جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  7/ دسامبر/ 2018 - 7:50
  |   نظرات: 30 نظر
2,331 بازدید

دومین همایش تجلیل از جوانان موفق اوز برگزارشد

سالن امپراطور شامگاه ۱۵ آذر، میزبان جمع کثیری برای دومین همایش جوانان موفق خود اظهار،به همت انجمن نواندیشان اوز بود. این همایش با همکاری بخشداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز برگزار شد.

۱۴ دقیقه از ساعت ۲۰ گذشته بود که با حضور نیک خواه برای قرائت قرآن، آغاز مراسم رسما اعلام شد. آزاده شفائی مجری مراسم از محسن مهرآوران بازرس انجمن نواندیشان اوز برای اعلام تاریخچه انجمن و فرآیند اجرایی این همایش دعوت کرد.

مهرآوران گفت: انجمن نواندیشان از بهمن ۹۱ با ۹ عضو هیئت موسس شروع به کار کرده که برای اخذ مجور نیز اقدام کرده است. این انجمن دارای ۵۰ عضو رسمی، هیئت رئیسه ۵ نفره و یک بازرس است و اهداف آن اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی است. وی پس از بیان برخی فعالیت های انجمن از جمله تجلیل از امام جمعه اوز و ورزشکاران و ساخت خانه بهداشت در منطقه زلزله زده کرمانشاه و… در مورد این همایش توضیح داد.

بازرس انجمن نواندیشان گفت: هدف از این همایش تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان و ارزش نهادن به اندیشه های جوانان است. طی فراخوانی که در اردیبهشت ماه داده شد، جوانان ۱۴ تا ۲۹ سال  فعال در حیطه های علمی، قرآنی، رسانه، هنر، ورزشی و…خودرا معرفی کرده و در این همایش داوری صورت نگرفته و  از همه ۴۲ نفر ازکسانی که به این فراخوان پاسخ داده اند، تجلیل می شود. وی امیر مزرعی و مژده میر احمدی را دبیران همایش معرفی کرد.

فرصت ساز و فرصت یاب باشید

آتش فراز بخشدار اوز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش به ویژه انجمن نواندیشان، نقش مردم را در عرصه های مختلف کلیدی و موفقیت آمیز دانست. وی از جوانان نیز خواست از دوران غیر قابل تکرار جوانی استفاده بهینه کرده و فرصت ساز و فرصت یاب باشند.

 

شکوه و عظمت ملت ها به علم و اخلاق برمی گردد

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی امام شافعی اوز گفت: به نیابت از امام جمعه سخن می گوید. وی با اشاره به سوره های اسراء، زخروف، علق و قلم گفت: شکوه و عظمت ملت ها به علم و اخلاق بر می گردد و زمانی که انسان علم و اخلاق را رها کند به لبه پرتگاه و سقوط می رسد. وی افزود: اگر جامعه بشری در طول تاریخ چوب خورده است از سوی باسوادان بی اخلاق بوده است.

پیشنهاد ساخت مجموعه اداری و خرید ملک در پایتخت برای پیگیری امور

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: باید به جوان بیش از این اعتماد شده و حمایت گردد. وی شورای شهر را مصداق جوانانی دانست که برای پذیرش مسئولیت پا پیش گذاشته و از معتمدین، روحانیون و خیرین خواستار حمایت معنوی و مادی شد. عسکری ۲ پیشنهاد ساخت مجموعه اداری برای استقرار ادارات و خرید ملکی در تهران برای تسهیل در پیگیری امور شهر در پایتخت و کاستن از هزینه هایی که منابعی برای آن پیش بینی نشده را داد و اظهار امیدواری کرد در این زمینه ها مساعدت شود.

در این مراسم گروه دف نوازی ایراهستان به سرپرستی محمد اردشیری به عنوان زیر مجموعه انجمن خانه فرهنگ به هنر نمایی پرداختند. مهرداد پیشداد به اتفاق میرهاشم ریاحی، پرنگ و درخواه تصنیف زنده گل افشان را اجرا کردند.

 

اسامی ۵۰ عضو انجمن نواندیشان توسط مجری نیز  به تناوب در طول برنامه اعلام شد.

پس از پخش کلیپ هایی از معرفی کوتاه ۴۲ جوان فعال در عرصه های مختلف به وسیله خوشان، در ۳ نوبت با اهدای تندیس و کتاب از این جوانان تجلیل شد.

مساح کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش اوز نیز اعلام کرد در جشنواره نوجوان سالم ۴۸ نفر از اوز در مرحله استانی و ۱۴ نفر در مرحله کشوری حائز مقام شدند که دراین همایش به آنان جوایزی اهدا شد.

تجلیل از محمد شکوه و رسولی از مدیران سالن امپراطور پایان بخش این برنامه ۲ ساعته بود.

عکس از: ساسان پیرزاد و ناصر رفیعی

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

30 Responses to “دومین همایش تجلیل از جوانان موفق اوز برگزارشد”

  1. شهروند اوزی گفت:

    درمورد خریدمکانی در تهران برای کارهای شهر اوز میشود منزلی برای یکی دوسال با همت خیران اجاره کرد وبرای استفاده عمومی مسولین اوزی که به تهران مراجعه میکنند درصمن اقای عسکری در تقسیم کار شور قرار است که پیگیر دادگاه ودفتر پلیس ۱۰ باشند که مردم منتطر اقدامات ایشان هستند

  2. همشهري. گفت:

    خريد منزلي در تهران براي ماموران اعزامي به تهران كه داراي دو يا سه اطاق خواب باشه و در منطقه متوسط تهران و ۱۰ الي ۲۰ ساخت باشه حداقل نياز به يك ميليارد تومان بودجه دارد و براي تجهيز آن از نظر سرويس و يخچال و مبل و صندلي و تخت خواب و وسايل بهداشتي بايد حدود ۱۰۰تا ۲۰۰ ميليون هزينه شود و فردي هم براي نگهداري آن و ارائه خدمات بعنوان آبدارچي نيزبايد ماهي يك تا دوميليون بدون بيمه و يا با بيمه حدود ۲٫۵ ميليون هزينه شود. با اين حساب بايد فكر كرد هتل ارزان تر است يا هزينه كردن چنين رقمي براي استفاده اعزام چند مامور در ماه يا در سال. هرچند بودن تسهيلات خيلي خوب است اما چنين هزينه اي از سوي دولت پذيرفته نميشود مگر اينكه افراد خيري چنين مكاني را بخرند و مالك آنها باشند و بصورت موقت در اختيار ماموران گذارند و نيازي به استخدام آبدارچي نباشدو صرفا براي خواب مورد نظر باشد.

    • محمدرسول باغی گفت:

      سلام ، خدمت آقای عسکری ، خرید خانه ای در تهران لازم نیست ، فضای برای خانه افکارمان ، خریداری کنیم

  3. منتقد گفت:

    همایش پرباری بود هر چند اشخاصی ندانسته بی توجه از تبلیغات ثبت نامی این انجمن رد شده بودند و اکنون از این اوضاع ناراحت و تقاضای هدیه نمودند که به دلیل به تعداد بودن هدایا ممکن نبوده! ومتاسفانه جو بدی به راه انداختند که البته شعور هر کس به منش اوست!

  4. جوان اوزی گفت:

    تشکر از دست اندرکاران این برنامه که به جوانان اوز اهمیت داده اند,انشاالله در سال های آتی شاهد تکرار اینجنین برنامه هایی باشیم
    از سخنرانان برنامه جناب بخشدار,شیخ صالح انصاری و آقای عسکری بابت سخنانشان که مایه دلگرمی جوانان است نیز تشکر میکنم

  5. ... گفت:

    همایش خوبی بود هر چند خیلیا که باید بودن نبودن و خیلیا که نباید بودن بودند.بهتر در انتخاب افراد دقت کنیم برای نگه داشتم یک گروه لازم نیست به اعضای گروه بها بدیم که نزدیکانشون پذیرفته باشند.خودتون گفتین انتقاد سازنده رو قبول میکنیم بدون هیچ مورد دشمنی عرض میکنم با بالا بردن بعضی از افراد اعتماد به نفس کاذب ایجاد خواهد شد و بقیه نوجوانان ما فکر میکنن در این حد تلاش کردن به موفقیت رسیده اند و به سکون می رسند.

  6. گروه عمران و آبادانی اوز گفت:

    بسیار برنامه خوب و پر باری بود امیدوارم در سالهای آینده بهتر و زیبنده تر از امسال برگزار گردد . میشه با همفکری و کمک به انجمن نو اندیشان در این زمینه به بهترین شکل هم برسیم .

  7. علی گفت:

    چند روزیه که در خبرها دیده میشود فلان کار وظفه عسکری یا فلان کار وطیفه راستگو است ببخشید این وسط وظیفه صالحی و رحمن زاده چیست ؟ کاری ندارند ؟

  8. دوست انجمن گفت:

    فارغ از بار علمی و ارزشی این همایش باید تقدیر کرد از آراستگی برگزار کنندگان . مراسمی فاخر و در شان . سالنی مجلل .(که طبق اطلاعاتی که دارم با هزینه هایی نه چندان زیاد و با مدیریت خوب این گروه تهیه شده بود ) میهمانانی گرانقدر و شایستگی افرادی که جوایز را تقدیم جوانان کردند و خود از شایسته ها بودند در همه بخشها . ممنون از انجمن و اندیشان و نیک اندیش اوز .

  9. رسول گفت:

    هکسی از جوان ان دیدهدنمیشود همش عکس برگزارکننده هااست .فکر کنم برای معرفی انجمن استدنه جوانان .مدیر سایت هم ترس داره ازشون همه کامنت ها نمیاره بالا

  10. شهرام گفت:

    پس چرا جوانان موفق در عکس دیده نمی شوند؟

  11. علی گفت:

    آقای رسول اگر کمی به اسامی اعضای انجمن دقت کنید از سر شناس ترین افراد شهر هستند و نیازی به معرفی ندارند . حالا برخی ناراحتند که چنین کار ارزشمندی انجام شده به خودشان مربوط است

  12. همشهری گفت:

    بیشتر تجلیل شوندگان که دوست و فرزندو آشنای بچه های نو اندیش بودند.من هردجا سرچ کردم ارگانها به طور جداگانه از موفق های عرصه ی کاری خود تجلیل کردن و این به نظر من اصولی نیست که کلی از بین این همه نوجوان و جوان چند نفر معرف باشند موفق بودن سلسله مراتب داره نظر خودشونو با در نظر گرفتن اعتماد به نفس بالا بدون کارشناسی قبول کردین و به همه جایزه دادین .البته بودند کسانی که میشد نام برد که موفق هستند ولی خوب به نظرم این مراسم و طرح خیلی مخرب هستش هم برای تجلیل شوندگان هم برای بقیه ی اقشار نوجوان و جوان .حس مسخره گی بینشون حکم فرما شده این چند روزاز ده نفر نوجوان خودم شنیدم که میگن بابا اگه فلانی موفقه من که دیگه پامو دراز میکنم کاری نکنمم موفقم

  13. همشهری با انگیزه گفت:

    از مجموعه نظرات چنین استنباط میشود که دیده شدن در مراسم و در گزارش بصورت عکس و تصویر نقش بسیار تعیین کننده ای برای خوانندگان و حضار در جلسات داردو از طرفی اینگونه مراسمها همراه با تصاویر از افراد موجب میشود که خاطرات خوبی برای این افراد در ذهنها و خانواده ها باقی بماند.لدا برای علاقمندان داشنن عکس از چنین مراسمهایی میتواند موجب حضور بیشتر در چنین برنامه هایی گردد و از طرفی موجب میشود خوانندگان بیشتری برای خبرها به سایت های خبری مراجعه نمایند. وقتی دلخوشی مردم و جوانان با این تصاویر خاطره انگیز میباشد سایتهای خبری هم بهتر است خیلی حساس نباشتد و هزبنه چندانی برای چاپ عکس و انتشار انها پرداخت هم نمیکنند و خواسته جوانان را براورده نمایند. الان با بسیاری از هنرپیشه ها هم که مصاحبه میکنند میگویند دوست دارند در سریالهای تلویزیونی بازی کنند تا در فیلم های سینمایی و علتش هم این است که سریالها بیشتر در خانه های مردم تماشا میکنند اما در سینما کمتر مردم رغبت پیدا میکنند و با نمایش سریال مردم بیشتر با اینگونه هنرپیشه ها آشنا و مشهور میشوند یعنی بطور کلی مردم و زمانه جوری شده که مردم دوست دارند بیشتر معرفی و بیشتر شناسانده و دیده شوند.حتی افرادی هستند که کلی برای سر ووضع خود هزینه وبزک میکنند تا بهتر دیده و نشان داده شود.اینهم بخشی از زندگی برای بعضی افراد است تا از این طریق خوش باشند

  14. ناشناس گفت:

    در جواب علی آقا درمدت یکسالی که خانم صالحی رییس شورا بودند باوجودیکه مرتب گزارش کارهای خود را ارائه می کردند مرتب کامنت هایی دیده می شد که چرا خبری از شورا وکارهای صورت گرفته نیست الان با یک کامنتی که در باره مسئولیتی که آقایان راستگو و عسکری به عهده گرفته انداز ایشان توضیح خواسته شده وشما اینچنین واکنش نشان می دهید کاملا مشخصه که شما با تغییر ریاست به خواسته اصلی خود رسیده اید ودیگر برایتان مهم نیست که این دونفر کاری انجام بدهند یانه

  15. زنده باد اوز گفت:

    سلام بر دوستداران اوز کسانی که اهل کارند نه تبلیغ و ریا کسانی که همت می گذارند و از وقت ،کارخود و با هزینه خود کار می کنند برای اوز و سربلندی ان و روی سخنم با افرادی است که فقط و فقط انتقاد نی کنند کسانی که دعوت بودند و نیامدند ، شمایی که وقت خود را نمی گذارید برای حضور در همایش ها چطور به خود جرات انتقاد تخریبگرانه می دهید . شورای محترم شهر دعوت بودند و فقط اقایان عسکری ، راستگو و محبی بودند چرا بقیه حضور نداشتند ، بعضی ها می گویند چرا فلان کس بوده و فلانی نبوده ایا فراخوان دو ماهه را ندیدید بنر ۳ متر در ۲ متر انجمن را ندیدید چرا ثبت نام نکردید اگر خود را یک جوان موفق می نامید ، چندین جلسه هماهنگی برگزار شد از خانه فرهنگ ، ادارجات ، اداره ورزش و حوانان تا …. پس چرا جوانان شهر مان را معرفی نکردید و الان گلایه می کنید البته یک مثالی هست که می گویند درختی که پر ثمر است سنگ به سوی درخت بیشتر ما اندازند ، خداوند تمام ما را به راه درست هدایت فرماید

  16. ابی گفت:

    با درود با همه عزیزان و تشکر از اقای احمدی ، کاش اینقدر ارزش برای هم قایل می شدیم انجمنی در راستای خدمت به شهر و با هزینه از جیب خود کارهای زیادی انجام داده و می دهند حالا بجای اینکه از انها تشکر کنیم بعضی ادمهای که تعداد شان به انگشتان دست هم نمی رسد بدنبال اختلاف و کم جلوه دادن می نمایند و مطمین باشید که بجایی نخواهید رسید چون پروردگار متعال خادمین به مردم را دوست دارد پس افرادی که بخاطر منافع فردی باعث اختلاف می شوید کمی به خود و اطراف خود نگاه کنید که تنها هستید و زندگیتان در بدبختی و سیاهه گذشته است

  17. ناشناس گفت:

    در جواب ناشناس مگه افراد دیگری هم در شورا هستند ما که نمی بینیم خوب بیایند کار کنند تا دیده شوند

  18. احمد گفت:

    در هر صورت هر همایشی نقاط مثبت و منفی خواهد داست که طبیعی می باشد اما برگزار کنندگان این همایش گویا تحمل هیچگونه انتقادی ندارند و فقط مشغول ارسال عکسهای دسته جمعی اعضای انجمن در وضعیت و اینستا و …هستند و خبری ازعکس جوان موفق نیست .

  19. ناشناس گفت:

    مجری برنامه آقای سهراب زرنگار را به عنوان عضو انجمن و نماینده دکتر جعفرپور در اوز معرفی کردند چرا هیچ کس نماینده بودن ایشان مطلع نیست طبیعتا ایشان باید دفتر ارتباط مردمی دراوز داشته باشند که نماینده ایشان در آن دفتر حضور داشته باشند تا مردم برای بیان مشکلات خود به آنجا مراجعه کنند آدرس این دفتر کجاست؟

  20. ناشناس گفت:

    جناب ناشناس منظورتان را واضح تر بفرمایید یعنی چی مگه کس دیگه ای هم در شورا هست؟ یا کارکنند تادیده شوند ؟شما برگزاری چنین همایشی که انتقادهای بسیاری بر آن وارده رو کار می نامید؟ یکسان دانستن فردی که داروسازی خونده با اون کسی که در دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرفته شده وهردورا موفق نامیدن باعث بی انگیزگی برای رفتن به دانشگاه های معتبر میشه .الان چند نفر که واقعا حقشون بود به عنوان جوان موفق معرفی بشن واقعا اظهار پشیمونی دارن می کنن که اگه می دونستیم همایش چنین کیفیتی داره اصلا اسم نمی نوشتیم .به جای دادن کتاب حکایت های ملانصرالدین حکایت سهل انگاری های خودتون رو می نوشتید بهشون می دادید جالبتر بود

  21. احمد گفت:

    درجواب زنده باد اوز
    هر همایشی ممکن است منتقد داشته باشد مثل اینکه شما تز انتقاد متنفرید.شما هیچوقت به مراسماتی که خود مجری آن نبوده اید انتقاد نکرده اید. حتی شاید تخریب هم کرده باشید .ولی چرا الان اینقدر عصبانی هستید گویند هر چه عوض داره گله نداره

  22. همشهری اوزی گفت:

    یعنی به جوانان موفق حکایت های ملانصرالدین دادن؟!?????

  23. در جواب احمد گفت:

    جناب یا خانم احمد مثل اینکه چشمتان دیدن بزرگی انجمن یا گروهی را ندارد البته بیشتر از شما انتظاری نیست شما در لاک خود فر رفته وتنهایی به شما فشار می اورد جناب بخشدار و شیخ صالح انصاری و اقای عسکری از بزرگی گفتن از بزرگی جامعه اوز و نقش انجمن و شما نمی توانید این مسایل را ببینید پس خداوند به نا صبر و به شما ارامش در خود را هدیه دهد

  24. رضایی گفت:

    همایش به این با شکوهی برگزار شده حالا اگر برخی ناراحت هستند به خودشان مربوطه . بهتره کمی به فکر سلامتی خود باشند

  25. گربه من ناز نازیه گفت:

    مرحبا به جوانان اوز و انجمنهایی که در شهر کارهای خوبی را انجام می دهند از گروه اتحاد و توسعه گرفته تا ، نواندیشان ، تاگاره ، بهداشت،اقتصادو توسعه و همه و همه انشالله روزی فرا رسد که همه انجمنها با هم برا فردایی بهتر قدم بردارند

  26. احمد گفت:

    بله هر چه شما میفرمائید درسته من در لاک تنهائی ام فرو میروم معذرت میخواهم از شما

  27. ریحانه حسینی گفت:

    ضمن عرض سلام و خدا قوت به جناب آقای احمدی..در خصوص همایش نیز از تمامی اعضای انجمن نو اندیشان و ارگانهایی که همکاری کردند تشکر میکنم .بهتر بود عکس دسته جمعی از جوانان هم حتما در سایت درج می شد.اعضای انجمن رو همه میشناسند اما جوانان را خیر.

  28. درپاسخ به خانم حسینی گفت:

    مدیریت محترم برای بار دوم پیام میدم لطفا سانسور نکنید سرکار خانم حسینی حق باشماست ولی کیش شخصیت شناخته شده و نشده حالیش نیست

  29. ... گفت:

    تو این همایش اونیکه دورقمی رتبه کنکور آورده بود با اونیکه دانشگاه آزاد درس خونده بود در یک صف قرار دادن حیف از بچه های ما که الان در این حد جا خواهند زد فکر میکنن خیلی بالا رفتن

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز