان داده و قبول شده ام و مدرک هم گرفته ام و انجمن پس از تحقیقات وام قرض الحسنه هم به من داده است و مشغول به کار شده ام و خوشبختانه در آمد هم دارم یعنی اشتغال زایی هم کرده ام . خدا خیر دهد به اعضای انجمن و کسانی که این کلاسها را در اوز برگزار نموده اند . لطفا این کامنت مرا در سایتتان انتشار دهید که مردم بفهمند در شهرمان کارهای بسیار و بسیار مفید و مهمی انجام میگیرد . پس از جوانان خواهشمندم که این مهم را از دست ندهید و لااقل اگر آموزشی ببینید اگر به سر کار هم نروید برای زندگی خودمان خوب می باشد .

  16. عبدالله گفت:

    امیدوارم با پیگیری هیات امناء تیم اوز جوان مجددا به جایگاه اصلی خودش برگردد . دست مسئولین و برگزار کنندگان و اعضای منتخب هیات امناء مریزاد .

  17. عادل گفت:

    تشکر از عبدالله جهانگیر که با پیگیریهای خوبی که داشتن تونستن هیات امنای خوبی را تشکیل دهند حقیقتا هیات امنای خوبی است و مورد قبول مردم هم قرار خواهند گرفت .

  18. ناشناس گفت:

    برگزاري دوره فني حرفه اي كافي نيست منظور افراديكه از توانائي مالي خوبي برخوردارند نسبت به تاسيس كارگاهها نيز اقدام نمايند و چند نفر كه فاقد سرمايه هستند و از توانائي فني برخوردارند بكار گماشته شوند تا ديگران هم تشويق به اينگونه كارها شوند مثلا كارگاه فني تراشكاري يا مكانيكي يا چوب بري نا كابينت سازي نياز به سرمايه گذاري دارد كه در توان افراد نيست افراد خير در اين زمينه ها ميتوانند با حفظ سرمايه خودشان چند نفر را براي دوره هاي خاص در اوز براي آموزش به شيراز بفرستند سپس براي كار و تلاش به اوز برگردند وقتي اين كار صورت گرفت چند نفر ديگر هم در كنار آنها آموزش ميبينند. بنابراين ديدن دوره آموزشي همراه با كمك به ايجاد كارگاههاي مربوطه پيشنهاد اينجانب بود.

  19. حمید گفت:

    ناشناس عزیز چرا باید برای آموزش به شیراز روند در شهر فضا برای آموزش مهیا می باشد . اگه دوست داری آموزش ببینی خودت را معرفی کن بقیه کارها با انجمن خیریه . به شما آموزش میدهند و همت کار کردن با خودت .

  20. پاسخ به حميد خان محترم گفت:

    حميد خان محترم همانگونه كه در پيشنهادم مطرح نمودم منظورم دوره هاي خاص اگر در اوز وجود نداشته باشد بروند شيراز يا شهرهاي مجاور يا ديگر شهرها و هدفم بطور كلي ايجاد شرايط و امكانات كاري براي جوانان اوز و افراد بومي ميباشد و بيشتر جنبه اشتغال زائي و فراهم كردن امكانات براي جوانان و افراديكه توانائي مالي ندارند ميباشد و بهتر است خيرين بجاي صرف هزينه هاي زياد در امور هاي رايج كه ساخت مدرسه و مسجد و.. اينگونه مسائل است گرايش خيرين بسمت ايجاد امكانات براي جوانان باشد تا خداي نكرده بسمت كارهاي نامناسب كشيده نشوند و روحيه اميد و زندگي و نوآوري براي مردم و جلوگيري از مهاجرت و رفتن به شهرهاي ديگر ميباشد و اينگونه اقدامات موجب تقويت شرايط براي ارتقاي اوز ميشود نه اينكه اوز ارتقاء پيدا كند اما از افراد بومي در اوز خبري و اثري نباشد.با تشكر از شما و همشهريان محترم

  21. حمید گفت:

    ناشناس عزیز شما افراد و کار آموز پیدا کن آموزش از انجمن خیریه دیگه نگران چیزی نباش . ممنون منتظر جوابت هستم و سوال دیگری دارم راهکارت چیه بهتر توضیح بده متوجه نمیشم . کمی ریزش کن .

  22. حميد جان عزيز گفت:

    از اينكه نتوانستم شما را متوجه كنم خيلي ببخشيد .منظورم اينه كه افراد خير نسبت به تاسيس مراكز كارو ايجاد كارگاه هاي مختلف توليدي صنعتي تراشكاري مكانيكي بافندگي و دوزندگي براي آقايان و خانمها اقدام نمايند و افراد بيكار متقاضي كه سرمايه اي ندارند بكار مشغول شوند و اگر به حرفه اي آشنا نيستند آنها را هم قبل از اشتغال آموزش داده شوند. فكر كنم خيلي ساده بيان كردم . من خودم بيكار نيستم ولي براي افراد بيكار تحصيل كرده يا زير ديپلم و جوان اهل اوز چه دختر و چه پسر متعقدم بايد كمكشان كرد و دستشان را گرفت تا در منطقه به فعاليت مشغول باشند تمام حرفه ها فقط مغازه داري نيست بايد جوانان اوز به حرفه هاي مختلف فني و توليدي آشناشوند و مشغول بكار شوند تا ترسشان از كار بريزد و نگران شكست در كارهاي توليدي فني نباشند . اينكار بزرگترين خدمت به جوانان اوز ميباشد و اثرات مفيد و مثبتش نيز بعد از چند سال خواهند ديد.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز