پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  7/ ژوئن/ 2020 - 12:38
  |   نظرات: 29 نظر
4,854 بازدید

پاسخ رئیس و عضو شورای شهر اوز به نامه سرگشاده ۲ تن دیگر از اعضا

پس از انتشار نامه ۲ تن از اعضای شورای اسلامی شهر اوز در پایگاه خبری پیام دانش اوز، محمود محبی رئیس اسلامی شهر اوز نامه ای با شماره ۹۹/۵۶۸۹ در تاریخ ۱۸/۳/۹۹ به انضمام نامه آقای مهران عسکری در این باره برای انتشار در پایگاه اوز امروز ارسال داشته که عین این ۲ نامه منتشر می شود:

مدیر محترم سایت اوز امروز

با سلام و تحیات

احتراما، به عرض می رساند با توجه به نامه سرگشاده دو عضو شورای اسلامی شهر اوزمبنی بر انتقال محل سکونت آقای مهران عسکری عضو شورای اسلامی شهر اوز به مکان دیگر، به استحضار مردم فهیم شهر اوز می رساند ایشان در جلسات شورای اسلامی شهر اوز حضور فعال داشته و غیبت خارج از عرف نداشته که صورتجلسات موید این موضوع می باشد.

شایان ذکر است اعضای محترم شورا می بایست قبل از انتشار موضوع طی نامه ای مکتوب، ریاست و دیگر اعضای محترم شورا یا مقامات مافوق را در جریان امر قرار می دادند تا درجلسه رسمی شورا مورد بررسی قرار و اخذ تصمیم صورت می گرفت.

ضمنا جوابیه آقای مهران عسکری جهت درج در نشریات و سایت اوز امروز به حضورتان ارسال می گردد.

                              محمود محبی رئیس شورای اسلامی شهر اوز  

متن نامه مهران عسکری به ریاست شورای اسلامی شهر اوز که رونوشت آن برای فرمانداری و شورای شهرستان ارسال شده به شرح زیر است:

ریاست محترم شورای اسلامی شهر اوز

با سلام

احتراما، با توجه به نامه سرگشاده ۲ تن از اعضای شورای اسلامی شهر اوز که بدون طرح درجلسات شورای اسلامی شهرو عدم تصویب و طی نمودن روال قانونی، در سایت پیام دانش وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی اوز منتشر شده است، به استحضار می رساند:

در اجرای یک ماموریت کاری طی نامه شماره ۶۹۱۲۸/۴۶/د مدیر کل محترم امور اداری دانشگاه پیام نور به مدت شش ماه از۳/۲/۹۹ لغایت ۳۱/۶/۹۹ اینجانب را به دانشگاه اهواز معرفی نمودند که بدلایلی از جمله شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز آن استان، این ماموریت اتفاق نیفتاده و اینجانب نیز نقل مکان سکونتی به آن شهر نداشته ام که حضور اینجانب در جلسات شورای اسلامی شهر و سایر اماکن از ابتدای سال تا کنون موید این موضوع می باشد.

همچنین مناط عدم اعتبار استمرار عضویت در شورا،  عدم اسکان دائم ویا عدم حضور در جلسات شورا می باشد که هیچیک شامل حال و وضعیت کار و زندگی بنده نمی باشد. 

استفاده از واژه هایی همچون صیانت از آرای مردم، احترام به مردم شریف اوز و واژه هایی نه چندان غریب است که آنچنان به کار برده شده اند که گویا واقعا درد این است و حذف اینجانب به هر طریق ممکن در نزدیکی انتخابات هیات رئیسه سال آخر شورا از جمله اهداف طرح چنین مسایلی است.

این جانب ضمن اعلام آمادگی برای حضور در جلسات شورا و خدمت بی منت به مردم بر اساس آرایی که شهروندان به این جانب داده اند،  مراتب را جهت هر گونه تصمیم قانونی از طرف شورا اعلام می دارم.

رونوشت:

فرمانداری محترم شهرستان اوز

 شورای محترم شهرستان اوز

                                               

                             مهران عسکری عضو شورای اسلامی شهر اوز

                                                           ۹۹/۳/۱۸

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

29 Responses to “پاسخ رئیس و عضو شورای شهر اوز به نامه سرگشاده ۲ تن دیگر از اعضا”

  1. پایشگر گفت:

    سلام
    اصلا طرح این مساله به صورت عمومی در وهله اول جایز نیست آن هم در فضای مجازی
    اول باید اگر در میان خودشتان در مورد این مساله توافق ندارند فرمانداری را در جریان قرار دهند.
    شورا ۵تا عضور دارد که سر کوچکترین مسایی با هم توافق ندارند
    چطور می خواهند امور شهر را پیش رند

  2. ناشناي گفت:

    دست برداريد
    خسته شديم ازاين همه دو دستگى وجناح بازيهاى بى نتيجه برسيد به مسائل ومشكلات مردم
    شورشو درآورديد همه اعضاى شوراى شهر

  3. ا-ت گفت:

    باسلام

    طرح این مساله به صورت عمومی به هیچ وجه جالب و جایز نیست!
    نامه سرگشاده اشتباه بود
    بد تر از آن دامن زدن و ادامه این مساله و متن بالا و
    –ریاست و دیگر اعضای محترم شورا یا **مقامات مافوق** را در جریان امر قرار می دادند–
    میتوان از جملات بهتری استفاده نمود و دید خود نسبت به دیگر اعضا را این چنین بیان ننمود!

    رفتار و احترام به یکدیگر شما باید سرلوحه جوانان ما باشد .

    با توجه جریانات و سابقه ای که از این شورا دیده شده به نظر جدال و بحث های داخلی بیشتر از مشکلات شهر بوده و مهم تر است.
    هدف گرد هم آمدن شما در شورا مشخص است و اگر معنی کلمه شورا را هم متوجه میشدید کافی بود
    در چنین شرایطی اشتباه بزرگیست که مردم اوز مجدد هرکدام از اعضای کنونی شورا را مجدد جهت رفع مشکلات شهر انتخاب نمایند.

  4. معلم. اوزی گفت:

    از نظر. قانونی. حضور اقای. عسکری. هیچ. اشکالی. ندارد. اما. این. حرکات. نشان. از. اختلافات. درونی. شورا. است. ومدتهاست. که. وجود. دارد. وضرر ان هم. مردم. صبور. اوز. میکنند

  5. محمد اوزی گفت:

    قدر مسلم رئیس شورای شهر و آقای عسکری چاره ای ندارند جز اینکه از طریق رسانه عمومی که مورد اتهام قرار گرفتند دلایل خود را در رد آن انتشار دهند . حرکت ناشایست باید از طرف مردم مورد اعتراض قرار گیرد

  6. احمد گفت:

    چرا بعضی از افراد دارند از آب گل الود ماهی میگیرند ؟ مثلا آقای عسکری باید چه کار میکرد ؟ آیا ایشان نباید پاسخ میداد؟ اگر پاسخ نمیداد هم همین افراد میگفتند حتما مقصر بوده که پاسخ نمیدهد . آقایان عسکری و محبی کار درستی کردند درود بر شما مردان نیک .

  7. کاسب اوزی گفت:

    یک سوال دارم ؟ به فرض که اقای عسکری حضور نداشته باشد ‌. واقعا فرق آقای رحمن زاده که چند ماه چند ماه رویت نمیشود با آقای عسکری چیست ؟

  8. رضایی گفت:

    کار به جا و درستی بود پاسخ دکتر عسکری . مردم باید تشخیص دهند که چه کسی دنبال تنش است و چه کسی در پی قانونمدی و کار و خدمت .

  9. رضا گفت:

    سوالی در ذهن بنده شکل گرفته که چرا دو تن از اعضای شورا بدون مطرح کردن موضوع در شورا یا فرمانداری باید آن را در فضای مجازی منتشر کنند که باعث ایجاد چنین حاشیه هایی گردد، انشااله که مزدم عزیز در انتخاب مجدد اعضای شورا دور بعد دقت نظر کنند

  10. رند گفت:

    نميدانم چرا برخی دوستان خلط مبحث می کنند. یکی از اصول حل یک معضل پی بردن به خطا و منشا آن است. کاملا درست است که مسائل درونی شورا باید درونی حل شده و شورا در وهله اول باید به وظائف اصلی خود بپردازد. لذا اگر موضوعی باشد که باید مردم را در جریان بگذارند طبق قوانین و موازینی که شورا اجازه می دهد باید عمل شود. رسانه ای شدن موضوع فعالیت آقای عسکری که از سوی آقای رحمانی و خانم صالحی صورت گرفت از نظر شیوه کاری اساساً نادرست و ظاهرا بر پایه های نادرست استوار بوده و اين دو نباید چنین شرایطی را بوجود می اوردند. از آنجا که این دو‌ شخصیت موضوع را به هر دلیلی رسانه ای کرده اند، طبیعی است طرف مقابل برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از این اقدام نادرست كه در بر گيرنده اطلاعات نادرست نيز بوده در عملی به مثل از رسانه عمومی استفاده شود. لذا با توجه به اين مسائل انتظار دیگری نباید می رفت.

  11. یاد یاران گفت:

    با سلام و تشکر از جناب احمدی که کامنت ها را بالا می آورند من در سایت پیام دانش کامنت دادم ولی بالا نمی آورند و نمی دانم چرا اینقدر در این چند سال دیدیم از عکسهای ممتاز شده و مهندسی شده و منم منم گفتن ها که ما نمی دانیم به کجا می رویم در این چند سال کوبیدند و و محکوم کردن افرادی که خدمات زیادی در اوز داشتند که یک لحظه فکر کردم اینها بدنبال کدام پله هستند که پیشرفت خود را رقم بزنند بس کنید هر دفعه یکی را محکوم می کنید روزی عسکری روز دیگر محبی و … شما که نمی توانید مسئله ای به این سادگی را در شورا مطرح کنید بروید در خانه بنشینید تا امورات مردم بگذرد

  12. شهروند گفت:

    مورد بالا میتونست به شکل ساده تری بیان بشه و ارسال نامه و رونوشت و حرکات اضافه نیاز نبود
    مثلا در خصوص مساله مطرح شده یا نامه سرگشاده و…..توضیخاتش آقای عسکری در تمام جلسات حضور داشتند و ادامه …
    به صورت خلاصه
    نیاز به نمایش نامه و داستان های دیگه نیست
    در حال حاضر برداشتی که کردم بین اعضای شورا اختلاف هست سایه همدیگه رو باتیر میزنن و نمیخوان باهم حرف بزنن
    خوب شما که نمیتونی و نمیخوای با هم هرف بزنی جلسه شورا چند نفری میگیرین و چه جوری مشکلات رو حل میکنین یکی دو نفری میبرین میدوزین

  13. ناشناس گفت:

    از پایه و اساس کار هر دو جناح اشتباه
    ان شاالله برای دور بعد هیچ کدام کاندید نشوید

  14. ناشناس گفت:

    جالبه به نظر سنجی سایت اوز امزوز توجه کنید ظاهرا مردم قبلا هم از عملکرد اعضای شورا راضی نبودند +متاسفانه+

  15. مزدک گفت:

    به قول یکی از دوستان در بالا، شما به عنوان یک خواننده و نظاره گر مساله را قاطی نکنید. آقای رحمانزاده و خانم صالحی اشتباه بزرگ کردند که مطلبی سر هم بندی شده را با اشتباهی مجدد رسانه ای کردند. ایا شخصی که متهم به موضوعی شده و رسانه ای شده حق دفاع از خود ندارد؟ ما که به عنوان خواننده خطای این دو عضو محترم را می بینیم چرا باید خود خطا کرده بی جهت هر دو را محکوم کنیم. خطایی از سوی دو‌عضو شورا شده که نباید صورت می گرفت. حال برای جلو‌گیری از تکرار این موضوع بهتر است واقعی برخورد کنیم و از آقای رحمانزاده و خانم صالحی بخواهیم که بجای رسانه ای کردن، اختلافشان با دیگر اعضا شورا را در درون شورا حل کنند.

  16. فرصتي نيست گفت:

    موضوعات دروني شورا ميبايست درون شورا حل و فصل شود و حتي در صورت نرسيدن به تفاهم، مراجع خاص حل مشكلات شوراها ،خدا را شكر به وفور يافت ميشود(شوراي حل اختلاف شوراي شهرستان…شوراي حل اختلاف استان وووووو)
    در هر صورت مطرح كردن چنين مسائلي به عناوين مختلف در خارج از صحن شورا جايز و پسنديده نيست.
    حداقل رييس شورا لطف كردن و به صورت نامه رسمي اظهار نظر فرمودند.

  17. شهروند گفت:

    نامه سرگشاده فقط بر اساس کینه های اعضا به هم نوسته شده .یعنی اینکه در این مدت ۳ سال هیچ موردی نبود که رسانه ای شود . آیا اعضایی که در اوز حضور دارند خودشان را در شورا نشان میدهند ویا اینکه فقط در کمین هستند که بهم خرده بگیرند.
    از قدیم گفته اند اگه اهل کار نیستی دعوا راه بینداز و از زیر کار شانه خالی کن متاسفانه درست گفته اند و به عینه شاهدیم .
    خیلی نازیباست اگر باز هم کاندید شوید و بدانید که مردم هوشیار تر از قبل شده اند .

  18. محمد گفت:

    اعضای شورا یکسال باقیمانده هم مثل قبل سپری کنید نیاز به این نامه نوشتنهای سرگشاده نیست .مردم بیشتر از این انتظار ندارند
    شما هم بهتر است دنبال صلح و صفا باشید نه برای خدمت به مردم بلکه برای جلوگیری از بد آموزی برای شوراهای بعدی . موفق باشید

  19. کارشناس حقوق گفت:

    احتراما در جواب معلم اوزی باید بگویم شما طبق کدام قانون حکم کردید که حضور آقای عسکری با وجود انتقالی که گرفتن مشکلی نداره ؟!شما در آموزش به دانش آموزان خود نیز اینگونه مطالب غیر مستند را عنوان می کنید؟اگر حضورشان مشکلی ندارد پس دلیل کتمان انتقالی خود چه بوده؟؟؟؟؟؟!

  20. اوزی گفت:

    انتخابات نزدیک است و همه در تکاپو .ولی بدانید مردم شخصیتهای توانمند با تحصیلات عالیه . فنی با نفوذ و با اخلاق را به این راحتیها از دست نخواهند داد. عملکردها مشخص است . پس بیهوده در پی تخریب اعضای شورا نباشید . چون بعضی از این نفرات در دل مردم جا دارند …

  21. ناشناس گفت:

    چرا کسی مرد و مردونه با نام مشخص پیام نداده . همش ساخته دست خودتون هست . بیشتر از این خودتون رو به مردم معرفی نکنید .اونها خیلی فهمیده شدن

  22. ناشناس گفت:

    تمامی کامنت گذاران،از تعداد انگشتان یک دست کمتره، مثل روز روشن است که چه دست هایی درکارهست و تعداد محدود با هدف مشخص شفاف سازی اعضای شورا را زیر سوال میبرند.

  23. نوشاده نوشادی در جواب ناشناس گفت:

    شما که می فرمائید چرا کسی مرد و مردونه با نام اصلی پیام نداده خودتون هم که با نام مستعار پیام دادید

  24. همشهری اوزی گفت:

    خداوندا شهرم را به مسولانی دلسوز بسپار نه به کسانی که زیراب میزنن تا خودشون رو بکشن بالا نه به کسانی که جز خاله زنک بازی کار دیگه ای بلد نیستن نه به کسانی که دیگری را بد میکنن تا خود را خوب نشان بدهند

  25. همشهري دلسوز گفت:

    در طول يكسال گذشته شوراي شهر جلسه پرسش و پاسخ بر گزار نكرده . كه دلايل آن هم نامشخص….. .

  26. ریحانه رحمن زاده گفت:

    مدیریت محترم سایت اوز امروز
    باسلام
    احتراما به عرض می رسانم طبق عرف و قانون، پاسخ دادن به مطلبی که درسایتی درج گردیده باید در همان سایت باشدباتوجه به درج جوابیه رییس شورا و عضو شورا در سایت شما علیرغم نبود نامه ی سرگشاده ی دوعضو شورااین احتمال به ذهن می آید که تنها دلیل این کار به خاطریک سویه بودن رفتار شما در درج کامنت هایی بوده که ازسوی طرفداران آنها با نام های مستعار داده شده .
    از یک سو در سایت شما صحبت از شفاف سازی می شود و ازسوی دیگر دوعضو شورا که قصدشان آگاهی دادن به مردم است را مورد هجمه ای از کامنت های توهین آمیز قرار می دهید دلیل این تناقض در گفتار،نوشتار و اعمال شما چیست؟؟
    سایت وزین پیام دانش به خاطر وابسته بودن به دانشگاه و محیط فرهنگی و مدیریت آگاهانه ی مدیر سایت از درج چنین کامنت هایی خودداری می کند چون آگاهی دارند که ثبت چنین نظریه های بی اساس و اهانت آمیزی ارزش سایت و محتوای مطالب آن را زیر سوال خواهد برد.
    با سپاس

    • مدیریت گفت:

      ضمن تشکر از اشتراک دیدگاهتان،باید به اطلاع برسانیم براساس قانون مطبوعات اگر مطلبی در رسانه ای منتشر شد آن رسانه باید جوابیه را نیز منتشر کند اما قانون جایی نگفته است اگر مقام مسئولی مانند رئیس شورای شهر با نامه رسمی درخواست انتشار مطلبی را داشته باشد رسانه ها باید خودداری کنند. شاید اگر قبل از انتشار نامه سرگشاده به اعضای شورا توصیه می شد اختلاف سلیقه ها را درون شورا حل کنند این مسایل بروز نمی کرد.
      در باره ذهنیت شما در خصوص انتشار کامنت ها هم به اطلاع رسانده می شود هر رسانه ای چارچوب خود را دارد، گرچه انتشار کامنت هایی که فاقد توهین یا ورود به حریم خصوصی افراد باشد منعی ندارد اما نصف کامنت هایی که احساس می شد به حریم خصوصی افراد وارد شده یا تکراری بودند منتشر نشده است.

  27. ناشناس گفت:

    با سلام ، شفاف سازی یکی از وظایف مهم شوراست، حال به مذاق بعضی خوش نیامده، حرف دیگری است .مردم حق دارند بدانند در شورا چه میگذرد، اعضای شورا باید همواره در جهت منافع مردم کوشا بوده و مردم دار باشند، نه پنهان کاری کنند و به خیال خودشان مردم را در غفلت نگهدارند.

  28. شهروند گفت:

    اقای احمدی کامنت بنده را منتشر نکردید گفته بودم شاید بهتر بود اقای عسکری در موردماموریت حود به استان خوزستان بیشتر شفاف سازی میکردن ایا واقع ماموریت کاری بوده یا مسائل خانوادگی؟ زیرا همسر اقای عسکری عضو هیات علمی دانشگاه اهواز هستند . اگر واقعا ماموریت کاری بوده (که البته کمی عجیبه دقیقا به شهری که خانمشون شاغل هستند) خب میشه توجیه کرد اما اگر مسائل خانوادگی بوده شاید حق با دو تن از اعضای شوراست که نامه سرگشاده نوشتند شاید اقای عسکری باید ابتدا ابهامات را رفع کنند

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز