شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  28/ جولای/ 2016 - 6:13
  |   نظرات: 23 نظر
3,419 بازدید

از شورای شهر اوز چه خبر؟

 

ابراهیم احمدی: جلسه علنی شورای اسلامی شهر اوز راس ساعت تعیین شده در ۵ مرداد با حضور ۵ تن از اعضای شورا ، شهردار، کارشناس فنی و ۲ نفر ازشهروندان علاقه مند برگزارشد. یکی از اعضای شورا در جلسه غایب بود و یکی دیگر از اعضا نیز با تاخیر در جلسه حاضر شد. رئیس شورای شهر برحضور به موقع اعضا در جلسات تاکید کرد و گفت: علیرغم تذکرمتعدد هنوز برخی از اعضا کم لطفی می کنند و در ساعت تعیین شده در جلسه حضور نمی یابند.

دراین جلسه که برای لحظه ای کوتاه به تنش کشیده شد مواردی مطرح شد و به شرح زیر به تصویب رسید:

  • برای ساختمان تجاری روبه روی مخابرات با توجه به استعلام انجام شده از استانداری مقررشد مزایده برگزار شود و در صورت اعلام قیمت مساوی با حضور طرفین قرعه کشی شود. برای اعلام قیمت کف این مغازه ها مقرر شد شهرداری با استعلام از کارشناسان مربوطه اقدام کند.

  • در مورد تفریق بودجه و بدهی های شهرداری مباحث زیادی مطرح شد که به علت اختلاف نظر بین برخی از اعضای شورا و شهردار برای ۵ دقیقه تنفس داده شد. مقررشد شهرداری لیست هزینه و درآمد ماهیانه ارائه داده و بدهی های شهرداری نیز مشخص گردد سپس تصمیم گیری شود.

  • اعلام گردید پیمانکار بهسازی پارک نوروز قول داده ظرف ۴ ماه آینده پروژه را به اتمام برساند.

  • با توجه به آن که پروژه جاده اوز- گراش نیاز به بهسازی حداقل ۱۰ پل دارد، این پروژه در یک ماه آینده( تا هفته دولت) به اتمام نخواهد رسید و باید در مناسبت های بعدی بهره برداری گردد.

  • 335
  • برای پروژه خیابان نصیری تا پارک مشفق و مثلثی روبروی دفتر ازدواج پیگیری گردد تا نسبت به اتمام پروژه اقدام گردد.

  • شورای شهر بر ضرورت حضور بیشتر کارشناسان شهرداری در دفتر فنی استانداری برای پیگیری طرح های ترافیکی تاکید کرد و شهردار قول مساعد داد.

  • در مورد ساخت ساختمان شورا مقررشد نقشه ها تکمیل شده تا پس ازآن در اسرع وقت مناقصه برگزار شود.

  • مصوب شد برای بهسازی پارک حاشیه ای با مبلغ ۲۵ میلیون تومان تخصیصی ازسوی استانداری شروع شده  و در صورت نیاز برای اتمام آن بودجه تخصیص داده شود.

  • با توجه به قول مساعد اداره برق برای تامین ۵۰ درصد هزینه روشنایی بولوار ۳۰ متری جدید کنار سبز، مقررشد نسبت به تامین ۵۰ درصد باقیمانده این پروژه از سوی شهرداری اقدام شود.

  • برای خرید باقیماندۀ تجهیزات آتش نشانی مقررشد پس از برگزاری جلسه با هیئت امنای آتش نشانی تصمیم گیری شود.

  • با توجه به اعلام نیاز به اعتباری معادل ۶۰ میلیون تومان برای بهسازی کشتارگاه فعلی مقررشد نسبت به تعیین نقشه و ساخت کشتارگاه جدید پیگیری و اقدام شود.

  • در خصوص شکایت آقایان سروش پیشداد و رحمت الله عباسی به نمایندگی از جوشکاران پروانه دار مبنی بر واگذاری خدمات جوشکاری ساختمانی به افاغنه فاقد پروانه توسط پیمانکاران ساختمانی، مقررشد با برگزاری جلسه ای با حضور پیمانکاران ساختمانی، نمایندگان بخشداری، اداره کار و نیروی انتظامی موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود.

  • در ادامه جلسه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در مورد کمبود فضای با کاربری ورزشی و حمایت از این اداره برای زمین های ورزشی در تنب فیروزه ادامه یافت که اخبار آن جداگانه منتشر شده است.

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

23 Responses to “از شورای شهر اوز چه خبر؟”

  1. شهروند اوز گفت:

    اوز امروز از توجه اعضا وسردبیر نشریه به مسائل شهر تشکر می کنم .امیدوارم در انعکاس مسائل مماشات در کار نباشد . در این صورت شاهد تغییرات خواهیم بود .انتقاد لازم است و انتقاد کننده بایستی رعایت انصاف را بنماید و انتقاد شونده بایستی با جان و دل پذیرا باشد و علاوه بر پذیرش در انتخاب راه حل صحیح بکوشد .متاسفانه بزرگترین اشتباه اعضای شورای محترم شهر انتخاب یکی از اعضا به سمت مدیریت شهرداری بود که مردم شهر متضرر شده اند و جایگاه شورای شهر را تنزل داده و درآینده پیامدهای منفی آن نمایان تر خواهد شد .کاش ما مردم اوز تعصب را کنار می گذاشتیم وعمیق تر به مسایل نگاه می کردیم.نوعی تبانی در جریان بوده که ادامه یافته است.

  2. اوزی گفت:

    در این دور وزمانه باید کلیه خبرهای عمومی شهر شفاف وروشن به مردم برسد فرد عایب چه کسی است علت تنش در جلسه چیست وچه افرادی تنش ایجاد می کنند قرار دادها بیشتر به اینده موکول شده است لازم است سخنگوی شورا مسایل را برای مردم روشن توصیح دهند این حق مردم است که بدانند تا در دور بعدی شورا مردم اوز افراد خادم وزحمت کش را از افراد فرصت طلب بشناسند

    • مدیریت گفت:

      اوزي محترم
      فعلا ما وشوراي شهر در اين مورد در ابتداي راه هستيم. اجازه بدهيد زمينه ادامه اين اطلاع رساني فراهم شود و صفر يا صد نباشيم

  3. کاسب اوزی گفت:

    سلام وخسته نباشید .باید گفت اتاق اصناف دستاورد بیشتری داشته است .چرا که آقای معصوم زادگان بسیار بی سروصدا کار کرده و مشکلات ما کسبه را حل نموده ودرصدد حل بیشتر مشکلات است .اما شورای شهر چه دستاورد عمده ای داشته است .انتخاب یک شهردار باتجربه و مسئولیت پذیر وپاسخگو می توانست بهترین دستاورد شورای شهر اوز باشد که متاسفانه بدلیل جوان بودن واحساسی برخورد کردن با قضایا این فرصت از بین رفت .پس بهتره در مدت زمان باقی مانده به عمر شورای شهر لااقل شفاف برخورد کنند ولااقل دلایل شکست شورای شهر از زبان رئیس یا سخنگوی شورای شهر در مجامع عمومی مثل نماز جمعه بیان شود.

  4. ح.سیفایی گفت:

    از پیام رسانی جریانات شهر متشکرم.بنده سالهاست از اوز دور هستم اما می توان گفت راه بازگشتی هم به زادگاه نیست .دلایل مختلف دارد . در شهرمان سرمایه گذاری چندانی صورت نپذیرفته است و آن چنانکه یک شهروند دیگر گفته اند شاید مماشات یکی از دلایل باشد . شهرداری اوز وقتی نگاه می کنیم به دو سه طایفه تعلق دارد . پسرم وقتی دانشجوی لیسانس بود برای کارآموزی به شهرداری مراجعه کرده بود و شاید بدلایلی نپذیرفته بودند.اما از جاهایی شنیده می شد افراد دیگری حتی برای کارآموزی یک دقیقه هم درشهرداری حضور نداشتند و گواهی امضا شده دریافت کرده بودند.این یک مثال بود برای اینکه محافظه کاری شدیدی در شهرداری حاکم است .چرا یک دانشجوی اوزی نباید بتواند کارآموزی معماری را درشهر خود بگذراند؟؟؟؟!!!

  5. امید گفت:

    حق با اقای کاسب اوزیه خداوند به اقای معصومزادگان طول عمر بده ایشون انسان متوازعیه و هدفش خدمته و تا الان موفق بوده

  6. اوزی گفت:

    مدیریت نشریه من تمام گزارشهای شما را مطالعه می کنم و تمام نظرها ی به اصطلاح مردم را می خوانم در هر مسئله ای محال است اسم شورای شهر برده نشود و اینجا چند مسئله مطرح می شود چند نفر بیکار که برای پر کردن اوقات فراغت خود این متن ها را می نویسند و یا شما خودتان برای پر بیننده کردن سایت این مطالب را با نام مستعار می نویسید خلاصه اینکه عده ای قصد تخریب شورا و اعضای آن را دارند ..

    • مدیریت گفت:

      برخي اوقات ما زود قضاوت مي كنيم. حداقل در مورد دست اندركاران سايت قضاوتي غير واقعي است.

  7. کارمند گفت:

    خوشبختانه. اعضای. شورای. شهر. اوز. هم. خودشان. واقف. هستند که. یکدست. ویک. صدا. نمی. باشند. عده ای. خود. را. از فعالیت. برای. امورات. شهر. کنار کشیده. اند. باید. در زمان. باقیمانده. برای. مردم. روشن. شود. که. در انتخابات. اینده. به. دانند. به. چه. کسی رای. دهند

  8. الهام .م ازبندرعباس گفت:

    پیام اوز خسته نباشید .از اینکه پی دی اف نشریه تان روسایت گذاشتید کار متفاوتی بود و جای تشکر دارد . اما در خصوص شورا وشهرداری هر روز سخنانی می شنویم . خصوصا در بازاری که من کار می کنم . اون شهروند اوزی گفته مماشات نکنید واقعا درست گفته .همین یک سال باقی مانده هم خیلی وقت زیادی هست . این حق مردم شهر هست .

  9. کارمند گفت:

    در پاسخ. جناب. سیفایی. عرض. کنم. که. شورای. ۷نفری. اوز. از. ابتدا. منسجم. و هماهنگ. نبود. در بیشتر. جلسات. انها. بیشتر. از ۵ نفر. حاضر. نبودند. حداقل. ۳نفر. از. انها. انگیزه. کار. کردن. وفعالیت. اجتماعی. از. اول. نداشتند. بیشتر. مواقع. این. ۳نفر در بین. مردم. غایب. بودند وبه. در ضمن. باید. در بین. افراد. شورا شهر. افرادی مسن تر. وبا. تجربه. تر. ودنبال. دیده. تر. هم. باشند. تا. در سطح. بزرگان. وخیران. شهر. هم. بهتر. بتوانند. کارها. را پیش. ببرند

  10. همشهری گفت:

    در این چند. سال. شورای. اوز. با. سایر. شوراهای. شهرهای. مجاور. ارتباط. بر قرار نکرد. تا. از تجربیات. دیگران. استفاده. نمایند. کارهایی که. در گراش. وخنج. در حال. انجام. است. پرداختن. به. کارهای. اساسی. وزیر. بنایی. در لار. گراش. وخنج باید مورد. توجه. شورای. شهر. اوز. باشد. ما. سابقه. شهرداری. ومدنیت. ودر جه. شهرداری. در حد. گراش. وخنج. هستیم. ولی. ظاهر. اوز. کجا. وانجاها. کجا

  11. دانشجوی. علوم پزسکی. اوزی گفت:

    جهت. اطلاع. شورای. شهر. اوز. در خنج. دستگاه. سی. تی. اسکن. ودستگاهای. چشم. لیزری. با. همکاری. شورای. سهر. خنج. وهیت. امنای. بیمارستان. با. هزینه. ۲ میلیاردی. دولت. در بیمارستان. خنج. دایر. شد. اینکار. نتیجه. سفر. پارسال. وزیر. بهداشت. به. منطقه. ما است. ایا. شما. مسولین. شهر. اوز. از این. سفر. امتیازی. گرفتید. شورا. ومسولین. خنج. پس. از تیم. سفر. چندین. بار. به. تهران. سفر. نمودند. وانرا. پیگیری. نمودند. تا. نتیجه. گرفتند. از پشتکار. وتجربیاتی. خوب. دیگران. استفاده. نماییم. با تشکر

  12. عاطفه.ج دانشجوی دانشگاه آزاد گفت:

    سلام برهمه فعالین اجتماعی وسیاسی خصوصا اعضا وسردبیر محترم این نشریه .بویژه جناب آقای احمدی که زحمات زیادی در بخش اوز و لارستان بزرگ برای مردم بردوش می کشد .یک سوال دارم که خواهشمندم درج نمایید وآن سوال این است چرا در مورد شهرداری ومدیریت آن اینقدر تعلل صورت می پذیرد؟بعنوان یک اوزی اصیل خواهشم این است یک فرد مدیر از هرجای کشور راضی به انجام مدیریت شهرداری باشد برای ما فرقی نمی کند .لطفا درج نمایید تا ایشان دلایل تعلل را از تریبون های عمومی به گوش امثال من برسانند .تشکر

  13. آ. ک شهروند اوزی گفت:

    در پاسخ به اون شهروندی که گفته است افراد برای پرکردن اوقات فراغت کامنت می گذارند باید بگویم شما فرد بی اطلاعی از مسایل شهر هستید .اقا مگر نمی بینی ونمی دانی بک زمانی یعنی همین ده سال قبل اوضاع سهر وشهرداری وکسب وکار وابروی شهرمان اوز در منطقه مثال زدنی بود اما درجا زدیم . حاضرم اگر خواستیدبا مدیریت سایت صحبت بفرمایید تا حضورا توضییح بدهم خدمتتان . یک مثال بروید آمار بودجه شهرداری خنج وگراش واوز را از ده سال تاکنون کنار هم بزارید تا تفاوت را احساس کنید .مگر به شهرستان خنج وگراش دولت چقدر بابت شهرستان شدن کمک می کند. فکر کن کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان .ایا باید با توجه به اینکه شهرداری ها خودکفا هستند اینقدر ما عقب بمانیم .درصورتی که خیرین بیشترین کمک را به شهرداری کرده اند . آتش نشانی وتجهیزات آن .پارکهای شهر . آسفالت کوچه ها . پس منصفانه قضاوت کنیم واگر یک نشریه وفرد بزرگواری خواست مته به خشخاش بگذارد نگوییم منظور دارد . کاش آقای احمدی لطف بیشتر می نمود و از شورای شهر وشهرداری گزارش بیشتر تهیه می کرد وبعنوان یک نشریه کارآمد پاسخ ونتیجه امور میخواست .شهروندان که نمی توانند بروند و جواب بخواهند .پس دقت کن برادر یا خواهر.

  14. دلسوز گفت:

    خدمت آ ک شهروند اوزی عرض کنم بابا شما کجا هستید ۵۰۰ میلیون تومان چیه اطلاع نداری و شلوغش میکنید . ۲۳ میلیار تومان بودجه فقط ۲ در صد نفت و گاز بوده و خودت قضاوت کن و تا آخرش بخون

  15. محمود گفت:

    ممنون از نظر دهندگان محترم و عزیز که مشخص است نسبت به شهرشان بی تفاوت نیستند . خدمت کلیه باز دید کنندگان محترم سایت اوز امروز و همشهریان عزیز عرض کنم اگر ما کمی انصاف داشته باشیم متوجه می شویم که در شهر تغیراتی اساسی صورت گرفته است و اطلاع رسانی کامل هم صورت گرفته است و همچنین با توجه به اینکه جلسات شورا علنی و شیشه ای است از کلیه عزیزان دعوت میکنیم که در جلسات رسمی شورا که روزهای سه شنبه هر هفته ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می شود حضور به هم رسانیم و مسایل و مشکلات موجود را یادداشت و به صورت پیشنهاد به اطلاع مسئولین برسانید . ضمنا خدمت کلیه همشهریان عزیز عرض کنم با توجه به عدم بودجه کافی در شهرداری اوز نسبت به شهرستانهای همجوار تا حدودی کارها به صورت قانونی در حال انجام شدن است . و کارهای زیادی نیز انجام شده است .

  16. رسولی گفت:

    آقای سیفایی شما به عنوان یک شهروند اوزی که به قول خودت سالها در خارج از شهر اوز هستید چه کاری برای شهر اوز انجام داده اید . حالا انتظار داری برای شما کار انجام شود . پس اولویت با شما که خارج از شهر اوز اقامتگاه دارید نیست . پسر شما هم مثل شما برای زندگی و امرار معاش از اوز خواهد رفت . یا در اوز نیست و برای گذراندن تحصیلات خودش در منطقه حاضر است . اولویت برای جوانان اوز است که گرما و سرما و مشکلات شهر را تحمل میکنند .

  17. اهل اوز گفت:

    خدمت همشهریمان رسولی عرض کنم اوزیها در شهرها و کشورهای دیگه همیشه به اوزی بودنشان افتخار میکنن و اکثر خیرین ما هم در خارج از اوز زندگی میکنن که شاهد اثار خیرشان هستیم پس برای دفاع از دوستان و اشنایانی که در شورا وشهرداری داریم اینگونه به ح سثفایی پاسخ ندهیم زیرا باعث دلخوری همشهریان مقیم شهرهای دیگه میشه و باعث میشه این عزیزان ارتباط خوش.ون با زادگاه کمتر کنن .

  18. خانم عسکری گفت:

    سلام . در شورای شهر اوز سرکار خانم نامی نیز حضور دارند . علی رغم آشنا بودن ایشان با سیستمهای اداری و فعال بودن متاسفانه تحرک خاصی در حوزه کاری و انجام امور بانوان از ایشان ندیده ایم . لطف بفرمایید در جلسات شیشه ای از طرف اینجانبه از خانم نامی مطالبه گری نمایید . شاید ایشان فعالیتی داشتند اما ما بی خبر بودیم که بازهم اطلاع رسانی فرمایند .آقای احمدی شما را از زمانی که دربیمارستان مشغول خدمت بودید می شناسم . خواهشم این است در جلسات شورای شهر اوز بیشتر حضور یافته ودراین سال آخر شورای شهر ومدیریت شهرداری مسائل را به ریز وجزئی آسیب شناسی نمائید .جدا از شما انتظار این است در مقام سردبیر نشریه.تشکر

  19. رسولی گفت:

    اهل اوز شما برای شهرت اوز چه کار کرده ای بیا بی پرده حرف بزن تا ما بفهمیم که شما چه کار مفید و موثری برای شهر انجام داده اید.
    چرا در شهر تابستان شلوغ و زمستان خلوت است ما باری تفریح و خوشگذرانی به شهر اوز می آییم . کار و خرید و غیره خود را خارج از شهر انجام میدهیم و وقتی به شهر می آییم هم از شهرستانهای همجوار خرید میکنیم . و تبلیغ هم میکنیم که اوز همه چیز گران است . آقای فلانی که شما ازش دفاع میکنی چه کار مفیدی برای شهر انجام داده است . من نه کاری به شورا دارم و نه کسی دیگر ولی میدانم که در شورای چهارم کارهای بسیار مفیدی انجام شده است به نوشته آقای احمدی هم توجه داشته باش .ممنون اهل اوز همیشه صداقت داشته باش

  20. پاسخ به خانم عسكري و رسولي گفت:

    انتقاد سازنده بسيار مفيد ميباشد ولي از سركار خانم عسكري انتظار ميرود كه موارد مشكلات خانمها بصورت كلي مطرح نكنند و موارد مورد نياز بصورت شفاف بيان نمايند مردم يا اعضاي شوراي شهر نميدانند كه خواسته شما از مشكلا ت خانم ها چيست كه بخواهند پيگيري نمايند و آيا مشكلات مورد نظر شما در چارچوب وظايف شوراي شهر ميباشد يا نه .اما در مورد …. اميدوارم در دور بعد شورا مردم اوز بتوانند با آگاهي بيشتر افراد توانمندتر دلسوز براي شوراي شهر انتخاب نمايند. در مورد نظر آقاي رسولي هم بايد اشاره كرد كه كليه مردم حق انتخاب در خريد كالا به قيمت مناسب با كيفيت بهتر را دارند. مسئله رقابت در قيمت و كيفيت كالا هميشه مطرح بوده و بايد كسبه و بازاريان اوز بصورتي عمل نمايند كه مردم از رفتن به گراش و لار براي خريد حودداري نمايندو اين نيازمند افرادو كسبه آگاه ميباشد تا مشتري بيشتري را جذب نمايند. .همينكه مردم براي هرگونه نيازي در تابستان به شهر اوز ميايند نوعي دلبستگي مردم به شهر اوز را نشان ميدهد كه بايد آنرا تشويق نمود و موجب دلسردي مردم براي آمدن شهرشان نشويم

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز