جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 |  31/ مارس/ 2019 - 3:50
  |   نظرات: 10 نظر
1,725 بازدید

گزارش همایش روز بخش اوز در گفت و گو با غرفه‌داران

سومین روز از همایش روز بخش اوز با بازدید شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه، آتش فراز بخشدار، مهندس کراماتی شهردار اوز، علاقه مندان اوزی و شهرها و روستاهای اطراف، در دهم فروردین ادامه یافت.

این همایش با معرفی ۱۵ نفر از برگزیدگان مسابقه قرآن توسط غرفه مجتمع دینی و اجرای مراسم نمادین حنابندان موزه مردم شناسی اوز به پایان رسید.

در مراسم روز اوز ۵۰ غرفه فعالیت های خود را در قالب بخش های فرهنگی، هنری، آموزشی، اجتماعی، تجاری و مواد غذایی از پنجشنبه ۸ فروردین آغاز کردند و به مدت ۳ روز ادامه داشت. قرار بود در روز هشتم فروردین مراسم افتتاحیه برگزار شود که به دلیل اعلام عزای عمومی در استان فارس، لغو شد.

در سومین روز از فعالیت غرفه ها، از ساعت ۱۹ شنبه دهم فروردین با غرفه دارانی که فعالیت آنان ادامه داشت به گفت و گو نشستیم. در زمان این گفت و گو برخی از غرفه ها تعطیل بودند و امکان گفت و گو با آنان میسر نشد. با هم جزئیات این گفت و گو را مرور می کنیم:

*ورودی پارک نوروز به همت گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز به خوبی تزئین و زیبا شده بود. مهندس فریدون نامی مدیر گروه و مسئول غرفه دوستداران بهداشت محیط زیست، دوستی با طبیعت، آشنایی با گل و گیاه، نمایش کارهای اعضای گروه و انزجار از پرنده آزاری با تدوین و امضای متن کمپین «نه به پرنده آزاری» از اهداف این غرفه معرفی کرد.

وی افزود به درخواست رئیس شورای شهر و کمیسیون فرهنگی پاسخ داده و هرچه در توان داشتیم برای تزئیین و زیبایی ورودی بوستان نوروز با گل و گیاه به کار بستیم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبه رو شده و اکثر بازدید کنندگان از سفره هفت سین و گل و گیاه ها گروه عکس گرفته اند. مهند س نامی ضمن ابراز رضایت از امکانات غرفه، پیشنهاد داد غرفه های مواد غذایی مدرن تر و شیک تر بر پا شود.

*پس از غرفه دوستداران بهداشت محیط زیست، چادری در پارک دایر شده بود که در آن انجمن خیریه اوز، کمک های مردمی را برای سیلزدگان شمال کشور جمع آوری می کرد. آجی مزرعی و محمود محبی از اعضای انجمن خیریه گفتند در ادامه استقرار غرفه برای جمع آوری کمک های شهروندان به همو طنان سیلزده در جلو شهرداری، همزمان با برگزاری مراسم روز اوز این چادر به پارک نوروز منتقل شده است. آنان استقبال شهروندان در جلو شهرداری را بیشتر از پارک نوروز ارزیابی کردند و ضمن سپاسگزاری از شورای شهر، شهرداری و کمیسیون فرهنگی از امکانات به وجود آمده رضایت داشتند.

*در غرفه مجتمع دینی اوز با مهرزاد رسولی معاون اجتماعی مجتمع دینی و مسئول غرفه به گفت و گو نشستیم. وی مشارکت در فعالیت های گروهی، معرفی فعالیت های اجتماعی مجتمع و اداره مسجد را از اهداف اصلی غرفه دانست. رسولی به دلیل افزایش روزهای فعالیت غرفه ها به ۳ روز، تقارن برگزاری مراسم با روز پنجشنبه و جمعه و علاقه مردم به طبیعت و بارندگی های اخیر ازدحام جمعیت را مراتب کمتر از سال قبل دانست. وی ضمن رضایت کامل از غرفه و امکانات آن پیشنهادتی نیز ارائه داد: تداوم این فعالیت ها در طول سال و بسنده نکردن به روز اوز، تدوین تعریف و مرامنامه مراسم روز اوز و تعیین تعرفه مواد غذایی که در مراسم فروخته می شود از جمله پیشنهادات وی بود.

* طیبه جباری نماینده موزه مردم شناسی گفت ۴ غرفه شامل صنایع دستی  و  عکاسی موزه مردم شناسی دایر شده است وی هدف از استقرار غرفه ها را معرفی موزه ، آداب و رسوم  و پوشش قدیم دانست .جباری گفت میزان استقبال از غرفه بسیار خوب بوده است و از محل امکانات غرفه نیز رضایت داشته اند.

*شهرداری و انجمن دوستداران کودک اوز نیز دو غرفه مشترک داشتند. فرزانه نورافشان رئیس     هیت مدیره انجمن دوستداران کودک اوز گفت: مسئولیت بخش دولتی شهر دوستدار کودک به شهرداری واگذار شده و در این غرفه علاوه بر معرفی برنامه های آموزشی و فعالیت هایی که در بخش مادر و کودک، بازسازی پارک و ترویج پیمان نامه حقوق کودک انجام شده، نشست هایی برگزار می شود. نورافشان گفت بازدید کننده خوب بوده است وبه علت افزایش فعالیت غرفه ها به سه روز ازدحام نبوده است. وی نیز از غرفه و امکانات آن رضایت داشت.

* نورالدین صمدانی از اعضای کمسیون اعضای شهر و یاوران شورا، غرفه یاوران را در راستای معرفی برنامه ها و فعالیت آنان دانست و افزود هماهنگی برای انتظامات همایش در این غرفه انجام می شود. صمدانی گفت علاوه بر این غرفه در ورودی پارک نیز برای نظارت بیشتر غرفه دیگری دایر شده است. وی نیز از غرفه خود رضایت داشت و استقبال را قابل توجه دانست.

* مسئولیت غرفه دانشگاه آزاد اسلامی اوز و سینما فردوسی به عهده بهاره بهبین بود که ارائه کارهای دانشجویان ، معرفی سینما و فیلم هایی که درآن اکران می شود ، معرفی نشریه با پیام دانش و باشگاه کتاب خوانی آبان را نیز از دیگر فعالیت های این غرفه دانست. به بین از محل امکانات غرفه رضایت داشت و گفت استقبال بازدید کنندگان خوب بوده است.

* فاطمه کمالی مسئول غرفه انجمن عکاسی اوز هدف از دایر کردن این غرفه را معرفی هنرجویان عکاسی و نمایش عکس های آنان و عضو گیری علاقه مندان دانست. وی رضایت از غرفه و امکانات را عالی ارزیابی کرد و گفت برنامه ها امسال منظم تر شده است، استقبال روزانه از غرفه نسبت به پارسال کمتر ولی تخصصی تر است.

* در غرفه جماعت دعوت و اصلاح فائقه رشیدی هدف از برگزاری غرفه را معرفی  این تشکل و توزیع بسته های تهیه شده بین بازدید کننده گان دانست وی نیز از غرفه رضایت داشت و گفت برای تجربه اول خیلی خوب بوده است و استقبال را به ویژه در روز اول خوب ارزیابی کرد.

* سامیه منصوری نماینده بیماران خاص لارستان به عنوان مسوئل این غرفه معرفی توانایی بیماران خاص و اعلام اینکه معلولیت محدویت نیست از اهداف غرفه دانست وی گفت استقبال از غرفه خوب بوده و از محل و امکانات رضایت دارد. منصوری پیشنهاد داد برای امنیت غرفه ها در شب و جلوگیری از بردن و آوردن وسایل غرفه ها اقدام بهتری صورت گیرد.

*مسئولیت غرفه ذهن نو به عهده عبدالرحیم حیدری بود که هدف از دایر کردن غرفه را آموزش محاسبات ذهنی به وسیله چرتکه در سنین ۵ تا ۱۲ ساله دانست.  وی ضمن رضایت از غرفه و امکانات آن، استقبال مردم به ویژه در ساعات ۹ شب به بعد خوب ارزیابی کرد.

*در غرفه علمی تخصصی آموزشگاه خوارزمی عبداله ثریا نژاد هدف از برگزاری غرفه را آشنایی دانش آموزان و اولیاء با آموزشگاه خوارزمی و معرفی مدرسین آن دانست. وی نیز محل و امکانات غرفه را خوب ارزیابی کرد اما از تعطیل کردن غرفه هایی که رایگان در اختیار آنان قرارگرفته شده گلایه داشت و با توجه به تاثیر تعطیلی این غرفه ها بر فعالیت سایر غرفه ها پیشنهاد داد برگزار کنندگان برای این مورد در سال آینده چاره جویی کنند.

*نوشاده نوشادی مسئول غرفه بازسازی ظروف نگین معرفی فروشگاه و بازسازی ظروف تفلون، مس و گرانیت را از اهداف این غرفه دانست . وی نیز از غرفه و امکانات راضی بود و از شهرداری بابت تامین نور کافی و استقرار نگهبان تشکر کرد. نوشادی استقبال از غرفه خویش را در حد عالی دانست.

*کامیلا کامیاب مسئول غرفه آموزشگاه علوی اطلاع رسانی بیشتر فعالیت های آموزشگاه که برای سنین پیش دبستانی تا کنکورفعالیت میکنند از اهداف غرفه دانست و ضمن رضایت از غرفه خویش گفت با برنامه هایی که به صورت مشترک با غرفه اتحاد و توسعه داشته استقبال بسیار خوب بوده است.

*بدریه غیاث پور نماینده غرفه اتحاد و توسعه بخش اوز گفت این غرفه با مدیریت عبدالرحمن صالح دایر شده که هدف آن معرفی گروه اتحاد و توسعه و اهداف آن ایجاد اتحاد و همدلی بین بخش و روستا و مسئولین و مردم است. وی که به اتفاق منصور محسن پور پاسخگوی پرسش ها بودند استقبال از غرفه را عالی دانسته و گفت هرشب در این غرفه با همکاری غرفه آموزشگاه علوی و حلقه کتابخوانی نشست هایی برگزار می شود. آنان  از غرفه و امکانات و فضای مجاور آن برای نشست رضایت کامل داشتند.

* مژگان خضری در باره غرفه ایده با مدیریت پیمان شفائی گفت: این غرفه با هدف معرفی کارهای چاپ و لیزر که در کارگاه ایده انجام می گیرد، دایر شده است. وی ضمن ابراز رضایت از محل و امکانات غرفه برای معرفی کارها استقبال بازدید کنندگان را خوب ارزیابی کرد.

*درغرفه روغن گیری آفتاب شمس زارع مسئول این غرفه گفت هدف از دایر کردن این غرفه معرفی محصولات و مواد غذایی است که در منزل و به صورت کیفی با مواد اولیه تازه تولید می شود. وی از غرفه رضایت نداشت و گفت برای تحویل گرفتن میز و صندلی باید به غرفه یاوران مراجعه کنیم . زارع استقبال از غرفه را نسبت به ساله ای قبل کمتر دانست و پیشنهاد داد باید برای جلب رضایت غرفه داران تلاش بیشتری کرد.

*نسترن برازنده درغرفه از چشمهایم تا چشمهایت آثار خود را که شامل تابلو رنگ و روغن، پوستر گچی و مدادرنگ را بود را در معرض دید و فروش گذاشته بودو گفت بخشی از درآمد فروش به کودکان سرطانی تعلق می گیرد. وی رضایت خود از غرفه را خوب دانست اما در مورد استقبال از آثار خود گفت درشهرهای بزرگتر استقبال بیشتری صورت می گیرد. برازنده اجرای مراسم افتتاحیه یا اختتامیه را در استقبال از غرفه ها موثر دانست.

* در غرفه معرفی محصولات دکتر خوش رج خانم ها صالحی و حسینی این غرفه را برای معرفی محصولاتی که در درمان عارضه های پوست و مو به کار می روند ، دایر کرده اند. آنان از غرفه خود رضایت داشته و استقبال نیز خوب ارزیابی کردند و گفتند بیشتر به مراجعه کنندگان مشاوره داده و محصولات دکتر خوش رج را معرفی کردند .

* در غرفه معرفی آثار جامعه معلولین فاطمه برازنده هدف این غرفه را معرفی و فروش کارهای معلولین شامل بافتنی ، چادر نماز و ترشی دانست وی از غرفه رضایت داشت و گفت استقبال نسبت به سالهای قبل کمتر بوده است. برازنده پیشنهاد داد تنوع غرفه ها بیشتر باشد و از روستای های اطراف نیز شرکت کنند.

 

* طیبه رهبان در غرفه دکوبافت فروش محصولات صنایع دستی سبد تریکو و اطلاع رسانی درباره آموزش این هنر را از اهداف غرفه دانست. وی افزود: قرار است این کارگاه ها با همکاری انجمن هنرهای سنتی ادامه یابد. رهبان نیز ضمن ابراز رضایت از غرفه و امکاناتش، استقبال از غرفه قابل قبول دانست.

*در غرفه صنایع دستی، فرشته قضلی غرفه خود را برای فروش کارهای دستی شامل کیف، جا کلیدی، گلوبند، عروسک که از مواد دور ریختنی درست معرفی کرد. وی نیز رضایت از غرفه خویش، استقبال را نسبت به سال های گذشته کمتر دانست.

*در نمایشگاه آثار هنری فاطمه رحیمی معرفی و فروش نقاشی مدرن،  پرتره، کوبیسم، آبستره و اسکالپچر از اهداف غرفه اعلام شد. وی گفت از غرفه رضایت داشته و مشکل خاصی نبوده است اما استقبال نسبت به سال های قبل کمتر بوده و در شهرهای بزرگ از این آثار استقبال بیشتری می شود. وی نیز بر برنامه ریزی در راستای جذابیت بیشتر تاکید داشت.

*در غرفه گالری هنری مدرنیسم، جمعی از دانش آموزان هنرستان افسر جمع شده بودند و هدف از برگزاری غرفه را معرفی آثار خود دانستند. آثار آنان شامل تذهیب، ماندالاف حوشنویسی، طراحی و قلم فلزی و… بود. آنان ضمن رضایت از غرفه و امکانات و استقبال مراجعین پیشنهاد دادند بر روی هزینه بررسی بیشتری شود.

*در غرفه انجمن هنرهای سنتی، فاطمه رضایی مسئول این انجمن گفت: این انجمن زیر مجموعه خانه فرهنگ است و به منظور معرفی و حمایت از هنرمندان دایر شده است. وی استقبال را کمتر از سال های قبل دانست و در مورد غرفه گفت علیرغم ان که غرفه خود در پایان این خط قرار گرفته، رضایت داشته است.

*در بخش غرفه های مواد غذایی ناهید ملک پور مسئول غرفه بستنی حاجی بابا هدف از غرفه را معرفی فروشگاه و فروش مواد غذایی آن دانست. وی گفت: مکان غرفه از سال قبل بهتر بوده اما به دلیل عدم برگزاری افتتاحیه استقبال کمتر است.

*در غرفه مواد غذایی صالحی، فروش مواد تولید شده مانند آش رشته، خیار شور و… صورت می گیرد. وی از هزینه غرفه رضایت نداشت و گفت: استقبال از سال قبل کمتر بوده است.

*غرفه مواد غذایی جلودار قره خان زیر مجموعه موزه مردم شناسی اوز بود که مسئول آن فاطمه ایزدی بود. وی نام غرفه را به مناسبت لقب جد خود دانست و افزود: غذاهایی مانند، هریسه، سوپ، ساندویچ و نوشیدنی ها عرضه شده و مراجعین می توانند در سیاه چادر میل کنند. وی از مکان غرفه رضایت کامل داشت اما بارندگی و لغئ برنامه افتتاحیه را در استقبال مراجعین تاثیر گذار دانست.

*در غرفه کیک یامی خیرالنساء گرگین مسئول غرفه، معرفی تولیدات خود و کیک یامی را از اهداف این غرفه معرفی کرد. وی هزینه غرفه را بالا دانست و از استقبال مراجعین رضایت نسبی داشت و پیشنهاد داد برای سال بعد با تجدید نظر در مورد هزینه ها چیدمان هم بررسی شود.

*سفره لذیذ دیگر غرفه مواد غذایی بود که فاطمه کیان پور مسئول آن فروش سمبوسه، آش، نان رگاک، فیله و..در این غرفه اعلام داشت. وی ضمن رضایت از غرفه خود، میزان استقبال را به دلیل تقارن آن با پنجشنبه و جمعه کمتر از سال های قبل دانست و پیشنهاد داد برای محل غرفه مواد غذایی امکان استقرار میز و صندلی فراهم آید.

*در غرفه مواد غذایی فیشور، شیردل فروش آش، نخود و نان محلی را از اهداف غرفه دانست. وی گفت با وجودی که از راه دور آمده ایم استقبال زیاد نبوده است و پیشنهاد داد برای قسمت مواد غذایی نگهبان اختصاصی گذاشته شود تا بتوان وسایل خود را در این محل بگذاریم و حمل و نقل نکنیم.

اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اوز متشکل از: دکتر مهران عسکری، ابراهیم احمدی، خاطره حاجی پور، عارف حسینی، فائزه رضایی، بهرام رفیعی، فتحیه فتحی، فاطمه قاسمی، شهرام لطفی و امیر مزرعی نیز به عنوان متولیان برگزاری این مراسم با همکاری مهندس کراماتی شهردار، کارکنان شهرداری، یاوران شورا به ویژه احمد کریما و نورالدین صمدانی و نیروی انتظامی بودند.

غرفه کمیسیون در مجاورت غرفه یاوران برای هماهنگی مراسم در طول ۳ روز با حضور اعضا فعال بود.

عکس از: ناصر رفیعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

10 Responses to “گزارش همایش روز بخش اوز در گفت و گو با غرفه‌داران”

  1. كارمند گفت:

    بسيار عالى دست همكى درد نكنه با اينكه بارندكى بود ولى از غرفه هابازديد كرديم خيلى خوب وديدنى بود.

  2. ناشناس گفت:

    تشکر از اعضای کمیسیون فرهنگی شورا بابت زحماتی که جهت هر چه بهتر برگزار شدن روز اوز کشیدند

  3. ناشناس گفت:

    ضمن تشکر لز مدیریت محترم سایت اوز امروز برای تهیه این گزارش . بنده که موفق به بازدید روز اوز نشدم تهیه گزارش و مصاحبه با کلیه یا اعلب غرفه داران بسیار خوب ارزیابی میکنم و نتایح این مصاحبه ها میتواند از هر لحاظ در برگزاری در دوره های اینده و توجه به نقاط قوت و ضعف و روز مراسم و هزینه غرفه ها و چگوتگی محافظت از وسایل غرفه داران و هم چنین منحصر نبودن اینگونه مراسم ها به روز اوز و چگونگی استقبال از غرفه های مختلف و شناخت مردم از علاقه به نوع غرفه ها و کالاها بطیار مفید بود و ای کاش یک نظر ستجی از مردم و بازدیدکنندگان از غرفه ها نیز تهیه و ارایه میشد و از انان برای بهتر برگزار کردن مراسم درخواست ارائه نظر و پیشنهاد بصورت مکتوب میشد. البته چقدر خوب خواهد بود که خوانندگان محترم با ارسال کامنت و نظرات خود در مورد چگونگی مراسم و ارائه راه خلهای مختلف و انعکاس کامل نظرات بدون هرگونه رودربایستی و یا سانسور نظرات موجب بهتر برگزار شدن اینگونه نراسم ها گردید و اینگونه مراسم هادمیتواند در شکوفا نمودن خلاقیت جوانان و تولیدات مختلف و اشتغال زایی انان کمک نماید و پیشنهاد مینمایم در آغاز هر فصل چنین برنانه هایی بصوزت کلی یا تخصصی در محل پارک نوروز برگزار شود و منحصر به روز اوز نباشد

  4. ابراهیم گفت:

    امیدوارم با جلوگیری از احداث جاده مربط با اهالی روستاها هم همدلی تقویت شود و بزودی شاهد شهرستان شدن اوز باشیم .
    احداث جاده مربط مانع شهر شدن اوز است.

  5. حسن گفت:

    برگزاری روز های اوز کار بسیار زیبایی است به امید تداوم آن بصورت هر چه بهتر و جذابتر

  6. پایشگر گفت:

    ایده روز اوز یک نوع آوری است که اگر خوب ساخته و پرداخته شود بازخوردهای مثبت زیادی خواهد داشت.خودم شخصا نتوانستم بازدید میدانی داشته باشم. از متن گزارش و تصاویر مشخص است که بازدید همانند سالهای پیش نبوده است.از غرفه هایی هم که نام برده شده می توان گفت نمی تواند یک نما و چهره از اوز (منظور فقط شهر اوز نیست) به بازدیدکنندگان نشان دهد.بهر حال اوز یک گذشته داشته یک حال دارد و یک آینده خواهد داشت.

  7. همشهری کنجکاو گفت:

    در گزازشها و خبرها امده بود که اقای خیابانی گزارشگر ورزشی از اوز و موزه و سایر مناطق اوز دیدنی اوز بازدید داشته است بهتر بود در مصاخبه ای با ایشان هدفشون از مسافرت به اوز و چگونگی آشنایی با اوز و اینکه چه کسی یا کسانی اوز و لار به ایشان معرفی نموده و چه چیزهایی برایش جالب و جذاب بوده تهیه و ارایه میشد و چه بزداشتهایی از انچه که دیده و یا شنیده اتد برداشت کرده اند . البته چنانچه مصاحبه ای صورت نگزفته طی تماس تلفنی بادایشان این گزارش و مصاحبه صورت گیرد و این خودش یک نوع معرفی اوز برای دیگران باشد و از این طریق نقاط قوت و ضعف اوز بهتر شناخته شود.

    • مدیریت گفت:

      آقای خیابانی دعوت هود بوده و در مسیر از موزه مردم شناسی بازدید کرده و رفته است

  8. شهرونداز تهران گفت:

    خبرها حاکی است که بزودی بخش های زرقان وبیصا در فارس به شهرستان تبدیل میشوند ودر ابتدای سال جدید اعلام میشود قابل توجه مسولین در اوز

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • آقای. احمدی بخاطر اینکه عضو مجمع بهداشت. ودرمان. وبتز نشسته وزارت بهداشت می. باشد لا اقل هر گاهی. درباره اخبار علوم‌پزشکی اوز. وگراش. وخنج. را مطرح. و مقایسه و بررسی نمای...
    انتظار از جناب. احمدی مدیر سایت در مطلب: نماز عید فطر اوز به گزارش تصویر
  • مدیر محترم سایت سلام. چنانچه. با تغییر. رویه میخواهید. اخبار. چندان منتشر. نکنید. دراین شهر کوچک به چه مطالب ومسایلی می پردازید ؟؟ قطعا نیروها و افرادی که بتوانند مطالب....
    خدمت جناب احمدی. مدیر سایت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • سلام اوز امروز اعلام کرده که از ابتدای سال تغییر رویه داده و اخبار را کمتر پوشش می دهد. مطلب «تغییر رویه اوز امروز و پیام اوز» در بخش سخن هفته سایت هنوز در دسترس است....
    مدیریت در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • آقای احمدی رسانه اوز امروز. دیگر خیلی غیر فعال شده. است اگر این چنین ادامه دهید کم کم مردم ومخاطبان شما را فراموش. میکنند مخصوصا اینکه دیگر. کامنت ها. را خیلی دیر به دیر...
    شهروند. فعال اجتماعی. در اوز در مطلب: رقابت تیم‌ها در انصراف از ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان اوز
  • به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد ✋با درود و عرض ادب ، شادباش نوروز و آرزوی سال نوی پر از سلامتی ، برکت و شادی خدمت همه ی مردم عزیز منطقه ????احتراما شرکت...
    روابط عمومی شرکت آویسا ویرا طب در مطلب: تاملی بر گروه های مجازی اوز
  • ورزش همیشه با منش پهلوانانه و اخلاق معنا پیدا می‌کنه ، متاسفانه امشب شاهد مرگ فوتبال و اخلاق در سالن بودیم ،اگر مسئولان برگزاری مسابقات تصمیمی در این مورد نگیرند ،خیانت ب...
    فوتبال دوست در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • کمیته انظباطی باید اینجا مقتدر و با جسارت و شجاعت رای دهد ، این آزمونی بزرگ برای کمیته انظباطی خواهد بود که ایا از این آزمون سربلند بیرون خواهد امد یا خیر،...
    دوستدار فوتبال پاک در مطلب: ۴ تیم از شهر اوز به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان راه یافتند
  • بنا به قول. وقرار فرمانداری. برای. استقرار. اداره ثبت. اسناد. املاک بعد. از تعطیلات نوروز. باید. این موارد برای. تاسیس اداره ثبت. اسناد. از طرف مسولان. شهرستان. درخواست....
    فرمانداری. وشورای شهر. اوز. توجه فرمایند در مطلب: مدرسه کار و دانش بهروزیان اوز با مدیریت جدید، ورود موفقیت آمیز فارغ التحصیلان به بازار کار را هدف گذاری کرده است
  • دوست عزیز ناشناس .بنده بهرام رفیعی موسس مدرسه غیردولتی نظری خودم را معرفی میکنم که صریح و واضح با جرات و شهامت بتوانیم گفت و گو کنیم . البته از حضرتعالی تقاضا دارم چنانچه...
    در مطلب: بنیاد نیکوکاران امید آفرین چهارمین دوره تجلیل از دانشجویان برتر را برگزار کرد
  • شورای شهر اوز. خودشان را در مورد. بیمارستان. راهپیما. ومشکلات بیمارستان. فعلی اوز. کنار. کشیده اند وهیچ. دخالتی. دراین. موارد. نمی‌کنند مگر شورای شهر. نماینده مردم. اوز....
    ریس شورای شهر. توجه. نمایند در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز