جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 |  8/ مارس/ 2019 - 7:01
  |   نظرات: 29 نظر
2,294 بازدید

۳۶۰ نفر از شهروندان اوز مسیر یک ونیم کیلومتری میدان ن والقلم تا دانشگاه آزاد را پیمودند

دوازدهمین همایش پیاده روی به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز امروز ۱۷ اسفند، برگزار شد.

علاقه مندان به پیاده روی ساعت ۶:۳۰ صبح در میدان ن والقلم تجمع کردند و پیاده روی را آغاز و پس از طی کردن بولوار خلیج فارس به سمت دانشگاه آزاد اسلامی کردند. شرکت کنندگان این مسیر را در ۳۵ دقیقه پیمودند.

پس از رسیدن به محوطه روبروی دانشگاه عده ای از آنان در برنامه نرمش صبحگاهی که با هماهنگی سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اجرا شد، شرکت کردند.

در ادامه برنامه صادق قاسمی از اعضای هیئت ورزش های همگانی برنامه های این مراسم را سخنان رئیس دانشگاه آزاد، برگزاری مسابقه از کتاب اصول شهروندی، قرعه کشی، صرف صبحانه و رونمایی از بولوار دانشجو ومیدان نیایش اعلام کرد.

عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اوز با تشکر از اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی به ویژه فرید نامی، فائزه رضایی و صادق قاسمی و عرض تسلیت به خانواده های پیرزاد، زمین پیما و حسان گفت: این دانشگاه با حمایت مردم ساخته شده است و خدمات دولت در زمینه آب، گاز و راه نیز در این دانشگاه بسیار چشمگیر بوده است. وی افزود: بولوار دانشجوی دانشگاه با اعتباری معادل ۱۸۵ میلیون تومان به همت حاج عبدالعزیز ملکی و نماینده ایشان آجی مزرعی  و میدان نیایش نیز با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان توسط برادران بارور ساخته شده است.

رئیس دانشگاه ادامه داد: سر در دانشگاه با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیون تومان که از سوی نیکوکاران تامین شده، در دست ساخت است و ساخت بولوار طبیعت نیز آغاز شده و از نیکوکاران خواستار مساعدت برای تکمیل آن شد. وی در پایان افزود: سالن سینما و تئاتر در این دانشگاه دایر شده و خواستار حمایت شهروندان از کارهای فرهنگی شد.

 

در ادامه برنامه ۱۰ نفر از شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه پاسخ به پرسش ها از کتاب اصول شهروندی اعلام آمادگی کردند که این مسابقه با مدیریت فائزه رضایی و الهام بدری اجرا شد و به ۳ نفر از شرکت کنندگان کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی داده شد.

۳۹ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه، کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی که توسط حاج محمد امین خضری(۴۰ کارت) و محمد صدیق پیرزاد(۲ کارت) دریافت کردند.

پذیرایی از شرکت کنندگان به صرف صبحانه و رونمایی از بولوار دانشجو و میدان نیایش برنامه بعدی بود.

 

بسیاری پیاده مسیر برگشت را طی کردند و مسیر رفت و برگشت عملا ۳ کیلومتر شد.

عکس ها از: ناصر رفیعی و فائزه طیوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

29 Responses to “۳۶۰ نفر از شهروندان اوز مسیر یک ونیم کیلومتری میدان ن والقلم تا دانشگاه آزاد را پیمودند”

  1. فریدون نامی گفت:

    جناب آقای احمدی برای برگشت ریاست محترم آموزش و پرورش محبت کردند ون با راننده در اختیار گذاشتند وعلاوه بر ون اعضای هیئت نیز با خودرو شخصی همراهی میکردند . گزارش را اصلاح کنید. نکات مثبت را هم بهتر ببینید لطفا تشکر

    • مدیریت گفت:

      جناب آقای نامی
      تلاش دست اندرکاران قابل تقدیر است و همین که در اسرع وقت گزارش تهیه و منتشر شده نشان از بها دادن به نقاط مثبت است.
      اما باید دانست در هر مجموعه ای ممکن است ضعفی باشد. باور بفرمایید زمان برگشت به اتفاق جمعی از شرکت کنندگان در خروجی حضور یافتیم و برای رسیدن به مراسم ختم مرحوم حسان عجله هم داشتیم ولی از ون خبری نبود.

    • ناشناس گفت:

      هیچگونه مطالب منفی در این گزارش ندیدیم و منظور آقای نامی برای خوانندگان مفهوم نیست.بیشتر از سوی ایشان توصیح داده شود

  2. پایشگر گفت:

    سلام
    این نمونه برنامه ای که باعث یکدستی و وحدت می شود خوب است
    باید توجه کرد خروجی این دانشگاه چیست و چه کارایی دارد.
    و این همه هزینه برای لن می شود په بازدهی دارد

  3. اگاه ساز گفت:

    کاش یک برنامه مشارکت حضور مردمی برای طرفداران و مخالفان احداث جاده مربط و دعوت از مردم بلوکات و روستاییان پس از اعلام هزینه ساخت ان و ذکر فواید و مضرات آن نیز برگزار میشد تا جمعیت مردم دیده میشد و نظراتشان در صندوق های رای بعنوان موافق و مخالف میانداحتند که در این صورت هم رای سازنده میدادند هم در راهپیمایی شرکت میکردند .

  4. فریدون نامی گفت:

    انتقاد و اعلام نقایص کمک میکند برای بهتر شدن برنامه های آتی اما ون آماده و در مسیر بودو آخرین سرویس حتی ون تکمیل نشد .
    چون خبر اصلاح شده نیازی به گذاشتن کامنت بنده نبود .هدف این بود که زحمات اداره آموزش و پرورش زیر سوال نرود. احتمالا عجله داشتید متوجه نشدید .بهر حال ممنون از گزارش سریع و ممنون از اصلاح به موقع گزارش.

  5. احمد گفت:

    برنامه بسیار شاد و جالبی بود .ممنونوجناب آقای خضری بخاطر برنامه خوبتان

  6. دلسوز گفت:

    مثل همیشه پیاده روی خوبی بود ممنون از دست اندرکاران که چنین امکاناتی را فراهم تا همه مردم بتوانند ورزش کنند

  7. ناشناس گفت:

    ۴۰۰میلیون تومان هزینه برای ساخت سردردانشگاه؟!!!مگه صاحبان این سرمایه های کلان برای به دست آوردن این پول ها زحمت نکشیدند ؟!چرا صرف کارهای بیخود می کنند ؟درشرایط کنونی که هر ده کوره ای یه دانشگاه داره آمار دانشجو به شدت دراین شهر پایین اومده خیلی از رشته ها به خاطر پرنشدن ظرفیت داره منحل میشه واقعا این ساختمان سازی ها چه لزومی داره؟آن هم دانشگاه آزادی که ازنظر کیفیت آموزشی صفر که چه عرض کنیم ،زیر صفره
    دریک کلام :این خانه از پای بست ویران است/خواجه دربندنقش ایوان است.

  8. خودمم گفت:

    سلام ما پیاده برگشتیم سرویس هم بود گفتند مال دانشگاه هست دیگه بی خیال شدیم اینا مهم نیست
    قرعه کشی برگه ها هم نزدند ما اول رسیدیم دانشگاه شماره مون دویست بود بقیه سیصد و چهارصد و پانصد و ششصد یعنی اونی که دیرتر رسیده بود بیشتر برنده داشت خب بگین ما هم عین لاک پشت برسیم برنده بشیم پذیرایی عالی ممنون

    • همشهری طرفدار ورزش سالم و بی غل و غش گفت:

      در فیلمی از مراسم ورزش و پیاده روی که در فضای مجازی دیدم ورزش و پیاوه روی نبود بلکه دو مارتن بود که خانمها با حرکتی توام با دو و حرکت تندو شتابان بود و بر اساس کامنت این فرد نشان میدهد مردم بدنبال ورزش و پیادروی سالم نیستند بلکه بدنبال برنده شدن در مسابقه هستند و ایشان گله مند میباشد که چرا برگه های افراد در صندوق انتخاب افراد برنده بهم نخورده و خوب مخلوط نشده تا امکان تقلب در انتخاب افراد برنده بحد اقل برسد . اینگونه شیوه ورزش و پیاده روی خوشایند مردم و در شان مردم اوز نیست و لازم است پیاده روی بصورت نرمش یا پیاده روی عادی و یا توام با حرکات ورزشی در محوطه پارک در یک محوطه مشخص باشد نه اینکه همه بدنبال دویدن و دو ماراتن باشد . لطفا یکبار مردم بدون در نظر گرفتن جایزه و پذیرایی برای ورزش دعوت نمایید ببینید چند نفر در مراسم شرکت میکنند. بهتر است هزینه اینگونه مراسم ها صرف آسفالت کوچه و خیابان و خرید ویلچر و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان و بیماران و خانه سالمندان نیازمند نمایید. نباید ورزش را با اهداف خاص دیگر قاطی کرد.

  9. ۳. تغییر درتقسیمات. کشوری. منطقه. لارستان گفت:

    ارتقای. دهکویه. به. شهر. کورده. مرکز. دهستان شد. وهرمود. هم. مرکز. دهستان. شد. این. مصوبه. دولت. با. پیگیری. نماینده مجلس. انجام. شده. قابل. توجه. همه. مسولین. بخش. اوز

  10. ... گفت:

    جناب نامی چون گفتین نقد پذیر هستین باید یادآوری کنم که از هدف داریم دور میشیم ورزش همگانی هیچ جای ایران با چنین تجملات و برنامه های رسمی دور میزی همراه نیست همه جا در یک پارک و فضای سبزی نرمش و ورزش را انجام می دهند در این شهر واقعا به معنای واقعی در هر برنامه ای نه فقط این برنامه با بریز و بپاش می خوایم جمع کثیری از مردم و دور هم جمع کنیم بگذارید متوجه بشیم در هر زمینه ای کجا ضعف داریم اصلا بذاریم استقبال نشه شما هدفتون رو مشخص کردین بذارین هدف شرکت کننده هم مشخص باشه

  11. فریدون نامی گفت:

    نقد شما کاملا منطقیه جهت معرفی ورزش با نظر اعضای هیئت لازم دانستیم به این صورت ورزش همگانی را نشان دهیم ونهادینه کنیم .انشاءالله به مرور از تجملات دور وبه جایگاه اصلی نزدیک ونزدیکتر خواهیم کرد. ممنونم از شما .باز هم منتظر نظرات سازنده اینچنینی هستیم.

  12. ارزومند اصلاح گفت:

    سلام به همه دوستان
    ضمن احترام به نظرات گفته شده تعجب میکنم از اینهمه نظرات عجیب . اولا قرار نیست کم کاری در حوزه های دیگر مثل اقتصادی و عمرانی کسانی جوابگو باشند که دارند کارشون را در حوزه ی ورزش درست انجتم میدهند جوابگو باشند .دوما این شکوه و بزرگی مراسم چرا بعضی ها رو اذیت میکنه .برنامه ای قوی که ۳۵۰ شرکت کننده داره و از همه جا ازش به نیکی یاد میشه چراتو شهر خودمون اینقد در موردش با نظرتنگی نگاه میکنیم .یک برنامه اینچنینی روزها و ماهها برنلمه ریزی میطلبه این چه حرفیه که کاش بجای اون هزینه فلان جا و بسان جا خرج میشد .اگر دانشگاه با این جلال در حال ساخت هست ابرو و عزت اوز هست.ببینید جناب خضری چقد تلاش میکنند .ببینید بچه های سینما چقد تلاش میکنند تا شاخص گرایش به هنر سینما را ارتقا بدهند کم لطفی نکنیم . بیاییم منصف باشیم . اگر غرضی هست نباید در مسایل عام المنفعه ی شهر رسوخ کنه . ماشین حی و حاضر بود اورژانس هماهنگ‌بود نیرو انتظامی هماهنگ بود چرا زحمت ها را نادیده میگیریم .چشمهاتون ببندید کمی منصف باشیم . من تشکر میکنم از جناب اقای خضری مردی که سرمایه ی اوز هست از اقای نامی که دلسوز اوز هست و صمیمانه تلاش میکنند واز همه ی مردم خوب اوز که قدر خوبان را میدونند . مردم به حق قضاوت میکنند . خدا به همه ی دلسوزان توفیق روز افزون بدهد .

  13. ناشناس گفت:

    درجواب آرزومند اصلاح
    شما اگر کمی منطقی فکر کنید متوجه می شوید که آنچه در یک دانشگاه حرف اول را می زند بار علمی اساتید آن دانشگاه است.اگر با افزایش بار علمی وکیفیت آموزشی بتوانیم دانشجو جذب کنیم هنر کرده ایم .وگرنه اگر قرار باشد فردی جذب زیبایی سردر دانشگاه شود و ظاهر ساختمان اورا به تحصیل تشویق نماید همان بهتر که درس نخواند بااین پول می توان کارهای عام المنفعه ای انجام داد که بسیار مفیدتر باشد.با وضعیت به وجود آمده وکمبود دانشجو نهایتش چندسال دیگه این دانشگاه سرپا باشه چون زیر نظر لار است وقتی تعداد به حدنصاب نرسه مجبور می شوند آن را تعطیل کنند بااین تفاسیر آیا واقعا به چنین ساخت وسازهایی نیاز است؟!!

  14. ناشناس گفت:

    میگم اینجا چه خبره من واقعا گیج شدم صحبت از ون وسرویس وماشین داره میشه مگه پیاده روی رفتن با پا ی پیاده نیست؟؟؟؟پیاده روی با ماشین لابد خاص مردم اوزه ؟!!!سوار بر ماشین تا فلکه نون والقلم اومدن ماشین ها را اونجا گذاشتن با ون هم برگشتن این وسط پیاده روی چی شد؟اگه مردم اونقدر خسته شدن که برگشتن باید سواره برمی گشتن چرا طول مسیر را کمتردر نظر نگرفتن ؟شاید عنوان کردن مسیر طولانی تر یه امتیازی برای برگزار کنندگان داشته وگرنه می شد همان طول مسیر رفت را نصف کنند که برگشت هم پیاده بشه برگردند.

    • ارزومند اصلاح گفت:

      در جواب ناشناس
      حق باشماست . ولی مثل اینکه حضرات فقط دنبال ایراد هستند . قرار نبوده که همه با ون برگردن .و اینکه دوست عزیزمون بار علمی را علم کردند وروشن مابانه صحبت فرمودند باید عرض کنم دانشگاهی که فقط چهار سال از عمرش میگذرد والان به اینجا رسیده که اینهمه فعالیت در اون انجام میشه یک شاهکار محسوب میشود واین نبوده مگر به درایت بزرگانی چون جناب خضری و درایت جناب دکتر مهراوران .پس خواهشا اینقد محسنات خودمان رانکوبیم اگر واقعا داد از عدم پیشرفت در مسایل اقتصادی و زیر بنایی دارید چرا بازبان گزنده ی خودتون متولیان این حوزه ها را نقد نمیکنید .اگر واقعا منتقد خوبی هستید در حوزه های مرتبط قلم بزنید .بازم هم عرض میکنم این دانشگاه نوپا رزومه اش را بیرون بیاورید ببینید چقد کارفرهنگی انجام داده ببینید کجای این کشور یک دانشگاه چهارساله سایت خبری بروز داره یک نشریه قوی داره یک سینمای قوی داره نشستهای قوی برگزار میشه .چرا حرافی میکنیم . چرا ساز مخالفیم .بیاییم منصف باشیم .گفتیدکار بیهوده است فردا دانشجو نمی اید و این خانه علم رو همینجور به امان خدا نگه داریم تا درش تخته شود .ولی باید بدونید این دانشگاه ولو یک دانشجو داشته باشد ارزش اون یک دانشجو وکرامت انسانیش اونقد زیاد هست که همه چیز اون براه باشه .جاده دانشگاهش سرویسش محل تحصیلش مسجدش و استادش. داد استاد و بار علمی هم که میزنید چون دستتان توی کار نیست سخن غیر کارشناسی به زبان میرانید . اساتید تراز اول نقل و نبات نیستند که تحت هر شرایطی در هرجا تدریس کنند این دانشگاه با سابقه چهار ساله خود تا بحال با این حجم فعالیت به نظر من از خیلی از دانشگاههای با سابقه ی بالا مثل فیروز اباد و مرودشت و جهرم جلوتر و عملکرد بالاتری داشته . بروید رزومه ها را مرور کنید متوجه میشوید .من چهارسال دریکی از دانشگاهای بزرگ تحصیل کردم یک دهم یکسال دانشگاه اوز در چهار سال اونجا برنامه ندیدم .درود بر جناب خضری و دکتر مهراوران .

  15. مصطفی گفت:

    ون برای افراد مسن تر بود و پیش بینی برای کسانیکه زودتر به محل پارک برسند . خوشبختانه همه چی عالی عالی بود .فکر نکنم از عهده هرکسی بربیاید چنین نظم وهماهنگی . دست همشان درد نکنه یک روز زیبا خلق کردند. هزینه کردن برای شادابی و رضایت مردم بسیار ضروری و پسندیده است .

  16. مجتبی گفت:

    چه شده که بعد از یکسال الان این همه انتقاد؟ شاید این بار افرادی جدید حضور داشتند که همیشه از پیشرفت ناراحت میشوند. خدا هدایت شان کند خدا کند بلیط قرعه کشی دوتا دوتا نگرفته باشند.

  17. فریدون نامی گفت:

    هیئت ورزشهای همگانی ورراستای رسالت خودکه احیای روحیه ورزشی دربین اقشار مردم وایجاد انگیزه ورزشی بوده تمام تلاش خودرابکار بسته تا رضایتدهمشهریان گرامی راجلب نماید وخداراشاکریم که دست یاری مردم و دوستداران ورزش همیشه همراهمان بوده است .خوشبختانه برنامه پیاده روی عمومی تا مهرماه سال آینده تنظیم و به قوت خود باقیست ودرخواست چند همکاری با شهر ها وروستاهای همجوار در دستور کار هیئت می باشد لذا از مردم عزیز و منتقدین محترم تقاضا می شود با پیشنهادات سازنده ما را در نیل به اهداف پیش رو یاری نمائید.
    باتشکر
    هیئت ورزشهای همگانی بخش اوز

  18. ناشناس گفت:

    درجواب آرزومند اصلاح
    بزرگوار اجرای برنامه های اینچنینی،برگزاری همایش ها ،دعوت از اصحاب رسانه وکارهایی که شما تحت عنوان کارفرهنگی از آن یاد می کنید وقتی نتواند در زمینه ی فرهنگی وعلمی سرسوزنی ما را به جلو سوق دهد هیچ ارزشی نداشته ونخواهد داشت وجود سینما دردانشگاه امتیازی برای آن محسوب نمی شود شاهدیم که علیرغم تبلیغات صورت گرفته مردم چندان استقبالی از سینما نکرده اند.درصحبت هایتان مطالب ضدونقیض عنوان کرده اید یک جا دانشگاه نوپای خودرا فراتر از شهرهایی چون جهرم و ….دانسته اید ودبخشی دیگر از کلامتان گفته اید اساتید مجرب نقل ونبات نیستند که هرجایی حاضر به تدریس باشند.دا

  19. ناشناس گفت:

    آرزومند اصلاح متن طولانی شما را مطالعه کردم اما همچنان معتقدم که آنچه در یک دانشگاه حرف اول را می زند بالابردن سطح علمی آن است واین مهم محقق نخواهد شد جز با به کارگیری نیروهای مجرب واساتید برجسته عنوان کرده اید که اساتیدنقل ونبات نیستندکه تجت هرشرایطی در هرجایی تدریس کنند خودتان نیز به این نکته اعتراف کرده اید که شرایط جذب اساتید مجرب وتراز اول را ندارید؛بنابراین آیا بهتر نیست که به جای هزینه کردن برای ساخت سردر هزینه ی مکفی برای حضور اساتید اختصاص دهید تا حاضر به همکاری با شما باشند .در لار برای رشته ی زمین شناسی وجغرافیا از اساتیدی چون پروفسور کردوانی بهره می برند کمی پرس وجو کنید ببینید که شرایط دانشگاه آنها چگونه است که توانسته اند چنین استادی را داشته باشند؟شما داشتن سینما در دانشگاه را امتیازی برای خود برشمرده اید حال آنکه جای سینما در دانشگاه نیست .خواسته اید رزومه ی دانشگاه را بررسی کنیم ولی مابیشتر مایل هستیم رزومه ی افرادی که دکتر می نامیدرا بدانیم تعداد مقاله های علمی آنها واینکه این مقالات تا کنون درکجا به چاپ رسیده رساله ی دکترای آن ها در چه موضوعی است؟چه تحقیق و کنکاشی در زمینه ی کاری و رشته ی تحصیل خودداشته اند ؟و…

    • ارزومند اصلاح گفت:

      بسیار جای تاسف هست که تنها موج منفیتان نصیب دانشگاه و فعالیتهای اجتماعی میشود .متن اینحقیر را درست مطالعه نفرمودید .بنده نوشتم دانشگاه با ۴ سال سابقه را با دانشگاههای با قدمت زیاد مقایسه نکنید شما عوض زدن تبر به ریشه ی دلسوزان خواهشا همت کنید و نهال نوپا رو با دلسوزی حمایت کنید نه اینکه با کوبیدن و بیان مطالب روشن مابانه مردم و دلسوزان را دلسرد کنید.شما از دانشگاه چهارساله انتظار دکتر کردوانی دارید ؟کاملا حرفتان بی پایه و اساس هست . دانشگاه لار یه شبه دانشگاه لار نشده هرچند من به نسبت ،سرزندگی دانشگاه اوز را بیشتر از لار میبینم . شک نکنید کسانیکه اینگونه در حال محکم‌کردن بنای علم در شهر اوز هستند از شمایی که ییرون گود دارید اب به چرخ حسودان میریزد درک و فهمشان بالاتر است واگر تاکنون در زمینه استاد موفق به جذب اساتید تراز اول نشدند دلیلش این نیست دنبال قضیه نبودند قطعا این اتفاق خواهد افتاد والبته این پایان کار بهانه گیرهایی چون شما نخواهد بود .بیایید کمی دلتان برای فعالیتهای شهر بسوزد اینقد با ساز مخالف زدن در صدد تخریب خوبیها نباشید ومحض اینکه حرفی زده باشید اینهمه محسنات را با بی انصافی لگد مال نکنید

  20. ناشناس گفت:

    لطفا همه نظرات منتشر نمایید

  21. در پاسخ به آرزومند اصلااح با تمرکز بیشتر ۰۰ گفت:

    ارزومتد اصلاح منظور همه افرادیکه به شما پاسخ داده اند این است که نیازی نیست وسط دعوا نرخ تعیین کنید و از دوسه نفر تعریف و تمجید کنید این دوسه نفر مجانی کار نمیکنند در استخدام دانشگاه و مسول هستند و باید بجای توجه بر برنامه های حاسیه ای و فرعی مانند پیاده روی و گردش و تفریح و سینما و سر در به اصل قصیه بپردازند .دانشگاه پیام نور هم سالن گران قیمت بسیار شیک داشت اما یک شبه در اتش سوخت و بیش از ۱۲ میلیارد تومان دود شد و شرکت بیمه هم‌شنیده ام حاضر به جبران آن مثل سابق نیست .همه چیز به ظاهر و ساختمان و بنا نیست باید به محتوا توجه کرد الان سه دانشگاه دراوز با ان همه استاد و مدرس داریم ایا اینها نمیتوانند به مردم اوز در مورد احداث راه مربط یا انتخاب مسیر بهتر بررسی و کمک فکری و فنی و اجتماعی به مردم اوز و بلوکات نمایند یا اینکه هیات امنا اهل تفکر و بحث و مصلحت مردم اوز و بلوکات نیست وفقط این مسولین بفکر هزینه کردن بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پول بی صاحب خیرین بصورت بیهوده و اختلاف افکن مردم اوز و بلوکات هستند مگر اوز راههایش بسوی شیراز جهرم و لار و خنج باز نیست مگر مردم اوز در محاصره هستند که بیخود پول خیرین که با رنج و زحمت بدست اورده اند بر باد دهند . مشکل این حرفهای اقا ویا خانم ارزومند اصلاح عدم توجه به اصل مطلب میباشد و کارش شده تعریف و تمجید از دوسه نفر میباشد .. مردم بیشتر از شما ارزومند اصلاح دانشگاه دیده و شنیده و درس خوانده و ودرس داده اند. مردم اوز نباید در فکر زرق و برق نمای دانشگاه باشند مردم اوز باید جوانان بجای سرگرمی سینما بفکر ارتقای سطح علمی دانش اموزان و دامشجویان بتشند باید افرادی کارآفرین و کارآزموده تربیت کنند حرف مفت باد هواست

  22. ناشناس گفت:

    حرف آخرخطاب به آرزومنداصلاح
    بزرگوار!بنده به عنوان یک اوزی وهمشهری مطالبی راعنوان کردم که بیشتر نقدی ازسر دلسوزی بود؛قصدم تخریب شماو یا تحریف صحبت های شما نبود؛حال که شما هرگونه کارو فعالیت صورت گرفته از جانب خودتان را درست می دانیدوهیج انتقادی را برنمی تابیدبه خدای بزرگ می سپارمتان امید که روزی شاهد دستاوردهای علمی دانش آموختگان دانشگاه شما در کنار فعالیت های اجتماعی وفرهنگی نیز باشیم.فقط جهت یاد آوری عین مطلب نوشته شده ی خودتان را می نویسم که بدانید صحبت شما تحریف نشده”این دانشگاه باسابقه چهارساله ی خود تابه حال بااین حجم فعالیت به نظرمن از خیلی دانشگاههای باسابقه بالا مثل فیروزآباد،مرودشت وجهرم جلوتر وعملکرد بالاتری داشته.”
    فرموده اید که:چهارسال دردانشگاه بزرگ تحصیل کردم یک دهم فعالیت یکساله دانشگاه اوز را در آنجا ندیدم “بزرگوار! هدف دانشگاههای بزرگ نخبه پروری است نه سرگرم کردن دانشجو به فعالیت های فرهنگی واجتماعی.
    بنده دکتر کردوانی را به عنوان نمونه ذکرکردم ونگفتم که شما ازایشان دعوت به همکاری کنید؛چراکه رشته ای ندارید که مرتبط با فعالیت های این استاد گرانقدر باشد.
    پیروز و سربلند باشید.خداوندشما را درراستای انجام فعالیت هایتان مانا بدارد.

  23. امیر گفت:

    راه را گم کرده ایم به هر اقدام خوبی حمله ور می شویم خدا رحم کند

    • منتقد به نظر امیر گفت:

      مردم راه را گم نکرده اند مسولان راه را گم کرده اند که هر سازمانی وظیفه ای دارد . دانشگاه مسولیت اموزشی دارد و اداره ورزش مسولیت ورزش عمومی و تخصصی دارد. همیشه گفته اند هر چیز باید سر جای خودش باشد . اگر این روند ادامه پیدا کند اوضاع قمر در عقرب میشود و تداخل مسولیت ایجاد میشود

نظر سنجی

یک سال از فعالیت شوراهای ششم شهر و روستا گذشت. میزان رضایت شما از عملکرد و فعالیت های سال اول شورای اسلامی ششم شهر اوز چقدر است؟

Loading ... Loading ...
آخرین نظرات
  • جناب احمدی زحمات شما در عرصه خبر و انتشار آن در جامعه ستودنی است، انشاالله در ادامه مسیر موفق باشید...
    در مطلب: تغییر رویه رسانه‌های اوز امروز و پیام اوز در سال ۱۴۰۳
  • برای مراجعه به یک دکتر ساده عمومی باید چند ساعت صبر کنی تا نوبت بهت برسه ...وقتی از کمبود در بیمارستان صحبت می شور یا در گروهی کسی مطالبه گری و یا به نحوه عملکرد بیمارستا...
    اوزی در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • بهتر است که درطی یک جلسه خیلی جدی در فرمانداری اوز وبا حضور.ریس علوم پزشکی. لارستان ومسولان وجمعی از فعالان عرصه بهداشت. ودرمان. اوز موضوع. نا. رضایتی مردم از عملکرد. مسو...
    قابل توجه فعالان. عرصه بهداشت. اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • به نظر می‌رسد قبل. از مطرح کردن. جدایی اوز. از. علوم پزشکی. لار باید. ابتدا درطی جلساتی. با حضور فرمانداروفعالان اجتماعی وکارشناسان بهداشت. ودرمان دلسوز منطقه اوزاز یکطرف...
    کارمند بهداشت ودرمان. در اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • بیمارستان گراش پیشتاز خدمات درمان در بین ۳۶ شهرستان فارس است حتی در یکسری شاخص ها برتر از جهرم و فسا هست مثل رادیوتراپی و سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و جراحی سرطان و عمل آی وی...
    دلسوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • درود بر آقای احمدی شخصیت محبوب و فراموش نشدنی که عمر جوانی اش را در خدمت مردم منطقه گداشت آری نکات جالب و تخصصی که خود ایشان هم بالاترین سابقه در حوزه درمان و بهداشت منطق...
    پرسنل بیمارستان اوز در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • رزود یر جناب احمدی بزرگوار که همیشه دلسوزانه در تمام امور و به خصوص بهداشت و درمان فعالیت می کنند، واقعا از بعضی از افراد تعجب می کنم که همیشه و در همه حال طلبکار هستند و...
    کارمند بومی بهداشت و درمان در مطلب: مجمع فعالان حوزه بهداشت، درمان اوز تشکیل شد
  • با توجه به اینکه بر تقسیم بودجه و امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی مراکز استان نظارت و وسواس بیشتری است پیوستن به دانشکده علوم پزشکی هر شهرستانی اثر گذار عمیقی نخواهد داشت...
    معلم جوان اوزی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • خیلی جالب. سایت شما به مسایل مهم واساسی وزیر ساختی اوزتوجه. دارد مشکلات و کمبودهای بیمارستان اوز از واجبات وامور مهمی. است که مورد توجه جنابعالی. است. موفق باشید. اینشالل...
    از دبی. همشهری در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز
  • نوشته جناب آقای ابراهیم احمدی موضوعی است که اغلب قریب به اتفاق مردم شهرستان اوز که هدفی ندارند جزرسیدن به خواسته برحقشان که انصافامظلوم واقع شده اند دراین زمینه همانطوری...
    ابراهیم نجم الدینی در مطلب: ضرورت اقدام کارشناسانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اوز