سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
 |  3/ می/ 2019 - 11:21
  |   نظرات: 11 نظر
2,392 بازدید

گزارش رئیس شورای شهر اوز در نماز جمعه

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ۱۳ اردیبهشت، مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهراوز بود. وی که به مناسبت ۹ اردیبهشت؛ روز شوراها سخن می گفت پس از تشکراز امام جمعه از همکاری و تعامل مناسب مسئولین به ویژه بخشدار و ادارات خدمات رسان شهرداری، برق، آبفا، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج و…به نیکی یاد کرد.

عسکری ارتقای بخش اوز به شهرستان را مطالبه اصلی مردم دانست و افزود: حوشبختانه دراین مورد نگاه مثبتی وجود دارد و امیدواریم با پیگیری، همکاری و تعامل موثر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تصمیم گیران این امر،  به زودی این خواسته محقق شود.

رئیس شورای شهر تامین روشنایی برق خیابان های زمین پیما، شهید بهشتی، ملت، کنار سبز، امام خمینی ومعلم با مشارکت اداره برق،  صنوف و نیکوکاران را از اقداماتی دانست که به اجرا درآمده است و از مهندس عباسی رئیس اداره برق، مهندس فقیهی پور کارشناس شهرداری، شیخ عبدالقادر فقیهی، برادران حلاجی، بلوکی و همکاری اصناف شاغل دراین خیابان ها سپاسگزاری کرد.

وی همکاری و تعامل آبفای استان و مهندس عطوفت رئیس آبفای اوز برای حل مشکل آب و پیگیری برای ساخت مخازن دولتی و مردمی را از دیگر اقدامات بر شمرد و افزود: با رایزنی هایی که با ریاست سازمان برنامه و بودجه شده اعتبار لازم برای مخزن دولتی اختصاص داده شده است. با همکاری انجمن خیریه و نیکوکاران نیز بخش اعظم بودجه مخزن مردمی جذب شده است و عملیات خاکبرداری آغاز شده و امیدواریم ظرف یک سال آینده هر ۲ مخزن ساخته شده و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای شهر از تعامل سروان دری فرمانده نیروی انتظامی و سرگرد مجردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اوز در تامین امنیت شهر تقدیر کرد و گفت: ۱۵ نفر از معتادین ساکن در ساختمان برق قدیم پس از تخریب جمع آوری شده و به کمپ اعزام شدند. برای امنیت بیشتر نیاز به نصب دوربین در میادین ورودی و خروجی هستیم که امیدواریم با همکاری نیکوکاران تامین شود.

عسکری از فعالیت های فرهنگی و هنری در قالب انجمن های خانه فرهنگ با مدیریت فروغ هاشمی رئیس اداره ارشاد نیز به نیکی یاد کرد و افزود: در مقولاتی مانند کتابخوانی اوز توانسته در رقابت با مراکز استان کشور و شهرهای معتبر جایگاه خوبی درکشور پیدا کند و از طریق فعالیت هایی که در این راستای داشته ایم ۲ بار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار شده که بی تردید در معرفی و حفظ جایگاه اوز بسیار تاثیر گذار است که باید از اعضای دبیرخانه پایتخت کتاب و آقایان منصور فقیهی نژاد و عبدالقادر فقیهی حامیان دبیرخانه سپاسگزار باشم. وی اظهار امیدواری کرد ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همت نیکوکار شیخ عبدالقادر فقیهی و جذب اعتبارات دولتی به زودی آغاز شود.

رئیس شورای شهر با تقدیر از مدیریت سید یوسف حسینی در اداره ورزش و جوانان و اقدامات زیر بنایی و فعال شدن هیئت های ورزشی گفت: بهره برداری از استخر نیز از اقدامات موثری بوده که در این سالیان انجام شده اما برای تکمیل استخر و راه اندازی بخش های سونا و جکوزی نیازمند حمایت نیکوکاران برای تامین منابع مالی هستیم.

شورای شهر تلاش داشته نهایت همکاری با شهرداری و تصویب برنامه ها داشته باشد که برخی از برنامه ها شهرداری عملیاتی و برخی نیز مانند بولوار ابوذر غفاری در دست اجراست. علیرغم آسفالت ۳ هزار مترمربع از خیابان ها و کوچه ها همچنان برخی از کوچه ها نیاز به بهینه سازی دارد که می توان به صورت مشارکتی به اجرا در آورد.  وی گفت: تلاش برای تامین و حفظ آرامش نیاز امروز جامعه ماست و از شهروندان به ویژه مدیران گروه های مجازی درخواست می شود برای حفظ این آرامش و دوری از هیاهو بکوشند.

عسکری گذری به مخابرات هم زد و گفت: با بازنشسته شدن رئیس این اداره اکنون مخابرات اوز با ۲ نیرو اداره می شود و مقرر شده رئیس جدید معرفی شود. تامین زیر ساخت برای تلفن ثابت در منطقه کنار سبز تا ایران خودرو از خواسته هایی است که پیگیری می شود.

رئیس شورای شهر از ضرورت همکاری برای ساخت مجموعه اداری به عنوان یکی از اولویت های شهر اوز نام  برد و افزود: برای استقرار برخی از ادارات در اوز مانند اداره ثبت اسناد، دادگاه و… پیگیری می شود اما استقرار آن ها نیازمند مکانی اختصاصی است که امیدواریم با همت نیکوکاران درماه مبارک رمضان کلنگ این مجموعه اداری را بتوانیم بزنیم.

 وی در پایان از همکاری شهروندان با شورا به ویژه اعضای کمیسیون های امور شهر، فرهنگی و اجتماعی، عمران، جامعه مهندسین و یاوران شورا سپاسگزاری کرد و گفت: در ایام تعطیل نوروز، چهارشنبه سوری، سیزده به‌در و… این گروه ها همکاری موثری داشته اند و برای معرفی شهر و تامین امنیت اقدام ستودنی داشته اند که باید قدر شناس خدمات آنان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

11 Responses to “گزارش رئیس شورای شهر اوز در نماز جمعه”

  1. ناشناس گفت:

    تشکر از جناب عسکری بابت توضیحات و ارائه گزارش از عملکرد شورا

  2. نقدی بر گزارش رئیس شورا در نماز جمعه گفت:

    در گزازش تقدیر و تشکر از سایر اعضای شورا چه بصورت کلی و یا بصورت انفرادی برده نشده است آیا ایشان یک تنه در شورای شهر فعالیت میکنند یا دیگران هم همکاری دارند ولی عراموش کرده اند که اشاره نمایند .در مورد شروع بکار جاده مربط که در فضای مجازی مطرح شده است آیا درست میباشد یا نه و چرا رئیس شورا به ان اشاره نکرده اند اگر کاری درست و خوب است باید کلنگ آن بصورت رسمی زده شود نه اینکه بر خلاف مردم اینکار صورت گیرد چرا رئیس شورا به ان اشاره نکرده است ایهم در حیطه وظایف شورای شهر و بخصوص رئیس شوراست اگر احداث ان درست یا علط است باید به مردم اطلاع داده شود

    • همشهری .. گفت:

      از اعضای شورای محترم شهر اوز درخواست میشود در مورد نظر صحت و سقم این خواننده که احداث جاده مربط شروع شده است توضیح دهند که ایا این خبر صحت دارد یا نه ؟؟ و آیا اعضای شورای شهر و مسولین اوز از جمله شهردار و بخشدار و مسولین اداره راه از آن مطلع هستند یا خیر؟
      خیر و دیدگاههای محترم اعضای شورای شهر که نماینده منتخب مردم میباشند در مورد احداث این جاده بصورت جداگاه یا در شورای شهر بصورت جمعی در حضور شهردار محترم اوز بصورت بیانیه اعلام نمایند و اگر مخالف هستند جرا رسشما موضع گیری نمیکنند آیا این حاده اختصاصی برای سازندگان بمنظور اهداف خاصی است یا یک جاده عمومی که بعدا میخواهند مورد استفاده عموم قرار گیرند که در این صورت باید با تائید مسولین شهری و شورای شهر و اداره راه و ترابری و شهرداری اوز و مردم ذینفع بلوکات انجام شود تا مشکلات متعاقب بعدی از جمله مشکلات اجتماعی برای مردذم اوز و بلوکات و تفرقه میان مردم ایجاد ننماید . چرا عده ای در اوز با چراغ خاموش اقدام بفعالیتهائی مینمایند که منافع عمومی مردم اوز و روستاهای تابعه را مد نظر قرار نمیدهند . لازم است مردم اوز تحرک بهتر و بیشتری در مورد اینگونه اقدامات از خود نشان دهند و بی تفاوت از کنار آن نگذرند

  3. شهروند اوزی گفت:

    با تشکر ار ریس شورای شهر به خاطر اطلاع رسانی به مردم وارشاره ایشان به موصوع پیگیری ارتقای اوز به شهرستان مایه امیدواری همه اوریهای داخل وخارج میباشد در مورد ساختمان ومجموعه اداری باید قبل از ساخت ان اقدام به دایر گردن ادارات دادگاه وثبت اسناد کنیم چون حیلی زمان می برد در شهرهای کوچک مانند گراش وسروستان و…….این ادارات در خانه هتی اجاره ای مستقر هستند با تشکر

  4. صادقانه. خدمت. مسولین. میگویم گفت:

    استقرار. اداره هایی مانند. ثبت. اسناد. واملاک. دادگاه. ودفتر پلیس ۱۰. و……… که. مورد. نیاز. مبرم. مردم. است. تا. الان. هم. کلی. دیر. شده است. واگر. قرار. باشد تا زمان ساخت. مجموعه. اداری برای. اوز. بازهم. به. تعویق. بیفتد. یعنی. سالها. طول. میکشد. الان. در بخشهای. کوچک فارس مانند. بیرم. جویم. زاهدشهر. فسا. خفر جهرم. بالا ده. وخشت. وکمارج. در کازرون. بیضا. و…..که. از نظر. جمعیت. وشهریت خیلی. از. بخش. اوز. کوچکتر. هستند. این. ادارات. دایر. وخدمت. رسانی. میکنند مسولین. باید. این. ادلرات. را فعلا. در منازل. استیجاری. تاسیس. کنند. تا. زیر. ساختهای. شهری. اوز. تکمیل. شود

  5. كارمند گفت:

    تشكر از ريس شوراى شهر دكتر عسكرى بابت اطلاع رسانى به اين اميد كه به زودى خبر شهرستان شدن به ما بدهد..

  6. همشهری از شیراز گفت:

    ازجناب. عسکری. به. عنوان ریس. ونماینده. همه. بچه. های. شورای. شهر. بخاطر دادن. اخبار. واطلاعات شهر. اوز. تشکر. داریم. امیدواریم که. این. سنت. حسنه. اطلاع. رسانی. بازهم. ادامه. داشته. باشد همه. میدانیم که. در شرایط فعلی. کلید اغلب. مشکلات اوز. با. تبدیل بخش. بزرگ اوز به. شهرستان. حل. میشود. در ایران. بودجه. وامکانات. را. در سطح. وواحد. شهرستان. اختصاص. داده. میشود. واز انجاییکه بخش. اوز. در حد. وقواره یک شهرستان. است. لازم. است که. با جدیت. بیشتر. انرا. پیگیری. آدنبال. نمایید. منالله. التوفیق

  7. گراشی گفت:

    با سلام .من متنی را در سایت افتاب لارستان در کامنتا نوشتم ولی توسط مدیر سایت چاپ نشد .من عرض کردم که شما یه سر به مصیری یا همان شهرستان رستم مرکز شهرستان بزنید متوجه خواهید شد که مصیری که شاید اندازه فداغ هست شهرستان هست ولی اوز با این همه دانشگاه و امکانات نیست بخدا زور هست .بخدا گناه هست که اینجور باشد بیایید دل مردم اوز را شاد کنید و شهرستانش کنید .همه می دانند اگر شما بخواهید حل هست .به هرحال اوز چه هم بگو شهرستان شود و چند تا کارخانه شاید دولت دایر کرد ومردمش و جوانانش نفع بردند .مهم تر از این شمایل شهرستان دارد و نباید تعصب جلو دید ما را بگیرد .وقتی حمیدیه اهواز شهرستان می شود اینجا هم بگوید بشود تا مردم اش شاد بشوند .

  8. اوزی گفت:

    افزایش روشنایی در سطح شهر و تخریب محل اقامت و جمع آوری متکدیان از سطح شهر از اقدامات خوب شورا بوده است امیدواریم اقدامات لازم جهت جلوگیری از برگشت مجدد متکدیان و معتادان به شهر به عمل آید.

    • پاسخ به اوزی گفت:

      اوزی محترم و گرامی در مورد چمع اوری معتادان خود رئیس شورا اقای عسکری نطالبی بشرح زیر در نماز جمعه گفته است

      ## رئیس شورای شهر از تعامل سروان دری فرمانده نیروی انتظامی و سرگرد مجردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اوز در تامین امنیت شهر تقدیر کرد و گفت: ۱۵ نفر از معتادین ساکن در ساختمان برق قدیم پس از تخریب جمع آوری شده و به کمپ اعزام شدند ###.

      باید از نیروی انتظامی و شهرداری تقدیر و تشکر کرد چون در خبر دیگر از قول شهردار گفته شده بود که شهردار چنین برنامه ای دارد لذا باید ابتدا از نیروی انتظامی تشکر کرد و سپس شهردار . چرا بعضی کاسه داغ تر از آش میشوند خود رئیس شورا چتین ادعایی ندارد ولی شما اینکار را میخواهید به ایشان نسبت دهید درست نیست .

  9. احمد گفت:

    گزارش عملکرد شورا بود یا عملکرد سایر ادارات؟؟؟

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • سلام کامنت و شماره اتون برای مدیران نورتون فرستایم....
    مدیریت در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • باسلام ُاحترام وعرض ادب. رشیدی هستم از استان کرمان. لطف کنید شماره تماس بگذارید. مایک تیم ۲۹نفره هستیم که در نقاشی ساختمان فعالیت میکنیم. ودر حال حاضر نیاز به ۳عدد پمپ با...
    در مطلب: حضور شرکت تولیدی نورتون از شهرستان اوز در نمایشگاه بین المللی شیراز
  • در پاسخ به ناشناس: نمک نشناسی هم حدی دارد. اینکه آقای احمدی دارای مسئولیت مدیریتی و اشتغال گسترده است بر کسی پوشیده نیست با این حال از سر دلسوزی برای شهر اوز، در جلسات شر...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • از بزرگوارانی که تحت عنوان مجمع فعالان بهداشت. ودرمان در شهرستان اور آغاز فعالیت کرده اند استقبال وخداقوت میگوییم. امیدواریم. در سایه وحدت و همدلی بتوانیم مشکلات وکمبودها...
    تشکر از مجمع فعالان. بهداشتی. اوز در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • درود بر اقای احمدی ودیگر اقایان که با رای بالا انتخاب شدند تا برای شهر در حوزه بهداشت ودرمان به مردم خدمت کنند ودرود بر خانم نامی که از اعضای این گروه هستند...
    کارمند در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • نه خالو اوز دیگه کسی ندارد همه چهرهای تکراری در هر مجمع حاضر میشوند اگر برای مردم نان و خرما ندارد برای عده ای خرمایی دوشابی دارد ودر جواب مدیریت محترم خیر خالو کار زندگی...
    در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • برخلاف نظر. آرزو خانم. باید. ازین. افراد که وقت خود. را صرف کارهای عمومی ومردمی میکنند. تشکر. کرد. زیرا. در اوز. بسیاری افراد الکی دور خودشان. میچرخند وکاری هم. به مسایل...
    خطاب به. آرزو خانم محترم در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یک فعال اجتماعی ازا قای احمدی. به سبب مشارکت در جمع فعالان بهداشت. ودرمان. تشکر میکنیم که احساس. مسولیت در این زمینه. دارند. اینشالله که افرادی مانند شما که بازن...
    با سپاس از آقای احمدی مدیر سایت در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یکی از اعصای منتخب این مجمع اعلام می کنم کار و زندگی دارم اما با توجه به ناهماهنگی ها و مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان بازنشسته این حوزه در ای...
    مدیریت در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • به عنوان یک شهروند. اوز اعتقاد. داریم که هنگام با افتتاح اداره ثبت. اسناد. واملاک. اوز باید کلیه پرونده های ثبتی شهرستان. اوزاز. لارستان. وشهر جویم. به. اداره. اوز منتقل....
    اندر حکایت افتتاح نمایندگی ثبت. اسناد. اور در مطلب: فرماندار اوز: نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان به زودی راه اندازی می شود