پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
 |  2/ سپتامبر/ 2021 - 5:50
  |   نظرات: يك نظر
3,405 بازدید

تجلیل از مدیران برتر شهرستان اوز در جلسه شورای اداری

سنا ملاحت: جلسه شورای اداری شهرستان اوز به بهانه هفته دولت ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۱ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.
در این جلسه فرماندار، شیخ سید احمد یگانه، سرهنگ سلمانپور، فریبا صالحی، جعفر راستگو و صفدر منشی سخنرانی کردند.

فرماندار شهرستان اوز بارعرض خیر مقدم به افراد حاضر در جلسه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین را تسلیت عرض کرد و مناسبت هفته دولت را خدمت حضار تبریک عرض نمود و یاد شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی داشت. علی پورافزود: هفته دولت سپری شد و حدود ۱۸/۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که بر مردم شهرستان مبارک باشد. از تمامی دست اندرکاران امر بسیار مهم و حیاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا از هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت اعضای محترم شورای تامین و اصحاب محترم رسانه که عصای دست فرمانداری بودند تقدیر و تشکر کرد و به منتخبین جدید مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و از منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران که مطالبات مردم را پیگیری می کردند تقدیر و تشکر کرد.
علی پور به روسای دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد تعامل همراهی و همکاری کامل را با بخشداران و شوراهای اسلامی در حوزه شهری و آنچه قانون مصوب کرده در عمران شهری و روستایی داشته باشیم تا امورات را پی ببریم، اموراتی که مردم مستحق آن هستند و باید انجام بپذیرد.
وی گفت: اعتبارات در ۲ نوبت توزیع شده، مرداد ماه و در  هفته قبل اعتبارات خاصی را جذب و اخذ کردیم. و از دستگاههای اجرایی خواستار این شد که به دنبال جذب اعتبارات باشند و رایزنی کنید که اعتبارات ملی را به این سمت بکشانید تا شهرستان بتواند بهره گیری کند.


فرماندار خاطرنشان کرد که مجدداً توانسته ۳ میلیارد اعتبار برای آبرسانی به روستای کهنه قدیم و کهنه توحید را بگیرد و همینطور برای مخزن آب اوز اعتبار جدید بگیریم. و همچنین پروژه های دیگری در حوزه ورزش و ورودی شهر اوز از سمت کوره نیز مجددا ۴/۵ میلیارد تومان اعتبار اخذ شد.
اقدامات موثری در حوزه اشتغال زایی برای جوانان در شهرستان پیش برده ایم که برای بیش از ۲۲ طرح مجوز صادر کردیم که ۸ طرح از آنها در شرف اجرا هستند که هدف اولیه شهرک صنعتی است.
اکیداً به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد استفاده از ظرفیت نخبگان بومی را مد نظر قرار بدهید چه در بحث استخدام ها و چه در بحث مدیریت ها و پست های دیگر سازمانی.


شیخ یگانه ریاست نهاد امور قرآنی و ریاست هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور که به نیابت از حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده در این جلسه حضور داشت، با تبریک هفته دولت به دولتی ها گفت هرکسی به نحوی مسئولیتی دارد در هر مقطع و رتبه که باشد از ریاست جمهور گرفته تا مدیر یک خانواده.
وی گفت: اگر در رفتارتان و اعمالتان و اجرای وظایف تان تقوای خدا که به معنای رفتار هوشمندانه با خدا و بندگان خداست داشته، متقی می شوید که بین حق و باطل خوب و بد صالح و ناصالح تشخیص بدهید و در آخر به انسانی هوشمند تبدیل شوید.
به عنوان مسئول نسبت به دیگران فضل خود را به کار بگیرید و انتظار همه رعایا از مسئولین این است که ذوالفضل و فاضل باشند و با دیدی باز بتوانند محبوب دل ها شوند.


سرهنگ سلمانپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج با تبریک هفته دولت خدمت همه دولت مردان، کسانی که با شرافت خود، کار جهادی خود و  مجاهدت خود به نظام مقدس و مردم عزیز خدمت می کنند گفت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ در جمع هیات دولت فرمودند مصیبت از دست دادن شهید رجایی و باهنر واقعاً سنگین بود  برای انقلاب، و خداوند بر دل مسئولین نظام انداخت که این واقعه را به عنوان هفته دولت نامگذاری کنند.
وی یاد آور شد مهم نیست ما کجا هستیم، چه مسئولیتی داریم و چه عنوانی داریم حضرت آقا می فرمایند هر مسئولیتی که دارید آن مسئولیت را مهم‌ترین مسئولیت خود بدانید و هر کجا هستید آن را مرکز جهان بدانید.


فریبا صالحی با تشکر از شورای پنجم در سطوح مختلف، یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی در دهه های اخیر شکل‌گیری شوراهای اسلامی در کشور بوده است که نقش مثبت شورا می‌تواند عامل موفقیت مدیریت شهری در دستیابی به برنامه ها در رشد و توسعه شهر و در نهایت باعث رضایتمندی آحاد مردم باشد.
صالحی گوشه ای از تعاملات شورای پنجم با ادارات را برای حاضرین قرائت کرد.


راستگو رئیس سابق شهرستان و شهر اوز با تبریک هفته دولت و خسته نباشید به همه عزیزانی که زحمت کشیدند و کارهای زیادی برای مملکت انجام دادند بیان داشت که با اتمام ماموریت ۸ ساله بنده و چند نفر از عزیزان شورایی که در خدمت جامعه بودیم. شورای اسلامی و فعالترین نهاد مدنی و مردمی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، کمتر کشوری در خاورمیانه پیدا می شود که حکومت مردم بر مردم را داشته باشد. در این چند سال با تمام وجود و تمام توانی که داشتیم سعی کردیم در شورای شهرستان و شهر خدمت کنیم و مردم را نیز به کمک طلبیدیم با توجه به تخصص و مهارتی که مردم داشتن ما را یاری دادند و قدردان همه مسئولین و خیرین ادارات انجمن ها کمیسیون ها و اصحاب رسانه هستیم.
یکی از دستاوردهای بزرگ و مهمی که در این چند سال به وجود آمد ارتقاء سیاسی که ناشی از همت مردم و مسئولین و با محوریت شورا در جهت ارتقا بود.
با آرزوی موفقیت برای شوراهای منطقه شهرستان اوز و همه مسئولین، فرمانداری، بخشداری ها و تمام ارگان‌ها و ادارات بابت همراهی هایی که داشته اند لوح سپاسی را به رسم یادبود اهدا کردند.


منشی بخشدار بیدشهر اولین جلسه شورای اداری است بعد از اینکه بنده جابجایی مسئولیت داشتم و از همه مسئولین ادارات تشکر می کنم به ویژه اعضای محترم شورای تامین که در طول مدت مسئولیتم نهایت همکاری تعامل با بنده را داشته اند. از همه هیئت های اجرایی ، نظارت و بازرسی و کلیه دست اندرکاران و عواملی که در برگزاری انتخابات در سطح شهرستان به ویژه در بخش بیدشهر که خوشبختانه مشارکت خوبی در سطح بخش شاهد بودیم تقدیر و تشکر کرد.
منشی در بحث ارتقاء روستای کوره به شهر از آقایان علی پور فرماندار شهرستان اوز، دکتر حسین زاده نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر رحیمی استاندار فارس، احمدی زاده  معاون سیاسی و رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری که نهایت همیاری و همکاری با مجموعه شهرستان داشتند تشکر  و از همه خیرین و بزرگوارانی که در بحث امور مردم در سطح شهرستان و بخش نهایت همکاری و لطف را به ما داشتند تشکر و از شوراهای اسلامی گذشته و جدید شوراهای روستا ها ، شهر و شهرستان که در بحث توسعه و رسیدگی به مشکلات مردم زحمت می کشند نیز تشکر کرد.
فرماندار شش نفر را به رسم ادب که با توجه به بررسی ها و ارزیابی هایی که در شاخص های اقتصادی و عمل‌گرایی این دوستان بود معرفی کردند که به معنی نفی بقیه دوستان نیست این دوستانی که معرفی شدند برجستگی های بیشتری در اقداماتی که مد نظر ایشان بود  را داشتند و برای دیگر مسئولین آرزوی موفقیت در سطح شهرستان کردند.


لوح تقدیر هایی از طرف فرماندار با حضور آقایان یگانه، سرهنگ‌ محمدیان، راستگو، کرامتی ،سلمانپور ،صالحی و عدالتی به این عزیزان اهدا شد
سینا آقایاری معاونت محترم فرمانداری شهرستان اوز
دکتر نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت اوز
محمد دهقان ریاست محترم اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان اوز
ابراهیم ماهوری رئیس محترم نمایندگی صنعت معدن و تجارت و شهرکهای صنعتی شهرستان اوز
بهرام دوستی روشن مدیریت محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان
فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز
تقدیر نامه ای از طرف فرماندار و حاتمی رئیس شورای اسلامی شهرک توحید برای مهندس جهانگیر عطوفت ریاست محترم آبفا شهرستان اوز
لوح تقدیری از طرف دکتر بختیاری رئیس کمیته امداد کل کشور به طیبه نامه بخاطر اقداماتی ک در عرصه اشتغال زایی داشتند نیز اهدا شد.
مجری برنامه دکتر فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و قاری قرآن سلمان قائدی بود.

عکس از عبدالرحیم نوروزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل از مدیران برتر شهرستان اوز در جلسه شورای اداری”

  1. قابل توجه فرمانداری. شورای شهر. اور گفت:

    با تشکر از فرمانداری یاد آوری میکنم که در سایر شهرستانهای جدید فارس تا کنون ادارات محیط زیست. پزشکی قانونی. امور عشایر. تعاون کار و امور اجتماعی. واداره امور آب. تاسیس شده اند اینشالله هر چه زودتر این. ادارات به همراه. اداره ثبت اسناد. واملاک در اوز مستقر سوند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • جناب احمدی زحمات شما در عرصه خبر و انتشار آن در جامعه ستودنی است، انشاالله در ادامه مسیر موفق باشید...
    در مطلب: تغییر رویه رسانه‌های اوز امروز و پیام اوز در سال ۱۴۰۳
  • برای مراجعه به یک دکتر ساده عمومی باید چند ساعت صبر کنی تا نوبت بهت برسه ...وقتی از کمبود در بیمارستان صحبت می شور یا در گروهی کسی مطالبه گری و یا به نحوه عملکرد بیمارستا...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • بهتر است که درطی یک جلسه خیلی جدی در فرمانداری اوز وبا حضور.ریس علوم پزشکی. لارستان ومسولان وجمعی از فعالان عرصه بهداشت. ودرمان. اوز موضوع. نا. رضایتی مردم از عملکرد. مسو...
    قابل توجه فعالان. عرصه بهداشت. اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • به نظر می‌رسد قبل. از مطرح کردن. جدایی اوز. از. علوم پزشکی. لار باید. ابتدا درطی جلساتی. با حضور فرمانداروفعالان اجتماعی وکارشناسان بهداشت. ودرمان دلسوز منطقه اوزاز یکطرف...
    کارمند بهداشت ودرمان. در اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • بیمارستان گراش پیشتاز خدمات درمان در بین ۳۶ شهرستان فارس است حتی در یکسری شاخص ها برتر از جهرم و فسا هست مثل رادیوتراپی و سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و جراحی سرطان و عمل آی وی...
    دلسوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • درود بر آقای احمدی شخصیت محبوب و فراموش نشدنی که عمر جوانی اش را در خدمت مردم منطقه گداشت آری نکات جالب و تخصصی که خود ایشان هم بالاترین سابقه در حوزه درمان و بهداشت منطق...
    پرسنل بیمارستان اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • رزود یر جناب احمدی بزرگوار که همیشه دلسوزانه در تمام امور و به خصوص بهداشت و درمان فعالیت می کنند، واقعا از بعضی از افراد تعجب می کنم که همیشه و در همه حال طلبکار هستند و...
    کارمند بومی بهداشت و درمان در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • با توجه به اینکه بر تقسیم بودجه و امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی مراکز استان نظارت و وسواس بیشتری است پیوستن به دانشکده علوم پزشکی هر شهرستانی اثر گذار عمیقی نخواهد داشت...
    معلم جوان اوزی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • خیلی جالب. سایت شما به مسایل مهم واساسی وزیر ساختی اوزتوجه. دارد مشکلات و کمبودهای بیمارستان اوز از واجبات وامور مهمی. است که مورد توجه جنابعالی. است. موفق باشید. اینشالل...
    از دبی. همشهری در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • نوشته جناب آقای ابراهیم احمدی موضوعی است که اغلب قریب به اتفاق مردم شهرستان اوز که هدفی ندارند جزرسیدن به خواسته برحقشان که انصافامظلوم واقع شده اند دراین زمینه همانطوری...
    ابراهیم نجم الدینی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز