جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 |  6/ مارس/ 2023 - 3:37
  |   نظرات: 3 نظر
1,224 بازدید

احمد امینی جایگزین سینا آقایاری در معاونت فرمانداری شهرستان اوز شد

مراسم تکریم از خدمات سینا آقایاری به عنوان معاون فرماندار شهرستان اوز و معارفه احمد امینی با حضور معاون توسعه منابع استانداری فارس امروز ۱۵ اسفند، در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد.
در این نشست فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات، شهرداران، دهیاران، اعضای شوراها و فعالین شهرستان حضور داشتند.
مراسم با ۳۰ دقیقه تاخیر با تلاوت قرآن توسط محمد رسول رفعتی و به مجری گری فروغ هاشمی آغاز شد.


دکتر کریمی معاون توسعه و منابع استانداری فارس ضمن ابراز خوشحالی در جمع مردم و مسئولین شهرستان اوز اعیاد شعبانیه را تبریک گفت. وی افزود: سینا آقایاری فرزند شهید و احمد امینی برادر شهید است و این تقدیر از آقایاری نشان دهنده خدمات صادقانه است و این مسئولیت ها امانت است. در حال حاضر دغدغه استاندار علاوه بر توسعه استان، پاسخگویی و تکریم مردم است.
معاون استاندار با تقدیر از شهدای عرصه های مختلف گفت: در این مدت صدماتی دیدیم و در حال حاضر برنامه ریزی می کنند تا آسایش مردم به هم بزنند. موضوعات اقتصادی پیش کشیدند و نیازهای کاذب ایجاد کرده اند تا مردم نسبت به نظام و مسئولین بدبین شوند.
کریمی گفت: بحث کاشت یک میلیارد نهال در دستور کار است. روز گذشته اجلاس سراسری نماز داشتیم و فرماندار اوز مورد تقدیر در برنامه توسعه نماز قرار گرفتند.
معاون استاندار گفت: در باره استقرار ادارات شهرستان پیگیر هستیم و موضوعات شهرستان اوز با رئیس امور اداری و استخدامی مطرح می کنیم و از همت نیکوکاران تشکر می کنم. وی ضمن آرزوی توفیق برای سینا آقایاری و احمد امینی گفت: امیدوارم آقای امینی به شیوه آقایاری بتواند موفق شود.
در ابتدای این مراسم شیخ محمد صالح انصاری گفت: امروز هم می تواند سخت باشد چون عزیزی ما را ترک می کند و هم می تواند روز خوبی باشد چون وی با عزت و احترام ما را ترک می کند.
انصاری با اشاره به آیات قرآن افزود: در روز دیدار با خدا چهره هایی ذلت بار و خسته دنیا هستند و چهره هایی درخشان و راضی از خدمت هستند. شعار مومنان در قرآن آن است که با نگاه به خدا زندگی را مدیریت می کنند و این افراد سرافراز هستند. بیشتر حسرت قیامت برای کسانی است که پستی داشتند و خدمت نکردند یا خیانت کردند. آن جایی که تخصص و تعهد نباشد انسان ظلم می کند. مهندس سینا به خوبی آمدند و با عزت می روند، امین مردم و امین نظام بودند.


سینا آقایاری گفت: تصور نمی کردم این قدر این لحظات برایم سخت باشد. در مدت ۳ سال خدمت در سمت بخشدار مرکزی و معاونت فرمانداری دوران خوب شغلی و زندگی ام بود و تلاش کردم گره گشای مردم باشم. از قرآن وحدت و همدلی و پرهیز از اختلافات آموختم. در این مدت با سختی و مشکلات اقتصادی همراه بودم اما همراهی مردم آن ها را آسان کرد. از همه مردم و فعالین اجتماعی، ثمن ها، گروه های مجازی، هیئت های امنا، علما، شوراهای شهر و روستای پنجم و ششم، دهیاران، شهرداران کوره و اوز، اصحاب رسانه، شورای اداری، نماینده مردم در مجلس و رئیس دفتر نماینده در شهرستان، با آرزوی سلامتی و تشکر از امام جمعه، شیخ صالح انصاری و حاج آقا عدالتی، فرمانده حوزه مقاومت، فرماندهی انتظامی، رئیس دادگاه، بخشداران مرکزی و بیدشهر، شورای حل اختلاف، همکاران در مجموعه فرمانداری، تشکر می کنم. برای آقای احمد امینی آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: با مشارکت خیرین شاهد تامین زیر ساخت ها هستیم و می طلبد امکانات دولتی بیشتری تزریق شود. جا دارد تشکر ویژه از مردم فیشور و آرزوی قلبی ام ارتقای فیشور است. در نهایت کمال سپاس از برادر ارجمندم آقای محمدی فرماندار شهرستان دارم که شخصیتی مردمی و متشخص هستند. اگر اسمی از قلم افتاده عذرخواهی می کنم. از خانواده ام تشکر می کنم که سختی ها به جان را خریدند و مرا حمایت کردند.


محمدی فرماندار شهرستان اوز با تشکر از حضور دکتر کریمی معاون استانداری و مهندس نعمتی مدیر کل امور اداری استانداری، از برگزاری مسابقه قرآن در روز گذشته و روز احسان و نیکوکاری به نیکی یاد کرد. امروز نیز روز درختکاری است. ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شد که از شورای تامین تشکر می کنم.
فرماندار گفت: برای ۲۲ اسفند برنامه برای روز شهید داریم و تمام خانواده شهدا و ایثارگران در یک روز دیدار خواهیم کرد. برنامه تسهیل مسافرت ها در ایام نوروز داریم و کشیک ادارات مشخص شده است.
با توجه به بحث ساخت مجتمع اداری، برخی ادارات ساختمان هایی دارند و برخی خیرین نیز مایل به ساخت ادارات هستند، پیشنهاد می شود کارگروهی موضوع بررسی کنند.
مردم مطالبه استقرار برخی ادارات مانند ثبت اسناد و املاک هستند و به زودی نمایندگی یکی از ادارات مستقر می شود.
در شهرستان بیش از ۱۰۰ مسجد وجود دارد که نشان از دینداری مردم است که به میزبانی ادارات هر هفته یک روز نماینده در هر اداره اقامه می شود. بحث احداث نمازخانه فرمانداری‌ و برگزاری جلسات اخلاق ویژه مدیران با حضور علما در سال آینده مد نظر است.
فرماندار گفت: امروز یکی از سخت ترین روزهاست و آقای مهندس آقایاری در این یک سال خیلی به ما کمک کردند. اما به دلیل دوری خانواده ناچار به موافقت با انتقال ایشان شدیم. منشا خدمات و برکات فراوانی بودند و همچنان یاری ایشان را می طلبیم. جوان پاک، پرتلاش و دوست داشتنی هستند. اعتقاد ما براین است که نیروی بومی پایدارتر است و تاکید بر بومی گزینی است اما ممکن است ضوابط اجازه ندهد. با خصوصیاتی که از جانشین داریم می توانند منشا تحولاتی باشند.


احمد امینی معاون جدید فرمانداری شهرستان اوز گفت: با ۲۶ سال سابقه رسمی در وزارت کشور، ۳ سال بخشدار وراوی بودم . این مسئولیت جدید با همکاری همگی به مقصود می رسد و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم شهرستان اوز باشم. باید نخبگان مطالبه گری را دنبال کنند و برگ برنده در شناسایی پتانسیل هاست. برای استقرار ادارات تلاش خواهیم کرد. از حسن اعتماد فرماندار، نماینده و استاندار تشکر می کنم و از آقای آقایاری نیز سپاسگزاری می کنم.
پایان بخش مراسم اهدای لوح تقدیر به سینا آقایاری و حکم مسئولیت به احمد امینی بود و اعلام شد از طرف ادارات و مردم هدایایی تقدیم سینا آقایاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “احمد امینی جایگزین سینا آقایاری در معاونت فرمانداری شهرستان اوز شد”

  1. قابل توجه فرماندار وشورای شهر اوز گفت:

    شهرستان هم زمان. با شهرستانهای. زرقان. حفر بیضا. کوهچنار. بختگان و…… تاسیس شده است اما اوز در زمینه استقرار ادارات مورد نیاز مردم برخلاف شهرستانهای یاد شده دچار کمبود وعدم تاسیس اداراتی مانند. محیط زیست. اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی اداره اب منطقه ای. اداره ثبت اسناد املاک و……می‌باشد ومردم مجبورند برای کارهایشان. به. لار. مسافرت نمایند. انتظار مردم اوز. این است که در سال جدید فرمانداری اوز. با جدیت بیشتری. این کمبودها. را پیگیری. نمایند

  2. کدام اداره به زودی تاسیس میشود ؟؟ گفت:

    به گفته فرماندار بزودی نمایندگی یک اداره در اوز. تاسیس میشود. نام این. اداره چیست کسانی که مطلع هستند. اطلاع رسانی کنند

  3. قابل توجه فرمانداری وشورای شهر اوز گفت:

    در زمان دولت ریسی در شهرستان. اوز هیچگونه. اداره. وارگان دولتی. در شهرستان. نوپای اوز. تاسیس. ومستقر. نشد. ومردم کماکان برای کارهای. اداری وثبتی وحقوقی خود به لار و….میروند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • عرض سلام مجدد. مجموعه ی اقای رفعتی(تولیدپمپ باد) بی نام ونشان هستند. فقط علاقه شدیدی برای شرکت درنمایشگاها دارند.من که بازار استان فارس را وجب به وجب گشتم پمپ باد برند نو...
    در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی همشهریان عزیز و بزرگان دلسوز شهر.احسنت و خدا قوت. به نکته خوبی اشاره کردید. اولین موضوع که به ذهن مبادرت می کنه اینه که چرا بیمارستان راهپیما، ب...
    همشهری دلسوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • مطالبات رو‌ نمی دن. شاکی هستیم. ولی خداییش تعداد متخصصا خیلی زیاد شده. همین هم باعث شده تعداد عملهامون بره بالا. کار ما بیشتر بشه، دیون معوقاتمون هم بیشتر می شه....
    پرسنل بیمارستان در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • سلام به دلسوزان و معتمدین شهر. باور کنید تو بیمارستان امیدوار ما جونمون رو کف دستمون گرفتیم و کار می کنیم. زلزله ای که اومد نشون داد ساختمون چقدر داغونه. درسته دانشکده لا...
    پرستار در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • سلام.ما دست خیرین شهرستان رو می بوسیم ولی چرا دو دستگی؟ وقتی خودمون هم با هم کنار نمی یاییم انتظار داریم بقیه دلشون برای ما بسوزه؟ من با جدا شدن برای ارتقا موافقم. ولی با...
    وحدت در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • با توجه به تجربیات آقای عزیز خضری در امور بهداشت. ودرمان. اوز. لازم. است که ایشان در این مجمع مهم شرکت. داشته باشند جای. ایشان به نظر میآید که خالی. است. علت. چیست ؟؟؟...
    پیشنهاد. همشهری. از دبی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • جناب احمدی زحمات شما در عرصه خبر و انتشار آن در جامعه ستودنی است، انشاالله در ادامه مسیر موفق باشید...
    در مطلب: تغییر رویه رسانه‌های اوز امروز و پیام اوز در سال ۱۴۰۳
  • برای مراجعه به یک دکتر ساده عمومی باید چند ساعت صبر کنی تا نوبت بهت برسه ...وقتی از کمبود در بیمارستان صحبت می شور یا در گروهی کسی مطالبه گری و یا به نحوه عملکرد بیمارستا...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • بهتر است که درطی یک جلسه خیلی جدی در فرمانداری اوز وبا حضور.ریس علوم پزشکی. لارستان ومسولان وجمعی از فعالان عرصه بهداشت. ودرمان. اوز موضوع. نا. رضایتی مردم از عملکرد. مسو...
    قابل توجه فعالان. عرصه بهداشت. اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • به نظر می‌رسد قبل. از مطرح کردن. جدایی اوز. از. علوم پزشکی. لار باید. ابتدا درطی جلساتی. با حضور فرمانداروفعالان اجتماعی وکارشناسان بهداشت. ودرمان دلسوز منطقه اوزاز یکطرف...
    کارمند بهداشت ودرمان. در اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز