پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  21/ سپتامبر/ 2022 - 8:05
  |   نظرات: 8 نظر
1,323 بازدید

برگزاری نشست مطبوعاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در آستانه سال تحصیلی

نشست مطبوعاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز با اصحاب رسانه چهارشنبه ۳۰ شهریور در دفتر مدیر برگزار شد.
در ابتدای نشست احمد خضری رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات به معرفی شرکت کنندگان در نشست مطبوعاتی معرفی کرد. وی اعلام داشت براساس برنامه نشست مطبوعاتی ابتدا مدیران سخنان خود را مطرح کرده سپس روزنامه نگاران پرسش ها را مطرح می کنند.
علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرورش از فعالیت رسانه ها در شهرستان اوز ابراز خوشحالی کرد و نشان مشارکت دانست و افزود گرچه فضای مجازی ذائقه مردم در اطلاع رسانی را تغییر داده است اما همچنان مردم شهرستان پیگیر و خواهان اطلاعات هستند که پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.
رضایی در ادامه گفت: خدا را شاکرم که معلم هستم. چون هیچ شغلی به شرافت معلمی نیست زیرا در مکتب اسلام به صراحت به آموزش و تعلیم و تربیت پرداخته و سوره ای به نام قلم داریم. خداوند ابتدا به انسان ارزش خواندن را توصیه کرد. پیشرفت جوامع به آموزش و پرورش وابسته است و محصول بها دادن به این امر پیشرفت جامعه را تضمین می کند.


مدیر آموزش و پرورش می گوید: ما میزبان مهاجرین هستیم و یکی از مسایل شهر مشکلات اتباع است. یکی از دستگاه های مسئول هماهنگی فرهنگ های مختلف آموزش و پرورش است.
در تاریخ شهرستان اوز افراد تحصیلکرده متعدد و با سابقه داری وجود داشته و متوجه می شویم حتی اوزی ها در کشورهای دیگر صاحب منصب می شوند که نشان دهنده اصالت و فرهنگی بودن خانواده های شهرستان اوز است.
به زعم بنده به آن اندازه ای که لازم است در حق دانش آموزان شهرستان تلاش نشده و سعی می کنیم این جایگاه را ارتقا دهیم و امیدوارم با کمک همکاران و معلمین این استعدادها شکوفا شود.
در زمینه های مختلف برنامه داریم و امیدواریم در سال جاری آغاز خوبی داشته باشیم و نحوید بخش سال خوب تحصیلی است و کمبودها به مرور برطرف می شود.
نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ نیروی خوب وارد شده و سعی شده نیروهای بومی داشته باشیم.
دبیر ریاضی و فیزیک بومی از سایر شهرستان ها جذب کردیم. در سال جاری ۲۴ نفر سهمیه فرهنگیان داشتیم که ۷ نفر بومی جذب شدند و بقیه غیر بومی جذب خواهند شد.
علاوه بر نیروسازی تلاش می شود در بدنه اداره نیز ماندگاری به وجود آید و لازم است از نیروهای بومی استفاده شود. مدیران حسابداری، تعاون، فناوری و معاونت ها بومی و کارآمد شدند، گرچه بعضا همکاران برای پذیرش مسئولیت ها مقاومت می کنند.


از اول مهر کلاس تقویتی نیز آغاز خواهد شد. شهرستان اوز از نظر قرآنی در استان اول است که برنامه آغاز شده و در پایان مهر جشن حافظ های قرآن با همکاری مجتمع علوم دینی برگزار خواهد شد.
از نظر جذب تجهیزات وقتی مراجعه کردیم گفتند اوز خیر دارد اما پیگیری کردیم اوز از شهرستان های اولویت دار محسوب شده است که قول مساعدت دادند و با ۹۰ درصد درخواست ها در سفر استاندار موافقت شده که ۱۵ اسپلیت تحویل می شود. تجهیزات مدارس شبانه روزی نیز تحویل شده که جمعا بالغ بر یک میلیارد تومان است که فرماندار محترم در این زمینه کمک زیادی کرده اند.
در ادامه به ترتیب پرسش ها به شرح زیر مطرح و پاسخ داده شد.

ابراهیم احمدی مدیر مسئول اوز امروز:
۱-برای ارتقای رتبه کنکور دانش آموزان شاغل به تحصیل در شهرستان که وضعیت مناسبی ندارد، چه برنامه ای دارید؟
۲- همچنان شاهد خروج روزانه دانش آموزان اوزی برای تحصیل در شهرهای همجوار هستیم، در این خصوص چه نظری دارید؟
۳- مدتی قبل اعلام‌شد برای بهسازی مدارس اعتبار محرومیت زدایی اختصاص داده شده، آیا این بودجه جذب شده است؟
رضایی: آموزش و پرورش وظیفه اش تا پایان دوران تحصیلی است و کنکور وظیفه آموزش و پرورش نیست. خانواده وآموزش و پرورش در این مسیر باید با هم کمک کنند. از ما راهکار و برنامه می آید و از خانواده هزینه است. در تابستان در مدارس یادگاری و احمد پور کلاس تقویتی برگزار کردیم و ۳۵ میلیون تومان هزینه شده و قرار شده از آخر مهر ماه نیز کلاس های تقویتی ادامه یابد و از هر دانش آموز ۱۰۰ هزار تومان دریافت می شود. در شهرهای دیگر برای فرزندان خانواده ها ۵۰ میلیون تومان هزینه می کنند. در کنکور رقابت است و دانش آموز اوزی توان رقابت با شیرازی ندارد.
برخی برای ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه مردمی پذیرفته می شوند، و باید به آن مدارس مراجعه کنند. برخی خانواده ها نیز رقابتی برای تحصیل فرزندان را به شهرهای دیگر می برند اما دبیران اوز بسیار با سواد هستند و در شهرهای مجاور تدریس خصوصی دارند. عرفان احمدی در دبیرستان احمدپور تحصیل کرده و از دبیران زبان، ریاضی، عربی و فارسی رضایت داشته است.
بودجه محرومیت زدایی هنوز به اداره آموزش و پرورش اختصاص داده نشده است.

مسعود باقرزاده مدیر مسئول اوز خبر:
۱– بسیاری از دانش آموزان کارنامه خوبی داشته اما برای کنکور آموزش و پرورش کمکی نکرده و برنامه ریزی ضعیف بوده است و برخی از دانش آموزان حتی مجاز نشده اند.
۲-چرا تعداد دانش آموزان در کلاس ها بالغ بر ۳۰ نفر هستند و بعضا با اتباع ادغام هستند؟
۳-چرا فضای کتابخانه، کتاب، رفاهی و خدماتی ورزشی مدارس ضعیف است؟
رضایی: نرم کلاس برای تشکیل ۲۲ نفر و حداکثر آن ۴۰ نفر است. سامانه سیدا مشخص می کند هر کلاس چند نفر و چند تا معلم داشته باشد. برخی کلاس ها کوچک است و باید نقشه نوسازی اصلاح شود و گفته شده تعداد دانش آموزان کمتری برای کلاس ها بپذیرند.
برای تقویت دانش آموزان نیز برنامه هایی داریم که قبلا مطرح شد و سعی می شود دانش آموزان اتباع نیز سازماندهی شوند.
عبدالرحمن صالح خبرنگار پایگاه پیام دانش:
۱-درصد قبولی امسال نسبت به سال قبل چگونه است؟
۲-آیا امکان اختصاص مدرسه جداگانه اتباع وجود دارد؟
۳-چه برنامه ای برای تحول آموزش و پرورش دارید؟
رضایی: در خصوص مقایسه درصد قبولی در دانشگاه ها هنوز آمار منتشر نشده است.
برای تحصیل دانش آموزان اتباع نیز برنامه داریم.
رویکرد ما آموزش محور است و از هفته پایانی مهر کلاس تقویتی داریم و چند دبیر مجرب نیز برای مقطع ۲ دبیرستان آوردیم.


گلی برازنده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:
۱- آیا در مدارس زنگ هنر وجود دارد؟
۲-برنامه ای برای همکاری مدارس با انجمن های خانه فرهنگ دارید؟
رضایی: فعالیت های فرهنگی و هنری را در قالب کانون می توان انجام‌ داد.
کتاب هنر پاسخگوی نیاز دانش آموز نیست. و آماده همکاری با برنامه های فرهنگی هستیم و می توانیم فضا را در اختیار قرار دهیم تا برنامه های فرهنگی و هنری به اجرا در آید.
حمیرا نامدار از پسین اوز:
۱-در باره رشته دانشگاه فرهنگیان توضیح بیشتری بدهید.
۲-تفاوت معلم ها نقش زیادی در آموزش و تربیت دانش آموزان دارد.
رضایی: تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان تبدیل شده است. دانشگاه فرهنگیان محلی است که دانشجویان ۴ سال روش های مختلف تدریس فرامی گیرند و بهترین مکان برای تامین نیرو است. اوز در پذیزش دانشگاه فرهنگیان سهمیه دارد و باید در باره این رشته و آزمون های استخدامی اطلاع رسانی شود تا استقبال بیشتری بشود و نیروی ماندگار تامین شود.
محمد رفیع راوند از سایت موزه مردم شناسی اوز:
۱-برای افزایش مدیران بومی در آموزش و پرورش چه برنامه ای دارید؟
۲-برای همکاری بیشتر با موزه مردم شناسی برنامه ای دارید؟
رضایی: نیروهای علاقه مند وقتی در مسئولیت قرار بگیرند وظایف سازمانی را بهتر انجام می دهند. از بسیاری از نیروها برای پذیرش مسئولیت درخواست شده اما متاسفانه نپذیرفتند.
برای همکاری با موزه و بازدید آمادگی داریم.
در اوز قله سازی نشده و‌رسانه نقش دارند. قهرمان سازی بسیار خوب است و موجب می شود از قبل قهرمان ها، قهرمان دیگر ساخته شود. با مفاخر، آثار تاریخی باید بیشتر مطرح شوند.
عبدالعزیز خضری مدیر مسئول پیام دانش:
۱-برای معرفی قهرمان ها تلاش شده است اما بعضا نمی پذیرند. آیا همچنان معتقدید مردم در ضعف آموزش و پرورش مقصر هستند.
۲- ارتباط شما با مردم چگونه است.
۳-مدیران اجرایی شهرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟ من خودم در مسئولیت های مختلف بودم.
رضایی: قبلا هم نگفتم مردم در این ضعف به تنهایی مقصر هستند بلکه والدین می توانند در پیشرفت تحصیلی پیگیر و موثر باشند.
در این ۶ ماه از مردم اوز نگفته ام. از احترام و برخورد خوب مردم شرمنده می شوم و به خودم می گویم باید تلاش مضاعف کنم.
برخی مدیران خلاق هستند و ذاتا مدیر هستند که این گونه مدیران باید تقویت شوند. برخی بی تفاوت هستند و برخی نیز مدیر نیستند.

احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز:
۱- آمار دانش آموزان و پرسنل اعلام کنید.
۲- آیا با کمبود نیرو هم روبرو هستید؟
۳-برنامه شاخص شما برای سال جدید چیست؟
۴-نظر شما در باره مدارس غیر دولتی چیست؟
رضایی: پارسال تعداد دانش آموزان ۷ هزار و ۴۳۲ نفر و امسال حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر هستند. تعداد پرسنل هم ۵۲۲ نفر است. تعداد آموزشگاه در شهرستان نیز ۶۲ تاست.
در مقطع ابتدایی کمبود نداریم. در مقطع متوسطه اول درس علوم تجربی و در مقطع متوسطه دوم در فیزیک و‌زبان خارجه مرد کمبود داریم که تلاش می کنم از طریق اضافه تدریس جبران کنیم.
برنامه شاخص ما این است که دانش آموزان ترک تحصیل نکنند و به دیپلم برسند و بیشترین تمرکز بر سال دوازدهم است تا ۷۰ درصد دانش آموزان از دبیرستان فارغ التحصیل شوند.
مدارس غیر دولتی بار بخش زیادی از بارهزینه ها را از روی آموزش و پرورش برمی دارد. امروز از مدارس مهروماه کرانی، آفرینش و سعادت بازدید داشتم که برنامه های جذب دانش آموز و هزینه ها را خود پرداخت می کنند اما ما نباید از نظارت بر آن ها غافل باشیم. پیشنهاد می کنم برای راه اندازی مدرسه غیر انتفاعی مقطع متوسطه دوم نیز اقدام شود.
این نشست ۲ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۱۴ پایان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

8 Responses to “برگزاری نشست مطبوعاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در آستانه سال تحصیلی”

  1. مشکل مزمن آموزش وپرورش اوز گفت:

    بسیاری از مشکلات ونارسایی های امروزه آموزش وپرورش اوز مربوط به مدیریت کسانی است که در دهه‌ شصت و هفتاد براین اداره ریاست کردند دراین دوره افرادی با نظرات امنیتی وپلیسی دراین شهر مسول کار بودند که تنها ظاهر کلاس و مدرسه را رعایت میکردند و اصولا دیدگاه فرهنگی وتدریس دلسوزانه در کار شأن نبود وسالها این مسایل بر آموزش وپرورش اوز گذشت تا افت کیفی آن برهمگان روشن شد وسبب دوری خانواده ها و والدین گردید ومردم بناچار فرزندان خود. را به لار وگراش. فرستادند. کاری تا آن موقع سابقه ای نداشت. ومتاسفانه این عملکرد آنها باعث شد. هنوز هم این روش. ادامه داشته باشد که مردم امیدوارنذ که مدیریت جدید بر این مشکل غلبه ومردم والدین را ترغیب به ادامه تحصیل فرزندانشان. در اوز نمایند

  2. ناشناس گفت:

    کاش اصحاب رسانه در این نشست چند تن از دبیران و معلم ها را هم دعوت کرده بودند
    آقای رضایی در بخشی از صحبت های خود برخی از مدیران راخلاق وبرخی دیگر را بی تفاوت دانسته اند کاش حداقل توضیحی در این خصوص داده بودند که یک مدیر چه ویژگی هایی باید داشته باشد که خلاق نامیده شود در اوز دو دبیرستان نظری دخترانه داریم مدیر یکی از این دبیرستان ها مرتب از برنامه های خود دادسخن می دهد که من دبیر از تیزهوشان لار می آورم،کلاس های کنکور و تقویتی برگزار می کنم و….بنده به عنوان یک دبیر سوالی ذهنم را درگیر کرده که چرا علی رغم اینهمه خلاقیت و تبلیغات گسترده اکنون که ۴ سال از مدیریت ایشان می گذرد حتی یک قبولی در دانشگاه روزانه از این آموزشگاه نداشتیم؟ بنابراین خواهشی که از مسئولین داریم این است که کارهای ظاهری و تبلیغات الکی را نبینند و واقعا بررسی نمایند که کدام مدرسه نتیجه ی نهایی و کنکور بهتری داشته تا مدیر خلاق واقعی مشخص شود متاسفانه امسال شروع ماه مهر با بی مهری رئیس اداره برای اوزی ها شروع شد چرا که ایشان بی هیچ دلیل قانع کننده ای یکی از بهترین،کارآمدترین و لایق ترین مدیران این شهر را که سال ها برای فرزندان این شهر با جان و دل تلاش کرده بودند و هیچ نقص و کاستی در کارشان نه از دید دبیران نه از نظر دانش آموزان و اولیاوجود نداشت را به حای دیگر فرستاده اند و به جای ایشان مدیری از مقطع راهنمایی آورده اند آنهم درست یک هفته مانده به شروع سال تحصیلی جدید سوال ما این است بااین تغییر و جابه جایی ناگهانی که همه ی ما را در شوک عجیبی فرو برده دنبال چه چیزی هستند ؟مدیری که هیچ گونه آشنایی با دروس دبیرستان ندارد و خودش اذعان کرده که بالاجبار این پست به ایشان داده شده آیا فردا که از عهده ی برنامه ریزی و مدیریت صحیح برنیامد شما می توانید وی را باخواست کنید که چرا نتیجه ی نهایی دانش آموزان و قبولی کنکور آنها نسبت به سال قبل افت داشته ؟قطعا نخواهید توانست چون خواهند گفت من که گفتم تجربه ی مدیریت در دبیرستان را ندارم شما به زور این پست را به من دادید .جناب آقای رضایی تا کنون سابقه نداشته که کسی را به زور وتهدید به پست مدیریت منصوب کنند شاید این هم یکی از آن خلاقیت ها در زمینه ی مدیریت آموزش و پرورش باشد که ما از آن بی خبریم.

  3. فرهنگی گفت:

    با این گفته ی رئیس آموزش و پرورش اصلا موافق نیستیم که کنکور وظیفه ی آموزش و پرورش نیست وقتی دانش آموز درست آموزش دیده باشد و نظارت کاملی برعملکرد دبیران وجود داشته باشد طبیعتا بار علمی دانش آموزان بالا می رود و می تواند با توان علمی لازم در کلاس های کنکور شرکت کند و تست زنی خود را تقویت کند ولی متاسفانه شاهد هستیم که کار اداره شده ابلاغ دست دبیر دادن و بعد آنها را رها کردن به حال خود که هر جور خواستند کلاس را اداره کنند و هیچ نظارتی بر کارشان ندارد
    درخصوص این که فرمودند عرفان احمدی از دبیر زبان عربی ریاضی وادبیات رضایت داشتند نیز این سوال به وجود می آید که رضایت از دبیر زیست،فیزیک،شیمی و ….چرا وجود ندارد طبعا این دبیران کوتاهی در تدریس داشته اند و دیگر این که چرا دبیر ریاضی ای که از وی اظهار رضایت شده باید تدریس دبیرستان احمدپور را رها کند و برود در کهنه تدریس کند و ساعت آزاد خود هم سراغ تدریس غیرانتفاعی خنج برود چه بی مهری ای از مسئولین دیده که تدریس در شهر را رها کرده؟بهتر نیست با دادن امکانات به چنین دبیران دلسوز و لایق زمینه ی نگه داشتن آنها را مهیا کنید تا با دلگرمی بیشتر به کار خود ادامه دهند؟ و کلا تمایزی قائل شوید بین نیروهای خوب وبد

  4. ناظم گفت:

    درپاسخ به سوال فرهنگی عزیز
    اولا به عنوان یک شهروند غیر متعصب پاسخ شمارا خواهم داد اولین ومهمترین دلیل جابه جایی دبیران به ویژه دبیر ریاضی که ازایشان نام برده شد این نکته است که مااوزی ها ازبس داد می زنیم بومی وغیر بومی به جای این که بگوییم شایسته به جای ناشایست کارآمد به جای ناکارآمدو…وثانیا بی مهری هایی که ازسوی مااوزی ها درحق معلمان غیر بومی می کنیم مثلادرخصوص مسکن بدترین مسکن ها رابه ایشان پیشنهاد می دهیم درصورتی که درقبال حتی افغانی ها هم چنین نخواهیم کرد وبهترین مسکن ها در اختیار آنها قرار می دهیم که همه ی اینها نارضایتی درونی ایجاد می کند وثالثا الان دونفر از بومی های شهر در پست های معاونت اداره هستند که در حوزه آموزش معاونت آموزش می تواند نقش بسزایی ایفا کند ودر خصوص همین جابه جایی ها به ویژه پست هایی مدیریتی هم به احتمال قوی با پیشنهاد معون آموزشی بوده وشورای سازماندهی اداره تصویب کرده لذا بهتر است از معاونت آموزشی سوال گرفته شود.

  5. آموزش وپرورش. اوز. وکنکور گفت:

    جالب است که ریس آموزش ا.پ در اوز میگویند کنکور هیچ کاری به آموزش وپرورش ندارد درحالیکه روسای مدارس و ادارات در سایر شهرستانهای همجوار افتخار میکنند که در سیستم آنها چند نفر در دانشگاهها وکنکور قبول شده اند وانرا معیار موفقیت ادارات خود می دانند ولی در اوز به علت عدم موفقیت مدارس در کنکور. آنرا مربوط به آموزش وپرورش نمی دانند

  6. فرهنگی گفت:

    تشکر از آقا یا خانم ناظم که جواب بنده را دادند
    پاسخی که بیان کردید کاملا درست بود و نظر خود من هم همواره این بوده که بومی و غیر بومی ملاک نیست چرا که دربین دبیران غیر بومی شاهد بهترین ها هستیم و در خصوص نیروهای بومی هم گاها بدترین ها را داریم بنابراین اصل را باید برشایسته سالاری قرار داد و برای نیروهای کارآمد چه بومی و چه غیر بومی امتیاز ویژه ای نظیرمسکن مناسب و….در نظر گرفت تا شان و منزلت والای آنها حفظ شودودلگرمی آنها به ادامه ی کار در این شهر بیشتر شود.
    درخصوص جابه جایی مدیران هم تا آنجایی که ما اطلاع پیدا کردیم معاون آموزشی هیچ نقشی نداشته و درتصمیم گیری هانقش ایشان در اداره بسیار کم رنگ شده تا جایی که گمان می کنیم ایشان نماد معاون آموزشی هستند نه خود معاون.اگر حرف ایشان خریدار داشت قطعا می توانستند از این جابه جایی نادرست و نابهنگام که نه تنها باعث تحول و پیشرفت نخواهد شد بلکه خرابی هم به بار خواهد آورد جلوگیری کنند چون ایشان بیش از هر کس دیگر از توان مدیریتی مدیر سابق اطلاع داشتند و باید هر طور شده بودمانع این کار می شدند.

  7. اوزی گفت:

    توجه به پاسخهایی که ریاست آموزش و پرورش به سوالات مطروحه داده‌اند چند نکته را مشخص می‌کند
    ۱_ایشان هدف آموزش و پرورش را قبولی دانش آموز تا مقطع دیپلم می داند در حالیکه علت وجود رشته های نظری تربیت نیروهای متخصص با تحصیلات آکادمیک می باشد پس با این تفکر بایستی تمام رشته های نظری را لغو کنند
    ۲_دغدغه ایشان فقط کسب قبولی ۷۰ درصدی در امتحانات نهایی است که این هدف گذاری محدود و براحتی قابل دسترس است و احتیاجی به این همه کمک و همراهی خیرین و مردم اوز نیست چون اوز از لحاظ سخت افزاری و امکانات قوی می باشد و مشکل فقط عدم قبولی دانش آموزان ممتاز در رشته هایی خوب دانشگاهی است تا در این این نیروها بتوانند امورات شهر را به دست بگیرند
    ۳-مشکل مردم اوز اینه که مطالبه گر نیستند وگرنه باید ایشان با توجه به اینکه مدت زیادی نیست سکاندار آموزش و پرورش اوز هستند و شناخت کاملی از مسائل و مشکلات ندارند جوابگوی علت تغییرات مدیریتی و اداری زیادی که در این چند ماهه انجام داده‌اند باشند و متاسفانه الان معاونتهای آموزشی و مالی ایشان بومی هستند و بجای اینکه معاونها مطالبه گر حق و حقوق زحمتکشان فرهنگی شهر باشند و در تصمیم گیریهای نابخردانه رئیس دخالت نمایند بیشتر به فکر حفظ مقام و میز مدیریتی خود هستند
    ۴_ایشان دلیل تغییرات ایجاد شده را تغییر و تحول در امر آموزش می دانند در حالیکه وقتی مدیری بی تجربه را بجای فردی با تجربه جایگزین می‌کنند انتظار چه تحولی و پیشرفتی باید داشت چراکه تجربه و رضایت مندی مردم از عملکرد یک مدیر شرط اول موفقیت و همراهی است.
    اصحاب رسانه بایستی مطالبه گر حقوق مردم از مسئولین ادارات شهرستان و منعکس کننده نظرات و خواسته های مردم شهر باشند و این ممکن نیست جز پاسخگو کردن مسئولین در غیر این صورت ناامیدی و یاس بر جامعه حاکم می گردد و عدم ه ضرر شهر خواهد بود

  8. ناشناس گفت:

    باسلام
    جناب احمدی برگزاری چنین نشست هایی و بازتاب گزارش این نشست ها زمانی ارزشمند است که اگر نظری از طرف مخاطبین رسانه داده شد به گوش مسئولین رسانده شود و از آنها خواسته شود جواب دهند من خودم الان چندین سوال از رئیس آموزش و پرورش دارم اولا این که با توجه به این که ایشان چندماه بیشتر نیست دراین شهر هستند چه شناختی از کار مدیران داشتند که دست به چنین کاری زدند وجای یک مدیر باتجربه،کارکشته را با نیرویی از مقطع راهنمایی عوض کرده اند آیا این حق مردم اوز نیست که دلیل این کار را بدانند؟آیا گفتن این که مدرسه ملک پدری کسی نیست که بخواهد تا ابد بماند توجیه مناسبی برای این کاراست ؟اگر هدف تحول و پیشرفت می باشد آیا جایگزینی فرد بی تجربه به کار دبیرستان به جای فردی باتجربه این خواسته را محقق خواهد کرد ؟وچرا رییس اداره به مخالفت معاون آموزشی اداره درخصوص این تصمیم وقعی ننهاده اند ؟اگر معاون آموزشی هیچ اختیاری درزمینه ی عزل و انتصاب مدیرانش ندارد بهتر نیست جای ایشان با دیگر معاونین اداره عوض شود تا مردم راه به تکلیف خود ببرند و بدانند برای مسائل آموزشی به کدام معاون مراجعه کنند؟معاون مالی،پرورشی و یا مسئول بازرسی ؟
    نکته ی دیگر این که چرا قوانین اداره با توجه به افراد مختلف تغییر می کند مثلابه مدیری می گویند چون آمار دانش آموزانت به حد نصاب نرسیده معاون و نیروی کمکی به شما تعلق نمی گیرد وباید دست تنها کارها را مدیریت کنی ولی وقتی خانم فلان مسئول اداره متقاضی معاونت باشد بلافاصله در مدرسه ای که آمار دانش آموزان پایین است قانون دور زده می شود و ابلاغ معاونت برایش زده می شود؟راز این دوگانگی هادر اجرای قانون حاکم براداره ی اوز چیست ؟
    آقای احمدی امیدواریم این کامنت رادرج نمایید شاید از این طریق حداقل جوابی قانع کننده از ایشان دریافت کنیم

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز