نمایندگی سایپا اوز با کسب نمره ۹۲/۶ درصد، رتبه ۱۴ را از میان ۵۲۹ نمایندگی کشور، در حوزه رضایت مندی مشتریان خدمات پس از فروش را کسب کرد.
سازمان بازرسی کیفیت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت هرماهه نمایندگیهای شرکت های خودرو ساز را در حوزههای خدمات فروش و پس از فروش با شاخص های مختلف ارزیابی می کند. یکی از این شاخص ها میزان رضایت مندی مشتریان است که ۵۰ درصد نمره ارزیابی هر نمایندگی برای تعیین رتبه کل نمایندگی را شامل میشود.
در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ نمره رضایتمندی نمایندگی سایپا اوز در حوزه رضایت مندی مشتریان پس از فروش ۹۲/۶ درصد بوده است که مرهون خدمات کارکنان آموزش دیده و اهمیت دادن به حقوق مشتریان در نمایندگی است.

این نمایندگی در طول دوران فعالیت خود نیز بارها به ویژه در ۷ سال گذشته در ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش به عنوان یکی از نمایندگان رتبه یک کشور معرفی شده است.