جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 |  6/ سپتامبر/ 2015 - 7:31
  |   نظرات: 22 نظر
5,852 بازدید

دکتر جعفرپورنماینده مجلس در دیدار با مسئولین و معتمدین بخش اوز: مطالبه اصلی بخش اوز را از فروردین ۹۱ تاکنون تعقیب و دنبال کرده ام

با حضور دکتر جعفر پور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و معتمدین مرکز شهرستان، آتش فراز بخشدار اوز، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر و جمعی از مردم و مسئولین شهر اوز و اصحاب رسانه ، ۱۵ شهریور جلسه ای در تالار بخشداری اوز برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا بخشداراوز با تقدیر از دکتر جعفر پور برای برگزاری دیدار مردمی سالیانه با مردم اوزدر گزارشی اعلام داشت: در هفته دولت ۳۶ میلیارد ریال پروژه در بخش اوز افتتاح شد که دو سوم سهم دولت ویک سوم سهم کمک های مردمی بوده است. در شهرک صنعتی اوز زیر ساخت ها آماده است. وی در پایان برخی از مطالبات مردم بخش اوز را شامل: ارتقای برخی ادارات مانند اداره ورزش و جوانان، استقرار دادگاه و شبکه بهداشت و درمان و ساخت جاده مربط اعلام کرد . برخی از حضار دراین جلسه مواردی مطرح کردند که حلاصه آن ها مرور می کنیم:

جعفر راستگو رئیس شورای شهر: جاده مربط حیاتی است. تثبیت نمایندگی اوقاف پیگیری شود . نماینده مجلس برای تصویب طرح مدیریت واحد شهری مساعدت نماید. برای مشارکت شوراها در تصمیم گیری ها به ویژه در عزل و نصب مدیران محلی طرحی ارائه شود.

اولین و مهم ترین خواسته مردم بخش اوز ارتقااست

محمودمحبی سحنگوی شورای اسلامی شهر اوز: مردم بخش اوز همواره درصحنه بوده اند و انتظار دارند نماینده علاوه بر شرکت در مناسبت ها ،دیدارهای مردمی بیشتری داشته باشند. اولین و مهم ترین خواسته مردم ارتقای بخش با سابقه اوز است. استقرار دادگاه ثابت که علیرغم پیگیری های مکرر محقق نشده ، استقرار اداره ثبت اسناد وسایر ادارات از دیگر مطالبات مردم بخش است.

مسعود کراماتی: در مورد پیگیری تدوین برنامه توسعه لارستان وبخش اوز توضیح داده شود.

محمد رفیع نامی : راه اندازی دفتر نمایندگی و برقراری ارتباط بیشتر با مردم ضروری است. گفته اند شما مخالف تفکیک لارستان هستید.

یونس امیدوار: از تضییع حق بخش اوز علیرغم آن که گفته می شود بخش اوز استراتژیک است ،جلوگیری شود. نگاه عادلانه تر به حوزه انتخابیه داشته باشیم.

181

حسین حسین نیا: بعضی می گویند برخی حرف ها تکراری است اما زمانی که مشکلی حل نمی شود راهی جز بیان و تکرار نمی ماند.

ابراهیم احمدی: بر وظایف اصلی نماینده به ویژه در بعد نظارت و قانونگزاری، حفظ شان و جایگاه حوزه انتخابیه در مجلس و رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه تاکید بیشتری شود. اگر نمایندگان به ویژه در بعد نظارت قوی تر عمل می کردند شاهد نابسامانی ها نبودیم. با توجه به کمک های گسترده مردمی در حوزه انتخابیه مردم آثار توسعه را به خوبی لمس نمی کنند و بعضا احساس می شود کمک های مردمی موجب کاهش اعتبارات دولتی شده که می توان دراین مورد طرحی به مجلس داد تا هم انگیزه خیرین تقویت شود و هم شهروندان آثار آن را بیشتر در زندگی خود لمس کنند.

لیلا عزیزیان: نمایندگی میراث فرهنگی و صنایع دستی پیگیری شود و برای بهره گیری از پتانسیل های گردشگری منطقه اوز برنامه ریزی شود.

محمد رسول صباغی : استقرار ادارات به ویژه دادگاه از دوره های قبل پیگیری شده و سوابق آن وجود دارد.

از فروردین ۹۱ تاکنون مطالبه اصلی مردم بخش اوز را تعقیب و دنبال کرده ام

پس از سخنان و درخواست های حضار ،دکتر جعفر پور نماینده مجلس با تقدیر از مردم بخش اوز بر ضرورت و تداوم وحدت و همدلی منطقه ای تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی منطقه در طول دوران خدمت به اندازه قابل قبول برای دیداربا مردم اوزحضور داشته ام. وی یک خواسته (ارتقای بخش) رامطالبه اصلی مردم بخش دانست و بقیه را ذیل آن خواسته دانست و گفت : برای این موضوع از فروردین ۹۱ و قبل از شروع دوره نمایندگی پیگیر این موضوع بوده ام و همچنان نیز آن را دنبال می کنم و خود را مقید به ادامه راه بزرگان لارستان می دانم. تقسیمات سیاسی و ارتقای بخش ها تفکیک و تکه شدن نیست بلکه جدایی فرهنگی تکه شدن است و ما دنبال همدلی و یکپارچگی فرهنگی هستیم.

برای استقرار ادارات موضوع پیگیری می شود اما در مورادی مانند: استقرار دادگاه محدودیت هایی وجود دارد و مدیریت استان موافق نیست. اوقاف اوز تثبیت شده است . برای جاده مربط نیز مهندس نصر مدیر کل راه وشهرسازی و برای شبکه بهداشت درمان نیز دکتر نصر ی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان پاسخ می دهند. در بحث اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز به اوز بیشترین درصد اعتبارات در میان بخش ها اختصاص یافته است و در اعتبارات ۱۸۰ نیز تلاش می شود اوز به حق خود برسد.

اگر مردم کمک کردند و فرصت خدمتگزاری دراین مسئولیت ادامه یافت تشکر می کنم و اگر این فرصت تمدید نشد و مردم به من مرخصی دادند نیز تشکر می کنم

نماینده مجلس گفت : هدف من اخذ رای نیست، اگر مردم کمک کردندو فرصت خدمتگزاری دراین مسئولیت تمدید شد از مردم تشکر می کنم و اگر این فرصت تمدید نشد ازاین که مردم به من مرخصی داده اند تشکر می کنم.

وی در مورد نظارت و پیگیری جذب اعتبارات با توجه به کمک های مردمی آن را مطالبات به حق مردم دانست و افزود: دراین زمینه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیر بوده ام و به آنان تفهیم کرده ام اگر مردم منطقه کمک می کنند نباید در اختصاص اعتبار تاثیر گذار باشد. در خصوص دایر شدن دفتر نماینده دربخش با توجه به گستردگی شهرستان ها و بخش ها و محدودیت ها امکان پذیر نیست اما با بخشدار و اعضای شوراها در ارتباط هستم.

دکتر جعفر پور در مورد سند توسعه گفت: اولین حوزه انتخابیه در استان که نسبت به جمع آوری اطلاعات و ترسیم شکلی از وضع موجود اقدام نموده است این حوزه بوده است که اکنون می توان در مورد فرصت ها نگاهی به آینده داشت.

نماینده مجلس در مورد برنامه خود برای دوره بعد به صداقت در حرف و عمل، تاکید بر وحدت و همدلی منطقه ای و پذیرش ضعف ها و حضور مکرر در منطقه و پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد. 

اجرای پروزه جاده مربط از طریق مشارکتی امکان پذیر است

در ادامه جلسه مهندس نصر مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: در ۲ سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان در زمینه راه در بخش اوز هزینه شده است. وی ۶ بانده شدن جاده اوز- گراش با مشارکت شهرداری ها و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری، شانه سازی ۱۵ کیلومتر جاده اوز- کوره، طراحی نقشه۲ بانده شدن ۵ کیلومتر اول جاده اوز- خنج با همکاری خیرو ۲ بانده شدن ۱۵ کیلومتر اول جاده خنج- اوز را ازاقدامات اخیر این اداره کل دانست.

176

مدیر کل راه و شهرسازی در مورد جاده مربط گفت: این جاده از پروژه های خوبی است که شبکه راه ها را به هم وصل می کندو مطالعات آن انجام شده اما باید به صورت مشارکتی اجرا شود. اگر زیر سازی آن توسط خیرین انجام گردد، ۵۰ درصد هزینه بعد که بخش عمده آن شامل آسفالت می باشد توسط اداره کل تامین می گردد و تجربه موفق آن را درجاده خنج به بلوک هرم وکاریان داشته ایم.

۴مطالبه از ۵ مطالبه بهداشتی درمانی بخش اوز اجرا شده است

دکتر نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز دراین جلسه گفت: در سفر وزیر بهداشت ۵ مطالبه مطرح شده است که ۴ تا اجراشده است. رشته بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت اوز، در حال نهایی شدن است، رشته های کاردانی مبارزه با بیماری ها و بهداشت خانواده نیز تصویب شده است.برای بیمارستان جدید نیز وزیر بهداشت توجیه شده و موافقت اعلام کرد. مجوز ۲ مرکز بهداشتی درمانی کهنه و بیدشهر نیز صادر گردیده است و برای اوز حاشیه تعریف شده و مجوز پایگاه بهداشتی صادر شده است. شبکه بهداشت درمان مخصوص شهرستان است اما برای شبکه بهداشت درمان اوز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ۲ بخش به صورت هیئت امنایی اقدام به دایر کردن شبکه بهداشت درمان کرده است که اگر این طرح موفق بود در اوز نیز اجرا خواهد شد.

با پایان این نشیت که یک ساعت و نیم به طول انجامید، نماینده مجلس وبرخی از مسئولین جهت دیدار با مردم روستاهای بخش عازم روستاها شدند.

عکس از: فائزه طیوری

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

22 Responses to “دکتر جعفرپورنماینده مجلس در دیدار با مسئولین و معتمدین بخش اوز: مطالبه اصلی بخش اوز را از فروردین ۹۱ تاکنون تعقیب و دنبال کرده ام”

  1. مربوطی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب اقای احمدی
    گزارش شما کاملا با جزییات بود .
    در خصوص عدم حضور وبلاگ مربوطی در این جلسه و بازدید از روستای کهنه علتش عدم اطلاع گردانندگان مربوطی از این جلسه بوده و از هیچ منبعی اطلاعی به ما در خصوص رویداد امروز از حضور نماینده مجلس در بخش اوز نداشتیم و مسئولین کهنه هم در این خصوص هیچ اطلاعی به ما نداده اند وگرنه وبلاگ مربوطی به صراحت اعلان می دارد که در صورت اطلاع داشتن از این برنامه های امروز حتما جهت پوشش خبری حاضر می شدند.به هر حال از شما سپاسگزاریم

  2. اوزی گفت:

    درمورد شبکه بهداشت ودرمان در ۲بخش اباده طشک نیریز. وزرقان. در شیراز است که هر دوی انها از نظر امکانات بهداشتی وبیمارستانی. در حد بخش اوز نیستند واز سال ۹۰ یعنی حدود ۴سال،__است که در این بخشهاشبکه بهداشت ودرمان فعال است باید از طریق لار وشیراز موضوع را پیگیری نمایید

  3. همشهری گفت:

    صحبت. نماینده محترم. در باره ارتقای اوز وکارهای ایشان. کلی گویی است باید سوال میکردند که فعالیت وکارهایشان در مورد ارتقای اوز را در با تاریخ وزمان مشخص در استانداری. ووزارت کشور ویا در مجلس چگونه انجام داده اند تا اوزیها انرا باور نمایند به نظر میرسد جواب دادن نماینده یک نوع دست به سر کردن مردم بود

  4. ناشناس گفت:

    با سلام خدمت کلیه دوستان سایت اوز امروز – با توجه به اینکه نماینده مجلس کلی گویی کرده است و دست مریزاد به اوزیها که واقعیت را بدون پرده صحبت کردنند و باید به این رک گویی احسنت گفت .

  5. ناشناس گفت:

    حضار صحبتهای خوبی کردند اما نماینده مجلس پاسخ درست و حسابی نداد

  6. ناشناس گفت:

    احسنت به اوزیهایی که صحبت کردند و خوب گفتند و به صراحت خواسته های خود را بیان نمودنند . اما به راستی گوش شنوایی نیست و این لاریها هیچ کاری برای ما انجام نخواهند داد . اگر دوباره مردم به صحنه رفتند و به لاری رای دادند دچار اشتباه بزرگی شده اند .

  7. از کوره گفت:

    شما اوزی ها عرضه شهرستان شدن را ندارد این شانتاز بازی در جلسات عمومی فایده ای ندارد دهستان کوره در اینده نزدیک از شما جدا خواهد شد

  8. از روستا گفت:

    بنده بعنوان یک روستایی از زحمات اقای دکتر جعفر پو تشکر می کنم خدمت عزیزان بالا عرض کنم مسایل کلان مثل شهرستان باید کلی گویی کرد نه مثل اقای حسنی هنو ز کاری نشده در بوق و قرنه کرد العاقله فی الاشاره

  9. اشنا گفت:

    درودبر دكتر جعفر بور

  10. همشهری از شیراز گفت:

    باز ایام انتخابات امد وباز امدن نمایندگان لاری برای گرفتن رای بابا جان ما چقدر ساده وخوشخیال هستیم لاریها تا ابد در مورد شهرستان شدن اوز برای ما کاری نخواهند کرد گول نخوریم وساده انگار نباشیم. که ایندگان وتاریخ به ما خواهد خندید راه شهرستان شدن از طریق رضایت لاریها نیست. باید از تجربه. لامرد. خنج. گراش برای رسیدن به ارتقا استفاده کرد هیچکدام از این مناطق. با رضایت لار مستقل نشدند بلکه با فشار وقدرت مردم ونخبگان خود. موفق شدند. شورای سهر ومسولین بخش اوز باید از کانالهای بالا دست منطقه برای رسیدن به ارزوی دیرینه مردم اوز اقدام کنند. وگرنه تکرار مکررات است. والسلام

  11. اوزی از بندر گفت:

    اقای جعفر پور نماینده محترم که مدعی هستند از سال ۹۱که. مطالبات مردم اوز در مورد شهرستان شدن راپیگیری میکنند روشن به گویند در چه زمانی در استانداری ویا در وزارت کشور ویا در مجلس وبا چه شخصیتی مساله را مطرح ونتیجه مذاکره چه بوده وسند ومدرک این پیگیریها کجاست وبرای افکار عمومی مردم. منتشر وروشن نمایند در عیر اینصورت کلی گویی ودست به سر کردن مردم است. خبر نگاران حاظر باید این سوالت را در جلسه مطرح میکردند

  12. عبدالله خضری گفت:

    با سلام ، اگر نماینده محترم پیرامون خواسته اصلی مردم بخش اوز که ارتقای بخش است حقیقتا پیگیری کرده اما نخواسته جزئیات آن علنی شود لا اقل بایستی مستندات خود را به شورای شهر اوز ارائه می کرد. آیا در این زمینه مدارکی ارائه کرده است؟ ضمن اینکه چند مورد نامه نگاری احتمالی که بلا اقدام و بلا اثر در اداره مربوطه بایگانی شود پیگیری محسوب نمی شود ، پیگیری واقعی اجرایی شدن آن نامه هاست. مطلب دیگر اینکه وبلاگ مربوطی بسیار زحمتکش و پر تلاش و به روز است و خود اینجانب بساری از اخبار اوز را از این وبلاگ کسب میکنم. حق این بود که ایشان را در جریان این جلسه قرار می دادید تا بتوانند حضور یابند. عدم حضور این وبلاگ مردمی در این جلسه مایه تاسف است.

  13. کارمند اوزی گفت:

    اندر حکایت شهرستان شدن اوز. ای راه که ما میرویم به ترکستان است نه به شهرستان. گزشت زمان وتجربیات نسلهای مختلف به ما نشان میدهد که راه رسیدن به ارتقا اوز از جاده نماینده لارستان ومسولین مرکز شهرستان نمی گزرد وباید ساز وکار دیکری مثل. اهالی گراش. ولامرد وخنج که خود استین را بالا زدند ودیگران را در مقابل کار انجام شده قرار دادند انجام دهیم. این کار بزرگ وحق وحقوق مردم صبور اوز. تنها با همت مسولین ومعتمدین وخیرین اوز شدنی است وگرنه به گواه تاریخ ۴ سال اینده در موقع انتخابات باز سر وکله نمایندگان پیدا میشود. ودو باره همان وعده ووعیدها ما اوزیها را ساده وخوش باور وفراموشکار فرض کرده اند که هر ۴سال یکبار به سراغ ما میایند. وقول سر خرمن می دهند

  14. کاسب ساکن اوز گفت:

    با نظر کلیه همشهریان موافقم ولی ا مشکل اصلی مسولین شهرستان نیستند. مشکل کار را باید در بین خدمان جستجو کنیم. نگاهی به حرکت وانگیزه. اعضای شورای شهر درطی این دوسال بیندازیم جز دو سه نفر انها که فعال هستند. بقیه درکارها وفعالیت های اجتماعی کنار کشیده اند بین معتمدین ومسولین شهر عزم جدی وهماهنگی کامل برای. ارتقا وجود ندارد متاسفانه گروهی هم که سواد اجتماعی کافی ندارند واز وزن وظرفیت لازم در برخورد با نماینده ومسولین شهرستان بزای دفاع از منافع کلان بخش اوز امادگی ندارند بیشتر در عرصه هستند که این باعث میشود. که کارهای بزرگی مانند ارتقای اوز که احتیاج به مردان جامع وپخته دارد نتوانیم خوب پیش ببریم خلاصه شورای شهر ومسولین چنانچه. از بزرگان. جوانان پر شور. واز اوزیهای. داخل وخارج وکلیه. پتانسیل منطقه برای پیشبرد این کار بزرگ استفاده نکند خود به تنهایی نخواهد توانست. این مهم را به سرانجام برساند. با تشکر ازهمه دلسوزان بخش مظلوم وصبور اوز

  15. مربوطی گفت:

    با سلام خدمت جناب آقای مهندس عبداله خضری
    از لطف همیشگی حضرتعالی در خصوص وبلاگ مربوطی بینهایت سپاسگزاریم.موفق باشید

  16. رهگذر گفت:

    آقای جعفرپور ما طلبی نداریم
    اگه داریم خودمون میگیریم
    لطفا مستندات خود را به مردم اوز نشان میدادید
    دارین میگین از سال ۹۱ پیگیر کار هستین.پس شدنی نیست.بیشتر از این خودتان را به زحمت نیندازید.انتخابات دوباره مجلس در کاره که سرو کله شماها پیدا شده

  17. دانشجوی اوزی گفت:

    با نظر رهگزر موافق نیستم زیرا نماینده وظیفه دارد که مطالبات. مردم را دنبال کند وموضوع سخصی نیست که قهر و….انجام دهیم ولی مانند اقای رهگزر موافقم که ایشان. در این مدت کاری مستدل وبا مدرک انجام نداده که به مردم ارایه کند. واین هم به سبب کم کاری مسولین محلی اوز هم میباشد

  18. اوزی گفت:

    لاریها ننیذارن خودمون شهرستان بشیم خودمونو خسته نکنیم .باچنگ ودندون اوز رو نگه میدارن از دست دادن اوز حکم مرگشان آست به نظرتان کدوم را خواهند کشت .هدف آنها به خود فرویردن این شهر است کاری برای ما انجام نشده و نخواهند داد.به نظرم باید تخصص تر به این موضوع فکر کنیم ودنبال راه حل بهتری باشیم.راستی مربوطی عزیز دوستان شما از نمایندگی ارشاد حضور داشتند عجیبه که با خبر نشدید.

  19. مربوطی گفت:

    جناب اوزی از نوع نگارش نظرتان مشخص است چی کسی هستین..در ضمن وبلاگ مربوطی با همه رابطه ای دوستانه دارد برخلاف تصور برخی که در این خصوص تفکیک برایشان وجود دارد

  20. کمالی گفت:

    ممنون از جناب احمدی که تمام مطالب و کامنت ها را پخش میکنید و خودسانسوری در کارتون نیست ونیتتان کاملا مشخص است که برای کمک به مردم شهرمان است وقصدتان ایجاد تفرقه نیست و احسنت به حسن نیتتان

    • مدیریت گفت:

      متشکرم از الطاف آقا یا خانم کمالی و سایر خوانندگان. براساس خط مشی و چارچوب پایگاه قصد خود سانسوری، سانسور ، یک جانبه نگری، تفرقه و… نیست. هدف اطلاع رسانی، شفاف سازی اطلاعات وطرح دیدگاه های مختلف است بنابراین نظراتی که حاوی اهانت یا تحقیر دیگران نباشد و در چارچوب قانون کشور و مطبوعات باشد منتشر خواهند شد.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • عرض سلام مجدد. مجموعه ی اقای رفعتی(تولیدپمپ باد) بی نام ونشان هستند. فقط علاقه شدیدی برای شرکت درنمایشگاها دارند.من که بازار استان فارس را وجب به وجب گشتم پمپ باد برند نو...
    در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی همشهریان عزیز و بزرگان دلسوز شهر.احسنت و خدا قوت. به نکته خوبی اشاره کردید. اولین موضوع که به ذهن مبادرت می کنه اینه که چرا بیمارستان راهپیما، ب...
    همشهری دلسوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • مطالبات رو‌ نمی دن. شاکی هستیم. ولی خداییش تعداد متخصصا خیلی زیاد شده. همین هم باعث شده تعداد عملهامون بره بالا. کار ما بیشتر بشه، دیون معوقاتمون هم بیشتر می شه....
    پرسنل بیمارستان در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • سلام به دلسوزان و معتمدین شهر. باور کنید تو بیمارستان امیدوار ما جونمون رو کف دستمون گرفتیم و کار می کنیم. زلزله ای که اومد نشون داد ساختمون چقدر داغونه. درسته دانشکده لا...
    پرستار در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • سلام.ما دست خیرین شهرستان رو می بوسیم ولی چرا دو دستگی؟ وقتی خودمون هم با هم کنار نمی یاییم انتظار داریم بقیه دلشون برای ما بسوزه؟ من با جدا شدن برای ارتقا موافقم. ولی با...
    وحدت در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • با توجه به تجربیات آقای عزیز خضری در امور بهداشت. ودرمان. اوز. لازم. است که ایشان در این مجمع مهم شرکت. داشته باشند جای. ایشان به نظر میآید که خالی. است. علت. چیست ؟؟؟...
    پیشنهاد. همشهری. از دبی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • جناب احمدی زحمات شما در عرصه خبر و انتشار آن در جامعه ستودنی است، انشاالله در ادامه مسیر موفق باشید...
    در مطلب: تغییر رویه رسانه‌های اوز امروز و پیام اوز در سال ۱۴۰۳
  • برای مراجعه به یک دکتر ساده عمومی باید چند ساعت صبر کنی تا نوبت بهت برسه ...وقتی از کمبود در بیمارستان صحبت می شور یا در گروهی کسی مطالبه گری و یا به نحوه عملکرد بیمارستا...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • بهتر است که درطی یک جلسه خیلی جدی در فرمانداری اوز وبا حضور.ریس علوم پزشکی. لارستان ومسولان وجمعی از فعالان عرصه بهداشت. ودرمان. اوز موضوع. نا. رضایتی مردم از عملکرد. مسو...
    قابل توجه فعالان. عرصه بهداشت. اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • به نظر می‌رسد قبل. از مطرح کردن. جدایی اوز. از. علوم پزشکی. لار باید. ابتدا درطی جلساتی. با حضور فرمانداروفعالان اجتماعی وکارشناسان بهداشت. ودرمان دلسوز منطقه اوزاز یکطرف...
    کارمند بهداشت ودرمان. در اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز