جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 |  24/ نوامبر/ 2022 - 9:24
  |   نظرات: 4 نظر
721 بازدید

دیدار حسین زاده؛ نماینده مردم در مجلس با مردم شهرستان اوز

 حسین حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اتفاق محمدی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان اوز، سه شنبه اول آذر با مردم، شوراها و دهیاران روستاها و شهر کوره دیدار کرد. در این دیدار که پس از دیدار با مردم در ۱۵ شهریور در دانشگاه آزاداوز، دومین دیدار نماینده با مردم شهرستان در ۳ ماه اخیر است،  از سوی دهیاران و اعضای شوراها مسایل و مشکلات مطرح شد و توضیحات لازم توسط مدیران شهرستان ارائه و راه کارها و پیگیری ها بررسی شد.

علاوه بر فرماندار اوز، بخشدار مرکزی، بخشدار بیدشهر، شهردار کوره، جانشین فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، و روسای ادارات بنیاد مسکن، آبفا، مخابرات لارستان، برق، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و راه، نماینده را همراهی می‌کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، روستای «کهنه قدیم» اولین مقصد سفر مهندس حسین‌زاده به شهرستان اوز بود. مهمترین مسائل و مشکلاتی که مردم این روستا مطرح کردند در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی بود. آن‌ها در حوزه عمرانی خواستار تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی و ساخت پل جاده ورودی کهنه شدند. ساخت زمین چمن مصنوعی، اختصاص یک دستگاه خودرو حمل زباله، اختصاص پزشک به مرکز جامع سلامت کهنه قدیم و تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه از دیگر درخواست‌های مردم و جوانان این روستا بود. حسین زاده برای تامین بودجه احداث چمن مصنوعی در روستای کهنه قدیم قول مساعد داد.

در ادامه سفر به روستاهای شهرستان اوز، نماینده مجلس در روستای « توحید کهنه» حضور یافت و با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد. مهمترین درخواست‌هایی که مردم و مسئولان این روستا داشتند احداث زمین چمن مصنوعی، رفع مشکل آنتن‌دهی همراه اول، زیرسازی معابر کوچه‌ها و تعویض شیر فلکه‌های خیابان‌ها بود.

گفتنی است؛ در دو سال گذشته چندین زمین چمن مصنوعی با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و با اعتباراتی که از وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان تامین شده در حوزه انتخابیه ساخته و مورد استقبال مردم و جوانان قرار گرفته است. از این رو بسیاری از روستاها درخواست ساخت این زمین‌ها را دارند.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده که در راستای دیدار چهره به چهره با مردم و جوانان به شهرستان اوز سفر کرده است، در ادامه با مردم روستای «قلات» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار پیگیر مسائل و مشکلات آن‌ها شد که مهمترین آن‌ها زیرسازی و آسفالت جاده ورودی روستا، اختصاص پزشک و آسفالت معابر خاکی قلات بود. حسین‌زاده از پارک کوهپایه قلات نیز بازدید کرد.

درادامه این سفر به شهرستان اوز، حسین زاده همراه با فرماندار و مسئولان در روستای «اسلام‌آباد» حضور پیدا کرد. دیدار با مردم و جوانان و گفتگو با آن‌ها مهمترین بخش این سفر بود. نماینده دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم این روستا را شنید و ابراز امیدواری که بتوان با عزم جدی مشکلات را حل کرد.

اتمام پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی و تامین روشنایی آن و اختصاص تلفن ثابت به شهرک جدید روستا از جمله خواسته‌های مردم اسلام‌آباد بود. حسین‌زاده از طرح زمین چمن مصنوعی این روستا که با اعتبارات وزارت نفت در حال ساخت است نیز بازدید کرد تعدادی بسته معیشتی جهت توزیع در بین نیازمندان هم در اختیار معتمدان این شهر قرار گرفت.

مهندس حسین‌زاده در ادامه سفر به شهرستان اوز، پیش از ظهر امروز با مردم روستای «گلار» دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار پیگیر مسائل و مشکلات آن‌ها شد که مهمترین آن‌ها ساخت منبع آب و جاده دسترسی به آن، روکش آسفالت محل حفاری گاز، اختصاص ماشین حمل زباله و تکمیل آسفالت ورودی روستا بود.

حسین‌زاده و مسئولان همچنین به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهید اهل گلار «سیدکامل انصاری» که در حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران به شهادت رسید، دیدار کردند.

باحضور نماینده، فرماندار اوز و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلنگ ساخت پایگاه مقاومت بسیج گلار نیز به زمین شد. این پایگاه بسیج در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با همیاری و همراهی مردم و جوانان گلار ساخته خواهد شد. حسین زاده در این مراسم هفته بسیج را تبریک گفت و از خدمات فرمانده و  بسیجیان شهرستان اوز تقدیر کرد.

  در ادامه سفر به شهرستان اوز به همراه فرماندار و مسئولان آن شهرستان در جمع مردم شهر «کوره» حضور یافت. وی ضمن دیدار با مردم این شهر به مناسبت هفته بسیج از ساختمان قدیمی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) بازدید کرد.

مهمترین درخواست‌هایی که شهردار و مردم کوره از مسئولان داشتند اختصاص یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به شهرداری کوره و پیگیری مرمت جاده کوره – هیرم بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده به همراه مسئولان شهرستان اوز در «بیدشهر »حضور پیدا کرد و با مردم و جوانان آنجا دیدار و گفتگو کرد.

بیدشهری‌ها در دیدار با نماینده خواستار اختصاص بودجه برای تکمیل ساختمان شهرداری، تخصیص بودجه برای بهسازی معابر عمومی روستا و تعیین تکلیف پل نیمه‌تمام در پروژه جاده ارتباطی بین روستا و شهرک و واگذاری زمین به جوانان شدند. مهندس حسین‌زاده ضمن بازدید از این پل در پایگاه بسیج نبی اکرم (ص) نیز حضور یافت و پیگیر بازسازی آن شد.

روستای هود، روستای بعدی بود که نماینده  در شهرستان اوز حضور یافت و با مردم و جوانان آن روستا دیدار کرد. مهمترین مسائل و مشکلات آن روستا تعرسض و مرمت آسفالت جاده مواصلاتی روستای هود تا گردنه تخته به سمت بخش هرم بود. همچنین تعدادی بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان و محرومان در اختیار معتمدان روستا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، روستای «فیشور» مقصد بعدی سفر مهندس حسین‌زاده و مسئولان به شهرستان اوز بود.

مردم و جوانان این روستا در دیدار با نماینده خواستار کمک مسئولان در ساخت مخزن آب با مشارکت خیرین و آبفای استان، ایجاد خط انتقال آب از چاه به شبکه آب روستا و امکانات ورزشی برای روستای فیشور شدند.

« محلچه» شهرستان اوز آخرین مقصد سفر نماینده؛ دیدار با مردم و جوانان گلار بود. در این سفر که فرماندار اوز نیز حضور داشت، مردم و جوانان آن روستا به بیان مسائل و مشکلات‌شان پرداختند. دیدگاه‌ها و نظرات خود را هم راجع به مسائل مختلف بیان داشتند. آنان ضمن تشکر از نماینده برای اختصاص زمین چمن مصنوعی به محلچه، حل مشکل مخابرات و آنتن‌دهی همراه اول، ابلاغ طرح جدید هادی روستا، آسفالت کوچه‌ها و معابر و اختصاص کنتور آب به ساخت و سازها خواستار شدند.

این سفر که از ساعت ۷:۳۰ آغاز شده بود پس از ۹ ساعت و نیم در ساعت ۱۷ به پایان رسید.

به گزارش روایط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین زاده در ۲ آذر ماه با ارسال ۲ نامه جداگانه به دکتر افکاری  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس خواستار اختصاص یک میلیارد تومان از بودجه در اختیار نماینده برای زمین های چمن مصنوعی اوز جوان و روستای کهنه( هر پروژه ۵۰۰ میلیون تومان) شد. برای تخصیص این بودجه لازم است اداره ورزش و جوانان و شوراهای اوز و کهنه پیگیر امور باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “دیدار حسین زاده؛ نماینده مردم در مجلس با مردم شهرستان اوز”

  1. مطالبه مردم. از مسولین گفت:

    با تشکر از نماینده محترم. که دلسوز منطقه هستند. اما از سایر مسولین ارشد در شهرستان. درخواست میشود برای استقرار. ادارات مورد نیاز مردم. بیشتر تحرک. داشته باشند وبا همراهی. نماینده محترم برای استقرار. اداره ثبت اسناد. تامین اجتماعی. اداره کار و….با جدیت دنبال آنها باشند. متاسفانه دراین یکسال دیگر اداره جدیدی در شهرستان اوز. تاسیس نشده است ومردم برای کارهایشان. به شهرهای مجاور مسافرت میکنند

  2. اوزی دلسوز گفت:

    فکری هم برای ساخت مخزن آب دولتی هم بکنید که سالها قبل قول آنرا داده اند اما خبری از ساخت آن نیست البته ساخت شهرک صنعتی جدید. ونیروگاه خورشیدی. برای اوز هم. به فراموشی سپرده. شد

  3. به مدیر محترم. سایت گفت:

    آقای احمدی مانند قبلاً. کامنت ها و نظرات مردم. را لطفا زودتر. درج کنید. اخیرا. زمان درج کامنتها. خیلی طولانی شده است. این کار باعث. افزایش. خوانندگان ومخاطبین سایت. میشود. موفق باشی

  4. جناب فرماندار محترم. پاسخگو باشند گفت:

    آ آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان اوز. یک سوال دارم آیا تعیین یک نفر برای خبرنگاری برای صدا و سیمای فارس. از اوز. کار مشکلی. است که باعث شده. شهرستان اوز. در بی خبری وسکوت در سطح استان باشد همه شهرستانهای مجاور واز جمله شهرستان جدید. جویم هم مرتب در صدا وسیما خبر رسانی میکنند. ودارای. خبرنگار. ویژه هستند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز