سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
 |  6/ آگوست/ 2022 - 9:45
  |   نظرات: 14 نظر
1,201 بازدید

گزارش عملکرد اولین سال شورای اسلامی ششم شهر اوز

 اولین سال از دوره ششم شورای اسلامی  شهر اوز ۱۵ مرداد ۱۴۰۱  به پایان رسید. در این روز دومین انتخابات هیئت رئیسه شورای ششم شهر برگزار شد و فریدون نامی، رئیس شورای اسلامی سال اول، جای خود را به فریبا برازنده داد. فریدون نامی گزارشی از عملکرد، فغالیت ها،برنامه های آینده، هزینه و درآمد شورای شهر در این یک سال را برای انتشار به پایگاه خبری اوز امروز ارسال داشته اند که به شرح زیر می خوانیم.  

بدینوسیله بخشی از فعالیتهای  سال اول شورای اسلامی شهر اوز از مردادماه ۱۴۰۰ تا  پایان تیر ماه ۱۴۰۱ جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع شهروندان عزیز بشرح زیر اعلام می گردد.

بدیهی است با توجه به اینکه بخش زیادی از وقت شورا در سال اول به جهت استقرار و آشنایی با مقررات و تحویل و تحولات اموال و اسناد و دفاتر مربوطه صرف می گردد  لیکن  موارد فوق نه تنها موجب خلل در فعالیتهای شورا نگردیده بلکه منتخبین حتی قبل از استقرار جهت برنامه ریزی نشست ها و جلسات متعددی برای پیشبرد امور و تعهدات خود داشته اند که بطور خلاصه بدینوسیله تقدیم شهروندان عزیز می گردد.

در مراسم تحلیف  در مردادماه ۱۴۰۰ با حضور فرماندار سابق و امام جمعه موقت  پس از قرائت سوگند نامه توسط منتخبین بلافاصله نسبت به تعیین هیآت رئیسه و نمایندگان شورای شهر در شورای شهرستان با رای مخفی اقدام گردید.

یکی از اساسی ترین وظایفی که به عهده شورای شهر می باشد، انتخاب شهردار است که در این خصوص با بررسی های متعدد هریک از اعضای شورا و با درایت و بینش خود و با رای مخفی و با اکثریت آرا شهر دار را انتخاب کردند.

به جهت تسریع در کار ارباب رجوع و شهروندان عزیز اعضای شورا با یک برنامه زمان بندی شده نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم ، در طول ایام هفته دو روز را به رییس شورا و یک روز را برای هرکدام  از اعضای شورا تعیین کردند تا با مراجعه شهروندان نسبت به رفع مشکلات اقدام گردد.

  تعیین رابطین شورا با ادارات شهر جهت تسریع در پیگیری امورو جلوگیری از تداخل وظایف اعضای شورا  و انتخاب  نمایندگان شورا در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۵ و شورای ترافیک  با رای گیری توسط اعضای شورااز اقدامات بعدی بود که تاکنون جلسات متعددی در این مورد تشکیل و پرونده های این موضوعات بررسی گردیده است.

ردیف

شرح

تعداد

 

۱

۲

۳

۴

 

 

 تعدادجلسات کمیسیون ماده۵

تعداد موارد بررسی شده در کمیسیون ماده۵

تعداد جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰

تعداد موارد بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۰۰

 ۶ جلسه

۴۳پرونده مختومه

۱۳جلسه

۶ پرونده مختومه

 

از بد و استقرار شورای شهر بر رسی و رفع  مشکلات فضای سبز ، سگهای بلا صاحب ، مبلمان شهری،خرابی پمپ گاز، مشکلات بلوار ها و میادین شهراز مطالبات مردمی بود که جهت برطرف نمودن این مشکلات ، جلسات ، رایزنی ها و فعالیتهای میدانی متعدد انجام شد و همچنین  اکثر در خواستهای شهروندان با حضور در محل توسط اعضای شورا مورد بررسی قرارو اکثر این مشکلات برطرف گردید.

از جمله وظایف مهم شورای شهر برگزاری جلسات رسمی و منظم توسط اعضای شورا و بررسی مشکلات  و موارد طبق دستور جلسات بوده که این مهم بدون وقفه طبق جدول ذیل برگزار گردیده است.

 

ردیف

شرح

تعداد

 

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

 تعداد جلسات رسمی شورا

تعدادجلسات فوق العاده شورا

تعداد مصوبات شورا

مصوبات تایید شده در کمیته تطبیق

موارد تایید نشده در کمیته تطبیق

تعداد مصوبات در حال بررسی

تعداد نامه های دریافتی

تعدادنامه های ارسالی

 

۶۵

۴

۳۱

۲۱

۴

۶

۱۹۴

۱۴۲

 

 

دعوت از مسئولین ادارات  آموزش و پرورش سابق و کنونی ، آبفا ، اصناف ،برق ، امور مالیاتی و دارایی، اتحادیه های شهرستان  و….از برنامه های شورا  جهت ارتباط با مردم و بیان مشکلات موجود و شنیدن مشکلات از زبان خود مردم  و ارایه راهکار در این مدت بوده و تمام سعی شده است تا حتی الامکان بتوانیم تا حدودی جهت رفع مشکلات اقدام نماییم وهمچنین دیدارهای مستمر با ریاست محترم دادگستری ، فرماندار محترم و سایر روسای ادارات جهت بیان مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی از اقدامات شورا در این مدت بوده است .  یکی دیگر از وظایف شورا نظارت بر عمران شهری بوده که شهرداری موظف است تمام پروژه های عمرانی در دست اقدام را طی مکاتبه به شورا ارسال تا مورد بررسی و به تصویب برسد . بخشی از این پروژه ها به شرح  ذیل می باشد.

تصویب ساخت واحدهای تجاری و ساختمان شورا در خیابانهای شهید با هنر و خیابان جنگجو و صدور مجوز بخشی از تامین هزینه واحدهای مذکور

تصویب و پیگیری تکمیل میدان مقابل دانشگاه پیام نور

تکمیل بلوار وحدت باندهای اصلی و کند رو ها  و اجرای نور پردازی

تکمیل پروژه زیبا سازی اطراف برکه حاج قنبر

تصویب کف سازی بلوارهای سطح شهرکه تاکنون علی رغم پیگیری های متعدد اقدام قابل قبولی از طرف شهرداری انجام نگرفته

تصویب و پیگیریهای متعدد برای برگزاری مناقصه فضای سبز شهر که تا قبل از آن رها شده بود.

پیگیری جهت  اجراو تکمیل پروژه  فضای سبزو آماده سازی جهت نصب چمن مصنوعی بلوار خلیج فارس

زیر سازی برخی کوچه ها بنا بر اولویت شهرداری و در انتظار آسفالت

پیگیریهای متعدد برای تعمیرات برجهای نوری و چراغهای روشنایی میادین و خیابانها

 پیگیری و صدورمجوز تامین هزینه جهت تعمیرماشین آلات شهرداری و خرید خودرو کمپرسی نیسان

پیگیریهای متعدد جهت خرید و نصب سطلهای بزرگ زباله در سطح شهر

پیشنهاد و پیگیری  و عقد قراردادجهت همکاری مجتمع علوم دینی جهت نگهداری بخشی ازفضای سبز محله ای

تشکیل کمیسیونهای فرهنگی ، ورزشی ، عمران و امور شهر و کمیته اشتغال و کار آفرینی از دیگر اقدامات شورا بوده که فعالیت کمیسیونهای مذکور در فرصت های بعدی توسط مسیولین کمیسیونها منتشر خواهد شد

 

ردیف

شرح

تعداد

۱

۲

۳

۴

۵

تعداد جلسات کمیسیون امور شهر

تعداد جلسات کمیسیون فرهنگی

تعدادجلسات کمیسیون ورزش

تعداد جلسات کمیسیون عمران

تعدادجلسات کمیته کارآفرینی و اشتغال

۹

۱۲

۱۴

۱۷

۶

 

 

شرح سایر فعالیت های شورای اسلامی شهر:

  1. نظارت شورا بر عملکرد خدمات شهری

  2. نظارت بر عملکرد پیمانکار فضای سبز ، زنده گیری سگهای بلا صاحب ، واحد پارک موتوری ، سایت دفع زباله ، پیگیری امور دفع پسماند نخاله.

  3. نظارت و پیگیری جهت تسریع در اجرای بلوار وحدت ، لبه گزاریها ، آسفالت معابر، نصب و تعمیر روشنایی ها و همچنین اجرای فضای سبز بلوار خلیج فارس، میدان مقابل دانشگاه پیام نور، سرویسهای بهداشتی، تعمیرات برق پارک نوروز، تشکیل واحد اجراییات ورفع سد معابر توسط واحد مذکور، پیگیری و تصویب زیبا سازی میدان میوه و تره بار کنونی .

  4. تعامل با اقشار و جناحهای مختلف سطح شهر جهت استفاده از تجربیات شان

  5. با توجه به اولویت شورا جهت تکمیل طرحهای نیمه تمام شهری ،پیگیری اتمام پروزه کف سازی و مبلمان گذر فرهنگی و اطراف برکه حاج قنبر (مقابل بیمارستان امیدوار)

 ۶-شرکت نمایندگان شورا در جلسات متعدد شورای ترافیک و کمیسیونها ، جهش تولید مسکن ملی ، کمیته کار آفرینی و اشتغال فرمانداری ،نظارت بر امور خدمات صنفی ، ستاد مدیریت بحران ، شورای فرهنگ عمومی ، جشن گل ریزان ، جلسات آموزشی شورا ها در لار ، گراش و مرکز استان ، مبارزه با مواد مخدر ، امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف ، ازدواج و جوانان ، تودیع معارفه فرمانداران و روسای ادارات ، افتتاح پروژه های مختلف در سطح شهرستان ، تجلیل از خانواده شهدا و همایش های در این مورد ، حضور در جلسه شورای اداری خنج با حضور فرمانداران چهار شهرستان ،نماینده محترم مجلس و وزیر محترم بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهورو مردم و در خواست مطالبات شهر بصورت شفاهی و مکتوب ، شرکت در مراسمات هفته وحدت ، پیروزی انقلاب ،راه پیمایی روز قدس و ….

  1. حضور میدانی اعضای شورا جهت رفع مشکل کم آبی و قطعی آب شهرو حضور میدانی در بروز حوادث سیل و آبگرفتگی شهر

  2. صدور مجوز های خرید ماشین آلات و تامین بودجه و صدور مجوز و پیگیری خرید گلدان ها و مبلمانهای بتونی جهت نصب در سطح شهر، رایزنی با خیر محترم و شهرداری جهت نصب دو برج نوری در قبرستان جدید ، پیگیری تعمیرات برجهای نوری سطح شهر، رایزنی با خیر محترم جهت اهدای علایم رانندگی خورشیدی برای نصب در سطح شهر، رایزنی و راه اندازی پویش خرید درخت نخل جهت کاشت در بلوارها

  3. تصویب و ابلاغ رقم بودجه سال ۱۴۰۰ و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری

  • پیگیری جهت حل مشکل سامانه پرداخت عوارض خودرو

  • بازدید های متعدد از سطح شهرو پارکها و محلات جهت شناسایی وپیگیری تا رفع مشکا.

  • جلسات متعدد با شهرداران و شوراهای شهرهای لار،گراش و خنج جهت بررسی مشکلات منطقه ای و ارایه راهکارها و تبادل تجربیات.

  • جلسات متعدد با نماینده محترم مجلس و رییس دفتر ایشان بصورت حضوری جهت پیگیری مطالبات و کاستی های شهر

  • رایزنی های متعدد با فرمانداران سابق و کنونی و ریاست محترم دادگستری شهرستان جهت جلوگیری از تخلیه نامناسب نخاله ها بجهت جلوگیری از تصرف غیر قانونی زمین و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و امنیت ساخت وساز.

  • نشست های متعدد با کارمندان شهرداری جهت بررسی راههای خدمات رسانی بهتر به شهروندان

  • مکاتبات متعدد با نماینده محترم مجلس،وزیر محترم بهداشت و فرماندار محترم جهت پیگیری مشکلات بیمارستانهای راه پیما و امیدوار، ساخت و اصلاح جاده ها ، ساخت مخزن آب دولتی ، استقرار ادارات ثبت املاک ، پلیس +۱۰ ، دفتر امور اتباع خارجی ، پزشکی قانونی و پیگیری از طریق استان و ملاقات حضوری با رییس کل دادگستری استان.

  • شرکت در جلسات راه و شهر سازی لارستان جهت پیشنهاد مکان یابی برای ساخت شهرک مسکونی با حضور نماینده محترم مجلس، روسای شوراها و روسای ادارات راه و شهرسازی.

  • شرکت در جلسات روساهای شوراهای شهر استان در مورد مسایل شوراها و شهرداری ها.

  • همکاری یاران شورا با پلیس در ایام نوروز

  • همکاری و پیگیری مستمرتوسط مسئول کمیسیون ورزش با شهردار جهت راه اندازی استخر و سونا و جکوزی

بخشی از پروژه های دردست اجرا که حد اکثر تا دوماه آینده تکمیل خواهد شدبشرح ذیل است:

۱٫فنس کشی و نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال پارک شهرک فردوس با همکاری خیرین محترم

  1. تکمیل زمین و جایگاه لهپر گاله با همکاری شهرداری و خیر محترم

  2. تکمیل پارک بوستان(احمدیان) با همکاری شهرداری و خیرین محترم

  3. تکمیل سرویس و اتاق نگهبانی و خانه مادر و کودک واقع در پارک شهرک فردوس با همکاری خیر محترم

  4. تکمیل کافه کتاب واقع در پارک با همکاری خیر محترم و شهرداری

  5. زیبا سازی بلوار حد فاصل میدان ن والقلم تا میدان فرمانداری

۷٫زیر سازی و اجرای فونداسیون واحد های تجاری خیابان شهید باهنر

  1. تکمیل فاز اول میدان میوه و تره بار خیابان طلایی

۱۰٫خرید خودروجهت پارک موتوری

و…

موارد فوق بخشی از فعالیت شورای اسلامی شهر در مدت ۱۱ ماه گذشته بود و قابل ذکر است که در این مدت شورای اسلامی شهر با اشتیاق و در حدود اختیارات  سعی در رفع مشکلات شهر داشته و ما اعضای شورای شهر متعهد خواهیم بود  در سه سال آینده با تمام توان وبیش از این در خدمت مردم شریف اوز باشیم .مسلما دست یاری شما مردم فهیم ما را برای خدمات بیشتر به شهروندان مصمم تر خواهد کرد و بدون شک اگر همه با هم همدل و هم زبان باشیم با خرد جمعی می توانیم شهر خوبمان را بسوی توسعه به پیش ببریم .

بخشی ازبرنامه های آینده در صورت تصویب در شورا

ایجاد تحول جدی در عملکرد شهرداری

  1. جلب حمایت مالی خیرین با حمایت سایر اعضای شورا و حمایت حامیان و مشاورین برای اجرای پروژه های چشمگیر تر

  2. اهتمام و جدیت در سرعت بخشیدن به کلیه پروژه های عمرانی که در دستور کار شهرداری بوده است اما تاکنون پیشرفتی نداشته است از قبیل :

  3. ساخت پروژه های تجاری خیابان شهید با هنر و خیابان جنگجو

  4. عقد قرارداد و اجرای طراحی مدیریت آبهای سطحی و زیر زمینی

  5. نصب آب شیرین کن بر روی چاه شهر داری

  6. طراحی داخلی ساختمان شهرداری جهت تسهیل در امور ارباب رجوع

  7. احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در پارک بهجت و محله کنار سبز و پیگیری جهت ادامه بلوار و نصب پایه های برق

  8. زیبا سازی و نورپردازی ورودی شهر از سمت گراش به سمت میدان ن والقلم

 

۷٫ارتباط با همشهریان در شیراز و بندر عباس

۸٫ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و تقویت روابط عمومی شورا

۹٫پیگیری استقرار ادارات ثبت املاک ، پلیس+۱۰،پزشکی قانونی ،هواشناسی 

۱۰٫پیگیری نصب المان حروف شهر اوز در ورودی شهر

۱۱٫جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی که منجر به تصرف غیر قانونی،آسیب به محیط زیست واز بین بردن ایمنی ساختمانهای مسکونی و بروز فاجعه  انسانی خواهد شد.

و همچنین در دستور کار قراردادن موارد متعدد دیگرو تنظیم  برنامه ۵ الی ۱۰ ساله  برای توسعه و پیشرفت زیر ساختها

 

لیست هزینه های شورای اسلامی شهراوز سال اول(تا پایان تیرماه ۱۴۰۱)

ردیف

تاریخ

شرح

مبلغ (ریال)

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۱۹

۲۰

۲۱

۲۲

۱۳/۸/۱۴۰۰

۱۳/۸/۱۴۰۰

۱۹/۸/۱۴۰۰

۲۴/۸/۱۴۰۰

۳/۹/۱۴۰۰

۳/۹/۱۴۰۰

۷/۱۰/۱۴۰۰

۷/۱۰/۱۴۰۰

۱۳/۱۱/۱۴۰۰

۱۳/۱۱/۱۴۰۰

۲۷/۱۱/۱۴۰۰

۲۷/۱۱/۱۴۰۰

۷/۱۲/۱۴۰۰

۲۶/۱۲/۱۴۰۰

۲۸/۱۲/۱۴۰۰

۲۸/۱۲/۱۴۰۰

۱۵/۲/۱۴۰۱

۱۷/۳/۱۴۰۱

۱۷/۳/۱۴۰۱

۶/۴/۱۴۰۱

۱/۵/۱۴۰۱

۱/۵/۱۴۰۱

حقوق منشی شورا شهریور.مهر وآبان ۱۴۰۰

هزینه های جاری طبق سند

هزینه جاری طبق سند

بدهی بیمه و سنوات شورای پنجم پرداخت به …

هزینه اینترنت دیبا گران

خرید کارنریج چاپگر از دیبا گران

هزینه تلفن دفتر و تعمیر فاکس

حقوق منشی شورا آذر و دی ماه ۱۴۰۰

هزینه اینترنت پرداخت به دیبا گران

حقوق و عیدی و پاداش منشی شورا

حق الجلسات اعضای شورا اسناد ۱۲الی۱۶

پرداخت به دارایی بابت مالیات حق الجلسات پرداختی

کارمزد ۵ فقره چک

مبلغ تن خواه گردان منشی

حق الجلسات اعضای شورا اسناد ۲۵الی ۲۹

پرداخت مالیات حق الجلسات

کمک به زندانیان جرایم غیر عمد

حقوق منشی شورابابت فروردین،اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

هزینه تلفن  و خرید لوازم التحریر

هدیه به نویسندگان در مراسم پایتخت کتاب

حق الجلسات اعضای شورا اسناد ۳۹الی۴۳

پرداخت مالیات بابت حق الجلسات اعضای شورا

۱۸۰۰۰۰۰۰

۶۱۰۷۰۰۰

۱۹۵۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰۰۰۰

۳۲۷۰۰۰۰

۷۲۰۰۰۰

۲۳۴۴۰۰۰

۱۲۰۰۰۰۰۰

۳۲۷۰۰۰۰

۲۲۰۰۰۰۰۰

۳۵۴۱۵۰۰۰۰

۳۹۳۵۰۰۰۰

۱۵۰۰۰۰

۵۰۰۰۰۰۰

۶۲۵۰۰۰۰۰۰

۶۲۵۰۰۰۰۰

۱۰۰۰۰۰۰۰

۳۰۰۰۰۰۰۰

۳۷۵۶۰۰۰

۲۰۰۰۰۰۰۰

۳۳۲۹۹۲۵۰۰

۳۴۵۸۲۵۰۰

جمع کل

۱۷۸۷۱۴۲۰۰۰

لیست واریزی های شهرداری به حساب شورای اسلامی شهر از مورخه آبان ماه ۱۴۰۰الی تیرماه ۱۴۰۱

 

ردیف

تاریخ 

شرح

مبلغ ریال

 

۱

۲

۳

۴

۵

 

/۵/۱۴۰۰

/۸/۱۴۰۰

/۱۱/۱۴۰۰

/۱۲/۱۴۰۰

/۴/۱۴۰۱

 

 

موجودی در حساب از شورای قبل

واریز به حساب شورا توسط شهرداری

واریز به حساب شورا توسط شهرداری                       واریز به حساب شورا توسط شهرداری

واریز به حساب شورا توسط شهرداری

 

۶۶۳۰۳۹

۳۱۲۲۶۶۶۴۸

۴۰۰۰۰۰۰۰۰

۷۸۰۰۰۰۰۰۰

۵۰۰۰۰۰۰۰۰

 

 

 

جمع کل:

 

۱۹۹۲۹۲۹۶۸۷

 

 

تراز حساب مالی شورا از مورخه ۱۶مرداد۱۴۰۰الی پایان تیر ماه ۱۴۰۱

ردیف  

شرح

دریافتی

ریال

پرداختی

ریال

 
 

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

 

موجودی از قبل در حساب شورا

واریزی شهرداری در ۴  مرحله

پرداختی حق الجلسات اعضای شورا تاپایان تیرماه ۱۴۰۱

پرداخت به اداره دارایی بابت مالیات

اهدایی کمیسیون فرهنگی به نویسندگان درمراسم تجلیل

پرداختی کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

حقوق و پاداش منشی شورا تا پایان خرداد۱۴۰۱

هزینه های جاری شورا

مبلغ تن خواه گردان نزد منشی

پرداختی بدهی شورای قبل به ………

مبلغ باقیمانده در حساب شورا

 

۶۶۳۰۳۹

۱۹۹۲۲۶۶۶۴۸

_____

_____

____

_____

____

_____

____

____

_____

 

____

____

۱۳۱۲۱۴۲۵۰۰

۱۳۶۴۳۲۵۰۰

۲۰۰۰۰۰۰۰

۱۰۰۰۰۰۰۰

۸۲۰۰۰۰۰۰

۲۱۵۶۷۰۰۰

۵۰۰۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰۰۰۰

۲۰۵۷۸۷۶۸۷ 

 
   

جمع:

 

۱۹۹۲۹۲۹۶۸۷

 

۱۹۹۲۹۲۹۶۸۷

 

                                                                                      

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

14 Responses to “گزارش عملکرد اولین سال شورای اسلامی ششم شهر اوز”

  1. اوزی گفت:

    با سلام خدمت اعضای محترم شورا
    تشکر از یکسال مدیریت آقای نامی و خدا قوت به ایشان
    خیر مقدم و تبریک به خانم برازنده
    از اعضای محترم شورا عاجزانه تقاضا دارم کمی به داد این شهر برسند . به خدا داریم عقب گرد میزنیم .
    به شهرستانها و حتی بخش های همجوار کمی نگاه کنید که روز به روز دارن پیشرفت میکنند .
    ما حتی در داشتن یک پارک خوب مانده ایم .
    داشتن فضای سبز و امکانات رفاهی حق هر شهروند می باشد ولی ما هنوز یک پارک خوب نداریم .
    به خدا شهرمان بی روح شده است .
    از فعالین اقتصادی و اجتماعی تقاضا دارم کمی با شورای شهر همکاری کنند . تا کمی از مشکلاتمان کاسته شود .
    اکثر کوچه های شهر نیاز به ترمیم و حتی روکش آسفالت دارد .
    از اعضای محترم شورا خواهشمندم کمی وقت خود را صرف بازدید از محلات شهر کنند .
    با آرزوی موفقیت برای اعضای محترم شورای اسلامی شهر اوز و پیشرفت شهر عزیزمان اوز
    فقط و فقط دلم برای شهر می سوزد .

  2. اوزی ساکن بندر عباس گفت:

    تبریک به خانم برازنده محترم
    امید لست با توکل بر خداوند و وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر اوز شاهد پیشرفت شهرمان باشیم

  3. تیز بین گفت:

    از اعضای محترم شورا سوالی دارم
    این که برنامه آینده شورا را ترسیم نموده اید و نوشته شده ایجاد تحول جدی در عملکرد شهرداری می بایست ایجاد شود منظورتان چیست ؟

  4. اکبری گفت:

    جناب فریدون نامی احسنت

  5. رحیمی گفت:

    بیشتر موارد مطرح شده از وظایف هر شورا و هر ارگان دیگر است نه عملکرد آن .

  6. شهروند گفت:

    خدا قوت به اعضای شورا احسنت تا حالا سابقه نداشته بیلان کاری به این صورت اعلام شود

  7. بیلان کار ویک نظر صادقانه گفت:

    با این بیلان کاری وبا این تفاضیل اما ما که دراوز زندگی میکنیم وکسانی که وارد اوز میشوند تحول وپیشرفتی در شهر متوجه نمی‌شوند درمقایسه با خنج وگراش. وحتی جویم هم ما چندان توسعه ای نمی بینم مثلاً میدان دانشگاه پیام نور سالهاست همانگونه است ویا سالهاست که میگویند ساختمان برای شورا می‌سازند ویا مردم با کمبود ادارات دولتی مواجه اند وبه شهرهای مجاور میروند فضای سبز ومبلمان شهری. دلگیر وقدیمی شده است. این بیلان کاری بیشتر وظایف شهرداری است

  8. اندر حکایت بیلان کار گفت:

    سرتاسر اوز از دانشگاه آزاد. تا دانشگاه پیام نور درعرصه نیم ساعت با ماشین میشود رفت وهمه کارها را دید ومتوجه میشوید که شهر در رکود. وتوسعه وپیشرفتی نمی بینید همه شهر مانند چند سال قبل است به قول آوزیهای بندر وشیراز اوز همیشه مانند سال قبلش است وتغییراتی در ورود وخروجی آن دیده نمیشود مبلمان شهری ثابت وقدیمی است

  9. اوزی گفت:

    سلام، بنظر میرسد بیشتر وظایف شهرداری و اتفاقاتی که باید توسط شهرداری بیفته به عنوان بیلان کاری ارائه شده است. نکته دوم اینکه جای مراودات با مرکز استان و پایتخت به جهت انجام امور زیربنایی، توسعه پایدار و جذب منابع و …. بسیار خالی هستش. متاسفانه صرفا یه سری کارهای سطحی که تاثیر بلند مدت در توسعه و پیشرفت شهر ندارد. اعضای محترم شورا بنظرم بعد یک سال ضرورت دارد از اوز پا بیرون بزارید و دیدگاهتان رو تغییر دهید. ببینید دیگران چه میکنند و چه تلاشهایی انجام میشه، قطعا شورای شهر جایگاهش مثل یه هیات امنای مسجد و با یک شورای محله نیست!!!!!! لطفا خودتون و دیدگاهتون رو اصلاح کنید، بابت ۴ سال اتلاف وقت شهر مدیون تک تک مردم خواهید بود.

  10. احمد در پاسخ به اوزی گفت:

    برادر مثل اینکه همه این کارها بر زمین مانده و رها شده بوده و حالا شورای ششم آمده با سماجت قطار به حرکت در آورده شما الان با یکسال قبل مقایسه کنید خواهید فهمید که جنگ و دعواهای گذشته باعث شده شهرداری بیخیال امور عمرانی و زیبایی شهر گردد . قصد طرفداری و یا زیر سوال بردن هیچکس ندارم ولی شما واقعا تفاوت احساس نمی کنید یا اینکه به هر دلیل از کنار آن می گذارید .آیا تا الان شوراها بیلان کاری اعلام کرده اند ،اگر نه چرا پیگیر نشده این تا راهنمایی و هدایت کنیم . متاسفانه وقتی کار نمی شود عده اندکی لذت می برند و ساکت ولی زمانی که کار می شود ناراحت و عصبانی .بهتر است رویه قدردانی و تشویق در پیش بگیریم و سلایق و کینه های شخصی باعث نشود که فعالین دلسرد شوند .و اگر نواقصی هست چرا پا پیش نمی گذاریم و راهکار نمی دهیم .کلی گویی در جهت دلسرد کردن مردم و فعالین گناهی است که بعدها باعث عذاب وجدانمان خواهد شد . کسانی که شهامت ورود به میدان‌های فعالیت اجتماعی را داشته اند راتشویق و ترغیب کنیم برای فعالیت که اگر چنین نکنیم این تعداد معدود فعالین اجتماعی هم کنار خواهند رفت و در سالهای آتی چه کنم چه کنم فایده ای نخواهد داشت ‌.به خود آئیم

  11. شهروند گفت:

    بنظر می رسد اولین شورایی که این همه فعالیت داشته شورای ششم بوده .صادقانه بیلان داده اند تا الان من نمی دانستم که آیا شورا حقوق هم می گرفته یا نه ولی آلن مشخص شد خدا کند در قبال حقوق خوب کار کنند و وقتشان را بیهوده تلف نکنند و تلاش کنند برای شهر معلوم است تا حالا خوب کار شده ولی باید جدی ادامه بدهند تا نتیجه ببینیم

  12. ناشناس گفت:

    با سلام حضور اقای نامی بزرگوار ،و خسته نباشید ،ممنون از زحمات شما و اعضای محترم شورا ،و تبریک به سرکار خانم برازنده ،موفقیت ایشان را خواهانم ،

  13. علی گفت:

    در پاسخ به احمد باید عرض کنم :
    احمد آقا ابتدا از زحمات کلیه مسیولین و فعالین اجتماعی می بایست تشکر کرد ولی ما که در شهر اوز زندگی میکنیم هیچ گونه تغییری در شهر مشاهده نمیکنیم و حتی کارهای عمرانی در حد بسیار پایین است و فضای سبز نیز نسبت به شهرستانها و حتی بخش های همجوار بسیار و بسیار ضعیف .
    اینکه بیلان ارایه شده است وظیفه هر مسیولی میباشد و باید طبق قانون بیلان ارایه دهد . کار شاقی انجام نداده اند و ارایه بیلان باید انجام شود تا اعتماد مردم و مسئولین بیشتر شود .
    لطفا شورای شهر بیلان خود را در مرکز استان و پایتخت هم به اطلاع مردم برسانند .
    و سوال بعدی : تا کنون شورا از چه اشخاصی جهت کمک به شورا دعوت شده است که می گوئید پا پیش نمیگذارید .

  14. دلسوز گفت:

    خیلی ممنون از زحمات شورا خدا قوت دستتون درد نکند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • سلام کامنت و شماره اتون برای مدیران نورتون فرستایم....
    مدیریت در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • باسلام ُاحترام وعرض ادب. رشیدی هستم از استان کرمان. لطف کنید شماره تماس بگذارید. مایک تیم ۲۹نفره هستیم که در نقاشی ساختمان فعالیت میکنیم. ودر حال حاضر نیاز به ۳عدد پمپ با...
    در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • در پاسخ به ناشناس: نمک نشناسی هم حدی دارد. اینکه آقای احمدی دارای مسئولیت مدیریتی و اشتغال گسترده است بر کسی پوشیده نیست با این حال از سر دلسوزی برای شهر اوز، در جلسات شر...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • از بزرگوارانی که تحت عنوان مجمع فعالان بهداشت. ودرمان در شهرستان اور آغاز فعالیت کرده اند استقبال وخداقوت میگوییم. امیدواریم. در سایه وحدت و همدلی بتوانیم مشکلات وکمبودها...
    تشکر از مجمع فعالان. بهداشتی. اوز در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • درود بر اقای احمدی ودیگر اقایان که با رای بالا انتخاب شدند تا برای شهر در حوزه بهداشت ودرمان به مردم خدمت کنند ودرود بر خانم نامی که از اعضای این گروه هستند...
    کارمند در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • نه خالو اوز دیگه کسی ندارد همه چهرهای تکراری در هر مجمع حاضر میشوند اگر برای مردم نان و خرما ندارد برای عده ای خرمایی دوشابی دارد ودر جواب مدیریت محترم خیر خالو کار زندگی...
    در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • برخلاف نظر. آرزو خانم. باید. ازین. افراد که وقت خود. را صرف کارهای عمومی ومردمی میکنند. تشکر. کرد. زیرا. در اوز. بسیاری افراد الکی دور خودشان. میچرخند وکاری هم. به مسایل...
    خطاب به. آرزو خانم محترم در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یک فعال اجتماعی ازا قای احمدی. به سبب مشارکت در جمع فعالان بهداشت. ودرمان. تشکر میکنیم که احساس. مسولیت در این زمینه. دارند. اینشالله که افرادی مانند شما که بازن...
    با سپاس از آقای احمدی مدیر سایت در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یکی از اعصای منتخب این مجمع اعلام می کنم کار و زندگی دارم اما با توجه به ناهماهنگی ها و مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان بازنشسته این حوزه در ای...
    مدیریت در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یک شهروند. اوز اعتقاد. داریم که هنگام با افتتاح اداره ثبت. اسناد. واملاک. اوز باید کلیه پرونده های ثبتی شهرستان. اوزاز. لارستان. وشهر جویم. به. اداره. اوز منتقل....
    اندر حکایت افتتاح نمایندگی ثبت. اسناد. اور در مطلب: فرماندار اوز: نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان به زودی راه اندازی می شود