چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  18/ آوریل/ 2024 - 12:13
  |   نظرات: بدون نظر
375 بازدید

شهردار ان اوز تکریم و معارفه شدند

آیین تکریم و معارفه شهردار اوز صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم مهندس مهرابی معاون و مهندس مهرآفرین کارشناس اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس، رئیس شورای استان، امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اوز، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری اوز حضور داشتند.

این جلسه که احمد امینی معاون فرماندار مدیریت آن را به عهده داشت، مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر اوز برگزار شد.

ابتدا فریدون نامی، رئیس شورای اسلامی شهر اوز، در این مراسم ضمن تشکر از مهندس کراماتی با تمام توان خدمات زیادی را در بحث زیرساخت ها انجام داده اند گفت امروز شورای شهر دکتر امیری را به عنوان شهردار انتخاب کرده که ان شاءالله بتوانیم همه با هم در یکسال باقی مانده از عمر شورا با بضاعت و توانی که داریم در خدمت مردم شهر باشیم.

محمد زمان زمانی امام جمعه شهر اوز گفت خداوند به همه ما توفیق عنایت فرماید که بعد از بندگی پروردگار در راه براورده کردن نیاز های مردم در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم باشیم در هر مرتبه و هر مقامی که هستیم. این افتخار که انسان در خدمت دیگران باشد، شامل هرکس نمی شود و توفیق می خواهد که مسئولیت برعهده کسی گزارده شود.

وی از زحمات شهردار سابق مهندس کراماتی که در سال‌های متمادی متحمل شده‌اند تشکر نمود و برای شهردار جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

مهندس مسعود کراماتی شهردار سابق شهر اوز بیان کرد ۱۷ سال در شهرداری با عناوین مختلف خدمت کرده ام از سال ۷۲ تا ۷۶ به عنوان عضو شورای مشورتی، سال ۷۷ به مدت یکسال معاون شهردار وقت بوده ام و ۲ دوره ۶ ساله به عنوان شهردار به مردم خدمت کرده ام و از چندین دوره شوراها و همچنین اعضای شورای فعلی، فرماندار،ادارات شهر، تک تک پرسنل، کارمندان و کارگران شهرداری تشکر ویژه دارم و برای جناب امیری که خودشان از پرسنل شهرداری بوده اند و از سیستم شهر و شهرداری آگاه هستند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مهندس مهرابی معاون اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی و بی‌وقفه جناب کراماتی شهردار اسبق که در سال‌های سال شاهد زحمات و تلاش دلسوزانه ایشان در استان بودیم، ان شاءالله هرجا که هستند مثل همیشه موفق و پیروز باشند.

مهرابی: تبریک عرض میکنیم خدمت جناب مهندس امیری و ضمن عرض تشکر از اعضای محترم شورای شهر باعث انتخاب ایشان، با شناخت خوبی که ما از جناب امیری داریم در مجموعه شهرداری کار کرده‌اند.

وی بیان کرد دغدغه ای که ما روز اول معارفه داریم این است که بعضی از جاها انتخاب به شکلی است که شهردار خیلی آشنایی با اصول و قوانین شهرداری ندارد اما جناب امیری سالیان سال در مجموعه شهرداری حضور داشته اندو شناخت کافی دارند.

محرابی عنوان نمود شهرداری ها ویترین این نظام و انقلاب هستند چرا که عملکرد شهرداری‌ها به طور مستقیم در دید مردم است هر قدمی که ما برمی‌داریم مردم با وجودشان لمس می‌کنند چون هر فرد از لحظه حیات تا ممات با شهرداری کار دارد و شهرداری موظف و مکلف است به همه مردم خدمات رسانی کند.

وی خاطر نشان کرد: شهر اوز نیاز به یک تحول جدی دارد، که با حضور شهردار جدید و با همکاری ویژه مجموعه شورای شهر، شورای اداری و در راس فرماندار و با حمایت امام جمعه این مهم تحقق پیدا کند.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن عرض خوش آمد به میهمانان و حاضرین در جلسه گفت: جا دارد از زحمات ارزشمند و اثرگذار جناب کراماتی در زمان تصدی شهرداری اوز در ادوار مختلف که انصافاً ایشان از مدیرانی بودند که علاقمند به فعالیت و تلاش بسیار بودند تشکر و قدردانی می کنیم.

فرماندار افزود: امروز سکان شهرداری به یکی از فرزندان خود شهرداری سپرده می‌شود کسی که سال‌ها در مجموعه شهرداری است و از زیر و بم مجموعه مطلع و آشنا است و در چند ماه اخیر که سرپرستی شهرداری را به عهده داشته‌اند اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و رضایتمندی در مردم رخ داده که این‌ها قابل توجه است که انشاالله حضور ایشان منشا خیر و تحول در شهر باشد و شهری بسازند که شایسته مردم شریف و عزیز شهر اوز باشد.

شاهرخ امیری، شهردار جدید اوز در این مراسم گفت: از حسن اعتماد و نظر مساعدی که اعضای شورای اسلامی شهر به اینجانب داشته اند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و همچنین استاندار محترم با ابلاغ این حکم فرصت خدمتگزاری به بنده را فراهم نموده اند تشکر و سپاسگزاری دارم.

وی گفت در مجموعه شهرداری و شورای شهر فضای همدلی خوبی برای خدمت رسانی به شهروندان فهیم اوز وجود دارد که از جمله اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته لکه‌گیری آسفالت معابر، اصلاح روشنایی میدان انقلاب نون والقلم و پارک‌های سطح شهر، بهسازی پیاده‌رو روبروی اداره پست و شروع به کار بهسازی پیاده‌روی بلوار امام خمینی و همچنین شروع به کار پروژه‌های نیمه تمام خیابان ملت و معلم و بهسازی بلوار شهرداری است.

با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در این شهر وجود دارد از جمله ظرفیت خیرین، نخبگان و با کمک شورای شهر و کارکنان شهرداری انشاالله اتفاقات خوبی بتوانیم رقم بزنیم.

 وی تلاش‌های مهندس کراماتی در دوران تصدی سمت شهردار تشکر نمود و گفت انشالله بتوانیم از تجربیات ایشان در پیشبرد امور بهره ببریم.

در پایان حکم انتصاب شاهرخ امیری به عنوان شهردار اوز که توسط دکتر ایمانیه استاندار فارس صادر شده بود قرائت و به ایشان اهدا شد و همچنین به پاس قدردانی از زحمات مسعود کراماتی لوح تقدیری از طرف مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز به ایشان اهدا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز