پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
 |  7/ سپتامبر/ 2022 - 1:42
  |   نظرات: 6 نظر
1,870 بازدید

گفت و گوی ۵ ساعته دکتر حسین زاده با مردم شهرستان اوز

دکتر حسین حسین‌زاده نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان فارس شامگاه ۱۵ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز با شوراها و مردم این شهرستان به گفت و گو نشست.

در این نشست که با برنامه ریزی دفتر دکتر حسین زاده در شهرستان اوز صورت گرفت، پس از قرائت قرآن توسط شیخ سلمان قائدی، شیخ محمد صالح انصاری مدیر مجتمع دینی اوز سخنانی در باره صداقت از دیدگاه اسلام مطرح کرد. سینا آقایاری معاون فرماندار نیز با تشکر از خدمات دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس، گزارشی از برنامه های هفته دولت و تلاش های فرماندار شهرستان برای پیگیری مطالبات ارائه کرد.

 

پس از اعلام جزئیات برنامه توسط ابراهیم احمدی رئیس دفتر دکتر حسین زاده در شهرستان اوز،  سعید کراماتی مجری مراسم از شرکت کنندگان برای بیان سخنان خود دعوت کرد. فریبا صالحی رئیس شوراهای شهرستان اوز، فریبا برازنده رئیس شورای شهر اوز، شاکر عبدی رئیس شورای فیشور، قدرت الله سلیم رئیس شورای بیدشهر، احمدی رئیس شورای کهنه قدیم، کوهگرد دهیار محلچه و سعید شریفی از اعضای شورای هود مطالبات خود را مطرح کردند. روسای شوراهای کوره، شهرک توحید کهنه، اسلام آباد، قلات، هیرم و گلار نیز برای بیان مطالبات به شورای شهرستان نمایندگی داده بودند.

در ادامه نشست احمد خضری به نمایندگی از خانه مطبوعات، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرهنگ سلمانپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد جلیلی به نمایندگی از هیئت امنای آب انبارها، سلمان قائدی به نمایندگی از شورای خیرین سلامت شهرستان، سمیره مولوی به نمایندگی از گروه اتحاد و توسعه، طیبه نامی به نمایندگی ازمرکز نیکوکاری کارآفرینی خاتم الانبیاء، ابراهیم جام گوهری، علی تیرزن، فاطمه قاسمی، سید یوسف حسینی، محمد وحدانی، بهرام رفیعی، فرهاد ابراهیم پور، محمد ربیع خضری، محمدصادق قاسمی دیدگاه ها و مطالبات را مطرح کردند. مطالبات مطرح شده در حوزه های مختلف بود اما مواردی مانند پلیس ۱۰+، اداره ثبت اسناد و املاک، سی تی اسکن، جاده ها، آب و…بیشتر تکرار شد و بعضا نیز پرسش هایی در حیطه قانون گذاری و نظارت به عنوان وظایف قوه مقننه و نمایندگان مجلس مطرح شد.

بیان مطالبات و دیدگاه های مردم و مسئولین ۳ ساعت به طول انجامید و سپس دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به مدت ۹۰ دقیقه ضمن پاسخگویی به پرسش های مطرح شده دیدگاه های خود ر ا مطرح کرد که گزیده آن عبارت است از:

*با آرزوی برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد شهید مبارکی شهید شاخص استان،  از حضور یکایک شرکت کنندگان که از راه دور و نزدیک تشریف دارند، سپاسگزاری می کنم.

*در ابتدای نمایندگی افقی ترسیم کردیم و در ۱۰۰روز بعد انتخابات به همه شهرها و روستاها مراجعه کردم و آمایش سرزمینی انجام دادیم. نقطه قوت و ضعف شناسایی شده است و برنامه ریزی برآن اساس انجام شد. از همکاری آقای فرزاد شریفی و خانم دکتر راضیه شمسی به عنوان مسئولین دفتر سابق این جانب و آقای احمدی رئیس دفتر کنونی سپاسگزاری می کنم.

*برای نماینده هیچ شهرستان، شهر یا روستایی تفاوت ندارد و هدف همه ما تلاش برای رشد و تعالی همه شهرها و روستاهاست و در عمل نیز ثابت شده است.

*نکاتی که مطرح شد، یادداشت شده و پیگیری  می شود.

*سعی کردیم وحدت را که یک اصل است، به معنای واقعی کلمه، معنا کنیم و وحدت یعنی همدلی و از خود گذشتگی.

*شهرستان اوز از روز اول به عنوان یک شهرستان فرهنگ دوست، فرهنگ پرور و نمونه مطرح بوده است. در اموری مانند پایتخت کتاب، شهر دوستدار کودک، فیشور به عنوان روستای دوستدار کتاب شاخص است. ۹۵ سال قبل دبستان بدری به عنوان بیست و نهمین مدرسه کشور راه اندازی شده و ۵۴ سال قبل نیز بیمارستان امداد اوز به عنوان دومین بیمارستان ۷ شهرستان کنونی جنوب افتتاح شده است.

 

*دست تک تک خیرین و مسئولین در حوزه انتخابیه و شهرستان اوز را می بوسم اما وظیفه مسئولیت ما این است که از حق مردم دفاع کنیم و شبانه روز تا پاسی از شب تلاش می کنیم.

* در یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه بین المللی و اقتصادی توسط دولت انجام شده است. تورم از ۶۲ درصد به ۴۲ رسیده اما نواقص و مشکلات معیشتی وجود دارد. رئیس جمهور در یک سال اخیر به ۳۱ استان سرکشی کرده است.

* آقای شیخ انصاری به خوبی به صداقت به عنوان حلقه مفقوده  اشاره کردند و ما تلاش می کنیم در این راستا گام برداریم.

*بیشترین مشکلاتی که مطرح شد در حوزه آب و راه است. در سفر هیئت دولت به استان هم این ۲ مورد مطرح شد.

*در سال ۱۴۰۰ بودجه وزارت راه ۱۳ هزار میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۱ این بودجه به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. فقط ریل شیراز به بوشهر ۸۰ هزار میلیارد تومان است یا بزرگراه اصفهان به شیراز ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه می خواهد. پس باید پروژه ها را اولویت بندی کرد. باید از ظرفیت هایی مانند وزارت نفت استفاده کرد. کمتر نماینده ای توانسته بودجه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان از وزارت نفت تامین کرده باشد.

*افق نگاه ما برای توسعه زیر ساخت هایی مانند آب، برق و اینترنت بوده است. از وزیر ارتباطات دولت سابق و کنونی برای اینترنت کمک خواستیم و با همکاری ۵ فرماندار جهادی و انقلابی کنونی و فرمانداران سابق از جمله آقای علی پور فرماندار سابق پیگیر امور بودیم.

*حدود  ۴۰ اداره در شهرستان اوز مستقر شده است و بعضا از شهرستان گراش بیشتر است که نشان از همدلی مردم و مسئولین است. ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی گرفته شده است که سهم اوز ۳۰ میلیارد بوده و ۱۰ میلیارد تومان از گراش ( که ۲۰ میلیارد تومان بوده) بیشتر است. اوز چون شهرستان نوپا بوده بودجه محرومیت زدایی آن بیشتر بوده است.

*از نمایندگان فعلی مجلس و نمایندگان سابق همچون آقایان دکتر جعفرپور و دکتر بروجردی استفاده می کنم و کمک خوبی کرده اند. اما گستردگی حوزه انتخابیه مشکلاتی به وجود می آورد. شیراز و مرودشت در اولویت افزایش تعداد نماینده در استان هستند  اما این ۵ شهرستان نیز گسترده است و  از ۱۵ استان کشور مساحت ما بیشتر است باید تعداد نماینده ها افزایش یابد.

*در چند سال گذشته در حوزه راه در جاده لار- شیراز ۲۰ کیلومتر کار شده و در ۲ سال اخیر با این وضعیت مالی بیش از ۴۰ کیلومتر کار شده است. هر کیلومتر جاده در حالت عادی حدود ۱۰ میلیارد تومان و اگر کوهبری و واریانس داشته باشد هر کیلومتر بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

*تنها شهرستانی که برای رسیدن به توابع باید از ۲ شهرستان بگذرد، گراش است و زیبنده نیست مردم روستاها برای رسیدن به مرکز شهرستان این فواصل را طی کنند. جاده چک چک برای این منظور پیگیری می شود و این جاده ۵۰ درصد کار شده و یک جاده روستایی با عرض کم است. خدا از ما نگذرد اگر نیت این باشد که بخواهد شهرستان اوز به انزوا برود. اصلا این گونه نیست. به مدیر کل راه گفتم هرجا زیر سازی شد آسفالت کنید و اگر هر جاده کد دار شود کمک مالی هم می کنیم.

* ما با جاده سازی موافق هستیم. الان با آقای شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صحبت کردم و درخواست دادم چند کیلومتر جاده مربط که ساخته شده است آسفالت شود. از جاده هیرم هم حمایت می کنیم. کجای کشور این همه خیرین جاده ساز وجود دارند؟ همت و سخاوت در حوزه انتخابیه است.

*به من بدترین توهین ها شده است اما شکایت نکردیم. همه این ها به جان می خریم اما از حق مردم کوتاه نمی آییم. ما به کار و تلاش اعتقاد داریم. زندگی در میان طوفان است.

*هرجا اداره کل راه و شهرسازی دارد باید اداره راهداری داشته باشد و وقتی ۶ شهرستان تحت پوشش دارد، شهرستان ها تلاش می کنند اداره راهداری در یکی از آن ها باشد. با استقرار آن در لار و لامرد موافقت نشده است، اما منطقه نباید از این اداره محروم بماند و ما پیشنهاد خنج به عنوان شهرستان حد وسط دادیم  و دستگاه های مربوطه هم موافقت کردند و این به وحدت کمک می کند. وظیفه راهداری رسیدگی به راه هاست که به همه راه های ۶ شهرستان رسیدگی می کند.

*ما در افق خود تقسیم بندی کردیم و توسعه کارگو و گمرک برای شهرستان لار، توسعه صنعت و فرهنگ برای اوز و توسعه انرژی برای خنج تعریف کردیم. ارتقای شهرستان جویم یکی از سخت ترین و پرمانع ترین کارها بود و انجام شد و بیت حضرت آیت الله آیت اللهی پیام دادند که از این بایت تشکر می کنم. شیخ صالح انصاری، ابونجمی ها، کاملی و سایر علما منادی وحدت در جنوب هستند. وحدت باید در عمل معنا بشود.

*در شهرستان اوز نیز کارها دارد پیگیری می شود. ارتقای کوره به شهر انجام شد. ارتقای بیدشهر به شهر نیز در جریان است و فرماندار محترم و شوراهای شهرستان و بیدشهر پیگیری می کنند. بر ای ارتقای فیشور هم تلاش می کنیم اما هر کار مولفه هایی دارد که ممکن است عقب بیفتد.

*برای مخزن دولتی مراحل اداری آن کار می شود و با مدیر کل و معاونین وزیر نیز صحبت می شود. برای گاز رسانی نگاه ویژه به ۵ شهرستان داشتیم و بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شده است و انتظار داریم تا سال آینده هر ۵ شهرستان گاز دار شده و شهرستان های سبز معرفی شوند.

*برای آنتن دهی نیز پیگیری می شود اما نیاز به مکاتبه هست. در حوزه ورزش بالغ بر ۴۰ روستا در حوزه انتخابیه پیگیری شده است و در اوز نیز ۸ روستا دارای چمن مصونعی می شوند. نگاه من به ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی است. حتی از بودجه نفت برای نوسازی مدارس و بهداشت استفاده کردیم. در کهنه اگر زمین کد دار شود یک چمن مصنوعی برای روستای کهنه اختصاص می دهیم.

*شورای شهر باید فعال تر باشد.برای تکمیل سالن ریاست جمهوری و ومجموعه ورزشی شهدا ۶۰۰ میلیون تومان از نفت اختصاص دادیم. از بودجه در اختیار نماینده یک میلیارد به شورا اختصاص داده می شود تا با همکاری فرماندار و رئیس دفتر نماینده به پروژه های اختصاص  یابد. امسال ۱۵ میلیارد تومان بودجه در اختیار نماینده بوده است که سهم اوز ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون بوده است. این بودجه باید با همکاری فرمانداری، دفتر نماینده، شوراها و سپاه برای پروژه ها اختصاص یابد. این بودجه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی می آید و مسئول ادارات باید پیگیر اختصاص آن باشند.

*نماینده کار اجرایی نمی کند و کار آن نظارتی و تقنینی است. نماینده آقای عبدالغنی آمد ایران و گفت: آمدم از شما بابت کمک به ورزشگاه کوره تشکر کنم. من با زحمات خیرین در کشورهای حوزه خلیج آشنا هستم.

*در حوزه بهداشت و درمان از آقایان امیدوار و یوسف راهپیما تشکر می کنم. برای بیمارستان راهپیما موافقت اصولی و پروانه بهره برداری گرفته شده است و برای نوع کاربری باید مجموعه علوم پزشکی برنامه ریزی کنند. بیش از ۱۰ بار برای بیمارستان راهپیما حداقل ۱۰ بار به وزارت بهداشت مراجعه کردم.  هر جا دستگاه متولی پیگیری کند نماینده حمایت می کند.

*در باره پلیس ۱۰+ و اداره ثبت، پیگیری می شود و ما نیز کمک می کنیم. بعضی روزها ۲۰ تا ۲۵ گروه از حوزه های مختلف در تهران هستند اما نماینده نمی تواند همه را با هم همراهی کند. برای پلیس ۱۰+ رئیس دفتر نماینده (آقای احمدی) به استان مراجعه کرده و این جانب نیز با فرمانده نیروی انتظامی صحبت کردم و به جد پیگیر هستیم اما باید فراخوان اعلام شود تا نام شهرستان اوز ثبت شود.

*برای مشکلات شهرداری و دهیاری ها جلسه ای با جناب آقای جمالی نژاد رئیس سازمان مربوطه برگزار می کنیم و پیگیر خواهیم بود.

*برای اختصاص رشته پزشکی از نماینده استعلام شد و گفتم یا به هیچ کدام ندهید یا به هر ۲ دانشکده لار و گراش اختصاص بدهید.

*مدیریت جامع شهری یک علم است که می تواند به توسعه متوازن کمک کند.

*برای نماینده زیبنده نیست که اعلام شود روستای کهنه قدیم فضای ورزشی و تفریحی ندارد و با کمک دستگاه ها پیگیر خواهیم بود.

*با مدیر کل راه و شهرسازی برای اختصاص زمین به خانه مطبوعات شهرستان صحبت شدکه اعلام کردند اگر وزارت فرهنگ و ارشاد بپذیرد اقدام می شود.

*مجلس علاوه بر قانون گذاری، حق تحقیق و تفحص و سوال و استیضاح دارد و برای مسایل فدراسیون فوتبال پیگیری می شود.

*۲۰ درصد بودجه در استان است و ۸۰ درصد بودجه در کشور است و باید پروژه ها از جمله مسایل برکه ها کددار شوند تا بتوان بودجه اختصاص داد. حتی برای اعتبار در اختیار نماینده نیز باید پروژه ها کددار باشند.

*سی تی اسکن علاوه بر اوز بیرم نیز درخواست دارد اما باید دستگاه متولی درخواست بدهد و قرارداد تنظیم شود، اگر برای پرداخت نیاز به کمک بود، نماینده می تواند حمایت کند و متعجبم چرا انجام نمی شود.

*برای میدان های گازی در حوزه انتخابیه از جمله کوه آنتن اوز پیگیری شده است. حجم ذخایر نفت و گاز چاه ها بررسی می شود اما حجم گاز چاه های اوز و گراش کم است و در اولویت اکتشاف نیستند اما چاه های جویم فشار بیشتری دارند. در مگا پروژه ای که در خنج کلید زده شده است بالغ بر هزار نفر جذب می شوند. اوز بستر خوبی برای صنعتی شدن دارد و شهرک صنعتی شماره ۲ اوز کلید خورده است. زمین و تسهیلات دولت در اختیار می گذارد و باید سرمایه گذاران ورود کنند. به ۲ هیئت امنای جاده که گفتند می خواهند ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند، پیشنهاد دادم سرمایه بیاورید و کارخانه پیشنهاد می دهم و از سود آن برای ساخت جاده هزینه کنید.

*خانم گلابی بخشدار مرکزی شهرستان اوز یک تنه امور بخش مرکزی اوز را پیگیری می کند و از خدمات ایشان سپاسگزارم. آقای رام برزین بخشدار بیدشهر نیز از مدیران خوشفکر و لایق هستند.

*نماینده در هر ماه ۳ هفته در تهران و مجلس است، ۵ روز در حوزه انتخابیه و سرکشی به امور و نظارتی دارد که ۵ شهرستان و ۱۳ بخش و ۱۹ شهر در حوزه انتخابیه وجود دارد.

*برای دیپلماسی انرژی در کمیسیون انرژی مجلس پیگیری شده و در جاهای مختلف تشریح شده است. آثار جنگ روسیه و اوکراین در حوزه انرژی مهم است و باید از فرصت ها درکشورهای همسایه استفاده کنیم. یکی از بهترین قراردادهای نفتی در سفر به کشورهای آمریکای جنوبی تنظیم شده است و دولت سیزدهم نیز کمک های زیادی داشته است.

*در دولت سیزدهم نقدینگی مدیریت شده و خلق نقدینگی نداشته ایم. برای قیر رایگان نیز کمک می کنیم.

*برای استقرار ادارات در اوز خیرین همکاری داشتند و باید دولت نیز به کمک خیرین بیاید. رابطین خیرین از جمله آقای ساسان پیرزاد همکاری خوبی داشتند.

*از نظر یونیسف اکنون سواد به معنای تغییر است و معنای آن با گذشته تفاوت کرده است.  آموزش هایی که در اوز برگزار می شود می تواند این تغییر را به وجود آورد. کارگاه های فنی و حرفه ای و اشتغالزایی نیاز منطقه است.

*اوز مهد فرهنگ است. دانشگاه پیام نور اوز بزرگترین دانشگاه پیام نور کشور است و دانشگاه آزاد اوز نیز علیرغم رکود در بسیاری از دانشگاه ها ، همچنان فعال است.

*در حوزه نفت وضعیت خوبی داریم، فروش خوبی داریم و پول برمی گردد. سومدیریت در کشور را قبول دارم. تحریم اثر گذاشته اما سومدیریت را کشور به این حالت در آورده است.

*از وزیران امورخارجه سابق و کنونی درخواست کردیم سفیران ایران در کشورهای مختلف اقتصادی باشند.

*شفاف سازی نگاه زیبایی است و باید از ۲ شخصیتی بودن بپرهیزیم. از نقد عزیزان خوشحال شدم و علیرغم توهین برخی در فضای مجازی تاکنون از کسی شکایت نکردم.

*خانم فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ تلاش زیادی داشتند، کمتر روستایی می بینید که روستای دوستدار کتاب باشد. برای پایتخت کتاب اوز نیز تلاش زیادی شده است. اوز نگین فرهنگ سازی و فرهنگ پروری در استان فارس است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “گفت و گوی ۵ ساعته دکتر حسین زاده با مردم شهرستان اوز”

  1. انتظارات. از نماینده مجلس گفت:

    باتشکر ازجناب احمدی که این جلسه را برگزار نمودند وباتشکر از جناب نماینده محترم مجلس که کارها وخدماتشان مورد تأیید همگان است. تنها تذکری که لازم است اینکه. ایشان فرمایش میکنند که جاده چک چک گراش جاده فرعی وروسنایی است درحالیکه این جاده معروف به جاده جدید لارستان خنج. ولامرد است وقطعا دراینده شهرستان اوز. را در انزوای ارتباطی قرار خواهد جا دارد که نماینده محترم فکری جدی واساسی برای ایجاد. راههای اوز. هیزم. تا جویم. وجاده. جدید مربوط. بنمایند تا مردم اوز درحاشیه قرار نگیرند.

  2. اوزی ازشیراز گفت:

    جلسه خوب پر باری بود دست برگذار کننده آن درد نکند. البته بیشتر حرفها زده شد ومردم در جریان قرار گرفتند. منتها درمورد جاده‌های اوز وتاسیس ادارات بیشتر قول و قرار مساعد داده میشود تحرکی در کار نیست ازین جلسات هرچه بیشتر برگذار شود به نفع شهرستان اوز. موفق باشید

  3. خدمت دکتر حسین زاده نماینده مردم گفت:

    برای اجرای عدالت اجتماعی. وتوازن میبایست به موازات پیشرفت جاده چک چک گراش جاده مربط درشهرستان اوز هم توسعه و ایجاد شود درغیر اینصورت اوز درحاشیه قرار میگیرد واین به دور از عدالت منطقه ای است که مورد نظر جنابعالی است

  4. بابک گفت:

    تشکرازنمایندمحترم ودلسوزمنطقه جناب دکترحسین زاده عزیزمامردم بیدشهرسالهاست که معضل مسکن جوانان داریم وزمین الحاقی به روستاجواب درخواست همه جوانان رانداده ماخواهان ایجادشهرک درزمینهای منابع هستیم قانون نانوشته ای که دربیدشهرحکمفرماست مالک ۵۰۰مترزمین درگذشته گزیانخل داشته اطراف زمین وسمتی که به طرف رودخانه است رابه بهانه ممروپیزاب میگیردوشورای حل اختلاف هم میگویدطبق عرف هست وحقش است کیلومترهانخلستان خشک شده ازرودخانه فاصله داردتارودخانه خدایش ظلم است درحق جوانان که باید۳۰۰مترزمین رایک ملیاردبخرنددرحالی که زمین عموم بوده لذاازنماینده دلسوزمنطقه خواهشمندیم فکربکندوافرادجدیدی برگزیده شونده خودمدعی تمام بیدشهرنباشندتعارض منافع بیدادمیکنداینجا رسانه اوز امروز لطفادرپیج محترم خبرتان بزاریدکم لطفی نکنیدماصدایمان به جایی نمیرسدواعتمادمان هم کم شده باشد.تااین گلایه به گوش نماینده محترم برسدخداخیرتان دهداگرچاپ نکردیداگلایه داریم

  5. ناشناس گفت:

    جلسه پربار بود دست برگزارکننده درد نکند قلم زنی قلم را بر نماینده مردم بران کرده وبدون ترمز چند روز است تلاش میکند که خدمات جناب حسین زاده را زیر سوال ببرند از این نویسنده میخواهم سوال کنم در این چندین سال مگر شما کجا تشریف داشتی مگرجاده چک چک مال امروز فردااست این جاده در زمان اقای حسنی اجرایی شده ومثلم است که هر نماینده ای که بود تلاش میکرد که این پروژه به اتمام رسد چرا شما وامثال شما مثل کبک سرتان را زیر برف کرده بودید وتلاش نکردید که جاده اوز تا خنج را دوبانده شود که حالا هم دیر نیست به جای چه کنم وانتقاد تلاش کنید این جاده دوبانده شود ووحدت اوز وگراش را ختشه دارنکنید وتوپ در زمین لاریها نندازید

  6. ناشناس گفت:

    خدا قوت
    به نظر می رسد فقط مطالبات مردم فقط در خصوص جاده می باشد و لا غیر. آیا مرمت و نو سازی و بازسازی مکان های تاریخی که تخریب و یا رو به تخریب است ؛ از مطالبات مردم و جوانان شهرستان نیست ؟! وووو
    به نظر می رسد اینگونه مطالبات فقط مختص فضای مجازی است نه فضای حقیقی…

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز