چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  3/ دسامبر/ 2021 - 12:51
  |   نظرات: 23 نظر
3,756 بازدید

منابع مردمی، دولتی، کارمندان و اعمال مدیریت خوب از دلایل موفقیت دانشگاه آزاد اوز است

ابراهیم احمدی: نشست مطبوعاتی شهرستان در آذر ماه به میزبانی عبدالعزیز خضری؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با مدیران رشا اختصاص داشت. این نشست چهارشنبه ۱۰ آذر در سالن سعدی این دانشگاه برگزارشد.

رئیس دانشگاه آزاد درنیم ساعت ابتدای این نشست به بیان عملکرد و دیدگاه های خود پرداخت که گزیده آن عبارت است از:

*دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در سال ۸۶ راه اندازی شد و قبل از آن هیئت امنای مردمی این دانشگاه تشکیل شده بود.

*علاوه بر هیئت امنای مردمی، شیخ عبدالقادر فقیهی نیز از این دانشگاه استقبال کردند و زمین نیز اهدا شد اما مشکلاتی داشت که برای رفع آن پیگیری شد و اکنون دانشگاه ۱۲۳ هزار متر مربع زمین در اختیار دارد.

*همه چیز پول نمی‌سازد بلکه باید نیت صاف داشت و از منابع انسانی و فرصت ها به خوبی استفاده کرد، به همین دلیل به این دانشگاه منابع دولتی نیز اختصاص یافت.

*در ابتدا ۴ نفر  در این دانشگاه مشغول به کار شدیم که بی تجربه بودیم اما ظرف یک سال بر کارها مسلط شدیم و کمتر از ۲ سال نیز امضا و منابع مالی دست خودمان بود.

*مانند دانشگاه پیام نور نبودیم که راحت برایمان پول بفرستند، خودمان دنبال پول می رفتیم.

*دانشکده بهداشت اوز ثروت زیادی دارد اما هنوز گاز ندارد ولی ما انشعاب آب، گاز و خط تلفن داریم.

*از کارهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه غافل نبودیم.کشت کاکتوس داشته ایم اما جواب نداده است و اکنون دنبال کشت زعفران، گیاه لوفا و پالونیا هستیم.

*کرونا به دانشگاه لطمه زده است و الان در بحران هستیم و حقوق را به سختی می دهیم. ۸ میلیون تومان بدهی برق و ۴ میلیون تومان بدهی گاز داریم.

*در دانشگاه سالن های متعدد داریم و کتابخانه ۶ هزار جلد کتاب دارد. از ۱۵ مهر سینما مجددا باز شده است اما هنوز به درآمد زایی نرسیده است.

*رشته فقه شافعی به دانشگاه داده شده اما استقبال نشده و فقط ۲ دانشجو در این رشته داریم. مدارک را برای راه اندازی مقطع ارشد فقه شافعی آماده می کنیم.

*منابع مردمی، دولتی و کارمندان فعال و حساب و کتاب پاک و اعمال مدیریت خوب موج پیشرفت دانشگاه شده است.

*از نظر تعداد دانشجو افت کردیم. زمانی تعداد دانشجویان به ۴۰۰ رسید اما اکنون ۲۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

در ادامه نشست پرسش مدیران رسانه‌ها مطرح و توسط مدیر دانشگاه به شرح زیر پاسخ داده شد.

شریف بازرگانی از رسانه اوز موزه: ۱-رسالت دانشگاه آموزش است، آیا فکر نمی کنید دانشگاه بیشتر به کارهای فرعی مشغول است؟

۲-با توجه به تعدد دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اوز اهدافی برای خود ترسیم کرده است و آیا به اهداف رسیده اید؟

رئیس دانشگاه آزاد: کارهایی که انجام می دهیم همتراز با آموزش است. بسیاری از کسانی که فارغ التحصیل شده اند کار آفرین شده اند. اگر دانشگاه آزاد اوز نبود آقای کراماتی شهردار نبود و آقای نامی هم رئیس شورای شهر نبود.

از نظر خودمان نیز به اهداف رسیده ایم.

عبدالعزیز نصریانی از رسانه پشور:۱- برنامه و چشم انداز دانشگاه آزاد چیست؟

۲-نظر شما در باره سیستم آموزشی کشور و دانشگاه آزاد چیست؟

رئیس دانشگاه آزاد: با امکاناتی که به وجود آوردیم، دنبال چشم انداز مثبتی هستیم تا برنامه های علمی و آموزشی را تقویت بخشیم.

سیستم آموزشی دچار نقص است. اولین بار در سال ۸۸ به دانشگاه آزاد اوز ۶ ردیف سازمانی دادند اما با شکست دانشگاه های آزاد در مناطق مختلف، اکنون پست سازمانی این دانشگاه به ۴ نفر کاهش دادند.

ابراهیم احمدی از پایگاه اوزامروز و نشریه پیام‌اوز: ۱-دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه های دولتی از کیفیت آموزشی پایین تری برخوردار است برای رفع این ضعف چه برنامه ای دارید؟۲-مدرسان این دانشگاه از پایین بودن میزان دریافتی و تاخیر در پرداخت شکایت دارند، میزان پرداختی چقدر است و چقدر تاخیر داشته است؟ ۳-برخی می گویند دانشگاه آزاد با غیبت دانشجویان برخورد نمی کند و بعضا کسانی هستند که حتی در ایران زندگی نمی کنند اما از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، چقدر این موضوع واقعیت دارد؟

رئیس دانشگاه آزاد: از نظر کیفیت آموزشی مطلوب نیستیم. متاسفانه دانشگاه آزاد دچار بحران و کاهش دانشجو هستیم و باید مماشات کنیم. وجود دانشگاه آزاد در شرق شهر تحول ایجاد کرده است.

از سال ۹۷ که سازمان مرکزی، موجودی پول دانشگاه ها از شهریه ها از جمله دانشگاه اوز را برداشت کرد برای پرداخت حق التدریس ها با مشکل مواجه شدیم و هنوز ۲۰۰ میلیون تومان به مدرسان بدهکار هستیم. برای غیبت دانشجویان نیز با توجه به کمبود دانشجو مراعات می کنیم.

آمنه روستا مسئول امورمالی دانشگاه در این بخش گفت: مدرسان حق التدریس نباید به حق الزحمه خود به عنوان درآمد نگاه کنند. این دانشگاه به ازای هر ساعت تدریس بسته به سابقه و مدرک تحصیلی حدود ۶-۵ هزار تومان حق الزحمه می دهد اما از سال ۹۷ که سازمان مرکزی شهریه ها را برداشت با مشکل پرداخت آن‌ها روبرو شدیم و به مدرسان گفتیم اعتراض خود را مکتوب کنند اما کسی راضی به این کار نشد.

حمیرا نامدار از پسین اوز: ۱-آیا دانشگاه آزاد بورسیه می دهد؟ ۲-معیار انتخاب مدرسان دانشگاه آزاد چیست؟

رئیس دانشگاه آزاد: بورسیه در دانشگاه آزاد کشور هست ولی اوز بورسیه نمی دهد.

مدرسان حق التدریس را خودمان انتحاب می کنیم. ۵ تفر هیئت علمی غیر بومی برای اوز قبول شدند اما به دلیل این که دنبال انتخاب هیئت علمی بودیم سعی کردیم منصرف شوند. هر نیروی هیئت علمی در حال حاضر به طور متوسط ۱۳ میلیون تومان حقوق  و مزایا می گیرد.

فائزه رضایی از اوزموزه: ۱-جلسات مشترک روسای دانشگاه های شهرستان که قرار شد ماهیانه برگزار شود به کجا رسید؟ ۲-تعداد هیئت علمی، پرسنل رسمی و دانشجویان دانشگاه چقدر است؟

رئیس دانشگاه آزاد: جلسات روسای دانشگاه ها برگزار می شود اما خروجی ندارد و در نظر داریم با دانشگاه های همجوار نیز جلسه داشته باشیم.

یک نفر هیئت علمی از قبل داشتیم و یکی نفر هم انتقالی اضافه شد. ۶ پرسنل دانشگاه بومی هستند که در این مورد پاسخ دادیم و همکاری بسیار خوبی دارند.

احمد خضری از پسین اوز: ۱-علاوه بر آموزش، پژوهش از دیگر وظایف دانشگاه است اما موردی ندیده‌ایم.۲-حضور دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اوز چالش ریادی داشت، این حضور چه دستاوردی داشت؟ ۳-برخی می پرسند فعالیت های رسانه‌ای دانشگاه آزاد سایر امور را تحت الشعاع قرار داده، نظر شما چیست؟

رئیس دانشگاه: پژوهش عمومی نداشته ایم اما در داخل مواردی  داشته ایم و وارد اقتصاد دانش بنیان از جمله کشت زعفران و لوفا شده ایم. افراد جامعه در مسئولیت پذیری ضعیف هستند و گرنه چرا من که دارای لیسانس هستم رئیس دانشگاه باشم و سایر نیروهای قوی‌تر خود را نامزد ریاست دانشگاه آزاد اوز نمی کنند.

دکتر طهرانچی شخصیت علمی و دانشمند مطرح کشور است و علیرغم مقاومت های شدید در اوز حضور یافتند و اختصاص رشته فقه شافعی از دستاوردهای این سفر بود و قرار است ۱۵ رشته دیگری نیز به دانشگاه اوز اضافه شود.

در باره رسانه نیز باید بگویم بسیاری از موفقیت های دانشگاه به دلیل فعالیت رسانه ای بوده است.

دکتر فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز نیز در این نشست گفت: در دانشگاه های مختلف تحصیل و تدریس داشته ام اما دانشگاه آزاد اوز از دانشگاه های فعال منطقه بوده است. دانشگاه لامرد نیز سرمایه گذاری کرده و به سمت درآمد زایی رفته است. نیروهای بومی به دلیل حضور در منطقه و شناخت بهتر از مسایل بهتر می توانند موجب پیشرفت شوند. افت تحصیلی را نمی توان منکر بود و علت آن تعدد دانشجو و دانشگاه است اما باید تلاش کرد کیفیت آموزش را ارتقا دهیم. رسانه های شهرستان نیز با توجه به شرایط موجود از رسانه های موفق هستند.

درپایان این نشست فاطمه قاسمی از مدرسان دانشگاه آزاد که در این نشیت حضور داشت پرسید چرا رسانه های اوز مانند رسانه های منطقه شجاعت و صراحت ندارند و از مسئولین نمی پرسند؟ چرا مشکلات شهر باید در فضای مجازی پرسیده شود؟ رسانه ها باید صدای مردم باشند اما مشکلات را مطرح نمی کنند و برخی تخلفات در ادارات شهرستان شنیده می شود که باید رسانه ها به آن بپردازند.

مدیران رسانه ضمن تایید برخی از سخنان فاطمه قاسمی اعلام کردند: یکی از مواردی که مطرح است این است که اصحاب رسانه باید معیست خود را از طریق حرفه خود تامین کنند اما نه تنها این مورد محقق نشده بلکه اصحاب رسانه مخارج رسانه ها را از جیب می پردازند و موجب شده که اصحاب رسانه ها به منظور پیشگیری از هزینه های احتمالی کمتر هزینه کنند. نبود حس انتقاد پذیری و عدم حمایت از اصحاب رسانه از دیگر دلایل این موضوع اعلام شد.

این نشست که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود در ساعت ۲۰ به پایان رسید. در این نشست علاوه بر رئیس دانشگاه، محمد صدیق پیرزاد رئیس هیئت امنای دانشگاه، کارکنان و برخی از مدرسان دانشگاه آزاد مرکز اوز حضور داشتند.

 عکس از عبدالرحیم نوروزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

23 Responses to “منابع مردمی، دولتی، کارمندان و اعمال مدیریت خوب از دلایل موفقیت دانشگاه آزاد اوز است”

  1. شهروند گفت:

    سلام
    میشه بفرمایید دانشگاه ازاد اوز تو چه زمینه ای موفق بوده

  2. همشهری از دبی گفت:

    واقعیت این است که دانشگاه آزاد اوز نه کادر علمی ونه دانشجوی حرفه ای دارد فعلا ساختمان وامکاناتی فیزیکی دارد و مشغول کارهای اجتماعی درشهر است که همه مردم هم واقفند باز هم خدا خیر به ریس دانشگاه بدهند که دانشگاه وعمل خیران را. راکد وبلاگ استفاده نگذاشته اند.البته یک سوال مهم برای مردم وخیران وجود. دارد که دانشگاه آزاد اوز چرا نمی تواند مانند لار وگراش. وخنج. رشته های خوب در اوز تاسیس کند

  3. از کارکنان دانشکده بهداشت اوز گفت:

    درمقابسه دانشگاه آزاد با دانشکده دولتی بهداشت اوز که‌چرا دانشکده بهداشت اوز گاز ندارد. در عوض دارای ۵ رشته تحصیلی خوب مانند بهداشت عمومی بهداشت حرفه ای. مهندسی بهداشت محیط و رشته علوم تغذیه و…این که دانشجویانی. از طریق کنکور سراسری میگیرد ودر جنوب فارس هم نمونه است وکلا کارهای دانشکده بهداشت اوز تخصصی ودر زمینه دانشگاهی است که انصاف اگر خیران برای کارهای ساختمانی کمک نمایند عالی میشود

  4. دانشجوی اوز گفت:

    بزرگترین مشکل دانشگاه اینه که اصلا نیازسنجی نکردند.به این فکر نکردند که در آینده چه تعداد دانشگاه درمنطقه وجود داره و چه تعداد دانشجو هست.از طرف دیگه چون در دانشگاه به کارهای علمی اهمیت چندانی داده نمیشه یا اینکه ظرفیت کارعلمی ندارند،تمرکز و اطلاع رسانی رو روی کارهای فرعی گذاشتن.
    در صورتیکه وظیفه اصلی دانشگاه کارهای فرعی نیست.
    اینکه انتخاب مدرسها توسط دانشگاه انجام میشه خوبه اما آیا معیار علمی هم برای اینکار وجود داره؟
    اعتبار دانشگاه به اعتبار مدرسهاست.

  5. اوزی از شیراز گفت:

    با سلام. در مورد دستاورد دکتر طهرانچی عزیز خضری پاسخ قانع کننده ای نداده آنهم با آن خرج سنگین که به گفته خود خضری در اوج رکود و بی پولی . مگر مجبور بودید ؟ واقعا متاسفم خیر داره پولهاش و صرف هیچ میکنه . نه رشته ای اضافه شد و نه ثمری جز هزینه سنگین برای دانشگاه داشته . فقه شافعی که مدرسه داحمدیه اوز هم داشت

  6. جوان تحصیلکرده گفت:

    آقای خضری افراد جامعه در مسئولیت پذیری ضعیف نیستند بلکه کنار نرفتن نیروهای بازنشسته باعث میشود نیروهای تازه نفس مجالی پیدا نکنند

  7. رضایی گفت:

    دانشگله آزاد اوز به هر جایی شباهت دارد غیر دانشگاه . اینجا سینما هست ، زمین کشاورزی هست ، رستوران هست ، سالن چند منظوره هست ، کافی شاپ هست و تنها رسالتی که ندارد بار علمی است

  8. ناشناس گفت:

    باید عرض کنم این دانشگاه به فکر توسعه علمی و پیشرفت دانشجویان نیست و تبدیل شده به بنگاه تولید مدرک .

  9. دانشجو گفت:

    جالبه به اونایی که در صنعتی شریف درس خوندن میگن مهندس
    به کسایی که حتی یه جلسه نرفتن سر کلاس درس در دانشگاه آزاد اوز هم میگن مهندس

  10. قاسمی گفت:

    جناب خضری شما اعتقاد راسخی به انتقاد کردن دارید امیدوارم از کامنت های به حقی که انعکاس داده شده ناراحت نشوید . واقعا مدیریت اعمال شده بر دانشگاه آزاد مدیریت بر یک مکان علمی نیست .

  11. دانشجوی دانشکده بهداشت گفت:

    برغم همه نظرات با اینحال دانشگاه آاد نسبت به بقیه دانشگاهها ی اوزسرتراست وبقیه دانشگاهها هم هیچ کیفیتی ندارند من دانشجوی دانشکده بهداشت هستم ولی وقتی برای دیدن فیلم بسینمای دانشگاه آزاد میرم روحیه میگیرم ساختمانش خفه نیست دانشکده بهداشت حتی بعی مواقع آب نیست و موبایلها هم خوب آنتندهی ندارنداوزیها واقعآ خوب و مهربانند ولی دل بکار نمیدن با اینحال از آقای دکتر امانت راضی هستم

  12. از دبی گفت:

    باید یکی می‌پرسید جناب خضری شما برای احقاق حقوق کارمندان
    بدون مجوز و استادان حق التدرس آیا اقدام عملی هم کرده اید؟

  13. تحصیل کرده گفت:

    آقای خضری میگن افراد جامعه مسئولیت پذیر نیستند در صورتی که دانشگاه اوز فقط ساختمانهای غیر ضروری داره و ورشکسته هستش. هیچکس نمیاد یک اداره ورشکسته رو مدیریتش قبول کنه.
    درضمن باید مسئولیت خودتون رو قبول کنید که دانشگاه به این مرحله رسیده و فرار رو به جلو نکنین

  14. خطاب به دانشجوی دانشکده بهداشت گفت:

    اولا که آقای امانت مسول دانشکده. دکتر نیستند و مدرک ارشد دارند دوما این دانشکده دارای رشته های خیلی خوبی هستند که با دانشگاه آزاد قابل مقایسه نیست اساتید وکادر علمی قوی دارد خلاصه ۲تا دانشگاه را از نظر علمی باهم مقایسه میکنند نه با سینما وپنجره ودیوار دانشگاه دانشجویان جوان بهداشت را نمی توان با دانشجویان مدرک گرا سایر دانشگاهها مقایسه کرد موفق باشی

  15. مقایسه ۲ دانشگاه. در اوز گفت:

    مقایسه بین دانشکده بهداشت با دانشگاه آزاد اوز قیاس مع الفارق است اصولاً در دانشگاه آزاد اوز کارهای آموزشی و علمی و پژوهشی وجود ندارد عده ای افراد مسن وکسانیکه کاسب هستند ودنبال مدرک میگردند ونمره قبولی میخواند می‌روند این دانشگاه ومدرک میگیرند درحالیکه دانشجویان دانشکده بهداشت در کنکور سراسری پذیرش شده اند ومتاسفانه تعداد افراد بومی هم در آنها کم هستند چون بیشتر افرادی درس خوان می باشند لذا این دو دانشگاه قابل مقایسه نیستند

  16. مقایسه دانشگاهها گفت:

    خیلی بهتر بود که آقای خضری به جای مقایسه کردن نقاط مثبت دانشگاه آزاد رو مطرح میکردند.
    آقای امانت از مدیران جوان،علمی و بومی شهر هست و شاید یکی از دلایلی که بیشتر جوانها تمایلی به گرفتن مسئولیت ندارن همین صحبتهای نیروهای قدیمی هست

  17. دوست مشترک گفت:

    جناب آقای احمدی سلام همانقدر که برای استاد جناب آقای عبدالعزيز خضری مدیر پیشین و شایسته بیمارستان امیدواروریاست محترم دانشگاه آزاد احترام قائلم برای شماهم قایلم فقط خواستم خبری که شما بعنوان مصاحبه در اوز امروز زدید با خبریکه در پسین زده شده مقایسه کنید حالا کاری به خود سایت دانشگاه‌ آزاد ندارم شاید هم بگویید پسین مال برادرش است جانبداری کرده است آیا خبریکه که شما شرح دادید منصفانه بوده است بنظر من طوری نوشتید تا خوانندگان را علیه دانشگاه آزاد ببرید آنقدر که آقای خضری زمان بیمارستان بشما نزدیک بود بما نبودشمابیشتر از هر کسی دیگر ایشان را می‌شناسید حتما یادتان نرفته که وقتی ایشان بازنشست شدند شما مدیر شدید وبا این همه تجربه خیلی زود استعفا از مدیریت بیمارستان را ترجیح دادید
    وبعدهم خودرا بازنشست کردید این دانشگاه آزاد که خودم چندان با تاسیس آن موافق نبودم ودانشکده بهداشت را به همه ترجیح میدهم ولی آیا شما دانشگاه آزاد را چگونه قضاوت میکنید ورودی از طرف لار وگراش را یکبار دیگر ببنید آن پارک ولوساده ولی بازیبایی وروشنایی شبانه وسینما بد کاری شده برای اوز درست شده ویا آورده شده بنظرشما آنرا کی میبایست می‌آورد ویا فعالیت روزنامه نگاری وبا آبدیت روزانه سایت آیا دانشگاه آزاد بد کاری کرده ومیکنند
    کدامیک از دانشگاهها دارای کیفیت آموزش بالا هستند که این دانشگاه ندارد
    شما فکر میکنید آقای خضری میدان را خالی میکنند واقعآ از شما انتظار نداشتم درحق یک دوست وشخصی زحمتکش اینگونه مطلب در سایت بگذارید ولی من ایمان دارم این رفتار شما بنفع دانشگاه آزاد ميشود اگر ایشان قرار بود جارا خالی کنند بعداز بازنشستگی از بیمارستان با آن بی مهری که خودشما بهتر از من خبر دارید اینک نبودند وشاید دانشگاه آزادی هم نبود

    • مدیریت گفت:

      با سلام
      من متوجه منظور شما نمی شوم. نشست مطبوعاتی روندی داشته که ابتدا رئیس دانشگاه به مدت ۳۰ دقیقه مطالب خود را ارائه کردند سپس به پرسش های نمایندگان رسانه ها پاسخ دادند. ما نیز به عنوان یکی از رسانه های حاضر در نشست آن را پوشش دادیم و یک جمله خلاف واقعیت نوشته نشده است.

  18. دانشجو اوزی از تهران گفت:

    سلام و تشکر از سایت اوز امروز . انتقادی هم داشتم نسبت به
    سایت پیام دانش که سایت دانشگاه است و انتظار می‌رود استادان ،
    افراد فرهیخته و تحصیل کرده و یا دانشجویان مقاله هاشون منتشر شود ولی شاهد درج مقالاتی بی محتوا از سوی افراد بی دانش هستیم که ارتباطی با دانشگاه ندارن و این شان سایت دانشگاه رو تنزل داده

  19. خطاب به دوست مشترک گفت:

    بنده خدا آقای احمدی عین مطلب که در جلسه بوده گزارش کرده واین جز کار هر خبرنگاری است. این نظرات وکامنتها متعلق به مردم اوز. است. افکار عمومی اوز. درباره دانشگاهها نظر میدهند کاری به خبرنگار ندارد

  20. همشهری از بندرعباس گفت:

    هر موسسه ویا نهاد ویا دانشگاهی که بخواهد خلاف اساسنامه واهداف خودش حرکت کند نهایتا خسته میشود واز اصالت کاری خودش دور می ماند دانشگاه باید به امر آموزش عالی بپردازد چه کار دارد به زعفران کاری وجلسات سطحی فرهنگی وکاکتوس کاری وفروش بلیط سینما خلاصه بعد از مدتی ازین کارهای غیر مرتبط خسته می‌شوند و دانشگاه هم که نه بنیه علمی دارد و نه دانشجوی حرفه ای وخلاق بنابراین چه خواهد شد

  21. مدرک دکتری وپیرانه سران بومی گفت:

    متاسفانه اینقدر اوضاع در دانشگاه آزاد آشفته شده است که عده‌ای از فارغ التحصیلان مسن وکسانیکه دهه شصت خود را می‌گذرانند وقبلا ازین دانشگاه لیسانس گرفته اند خواهان ایجاد دورهای ارشد و دکتری هستند تا ثبت نام کنند ومثلا دکتر شوند آخر این به چه معنی است آیا باعث لوث شدن مدرک دانشگاهی نمیشود آیا …….؟؟!

  22. به دوست مشترک گفت:

    اولا جناب احمدی جلسه را آن طور که بوده گزارش داده و چیزی خلاف واقع نگفته . دوما کامنتها نظر مردم هست .
    سوما شما از چه ناراحتید

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز