شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
 |  26/ اکتبر/ 2015 - 5:43
  |   نظرات: يك نظر
1,347 بازدید

خیرالنساء خیل تاش به عنوان بخشدار مرکزی خنج و اولین بخشدار زن فارس معرفی شد

 

در مراسم تودیع و معارفه بخشداران جدید و سابق مرکزی خنج ، خیرالنساء خیل تاش به عنوان اولین بخشدار زن در استان فارس معرفی شد و از خدمات شفیعی بخشدار سابق تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش هیجارخنج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خنج  ، جلسه شورای اداری شهرستان خنج با حضور سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ،مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج ،ائمه جمعه و روسای ادارات و نهادهای شهرستان روز شنبه مورخ ۳/۸/۹۴ در محل فرمانداری شهرستان خنج برگزار گردید.

مختار عباسی فرماندار خنج در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) به حاضرین در جلسه، مهمترین اتفاق نیمسال دوم ۹۴ را انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: دستگاههای شهرستان و نهادهای انقلابی نهایت آمادگی را برای مشارکت در امر انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و مطابق قانون داشته باشند و مراقبت های ویژه هم داشته باشند.انتخابات نزدیک است و کاندیداهای احتمالی برای تبلیغ در شهرها و روستاها حضور می یابند.همراهی مدیران ادارات و نهادها و استفاده از عناوین کاری آنها برای تبلیغات خلاف قانون است.

در ادامه جلسه سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اظهار داشت:سیاست جدید دولت در استان فارس که مد نظر استاندار محترم می باشد این است که با انتصاب بانوان شایسته و توانمند به عنوان مدیران سیاسی در سطح بخشداری ها و فرمانداری های استان به عنوان بخشدار و معاون فرماندار از ظرفیت و پتانسیل بانوان نیز استفاده نماید.

هاشمی در ادامه شهرستان خنج را در وحدت میان شیعه و سنی مثال زدنی عنوان کرد وازدواج های میان شیعه و سنی ،برگزیدن نامهای ائمه برای فرزنان اهل سنت و شرکت کردن برادران و خواهران اهل سنت در مراسم مذهبی اهل تشیع نمونه هایی برای اثبات این وحدت دانست و افزود: باید مراقب سیاست ها و تفرقه افکنی های دشمن بود چرا که دشمن به دنبال این است که از هر راه ممکن وحدت،امنیت و آرامش کشور ما را برهم بزند.

در ادامه این جلسه خیرالنساء خیل تاش بخشدار مرکزی جدید شهرستان در سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و امام شهدا و آرزوی توفیق روز افزون برای مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید و با تشکر از استاندار فارس،معاون سیاسی امنیتی استانداری،مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار شهرستان خنج در خصوص اعتماد به وی برای بر عهده گرفتن این مسئولیت جدید اظهار کرد: توفیق خدمت رسانی به مردم یکی از الطاف الهی است که نصیب مسئولان می شود و ما وظیفه داریم برای شکر گزاری این توفیق و جلب رضایت پروردگار تمام توان خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گیریم.

خیل تاش ادامه داد: اکنون که خداوند این توفیق را به بنده داد تا به عنوان اولین بخشدار زن در دولت تدبیر و امید در استان فارس مشغول خدمت شوم خدا را شاکرم و ان شاالله هدف اصلی ما اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی از روستاهای بخش مرکزی خنج با استفاده از امکانات و نیروهایی که در اختیار داریم خواهد بود. البته با توجه به موفقیتهایی که در بحث مذاکرات هسته ای و تلاشی که دولت محترم در این زمینه انجام دادند امیدوار هستیم که در حوزه اقتصادی و عمرانی و بویژه معیشت مردم یک تحول اساسی رخ دهد.

در پایان این جلسه از زحمات عبداله شفیعی بخشدار مرکزی سابق خنج تقدیر به عمل آمد و وی نیز طی سخنانی از عملکرد خود در این مدت گفت و از اعضای شورای اداری و مردم فهیم شهرستان خنج طلب حلیت نمود.

خیرالنساء خیل تاش اهل قلات اوز و دانشجوی دکترای علوم اجتماعی می باشد و تاکنون به عنوان کارشناس فرمانداری خنج فعالیت داشته است.

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خیرالنساء خیل تاش به عنوان بخشدار مرکزی خنج و اولین بخشدار زن فارس معرفی شد”

  1. دانشجوی اوزی گفت:

    دوشیزه خیر النسا خیل تاش بخشدلر مرکزی. خنج. اهل گراش است

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • سلام ما فضا را برای فعالیت رسانه ای سایرین و جوانان تنگ نکردیم...
    مدیریت در مطلب: روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز رتبه برتر را در استان کسب کرد
  • با نشکر از مسولان شهرستان. بابت روز. اصناف واما اصناف وکسبه. وبازاریان شهرستان از اقای فرماندار. انتظار. دارند که هرچه. زودتر. نمایندگی. ثبت. اسناد که قول. انرا. قبلا داد...
    حکایت اداره ثبت. اسناد وکسبه وبازاریان. اوز در مطلب: پیام تبریک فرماندار و رئیس اداره صمت شهرستان اوز به مناسبت روز ملی اصناف
  • با تشکر. از جناب. اسفند نیا که باعث رونق اقتصادی. شهر. زادگاه خود. شده اند وبا تشکر. از مسولان. عوامل. اجرایی مجموعه ققنوس. اوز معلم بومی. اوز...
    سپاس از مجموعه ققنوس. اوز در مطلب: پانزدهمین سالگرد افتتاح شرکت قفنوس نصر اوز
  • عرض تبریک و خسته نباشید به بانیان و دست اندرکاران شرکت سرفراز ققنوس نصر اوز...
    اوزی در مطلب: پانزدهمین سالگرد افتتاح شرکت قفنوس نصر اوز
  • شرکت ققنوس نصر اوز موجب مباهات شهرستان اوز است و برایشان آرزوی موفقیت بیش از پیش داریم...
    اوزی در مطلب: پانزدهمین سالگرد افتتاح شرکت قفنوس نصر اوز
  • آقای احمدی چنانچه به هر دلیلی دیگر نمی توانید. فعالیت خبری واطلاع رسانی. انجام دهید و انگیزه ای وجود. ندارد لطفا میدان کار. را در خانه مطبوعات وسایت های خبری. به افراد جو...
    قابل توجه. آقای ابراهیم. احمدی در مطلب: روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز رتبه برتر را در استان کسب کرد
  • درود برحال عبدالله دبیری مرد نیکنام و گرانقدر وجودش سلامت عمرش با عزت...
    در مطلب: چگونگی راه‌اندازی مدارس بلغان در گفت‌وگو با عبدالله دبیری
  • هفته اول تیرماه (هفته قوه قضاییه ) است از مسولان ارشد شهرستان و دادگستری. اوز. انتظار. میرود. دراین هفته. نمایندگی ثبت. اسناد. واملاک اوز. که قول. تاسیس آنرا فرماندار محت...
    قابل توجه فرمانداری. و دادگستری. اوز در مطلب: روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز رتبه برتر را در استان کسب کرد
  • بین اوز تا گراش هم پابه برق هست ولی شب ها خاموشه. خانواده عباسی هزینه برق مصرفی بین جناح تا کهتویه هم می دهند؟؟...
    مدیریت در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است
  • بلوار عباسی با پول خانواده عباسی در دوبی ساخته شده، بالطبع پول تیرهای چراغ برق را هم داده اند...
    در مطلب: اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است