پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
 |  ۲۱/ فروردین/ ۱۳۹۷ - ۵:۱۱
  |   نظرات: 3 نظر
252 بازدید

با پیگیری دکتر جعفرپور، ۴۹ کیلومتر باقیمانده بانددوم راه لار- جهرم به پیمان سپرده می شود

با پایان تعطیلات عید و شروع فعالیت های رسمی وزارتخانه ها، دوشنبه ۲۰ فروردین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد و مطالبات مهم حوزه انتخابیه را در میان گذاشت.

به گزارش دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار دکتر جعفرپور آخرین وضعیت باند دوم راه لار به جهرم را به اطلاع وزیر رساند ودرخواست نمود ۴۹ کیلومتر باقی مانده از این مسیر نیز آغاز و به پیمان سپرده شود که مورد موافقت وزیر قرار گرفت و به معاون  ذیربط دستور داده شد.

مطالبه دوم احداث راه ‌آهن لار تا بندر عباس بود که وزیر دستور داد مطالعات فنی و اقتصادی برای احداث این خط انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “با پیگیری دکتر جعفرپور، ۴۹ کیلومتر باقیمانده بانددوم راه لار- جهرم به پیمان سپرده می شود”

  1. همشهری گفت:

    سنگ بزرگ برداشته !!!اول باقی مانده اوز تا گراش را آسفالت کند.

  2. اوزی گفت:

    اگر مسولین وشورای شهر فکری برای جاده مربط نکنند به زودی اوز در حاشیه قرار میگیرد وشهری هم که در گوشه وبدور از جاده های اصلی قرار گیرد از توسعه وابادانی وپیشرفت عقب می افتد بزرگان ومسولین شهر باید فکر خود را از دانشگاه ها به سمت جاده وکارهای عمرانی تعییر ندهند تا در شهر اوز حرکت ورونق ایجاد شود

  3. همشهري.. گفت:

    به اطلاع كليه همشهريان عزيز ميرساند نماينده لارستان بيشتر بدنبال برنامه هاي كلان تر و در سطح ملي است و باز هم بفكر توسعه و ارتقا اوز بعنوان وكيل و نماينده يكي از حوزه هاي انتخابه تحت پوشش خود نيست و تا كنون در طي دو دوره حضور در مجلس در ميان درخواستهاي خود و سخنان پيش از دستور در مجلس حتي نامي از اوز نبرده و مطرح نكرده است . در مورد ادامه ۴۹ كيلومتر راه لار به جهرم چون اين مسير يك جاده ملي و اقتصادي و ارتباطي مهم مابين بندرعباس لار جهرم شيراز ميباشد تحت هر شرايطي دولت آنرا اجرا خواهد نمود و بودجه لازم براي آن شايد حدود ۵۰ تا ميليارد تومان لازم باشد كه اجرا خواهد شد و البته براي مردم اوز و مسافران از يك جاده ايمن تر برخوردار خواهند شد مورد استفاده قرار ميگيرد ولي احداث اين جاده تاثيرش براي اوز و توسعه اوز ملموس نخواهد بود. در مورد درخواست مطالعات راه آهن لار به بندرعباس نيز بايد اشار ه نمود كه مطالعات اين طرح مشخص نشده است كه در مرحله شناخت ميباشد يا مرحله اول يا در مرحله طراحي نهائي. براي هركدام از اين مطالعات زماني يك تا دوسال مورد نياز خواهد بود و در صورت انجام مطالعات و بررسي توجيه پذير بودن آن از نظر اقتصادي و فني، براي اجرا به مناقصه گذاشته ميشود و استارت شروع اجرائي اين طرح زده ميشود . براي مطالعات اين طرح با توجه به مرحله مطالعاتي و تهيه نقشه هاي مسير دستمزدي حدود دوسه ميليارد تومان يا بيشتر به مشاور داده ميشود و چند سال مشغول بررسي آن ميشود. در صورت ساخته شدن آن مردم اوز نيز از آن بهره مند خواهند شد اما هر دو درخواست نماينده لارستان براي مردم اوز تاثير آني و زود هنگام و تاثير گذار عمده ندارد و براي مردم اوز توسعه و اشتغال آني ايجاد نخواهد كرد .بنابراين هدف از طرح نظراتم اين است كه براي اوز بايد فكر اساسي تري صورت گيرد تا به توسعه خود شهر اوز و ايجاد اشتغال براي جوانان بيكار منجر شود.

نظر سنجی
Sorry, there are no polls available at the moment.
آخرین نظرات
  • باسلام در پاسخ به آقای بیطرف ، بایستی عرض کنم که مهندس صمدی از دید یک کارشناس خبره و دلسوز به زادگاهشان این مطلب را برای روشن شدن افکار عمومی به رشته تحریر درآورده اند ،...
    محمد در مطلب: بررسي جاده مربط، بلوكات و مقايسه آنها با جاده جديد پيشنهادي مسير كهنه قديم – هيرم تلاقي با جاده موجود
  • مطلب بسبار جالبی بود تشکر می کنم از جناب مهندس صمدی که اطلاعات خوب ومفیدی در خصوص طرح جاده مربط وبلوکات ارائه دادند و روشنگری خوبی نمودند.متاسفانه تا کنون طرفداران طرح تن...
    فتحی در مطلب: بررسي جاده مربط، بلوكات و مقايسه آنها با جاده جديد پيشنهادي مسير كهنه قديم – هيرم تلاقي با جاده موجود
  • متاسفانه این رفتارها در شهر قابل مشاهده است و چقدر خوب این ویژگی ها را که در اوز و نقاط دیگر کشور وجود دارد را توضیح دادنه اند و راه جایگزین ان را نیز به خوبی تشریح کرده...
    م. حق شناس در مطلب: ذهن‌های خلاق، ذهن‌های دیکتاتور
  • با تشکر از اقای یادگار فرد بابت دلسوزی. وعلاقه مندی ایشان به. زادگاه خود مطالب ایشان از نظر علمی وتجربی بسیار ارزنده است. اما باید ایشان به صورت عملی در اوز. با نهادهای ا...
    شهروند اوزی در مطلب: بررسی راهکارهای استفاده بهتر و بیشتر از مشارکت های نیکوکاران
  • در پاسخ به شما محمد بیطرف: کدام ترانزیت؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا جاده لار به جهرم هست کی کامیون و.... از لار میآیند به این مسیر؟؟؟؟؟؟ نظر شما کاملا اشتباه است و اطلا هم بیطرف نی...
    در مطلب: بررسي جاده مربط، بلوكات و مقايسه آنها با جاده جديد پيشنهادي مسير كهنه قديم – هيرم تلاقي با جاده موجود
  • متاسفانه بازهم تعصب و دلیل تراشی به ظاهر ۲۰کیلومتر کوتاه میسه ولی رفتدوبرگشت انرا در نظر بگیرید واقعا این مورد به جاده اوز دوراهی ارد گردنه ورا هم ایراد بو د ولی واقعا هم...
    محمد بیطرف در مطلب: بررسي جاده مربط، بلوكات و مقايسه آنها با جاده جديد پيشنهادي مسير كهنه قديم – هيرم تلاقي با جاده موجود
  • مراسم که باحضور قابل توجه مردم شهر ودوستان روستائی وباشرکت همه ی مسئولین برگزار شد قابل تقدیر است جناب سروان سیدرضوی طی خدمات ده ساله اش دراوز با خاطرات خوب وبیادماندنی خ...
    ابراهیم نجم الدینی در مطلب: سرگرد مجتبی مجردی جانشین سروان رضوی در حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) اوز شد
  • جا دارد از سروان سید حسین رضوی که طی ۱۰ سال فعالیت خود همراهی خوبی با شهروندان ومسولین شهری داشته اند تشکر کنیم فردی با کمترین حاشیه که به امور کاری و وظیفه خود پرداخته ا...
    فرهاد محمود ا در مطلب: سرگرد مجتبی مجردی جانشین سروان رضوی در حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) اوز شد
  • ثنا خانم شما که میگید این مقدار بدهی پرداخت شده است از چه منبعی موثقی داری حرف میزنی . آیا شهرداری 4 میلیارد تومان بدهکار است یا خیر...
    محمد در مطلب: سند چشم انداز اوز در افق ۲۰ ساله تدوین می شود/فایل صوتی
  • با سلام خدمت عزیزان من میگم ظرف این مدت چه کار زیر بنایی و عمرانی انجام گرفته است لطفا اطلاع رسانی کنید . من که کارعمرانی در شهر ظرف یکسال گذشته نمیبینم ....
    محمد در مطلب: سند چشم انداز اوز در افق ۲۰ ساله تدوین می شود/فایل صوتی