براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نمایندگی سایپا اوز کد ۵۰۲۵ برای چهارمین سال متوالی به عنوان نمایندگی رتبه یک شناخته شد.
در ارزیابی انجام شده در سال ۱۳۹۹ نمایندگی سایپا اوز موفق به کسب نمره کل ۶/۸۶ از ۱۰۰ شده است. امتیاز این نمایندگی در شاخص نیروی انسانی ۱۳ از ۱۳( معادل ۱۰۰ درصد)، شاخص امکانات و تجهیزات ۴/۱۶ از ۱۷ ( معادل ۹۷ درصد)، فرآیند های مرتبط باالزامات۸/۱۸ از ۲۰( معادل ۹۴ درصد) و رضایتمندی مشتریان ۹/۳۷ از ۵۰( معادل ۷۶ درصد) بوده است.
براساس دستورالعمل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نمایندگی هایی که نمرات بالاتر از ۸۵ کسب کنند به عنوان رتبه یک شناخته می شوند. نمایندگی سایپا اوز در ۴ سال متوالی از ۹۶ تا ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه یک شده است.