جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  14/ آگوست/ 2019 - 6:49
  |   نظرات: بدون نظر
8,516 بازدید

تداوم فعالیت باشگاه پرورش اندام المپیک اوز با مدیریت جدید

باشگاه بدن‌سازی المپیک اوز در سال ۹۶ با همت فریدون زرگرنژاد و محمدرضا نعمتی در اوز به آدرس: خیابان ملت، طبقۀ زیرین پاساژ افشاری آغاز به فعالیت کرد. این باشگاه از تیرماه سال جاری با مدیریت جدید الیاس اناخی (فرزند غفور) فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

فریدون زرگرنژاد که خود از اولین مربیانی است که در رشتۀپرورش اندام دارای کارت مربیگری بوده،می‌گوید: «با توجه به این‌که رشتۀبدن‌سازی از رشته‌های مادر همۀورزش‌هاست، در راه‌اندازی اولین باشگاه بدن‌سازی، با الیاس اناخی (محمدشریف) همکاری کرده و پس از آن نیز باشگاه‌های پوریا و المپیک را راه‌اندازی کرده‌ام. اکنون نیز بسیار خوشحالم که این باشگاه را به آقای الیاس اناخی (غفور) که خود از ورزشکاران این رشته است و دارای مدرک مربی‌گری و داوری در رشتۀپرورش است، واگذار کرده‌ام.»

در این باشگاه مربیِ آقایان، الیاس اناخی و مربی بانوان، خانم مهناز طلایی است که وی نیز دارای مدارک مربی‌گری و داوری است و خود نیز در این رشته دارای عناوین مختلف قهرمانی است.

این باشگاه مجهز است به:

* جدیدترین دستگاه‌های پرورش اندام روز دنیا

*سیستم‌های هوازی

*آموزش آیروبیک، زومبا و پیلاتس و… .

الیاس اناخی مدیر باشگاه و مربی آقایان می‌گوید: «براساس برنامۀ تنظیمی، هر روز بانوان از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷(۵ بعدازظهر) تا ۲۰(۸ شب) می‌توانند زیر نظر مربی ورزش کنند.

آقایان نیز براساس برنامه، هر روز از ساعت ۱۲:۳۰(ظهر) تا ۱۶:۳۰ و شب نیز از ساعت۳۰:۲۰ تا ۲۳:۳۰ می‌توانند به ورزش بپردازند.»

اناخی می‌افزاید: «در این باشگاه دستگاه‌های پرورش اندام، تریدمیل، دوچرخۀ اسپلینگ، کراس، انواع دستگاه‌های پا و…وجود دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در محیطی آرام و بهداشتی، به سلامت جسم وروح خود کمک کنند.»

مدیر باشگاه المپیک ادامه می‌دهد: «در این باشگاه شرکت‌کنندگانمی‌توانند علاوه بر ورزش، از دانش و تجارب مربیان مجوزدار با شرکت در دوره‌های آموزش خصوصی یا دریافت برنامه‌های تمرین ورزشی از مربیان کارآزموده، این ورزش را با روش صحیح و اصولی انجام داده و از نتایج آن بهره‌مند شوند.»

وی همچنین می‌گوید: «مربیان علاوه بر ارائۀبرنامه‌های تمرینی برنامه‌های غذایی را نیز ارائه می‌کنند تا این ورزش بیش از پیش در پرورش اندام تأثیرگذار باشد. به همین دلیل مدیریت جدید باشگاه نسبت به راه‌اندازی و تجهیز بوفه (فروشگاه) اقدام کرده است و تلاش می‌شودنوشیدنی‌ها وغذاهای متناسب با این رشتۀ ورزشی در این فروشگاه عرضه شود.»

اناخی می‌افزاید: «در این باشگاه علاوه بر سرویس‌های بهداشتی مجزا برای بانوان و آقایان، رعایت اصول بهداشتی مانند همراه داشتن لباس ورزشی مخصوص، کفش‌های مجزا، حولۀ مخصوص، اسپری و نوشیدنی الزامی و مورد تأکید است و ورزشکاران زیرپوشش بیمۀ ورزشی قرار می‌گیرند. به نظافت محیط باشگاه نیز بسیار بها داده می‌شود.»

مدیر باشگاه در ادامه می‌گوید: «خوشبختانه از زمان شروع به کاردراین باشگاه، شاهد رشد روزافزون ورزشکاران و مراجعین به این باشگاه بوده‌ام و در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ نفراز آقایان و ۵۰ نفر از بانوان در این باشگاه مشغول تمرین هستند.»

 وی در پایان از آموزش ورزشکاران برای شرکت در مسابقات در آینده خبر داد وگفت: «رشتۀ پرورش اندام در سنین مختلف نوجوانی تا کهن‌سالی برای رشد، عضله‌سازی، جلوگیری از تحلیل ماهیچه‌ها، قوی شدن تاندون‌ها و غضروف‌ها و پیشگیری از تجمع چربی تأثیر به‌سزایی دارد و خود شامل رشته‌های مختلف: آمادگی جسمانی، آیروبیک، فیتنس، زومبا، اسپلینگ، تی آر ایکس و…است.»

خانم مهناز طلایی که دارای مدارک مربی‌گری، داوری و عناوین متعدد قهرمانی در آمادگی جسمانی است، مربی بخش بانوان است که از مردادماه امسالدراین باشگاه مشغول به کار شده است.

وی ضمن ابراز رضایت از کار دراین باشگاه می‌گوید: «اهل شیراز و ساکن گراش هستم و همسرم نیز گراشی است.»

 او همچنین از سابقۀ کار خود در لار و گراش می‌گوید و از این‌که با معرفی آقای سید یوسف حسینی رئیس ادارۀ ورزش و جوانان به مدیر باشگاه، توانسته در این باشگاه به بانوان کمک کند و نتایجی مانند کاهش وزن و حجم ورزشکاران در طی یک ماه اخیر دیده، بسیار خوشحال است.

خانم طلایی متصدی بسیج ورزش خواهران لارستان است. وی می‌گوید: «علاوه بر پرورش اندام، در بخش‌های هوازی، آیروبیک، آمادگی جسمانی و… با دایر کردندوره‌های عمومی و خصوصی و ارائۀبرنامه‌های تمرینی فعالیت می‌کنم و تاکنون ورزشکاران رضایت داشته‌اند.»

وی افزود: «تلاش می‌کنم برنامه‌های تمرینی متنوعی داشته باشم و اعزام بانوان به استخر و شرکت در اردوهای تفریحی را مدنظر قرار می‌دهم. شرکت بانوان اوزی در مسابقات از جمله مسابقات مچ‌اندازی که در سطح منطقه یا استان برگزار می‌شود نیز مدنظرماست.»

وی که خود نفر اول مسابقات آمادگی جسمانی گرجستان بوده است، عضو قوی‌ترین بانوان پاورلیفتینگ ایران نیز هست.

طلایی می‌گوید، با آن‌که با ورزشکاران دوست است اما جدیت در ورزش را همیشه مدنظر دارد زیرا با این جدیت می‌توان دستاورد بهتری از تمرینات گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز