جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  10/ دسامبر/ 2020 - 1:03
  |   نظرات: 3 نظر
3,384 بازدید

جویم میزبان اولین نشست خبری دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس یازدهم

ابراهیم احمدی: دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز اولین نشست خبری خود را سه شنبه ۱۸ مرداد در سالن شهرداری جویم برگزار کرد.
ابتدا علی اسدی عضو شورای جویم با خیر مقدم به شرکت کنندگان و نماینده مجلس و تقدیر ازتلاش های وی، آرزوی موفقیت بیشتر کرد. در ادامه وی جویم را یکی از ۹ شهر تاریخی استان و یکی از قدیمی ترین بخش های کشور معرفی کرد و کلیپی از شهر جویم منتشر شد.


با حضور دکتر حسین زاده نماینده مجلس و روسای دفاتر نماینده در شهرستان ها و تهران در جایگاه، دکترحسین زاده با تشکر از میزبانان، گفت: روسای دفتر شهرستان ها گزارش اقدامات را می دهند.


دکتر حسین زاده خود را نماینده جوان معرفی کرد و از خدمات دکتر جعفرپور و دکتربروجردی تشکر کرد. نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، خنج و اوز در ادامه مواردی را مطرح کرد که گزیده آن به شرح زیر است:
* قرار است از ظرفیت همه به ویژه جوانان و بانوان استفاده کنیم.
*اوز شهر فرهنگ و کتاب است. در اوز واقعا فرماندار، شورا و خیرین پیگیر هستند. بالغ بر ۲۰ اداره استقرار یافته، استقرار ۱۰ اداره در زمان ما بوده و ۳ اداره دیگر در دست استقرار است و اوز را تقدیر می کنم.
*امیدوارم بتوانیم کمکی برای همه حوزه انتخابیه داشته باشیم. ۳ وعده در انتخابات دادم که با تامین محل سکونت فضا آماده کرد یم تا کارگروه ها و شوراها در تهران از نظر اسکان مشکل ندارند. در ۳ ماه اول ۲۰ نفر استخدام و جذب شده اند و برای طرح ملی در منطقه، ایستگاه تقویت فشار کوه هما سمت محمله پیگیری شده است که با ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه گذاری شروع به کار خواهد کرد. از آقای نغمه سنج و ستاد اجرایی حضرت امام که موجبات جذب حداقل ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و۷۰۰ نفر غیر مستقیم فراهم کرده اند، سپاسگزاری می کنم.


*منطقه ما با بیش از ۱۹ هزار کیلومتر مربع، در زیر ساخت ها محروم است و زیبنده مردم نیست. تلاش می شود درمنطقه به زیر ساخت ها توجه شود. در بحث انرژی بسیار مستعد هستیم. خط لوله سراسری گاز ونفت و ۲ تلمبه بزرگ داریم. در پایین دست پتروشیمی می توانیم کار کنیم. منطقه انرژی بر خنج و منطقه ویژه اقتصادی لار جای کار دارد.
*در حوزه آب خط یک انتقال سد سلمان داریم. خط ۲ سد سلمان که از جهرم می آید، بیش از ۲ هزارمیلیارد تومان اعتبار می خواهد. جلسه ملی با حضور وزیر نیرو و ۳ استاندار و نمایندگان برگزارشد و مقرر شد برای آب بیرم با ۲۰۰ میلیون تومان مطالعات انجام می شود.


*در زمینه ورزش و بهداشت با جذب اعتبار از وزارت نفت تلاش خوبی شده است و هفته ای یک بار به وزارت بهداشت می روم و‌بحث فوق تخصصی پیگیری می شود.
*وضعیت اقتصادی خوبی نیست و پس از کرونا رشد اقتصادی دنیا منفی ۳/۷ است اما با همه شرایط خوب کار شده است. در این مدت ۶ ماه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شده که در شهرستان اوز مجموعا ۱۲۰ میلیارد تومان، در لار ۱۲۵ میلیارد تومان، خنج فقط ۱۰۵ میلیارد تومان وبرای گراش ۵۰ میلیارد تومان بودجه جذب شده است .
* برای حمایت از خیرین طرحی تقدیم مجلس شده است تا در پروژه های مشارکتی ابتدا اعتبارات دولتی هزینه شود.
* من مشورت پذیر و انتقاد پذیر هستم، کارهای خوبی انجام شده و بایددست به دست هم بدهیم.
* دیدگاه پولداری منطقه بلای جانمان شده است. ما درد مردم را می دانیم. ماباید عسلویه دوم بشویم، ظرفیت نفتی و معادن داریم. باید زیر ساخت ها تامین کنیم.
*استان شدن مولفه ها و‌پیوست های خودش دارد. شهرداری ها باید به در آمد پایدار برسند. باید به سمت تاب آوری اقتصادی و اجتماعی و cds برویم. از تفکرات دانش بنیان استفاده می کنیم، بعد از تهران دردانش بنیان قطب می شویم.
*سعی می کنیم در بخش های لارستان که بزرگ است نیز دفتر دایر کنیم. این کارها فقط برای مردم است و با هزینه نماینده انجام می شود. پروژه های بدون کد باید کددار شود. همه این موارد نیاز به کمک دارد.
در ابتدای این نشست روسای دفاتر شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و تهران گزارش خود ر ا به شرح زیر ارائه کردند:
فرزاد شریفی رئیس دفتر نماینده در شهرستان اوز: مردم شهرستان اوز قدردان خدمات دکتر حسین زاده هستند.
با همت و حمایت دکتر قریب بر ۱۰ اداره در اوز از زمان شروع به کار مجلس یازدهم مستقر شده است. در حوزه امنیتی با پیگیری ها معضل توزیع مواد مخدردر اوز برطرف شد.


برای مجوز بیمارستان خیر ساز راهپیما پیگیری شده است، اوز از بودجه۱۶ میلیاردی دانشکده علوم پزشکی بهره برده است.
در حوزه راه با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریالی با تعهد۵۵۰ میلیاردی دولت و ۳۰۰ میلیاردی خیرین پروژه جاده اوز – هیرم در دست اجراست.
اطلاعاتی از نیروهای تحصیلکرده و بومی اوز تدوین شده که تاکنون ۱۰ نیروی بومی مشغول به کار شده اند.
در حوزه عمرانی برای اولین بار روستای اسلام آباد بودجه اختصاصی دریافت کرده و هفته آینده تخصیص می شود، اینترنت ۴جی هود که کیفیت بسیار خوبی دارد نصب شده است. در یک ماه آینده نصب دکل مخابراتی در بیدشهرداریم که مشکلات روستاها برطرف می شود.
برای بخش بیدشهر در خط ۲ انتقال از سد سلمان پیگیری می شود، پیگیری تخصیص بودجه مخزن دولتی آب اوز، در روستای گلار ۲/۷ خط انتقال آب کشیده می شود و دستگاه آب ژاول برای روستای فیشور اختصاص داده شد.
شریفی افزود: با حمایت دکتر حسین زاده اولین کارگاه پوشاک مجوز گرفته شده که زمین داده شده و ۳۴ نفر مشغول به کار می شوند. در دهه فجر پروژه گیاهان دارویی با پساب که ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود در دهه فجر افتتاح شده و پروژه بازیافت زباله در ابتدای ۱۴۰۰ اجرایی می شود.


در حوزه محیط زیست، پس از اختصاص زمین پارک جنگلی ۱۱۳۰ اصله درخت از طرف دکتر حسین زاده اختصاص داده شده، مناطق حفاظت شده در آنتن و لامبرد و روستای هود و کمربند سبز نهایی شده است.
در حوزه ورزش، امکانات و بسته ورزشی تصویب شده که به اداره تحویل می شود. سالن ورزش بیدشهر تامین اعتبار شده که بعد ۱۲ سال شاهد بهره برداری می شویم، اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی به ورزشگاه کوره نیز با پیگیری نماینده اختصاص یافت.
شریفی در پایان گفت: ۸۵ نامه مردمی داشتیم که ۲۴ مورد حصول نتیجه شده است. ۲۴۷ مکاتبه در حوزه های مختلف، ۱۲۶ نامه صادره و ۱۲۸ جلسه با مردم و مسئولین داشتیم.


علیشیر رئیس دفتر نماینده در لارستان: موضوعات کلان و زیر ساختی دکتر حسین زاده پیگیریکردند. دفتر لارستان در بیمارستان سابق مستقر است و نامه نگاری برای مکان ثابت و دائم شده است کمیته تطبیق موافقت کرده است و مقرر شده در سایر شهرستان ها نیز پیگیری شود. قرار شده در بخش ها نیز نماینده انتخاب شود. کارگروه های ۱۲ گانه نیز از اقدامات بسیار مهم است و تلاش شده ازجوانان و بانوان بهره گیری شود و از همه ظرفیت ها نیز استفاده خواهد شد. مرکز رشد لار به برج فناوری تبدیل شده و ۲ میلیارد تومان بودجه جذب شده و درخواست بودجه بیشتر داده شده است وپیگیر نشست بزرگ تجاری نیز هستیم. کارگاه برای صادرات محصولات منطقه و اتاق بازرگانی نیزپیگیری شده است.
برای خدمات آب، مخابرات، اینترنت و…در مناطق محروم نیز پیگیری شده است. پیگیر مرکز لرزهنگاری در حوزه انتخابیه هستیم که مقدمه ای برای پیشرفت های صنعتی نیز خواهد بود. پیگیر منطقه ویژه اقتصادی منطقه نیز هستیم. میز ایده پردازی و کسب و کار به ویژه در منطقه محروم پیگیری می‌شود.
تکریم ارباب رجوع، تمرکز زدایی، توجه به حوزه جوانان با مشورت از بزرگان و توجه به حوزه بانوان وورزش از اهمیت زیادی در دفاتر نماینده برخوردار است.


عباسی رئیس دفتر نماینده در شهرستان خنج گفت: در خنج ۲ نفر نماینده در دفتر مشغول به خدمت هستند. در بدو شروع به کار نماینده، برق روستای کورده برقرار شد و ایستگاه ۱۲۰ کیلواتی مصوب شد. نماینده ۳ سفر به شهرستان خنج داشتند ومشکلات اولویت بندی شده است. ۳۰۰ مکاتبه بوده که ۲۵ درصد به نتیجه رسیده است. جلسات درروستاها و ادارات برگزار شده است. ۳ پروژه مهم پیگیری شده است. برق یکی از آن هاست، مگاپروژه گازی که ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه و‌ اشتغال ۴۰۰ نفری را به دنبال دارد مورد دیگری است. از حضور مدیر کل در اینترنت بهره بردیم و در حوزه راه نیز پیگیر هستیم.


جهانبانی رئیس دفتر نماینده در گراش: اتوماسیون دفتر نماینده در گراش فعال شده است تا دسترسی آسان تر شود. کارگروه ها نیز تشکیل شده و از طریق فضای مجازی فراخوان زده شده است که ۷۰ نفر در گراش استقبال کردند. شرح وظایف کارگروه ها نیز پیش بینی شده است. کلنگ زنی حسینیه خیر ساز،بازسازی مدرسه، پیگیری سی تی اسکن بیمارستان با مبلغ ۸ میلیارد تومان، رفع مشکل گازکشی شهرک حاشیه ای گراش، پیگیری تجهیز آزمایشگاه کرونای گراش، پیگیری تامین تجهیزات پزشکی به مبلغ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی، ۲ میلیارد برای بیمارستان، کمک به ساخت ورزشگاه خیر ساز ارد، پیگیری پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان، برای موارد مانند پیست سوارکاری، خوابگاه ، سرمایش و گرمایش، چمن مصنوعی ورزشگاه محبی،تامین اعتبار مرکز خدمات بهداشتی شهر ارد، برای پیگیری ساخت جاده چک چک گراش به طول ۳۵ کیلومتر که ۷ کیلومترزیر سازی و آسفالت شده است و ۲۷ کیلومتر باقی مانده است که طرح تهاتر مطرح شده است. جادهفداغ- خلیلی نیز نیاز به بهسازی دارد. پیگیر تکمیل ساختمان فرمانده نیروی انتظامی هستیم. برق تنگ خور و خلیلی و برق پایدار آب شهر ارد نیز پیگیری می شود.


محمودی رئیس دفتر نماینده در تهران: در فرصت ۱۰۰ روزه تا شروع به کار مجلس یازدهم برنامه ریزی داشتیم و تمامی این اتفاقات در کانال روابط عمومی به عنوان مجموعه قدم منتشر می کنیم.
در لار محورهای مواصلاتی پیگیری می شود و ۳۵ کیلومتر جهرم لار بندر مناقصه گرفتیم. جاده لار لامردو تونل پاسخند بودجه کمی اختصاص داده شده است. ارتقای مجتمع آموزش عالی لارستان پیگیری شد و هیئت علمی کمبود دارد. تجهیز مجتمع علمی فناوری و تخصیص بعدی که بالغ بر میلیارد خواهد بود. مشکل سیمان لارستان پیگیری می شود. برای مشکل ایرانیان حوزه خلیج فارس نیز پیگیری می شود. برای برقراری پروازهاخارجی و‌داخلی نیز پیگیری می شود.
ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان پیگیری می شود. کتابخانه عمومی نیاز به بودجه هنگفت دارد. در محور صحرای باغ و سد خاکی دیده بان پیگیری می شود. سی تی اسکن بیمارستان بیرم درمرحله تخصیص است. آب بیرم و علامرودشت پیگیری می شود. پیگیر عوارض آلایندگی، پلیس +۱۰ وراهنمایی بیرم پیگیری می شود.
در بنارویه برای کنکور پیگیری شده که در کمیته فنی بررسی می شود. برای جویم بیمارستان ۳۲تختی پیکیری کددار شدن شده، تامین اعتبار سد خاکی و تغذیه مصنوعی جویم در دست پیگیری است.
برای محمله محور باغان کورده پیگیری می شود، اصلاح گردنه محمله و ارتقای روستای کورده ازلحاظ اینترنت دردست انجام است.
ردیف مستقل بیمارستان ۱۸۰ تختی خنج پیگیری شده و پست ۱۳۲ کیلو ولت کورده خنج نیز انجام می شود. درخواست اعتبار برای مرکز سلامت و ارتقا به شبانه روزی در دست پیگیری است.
ارتقای اینترنت برای کل حوزه انتخابیه در ۳۲ نقطه و ۲۰ تلفن ثابت در دستور کار است. تکمیل پروژه های ورزشی کل حوزه از وزارت نفت گرفته شده و چمن مصنوعی در کل حوزه انتخابیه که تانیمه اول سال ۱۴۰۰ اجرا می شود و تکمیل چندین مراکز بهداشتی در کل حوزه انتخابیه در دست بررسی است.
در حین جلسه از طرف شهرداری و شورا از دکتر نازنین رضایی سرپرست کنونی شبکه بهداشت و درمان اوز که سابقه خدمت در مرکز جامع سلامت جویم داشته با اهدای لوح تقدیر شد.

برنامه پایانی نشست پرسش اصحاب رسانه و پاسخ نماینده مجلس بود:
*ابراهیم احمدی مدیر مسئول پیام اوز و اوز امروز: با توجه به مدت ۲ ماهه برای خروج از پروتکل الحاقی و مدت زمان باقیمانده تا تحلیف جو بایدن در آمریکا ، فکر نمی کنید این طرح موجب تشدید تحریم ها شود؟
مجلس برای مقابله با فساد و اختلاس چه برنامه ای دارد؟
برای مشارکت بیشتر اعتبارات در طرح های عمرانی خیرساز چه برنامه ای دارید؟
حسین زاده: این قانون به معنای خروج از برجام نیست. طرف مقابل بدعهدی می کند.
در راستای تکالیف خودمان هستیم. باید برای حفظ صیانت طبق برجام عمل کنیم.
برای مقابله با فساد تحقیق و تفحص انجام می شود و قوه قضائیه همکاری دارد.


برای زیر ساخت ها و عدم همکاری دولت، در شهرهای بزرگ دولت می سازد و به بخش خصوصی میدهد. اما منطقه ما خیر می سازد و به دولت می دهد و به بخش خصوصی می دهد و بحث متطقه ای رعایت نمی کند و خیر ناراضی می شود. در بخش بهداشت، بیمارستان سود دهی ندارد.
طرح دادیم به مجلس که دولت ابتدا تعهد خودش انجام بدهد و ضمانت بگیریم تا خیر ادامه داده و به اتمام برساند.
*حمیرا نامدار پسین اوز: برای حمایت از خبرنکاران طرحی در نظر دارید؟
حسین زاده: طرح مشاغل سخت خبرنگاران و کتابداران کلید خورد اما تایید نشد.


*آرزو جهان پیما از میلاد لارستان: چرا پرونده بیمارستان جویم به سازمان برنامه بودجه ارسال شده اما کددار نشده است؟
برای ارتقای جاده جویم تا خرده دره اقدام شده است؟
آیا برای جذب بودجه پردیس دانشگاه لارستان اقدام شده است؟
حسین زاده: ابتدا فکر می شد با بودجه درمانگاه می شد بیمارستان ساخت و بیمارستان در ردیف بودجه قرار نگرفته است. در ردیف پیوست ۲۰ است، علوم پزشکی لارستان و فرماندار لارستان پیگیری کردند و جلسه حضوری با دکتر نوبخت داشتیم تا در ردیف بودجه قرار بکیرد. حداقل ۱۰۰ میلیاردتومان نیاز دارد که نیاز به حمایت از کانال های دیگر دارد.
برای محور جویم خرده دره پیگیری شده و تخصیص خوبی ندارد. مدل های جدیدی طراحی کردیم.
برای پردیس هم پیگیری شده است.


*حمید جهان ایرنا لار: با توجه به لایحه بودجه که تقدیم شده است، آیا کلیات بودجه به تصویب می رسد و جنبه های مثبت و منفی بودجه اعلام کنید.
ارزیابی از اقدامات دولت در حوزه نفت و انرژی چیست؟
حسین زاده: بودجه با اقتصاد بدون نفت بساه شده و آثار کرونا و … دیده شده است. توصیه الگوی مشارکت عمومی دارد که کسری بودجه داریم. این بودجه در حالی بسته می شود که در دولت بعدی تاثیر دارد وچالش خواهد داشت و هفته آینده بررسی می شود و بودجه نرمالی نیست.
تلاش می شود به هر طریق و حرکت های جهادی نفت فروخته شود.
*امید کریمی خشنود از بنارویه: از زمان مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد مشکلات اقتصادی خیلی بیشتر شد توضیح دهید.
برای کتابخانه بنارویه ۷۰ درصد پیشرفت شده چه پیکیری شده است؟
حسین زاده: مجلس یازدهم از قوی ترین مجلس هاست. توهین و جسارت حرام است. مجلس جای کارو قانون گذاری با کمال احترام است. وضعیت معیشت در اوایل مجلس اعلام کرد، اصلاح بودجه ریزی، رونق کسب و کار و… مطرح شد. قیمت گذاری و نظارت از وظایف وزارت صمت است. رئیس جمهور باید در فکر مردم باشد اما وزیردیر معرفی می شود. بسته معیشتی مصوب شد اما دولت نمی پذیرد. مصوب شد برای ۳ دهک مبالغی د اده شود. مسکن مشکل دارد. طرح جهش تولید مسکن کلید زدیم.
کتابخانه بنارویه یکی از دغدغه های ماست و اولین ایتم که فرماندار لارستان پیگیری کرد همین مورد بود و پیگیری می شود.
*فتحی از جویم: بند خاکی جویم چه اقدامی شده است.
تکمیل روشنایی زمین چمن جویم درچه مرحله ای است؟
حسین زاده: بند خاکی پیگیری و بودجه اختصاص یافته و برای روشنایی هم پیگیری شده و قرار شد محقق شود.
*عبدالله اعظمی از خنج: بهداشت و درمان خنج زیر نظر لارستان هستند و مردم می پرسندکی به شیراز برمی گردد؟
در خنج اتوبان ساخته نشد با وجودی که نفت دارند. جاده خنج خلیلی، خنج تا اوز، جاده دیگ اشکن هزینه آسفالت داده نشده
شبکه آبیاری دشت لاغرخنج و نیروگاه سیکل خنج در چه مرحله ای است؟
حسین زاده: ما حاضر نیستیم هیچ بخشی از ما جدا شود و انصافا کارهای خوبی انجام شده است،دانشکده پیراپزشکی خنج مجوز گرفته است اما اگر کارها را متوقف کنند پیگیر هستیم زیر نظر شیراز برود
محور لامرد خنج از مناطق استراتژیک نفت بودجه می گیرد اما قبول داریم اجحاف شده است. هرکیلومتر ابنیه و خاکبرداری حداقل ۳ میلیارد تومان بودجه می خواهد. تخصیص ها کم است. وضعیت راه ها خوب نیست. کار می شود اما مشکل وجود دارد.
نیروگاه سیکل ترکیبی مجوز لغو شده و آب لاغر منوقف است.
*مسعود غفوری هفت برکه گراش: برای پرسش از نماینده از خوانندگان درخواست سوال کردیم. درخواست نشست اختصاصی داریم.
رئیس کمیسیون انرژی از حامیان طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم است، دیدگاه شما چیست؟
برنامه شما برای فرمانداری گراش چیست؟
حسین زاده: به این قانون رای مثبت دام و این قانون به معنای خروج از برجام نیست. طرف مقابل بدعهدی می کند.
فرماندار و شهردار گراش حضور پیدا می کند. فرم نشست خبری اشکال دارد و می پذیرم. اگرمصاحبه نکردم به دلیل این که کارها عملی نشده اما احترام ویژه ای برای خبرنکاران قائل هستیم.
*مهدی وفایی فرد پندری گراش: جهاد کشاورزی، مخابرات در گراش با سرپرستی اداره شده و برخی ادارات مستقر نشدند.
برای گرانی مسکن، چه طرحی برای کاهش دارید؟
فرم شفافیت امضا کردید اما جایی دیده نمی شود؟
حسین زاده: استقرار ادارات گراش از وظایف فرمانداری است و در عزل و نصب ها دخالت نداشتم امامشورت می شود.
ارتقای ادارات پیگیری می شود. جاده چک چک برای مسکن است.
شفافیت آرا باید فراگیر شود و طرح آن چکش کاری می شود. قبل ورود مجلس امضا کردم و به بنیادمربوطه اعلام کردم.
*زینب دلام از آفتاب لارستان: برای ارتقای دانشگاه های لارستان و گراش چه برنامه ای دارید؟
۵ طرح کلان حوزه انتخابیه را معرفی کنید.
حسین زاده: با استان شدن دانشکده ها به دانشگاه ارتقا داده می شود،لار از گراش قوی تر است. ۲ هفته در فضای مجازی القا می شود که برای ارتقای گراش تلاش می‌کنم. آفت منطقه دیده تنگی است. چرا تفکرات ما فرا منطقه ای نیست. من در این مورد نه صحبت کردم نه نامه زدم. مردم لار بسیار نجیب و بزرگی هستند اما بعضا مسئولینی مطرح می کنندکه خلاف واقع است. کسی زنگ زد و گفت می دانیم که این مورد مطرح نشده اما عمدا مطرح کرده ایم که در آینده مطرح نشود. انتظار تشکر ندارم اما قدرشناسی باید بشود. در عرض ۶ ماه ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شده و پروژه ۴ هزار میلیارد پیگیری می شود. بیایید همدل و هم قدم شویم. ما آمدیم کار کنیم. چراوقتی یک پروژه کلید می زنیم مسئولینی که نفوذ دارند وتو می کنند؟
پروژه آب بیرم در جلسه ملی کلید خورده است. اما با دیده تنگی سنگ اندازی می کنند. از کسانی که پیشنهاد می دهند و کمک می کنند تشکر می کنم.
۵ پروژه در حوزه زیر ساخت، صنعت، گاز کشی، شهرستان سبز، بعد باید به سمت صنایع بر‌ویم.
در حق منطقه اجحاف شده است اما جسارت به کسی نمی کنیم.

عکاس: عبدالرحیم نوروزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جویم میزبان اولین نشست خبری دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس یازدهم”

  1. اوزی کارمند وجای خالی ....... گفت:

    با تشکر از اقای حسین زاده وکیل مردم در مجلس وسپاس از فرماندار اوز که در استقرار ادارات مورد نیاز شهرستان جدیت دارند درحال جای ادارات ثبت اسناد دادگاه کار وامور اجتماعی پزشکی قانونی ومیراث فرهنگی خالی است

  2. محمدعلی زارع گفت:

    با عرض سلام
    سپاس از شما که گزارش کاملی ارائه نمودید
    و تشکر از نماینده پرتلاش لارستان بزرگ جناب آقای مهندس حسین زاده
    مهندس حسین زاده نماینده محترم مجلس ما مردم بخش کهن جویم یک درخواست از شما داریم و آنهم ارتقا سیاسی می باشد
    آیا حق بخش کهن جویم نمی باشدکه پس از نود سال بخش بودن شهرستان شود
    بخش کهن جویم همراه با یاسوج بخش شده است یاسوج در حال حاضر مرکز استان و جویم همچنان بخش
    واقعا جای بسی تأسف دارد این همه اجحاف حق
    شهرستانی جویم آرزوی دیرین مردم

  3. خدمت جناب زارع گفت:

    البته کسی مخالف شهرستان شدن جویم نیست اما مقایسه جویم با شهرستان یاسوج قیاس مع الفارق است باسوج به عنوان یک مرکز استان با نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت وبخش قدیمی جویم که به دو بخش بنارویه وجویم تقسیم شده است ودر حال حاضر دو بخش کوچک ومستقل هستند ای کاش این بخش تقسیم نشده بود تا جویم شرایط بهتری برای ارتقا داشت

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز