یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  7/ مارس/ 2022 - 1:57
  |   نظرات: 2 نظر
1,657 بازدید

توصیه های فرماندار در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اوز/ تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اوز در سال ۱۴۰۰ و اولین شورای اداری دوران تصدی محمد محمدی به عنوان فرماندار شهرستان، ۱۶ اسفند در دانشکده بهداشت اوز برگزار شد.

هماهنگ کننده و دبیر این جلسه سینا آقایاری معاون فرماندار بود که خواستار رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات شد.

محمدی فرماندار شهرستان اوز، ضمن تشکر از شرکت کنندگان از مرکز استان، لارستان و شهرستان اوز حلول ماه شعبان را تبریک گفت. وی تغییر و تحول را ذات مدیریت دانست و افزود: آموزش و پرورش مجموعه ای بزرگ و تاثیر گذاراست و مدیر باید در حد این جایگاه باشد. ضمن تشکر از خدمات محمدرضا رضایی که به افتخاربازنشستگی نایل می شود، برای علی اصغر رضایی رئیس جدید آموزش و پرورش نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: با سابقه ای که آقای رضایی در منطقه و اداره کل دارد می تواند منشا اثر باشد و خواستار همدلی و هماهنگی با فرهنگیان، مسئولین و خیرین شد.

فرماندار میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و روز جانباز، ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نیز گرامی داشت و ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید را نیز تبریک گفت.

مدیران شهرستان باید احترام به مردم را سر لوحه کار قرار دهند

فرماندار افزود: یکی از شعارهای رئیس جمهور بحث مردم بود و مدیران شهرستان باید احترام به مردم را سرلوحه کار قرار دهند و دسترسی مردم به مسئولین باید تسهیل شود. وی از فساد ستیزی از دیگرمحورهای دولت سیزدهم نام برد و گفت: بنا به تغییر مدیران نداریم مگر این که مدیران نتوانند همراهی کنند و به تحول خواهی اعتقاد نداشته باشند.

نماینده دولت در شهرستان گفت: مسکن از دیگر مواردی است که سالیانه باید یک میلیون در کشور و به تناسب جمعیت در شهرستان ساخته شود دو پیگیری ها انجام می شود. فرماندار گفت: استاندار۳ قرارگاه مسکن، اشتغال و سرمایه گذاری، حوزه آب راه اندازی کردند و امیدواریم بتوانیم ما نیز در شهرستان بتوانیم در این زمینه ها به اهداف مد نظر برسیم.

محمدی خاطر نشان کرد: بنا داریم ریل گذاری هایی را انجام دهیم. پیگیر سند آمایش سرزمینی هستیم و تمام دستگاه های اجرایی فرصت ها و ظرفیت ها و چالش ها به همراه راهکار تدوین و ارائه دهند.

فرماندار ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی را از دیگر برنامه های شهرستان اعلام کرد و تاکید کرد دستگاهها بر اساس تکالیف وظایف خود را انجام دهند.

وی از ظرفیت عظیم خیرین به عنوان فرصت نام برد که باید قدردان آن ها باشیم و تکالیف دستگاه های دولتی در این زمینه باید پیگیری شود. محمد گفت: در مدت کوتاه مسئولیت خود درشهرستان مسایل مخزن آب، راه و… پیگیری کردم. محور تفاهم نامه های خیرین و ادارات باید فرمانداری باشد تا مطالبات بهتر پیگیری گردد. حضورارباب رجوع ادارات در فرمانداری به معنای عدم حل مشکل در اداره مربوطه و نمره منفی مدیر مربوطه است. ادارات باید به شبکه الکترونیک دولت متصل باشند.

فرماندار یادآور شد اگر کارشناس فرمانداری با مدیر تماس می گیرد به منزله تماس فرماندار است وباید مد نظر مدیران باشد. کارگروه ها و کمیته هایی راه اندازی شده است که دبیر دستگاه مربوطه است و باید مصوبات را در اسرع وقت تنظیم و ارسال کنند. حفاظت فیزیکی ادارات باید رعایت گردد. جلسات به نحوی برنامه ریزی شود تا با وقت نماز تداخل نداشته باشد. کشیک ایام نوروز هم تنظیم و به فرمانداری ارسال گردد.

حضور مدیران در بخش ها باید با هماهنگی با بخشدار مربوطه باشد. جلسه شورای اداری شان ونزول و اعضا دارد و تشریفاتی نیست و برای هم افزایی و هماهنگی بین ادارات است.

در ابتدای این جلسه حجت الا سلام عدالتی ضمن تبریک ایام شعبانیه و تبریک انتصاب فرماندار گفت: خدا فرموده اگرخواستار نزول رحمت هستید از دستورات خدا و پیامبر اطاعت کنید. مردم عیال و خانواده خداوندهستند و باید ناتوانان را دریابید. امام حسین می فرمایند مسئولیت هم می تواند نعمت و هم نقمت شود، مسئولیت در نظام اسلامی امانتی برای خدمت بهتر است. وی افزود: پیامبر به مردم جدا دل بسته بود، سعه صدر و حسن معاشرت، صداقت و راستگویی داشت.

سرهنگ‌سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: جایگاه اهل بیت بر هیچ کس پوشیده نیست. وی ضمن تبریک ولادت امام حسین و حضرت ابوالفضل و روزهای پاسدار و جانباز از وفاداری حضر ت ابوالفضل سخن گفت که همه ادیان به این حضرت احترام می گذارند. سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و باید ویژگی های انقلاب اسلامی را بشناسیم. اصلی ترین الگویی که می توانیم به آن استنادکنیم حاکمیت خدا بر زمین است و فلسفه انقلاب تلاش برای تحقق این الگو است. ما باید سجده شکربه جا آوریم که در نظام جمهوری اسلامی زندگی و مسئولیت داریم.

محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان گفت: جانبازان جایگاه ویژه ای دارند، ۲۲اسفند نیز روز شهید نامگذاری شده است. در در شهرستان اوز ۱۰ جانباز بالای ۲۵ درصد، ۳ آزاده و ۱۱ جانباز زیر ۲۵ درصد داریم.

سرهنگ محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از همکاری ادارات با نیروی انتظامی گفت وخواستار رعایت قوانین راهنمایی توسط رانندگان ادارات و حفاظت فیزیکی از ادارات شد.

دهقان رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گفت: خدا هر بنده ای را دوست دارد مرجع رفع نیاز قرار می دهد. وی بخشی از عملکرد کمیته امدام امام خمینی شهرستان را بدین گونه اعلام داشت: در سال جاری ۱۶۰ خانوار جدید تحت پوشش کمیته شهرستان قرار گرفته، سامانه هوشمند راه اندازی شده، ۴۰ میلیارد ریال به نیازمندان مساعدت شد، ۱۱۲ فرصت شغلی ایجاد شده، ۴۳ منزل بهسازی شد. ۶ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان راه اندازی شد. از ۱۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تقدیرشده که مراکز خاتم الانبیا و محمد مزرعی از شهرستان اوز ۲ تا از آن ها بودند.

۳۵ سری جهیزیه به متقاضیان داده شده است. ۹۵ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش قرار گرفتند. ، ۷۳۰ بسته لوازم التحریررو بیش از ۲ هزار بسته معیشتی داده شده. ۳ سری کمک برای سیلزدگان بیرم ارسال شده است که جا دارد از نیکوکاران تقدیر شود. ۱۴ تا ۲۱ اسفند هفته نیکوکاری است و از همگی طلب همکاری و مساعدت می کنیم تا لبخند بر لبنیازمندان بنشیند.

محمد پور رئیس منابع طبیعی شهرستان به نقل از مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ ‌منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود. شعار سال جاری ایران سرسبز، ایران قوی، همه باهم برای حفظ منابع طبیعی است. ما باید مشارکت های مردمی داشته باشیم و سعی می کنیم همیاران طبیعت داشته باشیم. ۵ فقره اجرای حکم قضایی داشتیم و از همکاری فرمانده نیروی انتظامی تشکر می کنم.

دکتر نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت گفت: در این ۲ سال کرونا همکاران بهداشتی و درمانی زحمات زیادی کشیدند و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از ادارات شد و افزود: وضعیت کرونا شهرستان نارنجی است.

آقایاری ضمن تشکر از خدمات محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش از وی برای ارائه گزارش خود دعوت کرد.

محمد رضا رضایی گفت: مدت ۸ سال در این شهرستان خدمت کردم. کارهای انجام گرفته و‌ نگرفته دیده های بیدار می بینند. هدفم تلاش برای اعتلای آموزش و پرورش بود که از نخبگان و اساتیدکشوری و استانی دعوت کردیم. برای منابع مالی دولتی و نیکوکاران پیگیری شد. مدارس غیر دولتی توسعه یافت. خدا محوری و مردمداری را مد نظر داشتم و همواره بین مردم بودم. ساحت تعلیم و تربیت از گزند مسایل جناحی خارج کردم. سالانه ۲۰ نیروی فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند

نهضتی برای قبولی دانش آموزان برای دانشگاه صورت گرفته اما همچنان تا اهداف فاصله داریم. وی در پایان از نمایندگان مجلس، مسئولین و مردم شهرستان های لارستان و اوز سپاسگزاری کرد. برای احمد رضا رضایی رئیس جدید آموزش و پرورش آرزوی موفقیت کرد.

طوبایی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: محمد رضا رضایی از بار امانتی که به دوش داشتند به خوبی محافظت کردند. در تعلیم و تربیت باید قلب ها را تسخیر کرد. وی از تواضع و فروتنی به عنوان راز ماندگاری انسان ها نام برد. وحدت، انسجام و قدرت علمی از دیگر مواردی بود که مشاورمدیرکل بر آن تاکید داشت. سیاست کلی این است که لوح ماندگار برای تکریم داده می شود و زیارت امام رضا برای آنان فراهم می کنیم.

علی اصغر رضایی مدیر جدید آموزش و پرورش گفت: ۳۰ سال سابقه خدمت دارم که ۱۵ سال درحراست اداره کل خدمت داشته ام و یک سال نیز در حراست اداهر کل ورزش و جوانان سابقه خدمت دارم و نیازمند همکاری و همراهی دارم و امیدوارم بتوانم منشا خیر باشم. علی اصغر رضایی اهل جویم و شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان بوده است.

در ادامه لوح تقدیر فرماندار از محمد رضا رضایی توسط حجت الاسلام عدالتی قرائت شد و به وی اهدا شد.

مشاور مدیرکل اموزش و پرورش و روسای آموزش و پرورش برای دیدار با فرهنگیان در سالن الزهرا جلسه را ترک کردند.

در پایان جلسه شورای اداری چند اصله درخت در محوطه دانشکده بهداشت توسط فرماندار، محمد محمودی رئیس هیئت امنای دانشکده، اعضای هیئت علمی و دانشحویان و شرکت کنندگان کاشته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “توصیه های فرماندار در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اوز/ تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش”

  1. کمبودها ومشکلات آموزش وپرورش اوز گفت:

    آقای احمدی به مناسبت تغییر جدید در اداره آموزش وپرورش اوز ومشکل افت تحصیلی و آموزشی دراین نهاد مهم مطلبی بنویسید تا نظر مسول جدید. را مردم بدانند شاید خدا کرد و چاره اندیشی شد

  2. خطاب به ریس جدید آموزش وپرورش اوز گفت:

    مردم اوز از کیفیت آموزش وپرورش چندان رضایتی ندارند و آنهاییکه امکان داشتند بچه های خودشان را به مدارس خوب لار وگراش می‌فرستادند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز