جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 |  18/ ژانویه/ 2016 - 7:48
  |   نظرات: 14 نظر
3,163 بازدید

پاسخ رئیس بیمارستان امیدواراوز به پرسش های مخاطبین اوز امروز/ رضایت مردم از ما، نشان می دهد در مسیر درست هستیم

یکشنبه ۲۷ دی ماه ،بنابر وعده قبلی در بیمارستان امیدوار اوز حاضر شدیم و در نشستی با حضور دکتر حیدری رییس بیمارستان و آقای حلاجی به عنوان “مسئول بهبود کیفیت” بیمارستان و عضوی از تیم مدیریتی بیمارستان اوز سوالات مطرح شده از سوی شهروندان را انعکاس دادیم. امید است سوالات و جواب های مطرح شده بتواند بعضی شبهات پیرامون بیمارستان را از بین ببرد
اوز امروز:
در بین همشهریان عده ای می گویند که بیمارستان اوز بیماران زیادی را به گراش و لار میفرستد. آیا با آمدن ۶ متخصص جدید قول کاهش این روند به مردم اوز داده خواهد شد؟
دکتر حیدری:
بر اساس آمار جمع آوری شده، تعداد بیمارانی که به هر دلیلی اعم از سی تی اسکن، آزمایش یا عدم حضور متخصص به خارج از اوز ارجاع داده می شوند در بازه زمانی اخیر کاهش  چشمگیری داشته و شاید چندان غلو نباشد که بگوییم هفته ای ۱ بیمار را به بیمارستان دیگر ارجاع داده ایم که آن هم به خاطر دلایلی همچون نیاز به MRI بوده است که پس از آن ادامه درمان در خود بیمارستان اوز دنبال شده است. از نظر نیاز به متخصص بنده قول می دهم که هیچ بیماری به جای دیگری ارجاع داده نشود اما متاسفانه به دلایلی همچون نبود امکانات سی تی اسکن و MRI نمی توانیم پاسخگوی برخی مراجعین باشیم و چاره ای جز فرستادنشان به لار یا گراش نداریم. البته امیدواریم با شروع به کار بیمارستان جدید از این نظر نیز خودکفا باشیم.
اوز امروز:
بیمارستان اوز با ۶۴ تخت از قدیمی ترین بیمارستان های جنوب فارس است ولی در لار و خنج و گراش دستگاه سی تی اسکن دایر است اما خبری از آن در اوز نیست. آیا امکان پیگیری آن وجود دارد؟
دکتر حیدری:
البته باید تصحیح کنم که خنج هنوز دستگاه سی تی اسکن ندارد. اما در مورد بیمارستان اوز شکی در قدمت و گستردگی بیمارستان اوز نیست اما باید فاکتور های دیگری را نیز مد نظر قرار داد. امکان پیگیری دستگاه وجود دارد امام تمام ماجراه تنها یک دستگاه سی تی اسکن نیست. برای دستگاه سی تی اسکن باید ابتدا از سازمان انرژی هسته ای مجوز گرفته شود، تعدادی از کادر بیمارستان هم باید به آموزش کار با دستگاه اختصاص داده شوند و از این گذشته باید یک پزشک متخصص سی تی اسکن در بیمارستان حضور داشته باشد که خبر خوب این است دکتر متخصص در دسترس است اما نیروی مورد نیاز و عدم وجود فضای مناسب در محیط بیمارستان برای سی تی اسکن به ما اجازه مانور نمی دهد. پس باید این را هم به برنامه های تعیین شده برای بیمارستان جدید اضافه کرد و امیدواری زیادی داریم که با شروع بیمارستان جدید این مشکل نیز رفع شود.
اوز امروز:
بیمارستان اوز قبلا بخش مراقبت های ویژه یا همان ICU وجود داشته است اما در حال حاضر بیماران بد حال را سریعا به گراش و لار منتقل می کنند. با وجود تعداد زیادی متخصص در بیمارستان، آیا این بخش که بسیار ضروری هم می باشد را دایر می کنید؟
دکتر حیدری:
متاسفانه عدم وجود فضای مناسب در محیط بیمارستان و کمبود امکانات دست ما را بسته است. شخصا عقیده دارم که بیمارستان اوز باید به ICU مجهز می بود چرا که پیش از هر کسی خود ما هستیم که معذبیم. دکتر متخصص برای یک بیمار در بیمارستان حضور دارد اما عدم امکانات باعث می شود بیماران را جاهای دیگری ارجاع دهیم. در مورد ICU نیز پیچ و تاب های زیادی از گرفتن مجوز تا آمار بیماران یک بیمارستان وجود دارد. در حال حاضر به تجهیزات و امکانات فعلی بیمارستان متاسفانه امکانی برای دایر کردن ICU نیست.

IMG_4854
اوز امروز:
بیمارستان اوز در خصوص جذب پزشکان متخصص همچون دکتر زمانی متخصص و جراح چشم چه حمایت، همکاری و اقداماتی انجام داده است؟
دکتر حیدری:
دکتر زمانی به عنوان یک متخصص چشم بومی، زمان زیادیست که در منطقه مشغول به فعالیت است و باید گفت که به خاطر کار بسیار خوبشان تقریبا در بین مردم جا افتاده است. در خصوص همکاری هم باید بگویم که بیمارستان اوز تا حد امکان با دکتر زمانی همکاری کرده است. اتاق عمل هفته ای ۲ روز در اختیار دکتر زمانی قرار گرفته است. اما جناب دکتر مجوز دایر کردن مطب در داخل شهر و نه بیمارستان را در اختیار دارد و طبیعتا ما نمی توانیم در این خصوص کاری انجام دهیم. ما همکاری لازم را تا حد امکان با دکتر زمانی داشته ایم، حتی محل مطب در داخل بیمارستان در نظر گرفته شده بود اما به خاطر برخی دلایل شخصی که ربطی به بیمارستان ندارد قادر به ادامه همکاری در محیط بیمارستان نشدیم. اما باز هم اتاق عمل هفته ای ۲ بار در اختیار دکتر زمانی است و برنامه ای برای اختصاص اتاق عمل در ۳ روز در هفته نیز چیده شده است.
در خصوص اتاق عمل های بیمارستان اوز نیز باید این نکته را حتما اشاره کنم که بیمارستان اوز در حال حاضر ۳ اتاق عمل دارد. یک اتاق عمل مربوط به بیماران اورژانسی است پس در عمل تنها ۲ اتاق برای بیمارستان باقی می ماند. حالا این را کنار حجم انبوه متخصصین در بیمارستان قرار دهید تا متوجه شوید دست ما تا چه حد بسته است. ما حتی حاضریم ۷ بار در هفته اتاق عمل را در اختیار یک دکتر قرار دهیم اما متاسفانه دستمان بسته است.
اوز امروز:
با توجه به اینکه تعداد پزشکان متخصص بیمارستان افزایش پیدا کرده است آیا وسایل و ابزار لازم برای تشخیص بیماری در بیمارستان هست که بیماران به شهر های دیگر ارجاع داده نشوند؟
دکتر حیدری:
در حال حاضر نه، اما برنامه ای برای حل مشکل و از بین بردن نقایص به مرور زمان وجود دارد. چه از طریق خیرین، چه از طریق پیگیری و ارتباط با وزارت خانه. اما بعضی موانع چون عدم وجود دستگاه و ابزار مورد نیاز در بازار وجود دارد که باید به هر صورت آن ها را از پیش رو برداشت. اما می توانم به همشهریان قول یک دستگاه سونوگرافی جدید با امکانات فراتر و بهتر را به زودی بدهم.
اوز امروز:
عده ای از پزشکان که در سطح شهر مطب دارند متاسفانه برخی نکات چون عدم رعایت نظم در مطب، یا ویزیت های چند گانه برای ۱ آزمایش در برخوردهایشان دیده می شود. آیا از سوی شما تذکری به ایشان داده شده است؟
دکتر حیدری:
مطب های سطح شهر ربطی به امور بیمارستان ندارد و در حیطه وظایف ما نیست. اما اگر شهروندان مایل به پیگیری هستند می توانند از طریق نظارت بر درمان دانشکده علوم  پزشکی لارستان  برای بهبود کیفیت و وضعیت اقدام کنند.
اوز امروز:
بعضی پزشکان در بیمارستان هستند که با خرج تراشی و مطالبات گزاف به نوعی عرصه را بر مراجعین تنگ می کنند. آیا بیمارستان برنامه ای برای مقابله با این وضعیت دارد؟
دکتر حیدری:
متاسفانه این مشکل بزرگ و ضربه سنگینی برای بیمارستان است که عده ای از بیماران اعتماد مورد نیاز را به بیمارستان ندارند و البته حق هم دارند. اما در این خصوص باید نکته ای را عرض کنم. بیمارستان تعدادی متخصص را به عنوان کارمند رسمی پوشش می دهد و در مقابل کوچترین درخواست و مطالبه بیشتر از حد معین از سوی این پزشکان واکنش و برخورد نشان می دهد. اما تعدادی متخصص هم هستند که کارمند بیمارستان نیستند و تنها قرارداد همکاری محدود و مشارکتی بین بیمارستان و پزشک بسته شده است. در این خصوص متاسفانه بیمارستان نمی تواند کار خاصی انجام دهد چون فعالیت پزشک منحصر به مطب و خارج از چارچوب بیمارستان است. راهکار ما باز هم مراجعه به نظارت بر درمان دانشکده  علوم پزشکی می باشد اما متاسفانه از سوی بیمارستان راه حل مشخصی برای کنترل وضعیت وجود ندارد. اما اگر ببینیم وضعیت برای مراجعین کماکان سخت تر می شود می توانیم در سال جدید درخواست متخصصان جدید بدهیم و همکاری با این گروه از متخصصین را ادامه ندهیم.
اوز امروز:
برنامه بیمارستان برای استقبال از نیروهای بومی تا چه حد گسترده است؟ به چه علت برخی نیروهای اوزی در بیمارستان مشغول کار نمی شوند و در بیمارستان گراش مشغول به فعالیت هستند؟
دکتر حیدری:

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

اولویت بیمارستان اوز همیشه با نیرو های بومی بوده است و حتی در عمل نیز این را نشان داده ایم. به جز متخصصین، اگر دقت

کنید در ساختار بیمارستان قریب به اتفاق نیرو های بومی مشغول فعالیت هستند. در خصوص متخصصین هم باید بگوییم که این تمام خواسته و دلخواه ما است که نیرو های بومی را به خدمت بگیریم چون ساختار بیمارستان با حضور نیروی بومی تقویت می شود و حتی سیاست فعلی دولت نیز بر این امر قرار دارد و ما هم برنامه های خاصی در مورد جذب نیرو های بومی در پیش رو داریم. اما در خصوص برخی متخصصین باید به چارچوب های استخدامی اشاره کنم که حتی رییس بیمارستان نیز نمی تواند در این خصوص کار خاصی انجام دهد. زمانی که یک متخصص استخدام یک بیمارستان می باشد هیچ راهی برای جایگزینی با نیروی بومی وجود ندارد. تلاش ما برای پر کردن جای های خالی با نیروی بومی است نه پست هایی که متخصصان خود ما در آن فعالیت دارند. اما برنامه فعلی ما تماما بر به کار گیری نیروی بومی اشاره دارد و حتی در آزمون های استخدامی پیش شرط اول خود را بومی بودن متقاضیان عنوان کرده ایم. اما کاملا بدیهی است که در چارچوب های استخدام دولتی دست بیمارستان برای مانور باز نیست. در خصوص استخدام دولتی هم باید به آزمون ها اشاره کرد که متاسفانه تعدادی از شهروندان آگاهی مورد نیاز در این خصوص را ندارند.
اوز امروز:
در بین عده ای از مردم شایعه شده است که بیمارستان عملا از سوی مدیر دیگری اداره می شود! این امر تا چه اندازه و درصدی برخواسته از واقعیت است؟
دکتر حیدری:
در این خصوص قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کرد که مدیریت فعلی بیمارستان با مدیریت های گذشته تفاوت دارد. در گذشته مدیریت متمرکز و بر دوش تنها ۱ نفر بود اما در حال حاضر شخصا تشخیص دادم که تیم مدیریتی راهکار بهتری است و در حال حاضر تیم مدیریتی است که بیمارستان را اداره می کند. طبیعتا مدیری که به عنوان مثال در پست مدیر اجرایی فعالیت دارد فعالیت هایشان بیشتر از اعضای دیگر کادر مدیریتی به چشم می آید. اما مطمئنا به این معنی نیست که خودسرانه فعالیتی را انجام می دهند یا دیگر اعضای کادر مدیریت کار چندانی ندارند. در این خصوص می توان مستندات و آمار های فعالیت کادر مدیریتی را برای متقاضیان طرح و عنوان کرد.

اوز امروز:
در بخش های زرقان و آباده و نیریز شبکه بهداشت درمان دایر شده است که دارای بودجه و امکانات مستقل هستند. آیا بیمارستان پیگیر این درخواست شبکه بهداشت است؟
دکتر حیدری:
صد درصد. درست است که از نظر قانونی بخش مجاز به داشتن شبکه بهداشت نیست اما یک سری تبصره در این خصوص وجود دارد که بعضی بخش ها را مجاز به فعالیت در این زمینه می کند. فاکتور های چون جمعیت، دوری از مرکز و تعداد خانه های بهداشت در این خصوص موثر است. بیمارستان نیز با اینکه وظیفه چندانی در این خصوص ندارد اما در حد توان پیگیری شده است. در مورد نیاز شهر به شبکه بهداشت نیز نیازی به اشاره خاصی نیست تا اهمیت آن درک شود خصوصا تاثیر گسترده بر روستاهای اطراف و در اختیار قرار دادن امکانات به مردم روستاها.
اوز امروز:
در دیدار بین هیات امنای بیمارستان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لار موضوع شبکه بهداشت مطرح شد که متاسفانه جواب قانع کننده ای از سوی معاون بهداشتی دانشکده داده نشد در حالی که وزیر بهداشت قول بررسی آن را در سفر خود به اوز دادند. می توانید توضیحاتی در این زمینه را در اختیارمان قرار دهید؟
دکتر حیدری:
اخیرا یک سری مشکلات داخلی در خود دانشکده بهداشت وجود داشته است که باعث شد موضوعاتی همانند شبکه بهداشت دچار وقفه شود. اما پس از شروع به کار خانم دکتر رئوفی و علاقه اش به پیگیری این موضوع برای بخش های مرتبط، امیدواری زیادی به سرانجام رسیدن این برنامه ها وجود دارد.
اوز امروز:
برای همشهریان از اینکه ریاست بیمارستان یک دکتر بومی زادگاه خودمان است قوت قلب است. آیا می شود که مسئولین بخش های مختلف بیمارستان را هم از نیرو های دلسوز بومی قرار داد؟
دکتر حیدری:
این موردی است که تا حد توان انجام شده است. اما همیشه باید یک نکته ای را مد نظر قرار داد و آن هم توان پذیرش مسئولیت است. طبیعتا نمی توان به کسی بیشتر از توان و تخصصش مسولیتی را سپرد. انتخاب مسئولین مختلف هم خودسرانه نیست بلکه بر اساس فعالیت، سابقه کار و پتانسیل امتیاز بندی می شوند و بر اساس هر امتیاز مسئولیتی واگذار می شود. در حال حاضر اکثر مسئولین ما بومی لارستان هستند اما بومی شهری متاسفانه چندان نیروی کار اوزی برای واگذاری مسئولیت وجود ندارد هرچند تلاش برای بها دادن حداکثری به همشهریان انجام می شود. البته اصل شایسته سالاری هم نباید فراموش شود. فرآیندی برای انتخاب مسئولین وجود دارد تا شایسته ترین فرد انتخاب شود.
اوز امروز:
چرا عده ای از پزشکان سطح شهر  بیماران را به دکتر حیدری ارجاع نمی دهند؟
دکتر حیدری:
درست است و حتی در این خصوص با معاونت درمان هم صحبت هایی شده است. متاسفانه عده ای از پزشکان بدون دلیل بیمار را از بیمارستان اوز دور می کنند و آن ها را به شهر های مجاور می فرستند. اما برخی دلایل دیگر هم وجود دارد. در بیمارستان کمیته ای وجود دارد به نام کمیته ایمنی بیمار. در این کمیته وضعیت بیمار و دارو هایی که از سوی پزشک برای درمان بیمار پیچیده می شود مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه چندین نسخه مورد بررسی قرار گرفته است که دارو هایی تجویز شده بود که حتی پرستار هم حاضر به تزریق نشد. پس از بررسی های فراوان کمیته امنیت بیمار به این نتیجه رسید که نسخه های تعدادی از پزشکان سطح شهر در داخل بیمارستان پیچیده نشود تا در مورد سلامت بیمار در داخل بیمارستان ریسکی صورت نگیرد. البته باید این نکته ذکر شود که هر دکتری در سطح شهر با پسوند دکتر خانواده باید مجهز به یک کادر کامل باشد که شامل تزریقات هم میشود و هر دکتری که چنین داروهایی تجویز می کند خودش هم وظیفه تزریقات را به عهده بگیرد. این موضوع نیز باید از طریق نظارت بر درمان پیگیری شود.
نکته بعدی اینکه در هیچ کجای دنیا تزریقات به عهده بیمارستان و حیطه وظایفش نیست. ما حتی از نظر قانونی توان این را داریم که بیماران را برای تزریق به خارج از بیمارستان بفرستیم. اما چون سال ها این عمل در بیمارستان اوز انجام گرفته است تقریبا برای مردم جا افتاده است که به نوعی بین شرح وظایف بیمارستان اوز قرار دارد در حالی که بیمارستان اوز حتی می تواند بخش تزریقات را تعطیل کند یا حتی آن را به بخش خصوصی بسپارد. در حال حاضر حتی اگر متقاضی برای این موضوع باشد بیمارستان استقبال هم می کند.
اوز امروز:
برای مشکلات عمده نوبت دهی از سوی بیمارستان چه اقداماتی انجام شده است؟
دکتر حیدری
این موضوع درست است و البته باید گفته شود که تنها مختص بیمارستان اوز هم نیست. مشکلات نوبت دهی حتی برای خود کادر بیمارستان نیز به عینه قابل مشاهده است و طبیعتا به خاطر این مشکل معذب هستیم. اما برنامه ریزی های خاصی نیز برای حل این مشکل صورت گرفته است که به امید خدا مراجعین به زودی خبر های خوبی خواهند شنید. با شرکتی در این خصوص نیز صحبت هایی شده است تا سیستم جامعی برقرار شود تا دردسر های برنامه ریزی کمتر و کمتر شود و مراجعین برای نوبت گرفتن نیاز به حضور چند روز یا چند ساعت قبل در بیمارستان نداشته باشند.
البته در حال حاضر نیز سیستم نوبت دهی تلفنی در بیمارستان پیاده شده است که جواب مثبتی در این خصوص گرفته ایم.
اوز امروز:
برای حرف آخر چه صحبتی با خوانندگان اوز امروز دارید؟
دکتر حیدری:
نکته ای که باید خاطرنشان کرد و شدیدا باعث خوشحالی بنده بود رضایت نسبی و عدم مشکل شهروندان با ساختار کلی بیمارستان و کادر مسئولین بود که نشان داد در مسیر درست قرار داریم و اهدافی که در ابتدا برای خود ترسیم کرده بودیم قابل دستیابی بوده و بسیار نزدیک به آن هستیم. تلاش زیادی برای بهبود وضعیت و رفع نواقص بیمارستان انجام گرفته است که از دید مردم شهر دور نمانده است که باعث خوشحالی و قوت قلب است. امیدواریم در مسیر پیشرفت و رفع نواقص در کنار مردم هر روز تواناتر از دیروز باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

14 Responses to “پاسخ رئیس بیمارستان امیدواراوز به پرسش های مخاطبین اوز امروز/ رضایت مردم از ما، نشان می دهد در مسیر درست هستیم”

  1. رامتین گفت:

    دقت کردین گزارشتان چقدر جملات منفی دارد
    اون هم از مکانی که با سلامت مردم در ارتباطه
    حداقل از ۱۲ کلمه متاسفانه استفاده شده بود

  2. اوز گفت:

    دقیقا قبل از اینکه جملات رامتین رو بخونم میخواستم اینو بنویسم همش متاسفانه و موکول شدن تمام کارها به آینده .جوابهای منفی وناامید کننده

  3. رهگذر گفت:

    این همه بازدید کننده از این گزارش داشته اما دریغ از یک اظهار نظر

  4. مهران عسکری گفت:

    آقای دکتر حیدری خسته نباشید به جنابعالی و پرسنل زحمتکش – روحیه ورزشکاری و مدیریت بی حاشیه شما آفرین دارد-

  5. ناصر گفت:

    سلام چرا راجع به موضوعات درست شفاف سازی نمیشه.
    در ضمن با متخصص های شهر نیز صحبت کنین
    راجع به دکتر صباغی هم صحبت کنین لطفا

  6. همشهری گفت:

    با سلام چرا برخلاف بقیه بیمارستان های منطقه بیمارستان اوز از لحاظ ساختمانی پیشرفت نکرده است در ضمن مدیر محترم سایت چرا به نظر همشهریان و درخواست آنها پاسخ نمیدهد !

    • مدیریت گفت:

      كاربران محترم زمان طرح پرسش از رياست محترم بيمارستان دقيقا هفته گذشته به پايان رسيده و پرسش ها مطرح و پاسخ ايشان منتشرشده است.

  7. علی گفت:

    با سلام خدمت دوست عزیز جناب آقای احمدی . چرا بسیار از سوالات را مطرح ننموده ای . چندین سوال خودم مطرح کرده ام اما شما فقط و فقط سوالات کلی را مطرح نموده اید و به جزییات نپرداخته ای از شما انظار میرفت که خیل بهتر از این باشی و محافظه کاری را کنار بگذاری . پیشنهاد میدم آقای احمدی اگه منبعد میخواهی سوالات مهم را حذف کنی بیش از این روی این موضوع زوم نکن و همه مصاحبه را کنار بگذار چون اصلا به نظر خواننده توجهی نداری . با تشکر از حضرتعالی

    • مدیریت گفت:

      در جواب جناب آقای علی به عرض می رسانددر طرح پرسش کاربران، پرسش های تکراری و پرسش هایی که درچارچوب اختیارات رئیس بیمارستان نبوده مانند مواردی که به مطب های شخصی پزشکان مربوط است مطرح نشده است. ضمنا حفظ حرمت اشخاص نیز از اصولی است که مورد تاکید پایگاه است و سعی شده ضمن طرح پرسش و دریافت جواب به حرمت اشخاص لطمه وارد نشود.

  8. همشهری گفت:

    در مورد. درخواست بخشهای تخصصی مثا. ای. سی یو. ودستگاهای. ستی اسکن. وام. ار. ای. باید. درخواست. شود. وموکول به اینده. وبیمارستان. جدید. نسود. چون. تا ان. زمان. خیلی دیر است.

  9. همشهری گفت:

    با سلام خدمت آقای احمدی عزیز راجع به مصاحبه پزشکان دیگه
    پاسخ ندادین

  10. همشهری گفت:

    با عرض سلام خدمت آقای احمدی من فکر میکنم تا دیر نشده
    از دکتر صباغی استفاده کنید واسه خیلی چیزها و لطفا با ایشان هم مصاحبه کنید ببینیم میتونم به ایشان دلگرم بود

    • مدیریت گفت:

      با سلام آقای دکتر صباغی اخیرا به عنوان قائم مقام معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان منصوب شدند ف هنوز امکان بررسی عملکرد ایشان فراهم نیست. اگر موضوع مصاحبه را مشخص کنید و ایشان بپذیرند اقدام می شود.

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز