شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  6/ ژانویه/ 2021 - 10:05
  |   نظرات: 11 نظر
1,889 بازدید

سرپرستان ۳ اداره دیگر شهرستان اوز معرفی شدند

محمد احمدی: دانشگاه آزاد اسلامی اوز، سه شنبه ۱۶ دی ماه میزبان جلسه شورای اداری و  تکریم و معارفه سرپرستان سه اداره: صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان در شهرستان اوز بود.

منشی معاون فرماندار شهرستان اوز در ابتدای مراسم با اشاره به برگزاری دو اتفاق مهم در خرداد سال آینده یعنی انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی و شورای شهر در سطح محلی، گفت: تمهیدات لازم توسط فرماندار و مسئولین ذیربط انجام گرفته و امیدواریم برای برگزاری یک انتخابات با نشاط، مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری داخلی برای عضویت در شوراهای شهرستان، دقت لازم را داشته باشند. ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه مهلت ثبت نام کاندیدا های شورای شهر و ۱۶ فروردین تا ۲۲ فروردین زمان ثبت نام برای عضویت در شورای روستاها و عشایر است.

شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز ضمن تشکر از مسئولین و بزرگداشت سالگرد شهادت سلیمانی اظهار امیدواری کرد با وحدت کلمه که نشان دهنده پیروزی است، امور شهرستان به نحو مطلوبی پیگیری شود

علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن گرامی داشتن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمشان ابومهندس، گفت: سردار قاسم سلیمانی سرباز و نظامی وارسته و محور مقاومت در جهان اسلام و دیپلماتی برجسته بود و همواره نقش مهمی در امنیت منطقه دارد چون همواره در همه ی کارها فرا جناحی عمل می کرد و محبوب مردم است. علی پور در ادامه، از مسئولین دستگاهای اجرایی خواست در آستانه انتخابات امورات و مطالبات مردم را با شدت بیشتری نسبت به قبل پیگیری کنند. او گفت: در آیه ۹۶ سوره مریم خداوند اشاره میفرماید: آن هایی که به مردم خدمت میکنند و کارهای شایسته انجام می دهند را هم محبوب حق قرارشان می دهیم و هم محبوب مردم.شهرستان اوز در همه ی زمینه ها پتانسیل بالایی دارد و خیرین در این منطقه همیشه نگاه خیر دارند، ما مسئولین باید سعی کنیم خدمت گزار مردم باشیم.

اولویت کار ها را بر این بگذارید که مردم ثمره خدمت گزاری نظام و استقرار ادارات را ببینند و سپاسگزار این اقدامات باشند. امروز با عنایاتی که مسئولین اداره کل استان به ما داشتند، شاهد استقرار دو اداره مهم که از مطالبات مردم بود، هستیم. استاندار فارس نگاه ویژه ای به موضوع صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان دارد و به همین دلیل ما نیز در بین ۷ شهرستان تازه تاسیس در این زمینه پیشتاز بوده ایم.

ملک پور معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس: خوشحالم که شهرستان اوز به سرعت دارد شاکله خود را تشکیل می دهد و این حقی بود که همیشه مردم این شهر به دنبال آن بودند و به حق هم لایق و نیازمند آن بودند که به آن ها داده شود.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان اوز به جد پیگیر استقرار اداره صنعت و معدن در این شهرستان بود، ما هم یکی از بهترین نیروهای خود در منطقه که تجربه های کاری خوبی را در رزومه خود داشت به این شهرستان معرفی کردیم و در یک ماه اخیر که ایشان به این اینجا آمده اند انسجام لازم را در بین اتاق اصناف و این اداره(صنعت و معدن) به وجود بیاورند.

 

 

ملک پور از ابراهیم ماهوری که مسئولیت این اداره را بر عهده دارد خواست که با مردم فهیم و نوعدوست اوز و مسئولین ادارات تعامل تنگاتنگی داشته باشد و به صورت جدی پتانسیل های این شهرستان را که در این سال ها مغفول مانده را شناسایی کنند. مردم اوز در حوزه بازرگانی، تجارت و واردات و صادرات بسیار توانمند هستند. معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استان فارس ادامه داد: البته من می دانم نوع تفکر مردم این منطقه تا کنون صنعت و معدنی نبوده، بافت فکری بعضی از مناطق بافت فکری کارخانه داری نیست و اوز هم جز همین دسته محسوب می شود که سرمایه دار حاضر است سرمایه اش را به ملک، زمین و خودرو تبدیل کند اما برای گروهی اشتغال ایجاد نکند. من از سرمایه داران اوزی خواهش می کنم این نوع تفکر را تغییر بدهند.

 

 

اسماعیلی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین و با ایجاد سازمان های مردم نهاد در جامعه به شکوفایی استعداد ها و توانایی های شهرستان کمک کنیم. اسماعیلی نقش خیرین را در ورزش این منطقه مثالزدنی داست و افزود: خیرین محترم در تنگنا ها و سختی ها یار و یاور اداره ورزش و جوانان بوده اند و هستند.

معصوم زادگان مسئول اتاق اصناف شهرستان اوز: اصناف بزرگ ترین، شاخص ترین و توان ترین اقشار یک جامعه هستند که چرخه تولید و حرکت یک کشور در گرو آن می چرخد. اشتغال زایی و رونق تولید به فرموده مقام معظم رهبری، دو محوریت است که رد پای افراد در آن دیده می شود. نه تنها یک ویژگی اقتصادی بلکه به عنوان یک نماد دائم در اقتصاد همواره مطرح بوده است. وی در ادامه نحوه چگونگی تشکیل اتاق اصناف اوز را به اختصار شرح داد.

 

 

ابراهیم زاده ریاست اداره صمت شهرستان لارستان:ما در سال ۹۱ در همایش اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در بخش اوز یک آرزو کردیم که و خوشحالم که امروز به آن آرزو رسیده ایم. در شهرستان اوز در حال حاضر ۱۴ واحد صنعتی فعال داریم که میزان سرمایه گذاری در آن ها چیزی حدود ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان و اشتغال ۱۹۲ نفر است. امیدواریم طبق برنامه های صورت گرفته ۲۲ واحد و جذب سرمایه ای بالغ بر ۳۹ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان ۳۱۰ نفر اشتغال ایجاد شود. وی ادامه داد: شیطنت هایی در کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس وجود دارد که به اخراج تجار این منطقه منجر شده و ما امیدواریم بتوانیم آن ها را به سمت حوزه اقتصادی صنعت و معدن سوق دهیم.

احتشامی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز عملکرد این اداره را در سال اخیر چنین عنوان کرد: جذب ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه عبدالغنی کوره، ۷۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل پروژه ورزشی بیدشهر، تکمیل و تعمیر سالن ورزشی ریاست جمهوری با حمایت خیر عماد رفعتی، تاسیس اولین خانه ورزشی در روستای هیرم که اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد، احیای خانه شطرنج بعد از دو سال که هم اکنون هم پذیرای علاقه مندان به ورزش شطرنج است، راه اندازی و معرفی هیئت های ورزشی از قبیل هندبال و کونگ فو، میزبانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور، میزبانی مسابقات سوارکاری جنوب کشور، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری و صدور پروانه سالن بیلیارد.

 

 

شریفی رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس: میراث تاریخی و فرهنگی ما چیزی است که از گذشته های دور به ما رسیده و چراغ راه آینده ما خواهد بود، خصوصا در بحث آثار غیر ملموس که در شهرستان اوز ظرفیت بسیار بالایی دارد و در این سال ها مورد توجه قرار نگرفته است.اقدامات خوبی در حوزه ورزش با همراهی حسین زاده نماینده مجلس صورت گرفته که به تجهیز زمین های چمن محلچه، فیشور، هیرم اسلام آباد و اوز می توان اشاره کرد.

ما در پایان سال جاری عملکرد دستگاه های خدمت رسان را با جزئیات، بررسی و ارزیابی می کنیم و در انتها مورد قضاوت مردم قرار می دهیم و این موضوغ را در چهار حوزه انتخابی دکتر حسین زاده خواهیم داشت من انتظار دارم سرآمد این چهار شهرستان، شهرستان اوز باشد.

 

 

در ادامه حکم سرپرستی عزیزالله دالخان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان، ابراهیم ماهوری سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت و فرهاد پیرزاد سرپرست اداره میراث فرهنگی قرائت شد.

 

 

ابراهیم ماهوری سرپرست اداره صمت در شهرستان اوز: امیدواریم در وهله اول بتوانیم پاسخگوی محبت های مردم  باشیم  و انشالله شروع فعالیت اداره صنعت‌ ومعدن در اوز نوید بخش طلوع یک قطب صنعتی در فارس باشد.

 

 

عزیزالله دالخان سرپرست اداره جدید اداره ورزش و جوانان: علی رغم پیشنهاد هایی که از سایر شهرستان های استان فارس داشتم علاقه مند بودم که به مردم ارزشمند و فهیم اوز خدمت کنم. چون اولین حضورم در این شهرستان است ارتقای این شهربه شهرستان را نیز به همه ی همشهریان تبریک می گویم. کم لطفی است اگر از ورزش و جوانان نام ببریم اما از حضور مستمر هیئت امنا و خیرین در این زمینه یاد نکنیم.

مقام معظم رهبری ورزش را مقایسه کردن با غذا خوردن همان طور که بدن به غذا نیاز دارد ورزش هم جز امورات مهم در زندگی است.شهرستان اوز نیز در مقوله ورزش  کارنامه قابل قبولی دارد که مرهون تلاش های دوستان قبل از بنده است.

 

 

فرهاد پیرزاد سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان اوز: تشکر میکنم از دکتر امیری مدیر کل محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس. تشکر ویژه دارم از دکتر حسین زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و با توجه به صحبت هایی که با ایشان داشتم ایشان دغدغه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان را دارند و جز اولویت های ایشان است که این کار من را سخت تر میکند امیدوارم گام بلندی در این راستا بردارم.

عکس از: عبدالرحیم نوروزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

11 Responses to “سرپرستان ۳ اداره دیگر شهرستان اوز معرفی شدند”

  1. دانشجو دکتری اوزی گفت:

    ماهوری و دالخان اهل کجا هستند؟؟ یعنی در اوز قحط الرجال است که سرپرست بومی نمی ذارند؟؟ :/

  2. محمد پرهیزگار گفت:

    با سلام. ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرستان تازه منصوب شده. لطفا جهت آشنایی بیشتر شهروندان، رزومه و مختصری از بیوگرافی آنان را نیز بیان کنید.

  3. اوزی گفت:

    سلام خداقوت امام جمعه، احسنت فرماندار وتبریک به همه اهالی اوز
    فقط همه درحال پیشرفت هستند بجز دانشکده بهداشت اوز
    وزارت بهداشت داره اینهمه نیرو میگیره ،علوم پزشکی لار ، شبکه بهداشت و درمان اوز که تازه تاسیس شده کلی استخدام جدید دارن ولی دانشکده بهداشت اوز حتی یک.نیرو هم نزده که جذب رسمی بشه تا کی باید نیروها شرکتی بمونند تازه یواشکی هم نیروی غیر بومی بدون مجوزشرکتی میکنند میفرستند دانشکده اوز در حالی که چقدر جوان دنبال کار هستن تو اوز

  4. اوزی #مسکن# گفت:

    سلام و خدا قوت….الحق و النصاف فرمانداری پرتلاش و جوانی در شهرستان اوز داریم که به فکر آبادانی و جوانان این شهر هست… ای کاش آقای فرماندار هر چه زودتر در اوز بحران مسکن و بی خانمانی را حل میکزدند… با احداث نمودن مجتمع های مسکونی و زیر ساختهای آن قابل حل میباشد …. امیدوارم سریعتر پیگیر مسکن و اشتغال برای جوانان این شهرستان باشند.

  5. شهروند اوز گفت:

    تا زمانی که حقوق کارکنان تربیت بدنی اوز توسط مردم پرداخت میگردد هیچ مسئول غیر بومی نمی تواند موفق باشد باید فکر اساسی برای این اداره شود باید حداقل سه نیروی دولتی استخدام شوند و بودجه ای برای اداره‌ در نظر گرفته شود.

  6. […] سرپرستان ۳ اداره دیگر شهرستان اوز معرفی شدند اولین بار در وب سایت خبری اوز امروز. پدیدار […]

  7. جویای کار گفت:

    سلام خسته نباشید من هم خیلی جویای کار بودم در دانشکده بهداشت ولی هر بار میگفتند مجوز نیرو نمیدن از اونطرف همینجور نیرو غیر بومی میگیرن یعنی مجوز فقط برای نیروی بومی نیست؟
    جناب فرماندار مسئولین از شما خواهشمندیم پیگیری بفرمایید

  8. همشهری از بندر گفت:

    از مدیریت محترم درخواست دارم که محل استقرار اداره میراث فرهنگی اوز معرفی نمایند با تشکر

    • مدیریت گفت:

      با سلام براساس اطلاعات رسیده این اداره جنب سالن ورزشی میر احمدی مستقر شده است.

  9. عبدالمالک گفت:

    بنده اصالتاً اهل اوز هستم و ساکن سوئد میخواهم مبالغی رو به چند خانواده نیازمند برسانم لطفاً کسی راهنمایی کند

    • مدیریت گفت:

      سلام انجمن خیریه سلمان فارسی اوز آماده همکاری است. ۰۷۱۵۲۵۱۵۲۴۰ می توانید تماس بگیرید.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز