به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، عبدالله قهرمانی پیر سلامی رئیس اداره راه وشهرسازی جویم درخصوص ایمنی و نگهداری راههای مواصلاتی اظهار داشت: در محور روستای دامچه به هیرم به دلیل فرسوده و نامناسب بودن وضعیت آسفالت در این محور اقدامات مربوط به روکش آسفالت به طول ۱۷ کیلومتر و عرض ۸ متر انجام شده، که پیشرفت خوبی در آن صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه: اجرای عملیات روکش آسفالت مسیر دسترسی بخش های جویم و بنارویه به بخش اوز و شهرستان های لار و گراش را تسهیل می کند، افزود : یکی دیگر از پروژه های مهم در حوزه اداره راه وشهرسازی جویم ساماندهی تقاطع دامچه شامل طراحی میدان، بیس ، آسفالت و نصب تابلو علائم به طور کامل صورت گرفته و تردد به طور کامل در این محور در جریان است.
قهرمانی در پایان افزود : در سال گذشته در بخش بنارویه نیز دو پروژه مهم راهداری انجام شد که یکی شامل ساماندهی تقاطع بختیارویه شامل بیس ، آسفالت و نصب تابلو علائم بود و همچنین در این تقاطع یک برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر و ۱۴ پروژکتور نیز نصب شده است.
من تا ۳. روز قبل که. در مسیر. هیرم به طرف. بنارویه. وجویم. حرکت. میکردم. اثری. از. روکش. اسفالت. ندیدم اما. در مواردی. لکه. گیری. شده. بود پس. کجاست این ۱۷. کیلومتر روکش. اسفالت. لطفا. اطلاع. رسانی. نمایید
نسخه اصلاحی
با توجه به اینکه توجه دولت بر روی بهبود و روکش و تعریض جاده موجود در این منطقه در محدوده بختیارویه و دامچه و جویم ضروری دانسته و اقدامنموده است لازم است نسبت به پیگیری احداث جاده ۷ الی ۱۰ کیلومتری مسیر کهنه قدیم به هیرم و حذف گردنه هیرم و کوتاه شدن این مسیر از اوز تا جهرم مسولان اوز و اداره راه و ترابری لارستان اقدام و از احداث جاده مربط بطول حداقل سی کیلومتر اجنتاب شود و پول خیرین اوز در راه دزست و ضروری تر مردم هزینه شود. کدام عقل سلیم میتواند احداث جاده مربط که هیچگونه منافعی از نظر اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ارتباطی برای مردم اوز ندارد آنرا توجیه و احداث نماید واقعا کسانی که دنبال احداث جاده مربط هستند چرا آنرا دنبال میکنند و از چند کارشناس صاحب نظر اظهار نطر فنی و اجتماعی نمیکنتد و بعلاوه احداث جاده مربط باعث تفرقهمیان مردم اوز و بلوکات و شادی دشمنان مردم اوز شود و امیدوارم افرادی که دنبال احداث راه مربط هستند کمی دوراندیشی نمایند و بفکر منافع عمومی مردم اوز و منطقه باشند.
عزیزان دست اندرکار جاده مربط حتما در جریان هزینه ی بسیار به جای ۳۳میلیاردی در حوزه درمان از سوی خیراندیشان گراشی قرار گرفته اید آیا بهتر نیست کمی به عواقب این جاده بیندیشید مهمترین دلیل از سوی دست اندرکاران این بود که بیماران اورژانسی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زودتربه شیراز برسند با وجود چنین خیرین والاهمت و مشاورین مخلص انها در حوزه سلامت در منطقه ایا باز بر روی استدلالتان پافشاری میکنید
در این جلسات باید از افرادی که کسب وکار انها در بازار می باشد وتجربه کار موفق در بازار دارند استفاده شود نه افرادی که اصلا خبری از وضعیت اصناف ندارن که در عکس دیده می شون...
بازاری در مطلب: اتاق فکر اقتصادی اصناف اوز تحولات تازه در بازار اوز را کلید زد
احسنت داستان آموزنده ای بود درود بر آقای ابراهیم پور محمودا...
در مطلب: مدقلی پیر شدی
بسیار عالی پیری حقیقتیست که باید قبولش کرد گفتگویی دلنشین وبزیبایی نگاشتی وتخیلاتیکه در ذهن مد قلی بود بگونه ای رسا ونرم بقلم فرسایی در اوردی که عادات ورفتاری امروزه مارا...
در مطلب: مدقلی پیر شدی
آقای دستوری ممنون از شما ولی ایرادات همه می دانند راهکارهای شما چیست...
علی در مطلب: با اجازه… چرا…؟!
سلام لازم است متخصصان کارکشته در این مورد از شهر های بزرگ و..دعوت و مشاوره بدهند .افراد معرفی شده هم بصورت تجربی و آشنا به منطقه می توانند کمک کنند ولی بدون علم و دانش رو...
شهروند در مطلب: اتاق فکر اقتصادی اصناف شهرستان اوز تشکیل می شود
خیلی خوب است قاضی محکومان را به پرداخت جریمه در حق عمران شهر هم محکوم کند...
آرزو خ ه آ.خ در مطلب: تقدیر بهزیستی شهرستان اوز از اجرای احکام جایگزین حبس در حمایت از معلولین
مبارک است. اینشالله اخبار هفته. کتاب که خیلی هم زیاد بود. تمام شود. ومسولان. بفکر. کارهای. زیرساختی. واقتصادی. وعمرانی. در اوز. بپردازند ماندگاری. نسل. جوان. به توسعه اقت...
اقتصاد. وعمران. وابادی. اوز. را دریابیم در مطلب: درخشش اوز در سی و سومین دوره هفته کتابخوانی
تنتان سالم ایده هایتان بارور و گامهایتان استوار...
در مطلب: اتاق فکر اقتصادی اصناف شهرستان اوز تشکیل می شود
به امید شهری آباد منطقه ای آباد کشوری آباد و جهانی آباد...
در مطلب: اتاق فکر اقتصادی اصناف شهرستان اوز تشکیل می شود
ممنونم از اظهار نظر تمام عزیزان چه آنهایی که موافق هستند و چه آنانی که بر مطلب نقد دارند امیدوارم شهرستان ما همیشه پر رونق باشد. هدف همه ما پیشرفت و رشد و توسعه متوازن اس...
فرید دستوری در مطلب: شهر جلسات و مراسم
خبر خوبی است امیدواریم کلیه راههای مواصلاتی بخش اوز مورد توجه واقع شود
من تا ۳. روز قبل که. در مسیر. هیرم به طرف. بنارویه. وجویم. حرکت. میکردم. اثری. از. روکش. اسفالت. ندیدم اما. در مواردی. لکه. گیری. شده. بود پس. کجاست این ۱۷. کیلومتر روکش. اسفالت. لطفا. اطلاع. رسانی. نمایید
نسخه اصلاحی
با توجه به اینکه توجه دولت بر روی بهبود و روکش و تعریض جاده موجود در این منطقه در محدوده بختیارویه و دامچه و جویم ضروری دانسته و اقدامنموده است لازم است نسبت به پیگیری احداث جاده ۷ الی ۱۰ کیلومتری مسیر کهنه قدیم به هیرم و حذف گردنه هیرم و کوتاه شدن این مسیر از اوز تا جهرم مسولان اوز و اداره راه و ترابری لارستان اقدام و از احداث جاده مربط بطول حداقل سی کیلومتر اجنتاب شود و پول خیرین اوز در راه دزست و ضروری تر مردم هزینه شود. کدام عقل سلیم میتواند احداث جاده مربط که هیچگونه منافعی از نظر اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ارتباطی برای مردم اوز ندارد آنرا توجیه و احداث نماید واقعا کسانی که دنبال احداث جاده مربط هستند چرا آنرا دنبال میکنند و از چند کارشناس صاحب نظر اظهار نطر فنی و اجتماعی نمیکنتد و بعلاوه احداث جاده مربط باعث تفرقهمیان مردم اوز و بلوکات و شادی دشمنان مردم اوز شود و امیدوارم افرادی که دنبال احداث راه مربط هستند کمی دوراندیشی نمایند و بفکر منافع عمومی مردم اوز و منطقه باشند.
عزیزان دست اندرکار جاده مربط حتما در جریان هزینه ی بسیار به جای ۳۳میلیاردی در حوزه درمان از سوی خیراندیشان گراشی قرار گرفته اید آیا بهتر نیست کمی به عواقب این جاده بیندیشید مهمترین دلیل از سوی دست اندرکاران این بود که بیماران اورژانسی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زودتربه شیراز برسند با وجود چنین خیرین والاهمت و مشاورین مخلص انها در حوزه سلامت در منطقه ایا باز بر روی استدلالتان پافشاری میکنید